ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.
Moderátor: Minor
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Včera sem se ještě domlouval s Dimim a pokud se nic nezmění, tak příští sobotu pojedu do MotorArtu na brzdu, takže bych mohl konečně vědět přesnější hodnoty výkonu a krouťáku.
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
LJay píše:Včera sem se ještě domlouval s Dimim a pokud se nic nezmění, tak příští sobotu pojedu do MotorArtu na brzdu, takže bych mohl konečně vědět přesnější hodnoty výkonu a krouťáku.
No, taky tam mám auto



Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- Petk@
- Šéfík!:)
- Příspěvky: 1124
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Loiza666 píše:LJay píše:Včera sem se ještě domlouval s Dimim a pokud se nic nezmění, tak příští sobotu pojedu do MotorArtu na brzdu, takže bych mohl konečně vědět přesnější hodnoty výkonu a krouťáku.
No, taky tam mám autouž pěkně dlouhou dobu
už pěkných pár měsíců a stále nic. Opravy se strašně protahují...
A stále nemá čas a nic není hotové.
já snim nedavno taky mluvil když se u nas v praci pro něco stavoval . tak jsem se taky poptaval na brzdu tak když vyjdu s penezma v + tak se tam stavim at vim co tam je


Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Konečně se u nás po delší době udělalo pěkně, tak mi to nedalo a jel sem si zkusit pár čtvrt mílí. Tady jsou časy co sem naměřil Gtechem.
Chce to sehnat slicky, protože stávající obutí to při rozjezdu vůbec nezvládá, takže si našetřím nějaký peníze a kouknu po dvou širších ráfcích a nějakých slickách, abych nedělal na sprintech ostudu.
Jo a při tomhle testování mi uletěly z obou předních kol středový krytky
Nevěděli byste někdo, kde bych mohl koupit nový krytky s logem Rota?
Chce to sehnat slicky, protože stávající obutí to při rozjezdu vůbec nezvládá, takže si našetřím nějaký peníze a kouknu po dvou širších ráfcích a nějakých slickách, abych nedělal na sprintech ostudu.
Jo a při tomhle testování mi uletěly z obou předních kol středový krytky

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
to vypadá,že je tam ta jednička skoro zbytečná.. nebo spíš zdržuje
do jaký rychlosti Ti ještě kloužou kola na další qalty? uvažuju o kompresoru,ale na "běžný" ježdění by stačil asi jen maličkej přetlak(a kompresor).

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Pěkná story i časy jsou hezké, otázkou je o kolik spadne čas s lepšíma pneumatikama.
PS: Jak je to u 0-100 .. předtím bylo na G-techu i 5,27s a teď při jizdě na 400m jsi se nedostal pod 6s. tak kde je problém?

PS: Jak je to u 0-100 .. předtím bylo na G-techu i 5,27s a teď při jizdě na 400m jsi se nedostal pod 6s. tak kde je problém?
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
murtin: jj se současným obutím je to na jedničku hodně špatný a někdy to hrabe ještě i na dvojku záleží na tom jak to čapnou pneušky.
Sumisu: řekl bych, že tak třičtvrtě sekundy (možná i malinko víc) bych mohl dostat dolů. Těch 5,3s z 0 na 100km/h se mi právě povedlo jen dvakrát, když se pneumatiky dobře chytly. Jinak ztratím dost času tím jak to hrabe.
Sumisu: řekl bych, že tak třičtvrtě sekundy (možná i malinko víc) bych mohl dostat dolů. Těch 5,3s z 0 na 100km/h se mi právě povedlo jen dvakrát, když se pneumatiky dobře chytly. Jinak ztratím dost času tím jak to hrabe.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Před pár hodinama sem přijel z MotorArtu, kde bylo auto na válcové brzdě.
Pokud sem správně pochopil výstupní hodnoty z dyna (výpis hodnot na papíře je trochu divoký), tak jak mi vysvětloval Dimi, tak výsledky vypadají takhle:
Výkon: 245hp(na klice), 206hp (na kolech)
Kroutící moment: 279Nm
Tady je pár videí z měření a graf.
Pokud sem správně pochopil výstupní hodnoty z dyna (výpis hodnot na papíře je trochu divoký), tak jak mi vysvětloval Dimi, tak výsledky vypadají takhle:
Výkon: 245hp(na klice), 206hp (na kolech)
Kroutící moment: 279Nm
Tady je pár videí z měření a graf.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Hezkej výsledek na 1.6 motor při 0,65 baru, jen by to chtělo skloubit výsledky z Gtechu, Dyna, aby si byly trochu podobné
. A ten červenej plast pro SPZ na zadnim nárazníku bych radši viděl černej 


Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
kapid: díky, až bude pěkně, tak to zkusím ještě změřit Gtechem (se správně nastavenou váhou), abych měl referenci, ale už při předešlých měřeních sem zjistil, že na gtechu není problém udělat rozdíl i 20 koní při stejným rozjezdu, takže to měření beru jako hodně orientační.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
panejo.... to je fakt parada
mas predstavu co ten motor vydrzi?A jinak taky me ceka brzda, doufam, ze ji stihnu...

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
J!R!: pokud nepraskne vložka, nebo neupadne ventil, tak by to mělo být v pohodě a na motoru by se nic rozbít nemělo.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera dorazily PU silenty řazení, tak je tam o víkendu hodím, protože v sériových už je celkem solidní vůle. Sem docela sem zvědavý, jestli bude znatelná změna v přesnosti řazení.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
určite hej..mne to pomohlo...len mam vybitu aj tu čast čo sa vymieňa za short shifter tak tam nejaka vola ešte zostala... 

momentalne Civic coupe EJ6..ale možno raz ešte CRX bude
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
PU silenty řazení už jsou na autě a rozdíl je fakt znát docela fest až sem koukal, jak moc se pohyb řadičky zpřesnil.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera sem pro kontrolu sundal ventilový víko a překontroloval ventilový vůle, abych si byl jistý, že se od složení motoru nic nepovolilo. Všechno je OK, takže spokojenost. Pro ukázku sem hodím fotku toho, jak vypadá hlava po najetých 5000km.
Jen při odpojování zapalovacích kabelů se opět ukázala kvalita kabelů Moroso a už asi po třetí mi zůstal konektor na svíčce a já vytáhnul jen kabel a tentokrát i bez pořádnýho kusu izolace. To už mně naštvalo a kabely šly z auta. Místo nich sem pro zatím nahodil seriový honda kabely a teď musím kouknout po nějakých nových.
Jen při odpojování zapalovacích kabelů se opět ukázala kvalita kabelů Moroso a už asi po třetí mi zůstal konektor na svíčce a já vytáhnul jen kabel a tentokrát i bez pořádnýho kusu izolace. To už mně naštvalo a kabely šly z auta. Místo nich sem pro zatím nahodil seriový honda kabely a teď musím kouknout po nějakých nových.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
jo kablíky jsou probl.na krosce js se něco natrápil než js zjistil,že mi oblouk vypaluje fajfku.pak js jezdil tak,že js kabel přišrouboval"na tvrdo"ke svíčce a byl klid
mechanik pak jen koukal,ale po mnoha experimentech to účel splnilo. u Marušky se chystám vyrobit taky vl.kabeláž,též pro zmenšení přechodových odporů.prostě bych to jen zkusil.
co se týče těch tlaků pro chlazení,stačí podle selskýho rozumu udělat díru za náběžnou hranou kapoty a protáhnout dolů př.spoiler?anglinu nezvládám..

co se týče těch tlaků pro chlazení,stačí podle selskýho rozumu udělat díru za náběžnou hranou kapoty a protáhnout dolů př.spoiler?anglinu nezvládám..

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
murtin: nevím jestli s ohledem na odpor zapalovacích kabelů jako takových bude mít snížení přechodovýho odporu na konektorech nějaký výrazný vliv, ale zkusit můžeš.
Co se týká odvětrání kapoty, tak nejlepší by bylo změřit kde na kapotě je největší rozdíl tlaků a udělat to odvětrání tam.
Co se týká odvětrání kapoty, tak nejlepší by bylo změřit kde na kapotě je největší rozdíl tlaků a udělat to odvětrání tam.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera při jízdě na CRX sraz mně trochu vytrestalo to, že sem při stavbě motoru neudělal i repas altíku a cestou mi odešel jeden uhlík. Díky Montyho výborný "poklepový" radě sem ale dojel bez problémů tam i zpátky 
Dneska sem alternátor vymontoval z auta. Bral sem ho spodem kolem poloosy a šlo to úplně krásně. Komplet celá práce zabrala asi hodinku a půl a řekl bych, že je to daleko snažší, než ho vyndavat horem a odmontovávat kvůli tomu posilovač brzd, nebo sání. Tady je odkaz na postup demontáže kolem poloosy. Třeba se to někomu bude hodit.

Dneska sem alternátor vymontoval z auta. Bral sem ho spodem kolem poloosy a šlo to úplně krásně. Komplet celá práce zabrala asi hodinku a půl a řekl bych, že je to daleko snažší, než ho vyndavat horem a odmontovávat kvůli tomu posilovač brzd, nebo sání. Tady je odkaz na postup demontáže kolem poloosy. Třeba se to někomu bude hodit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti