ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s

Příspěvekod LJay » 23 kvě 2013 09:41

Včera sem se ještě domlouval s Dimim a pokud se nic nezmění, tak příští sobotu pojedu do MotorArtu na brzdu, takže bych mohl konečně vědět přesnější hodnoty výkonu a krouťáku.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s

Příspěvekod Martin666 » 23 kvě 2013 10:18

LJay píše:Včera sem se ještě domlouval s Dimim a pokud se nic nezmění, tak příští sobotu pojedu do MotorArtu na brzdu, takže bych mohl konečně vědět přesnější hodnoty výkonu a krouťáku.


No, taky tam mám auto :-D už pěkně dlouhou dobu :-D už pěkných pár měsíců a stále nic. Opravy se strašně protahují... :-( A stále nemá čas a nic není hotové.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s

Příspěvekod Petk@ » 23 kvě 2013 20:52

Loiza666 píše:
LJay píše:Včera sem se ještě domlouval s Dimim a pokud se nic nezmění, tak příští sobotu pojedu do MotorArtu na brzdu, takže bych mohl konečně vědět přesnější hodnoty výkonu a krouťáku.


No, taky tam mám auto :-D už pěkně dlouhou dobu :-D už pěkných pár měsíců a stále nic. Opravy se strašně protahují... :-( A stále nemá čas a nic není hotové.

já snim nedavno taky mluvil když se u nas v praci pro něco stavoval . tak jsem se taky poptaval na brzdu tak když vyjdu s penezma v + tak se tam stavim at vim co tam je :-) a když čtu že tam je cero tak to asi popadim brzo :-D

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s

Příspěvekod LJay » 30 kvě 2013 09:34

Konečně se u nás po delší době udělalo pěkně, tak mi to nedalo a jel sem si zkusit pár čtvrt mílí. Tady jsou časy co sem naměřil Gtechem.

Chce to sehnat slicky, protože stávající obutí to při rozjezdu vůbec nezvládá, takže si našetřím nějaký peníze a kouknu po dvou širších ráfcích a nějakých slickách, abych nedělal na sprintech ostudu.

Jo a při tomhle testování mi uletěly z obou předních kol středový krytky :) Nevěděli byste někdo, kde bych mohl koupit nový krytky s logem Rota?

graf_07.jpg

Uživatelský avatar
murtin
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 10 bře 2012 15:50
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s

Příspěvekod murtin » 30 kvě 2013 11:54

to vypadá,že je tam ta jednička skoro zbytečná.. nebo spíš zdržuje :lol: do jaký rychlosti Ti ještě kloužou kola na další qalty? uvažuju o kompresoru,ale na "běžný" ježdění by stačil asi jen maličkej přetlak(a kompresor).

Uživatelský avatar
Sumisu
Miminko
Miminko
Příspěvky: 37
Registrován: 19 dub 2013 22:46
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s

Příspěvekod Sumisu » 30 kvě 2013 12:40

Pěkná story i časy jsou hezké, otázkou je o kolik spadne čas s lepšíma pneumatikama. *jizda*

PS: Jak je to u 0-100 .. předtím bylo na G-techu i 5,27s a teď při jizdě na 400m jsi se nedostal pod 6s. tak kde je problém?

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s

Příspěvekod LJay » 30 kvě 2013 15:45

murtin: jj se současným obutím je to na jedničku hodně špatný a někdy to hrabe ještě i na dvojku záleží na tom jak to čapnou pneušky.

Sumisu: řekl bych, že tak třičtvrtě sekundy (možná i malinko víc) bych mohl dostat dolů. Těch 5,3s z 0 na 100km/h se mi právě povedlo jen dvakrát, když se pneumatiky dobře chytly. Jinak ztratím dost času tím jak to hrabe.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 01 čer 2013 17:47

Před pár hodinama sem přijel z MotorArtu, kde bylo auto na válcové brzdě.
Pokud sem správně pochopil výstupní hodnoty z dyna (výpis hodnot na papíře je trochu divoký), tak jak mi vysvětloval Dimi, tak výsledky vypadají takhle:

Výkon: 245hp(na klice), 206hp (na kolech)
Kroutící moment: 279Nm

Tady je pár videí z měření a graf.

graf 01.jpg





Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod kapid » 01 čer 2013 19:26

Hezkej výsledek na 1.6 motor při 0,65 baru, jen by to chtělo skloubit výsledky z Gtechu, Dyna, aby si byly trochu podobné :). A ten červenej plast pro SPZ na zadnim nárazníku bych radši viděl černej ;)

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 02 čer 2013 13:58

kapid: díky, až bude pěkně, tak to zkusím ještě změřit Gtechem (se správně nastavenou váhou), abych měl referenci, ale už při předešlých měřeních sem zjistil, že na gtechu není problém udělat rozdíl i 20 koní při stejným rozjezdu, takže to měření beru jako hodně orientační.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod J!R! » 02 čer 2013 14:36

panejo.... to je fakt parada *fin* mas predstavu co ten motor vydrzi?A jinak taky me ceka brzda, doufam, ze ji stihnu...

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 03 čer 2013 00:08

J!R!: pokud nepraskne vložka, nebo neupadne ventil, tak by to mělo být v pohodě a na motoru by se nic rozbít nemělo.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 06 čer 2013 08:11

Včera dorazily PU silenty řazení, tak je tam o víkendu hodím, protože v sériových už je celkem solidní vůle. Sem docela sem zvědavý, jestli bude znatelná změna v přesnosti řazení.

silent_01.jpg

mišoCRX
Miminko
Miminko
Příspěvky: 78
Registrován: 04 říj 2009 23:23
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod mišoCRX » 06 čer 2013 16:44

určite hej..mne to pomohlo...len mam vybitu aj tu čast čo sa vymieňa za short shifter tak tam nejaka vola ešte zostala... :?
momentalne Civic coupe EJ6..ale možno raz ešte CRX bude

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 10 čer 2013 08:18

PU silenty řazení už jsou na autě a rozdíl je fakt znát docela fest až sem koukal, jak moc se pohyb řadičky zpřesnil.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 18 čer 2013 07:44

Přemýšlím teď nad způsobem jakým provést odvětrání kapoty a k tomuhle tématu sem našel pěkný článek, kde jsou rozebraný rozdíly tlaku, proudění vzduchu, atd. Hodím sem odkazy, kdyby si to chtěl někdo přečíst.

1. část
2. část
3. část

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 20 čer 2013 08:46

Včera sem pro kontrolu sundal ventilový víko a překontroloval ventilový vůle, abych si byl jistý, že se od složení motoru nic nepovolilo. Všechno je OK, takže spokojenost. Pro ukázku sem hodím fotku toho, jak vypadá hlava po najetých 5000km.

Jen při odpojování zapalovacích kabelů se opět ukázala kvalita kabelů Moroso a už asi po třetí mi zůstal konektor na svíčce a já vytáhnul jen kabel a tentokrát i bez pořádnýho kusu izolace. To už mně naštvalo a kabely šly z auta. Místo nich sem pro zatím nahodil seriový honda kabely a teď musím kouknout po nějakých nových.

zapalovaci_kabely_01_743.jpg


motor_31_157.jpg

Uživatelský avatar
murtin
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 10 bře 2012 15:50
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod murtin » 20 čer 2013 11:11

jo kablíky jsou probl.na krosce js se něco natrápil než js zjistil,že mi oblouk vypaluje fajfku.pak js jezdil tak,že js kabel přišrouboval"na tvrdo"ke svíčce a byl klid :roll: mechanik pak jen koukal,ale po mnoha experimentech to účel splnilo. u Marušky se chystám vyrobit taky vl.kabeláž,též pro zmenšení přechodových odporů.prostě bych to jen zkusil.
co se týče těch tlaků pro chlazení,stačí podle selskýho rozumu udělat díru za náběžnou hranou kapoty a protáhnout dolů př.spoiler?anglinu nezvládám.. :lol:

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 23 čer 2013 13:03

murtin: nevím jestli s ohledem na odpor zapalovacích kabelů jako takových bude mít snížení přechodovýho odporu na konektorech nějaký výrazný vliv, ale zkusit můžeš.
Co se týká odvětrání kapoty, tak nejlepší by bylo změřit kde na kapotě je největší rozdíl tlaků a udělat to odvětrání tam.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 23 čer 2013 13:04

Včera při jízdě na CRX sraz mně trochu vytrestalo to, že sem při stavbě motoru neudělal i repas altíku a cestou mi odešel jeden uhlík. Díky Montyho výborný "poklepový" radě sem ale dojel bez problémů tam i zpátky :)

Dneska sem alternátor vymontoval z auta. Bral sem ho spodem kolem poloosy a šlo to úplně krásně. Komplet celá práce zabrala asi hodinku a půl a řekl bych, že je to daleko snažší, než ho vyndavat horem a odmontovávat kvůli tomu posilovač brzd, nebo sání. Tady je odkaz na postup demontáže kolem poloosy. Třeba se to někomu bude hodit.

alternator 01.jpg


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů