
ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.
Moderátor: Minor
LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nová downpipe už je hotová. Výroba si vzala celkem dost času, ale zato teď pěkně obepíná spodek motoru a nikde zbytečně nevyčuhuje. Tak jí snad hned tak nepobouchám 

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Když už byly dole i svody, tak sem je nechal srovnat a pořádně provařit kolektor, aby na něm bylo víc materiálu, pro trochu lepší tepelnou odolnost. Taky sem je komplet oměřil, abych je až bude trocha času mohl konečně vyrobit z nerezu.
Na nový downpipe sem přesunul přirubu pro lambu kousek za výstup turbíny, aby byla blíž k hlavě. Znatelně se tím zlepšila její odezva a motor se při běhu v close loopu chová klidněji.
Na nový downpipe sem přesunul přirubu pro lambu kousek za výstup turbíny, aby byla blíž k hlavě. Znatelně se tím zlepšila její odezva a motor se při běhu v close loopu chová klidněji.
LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Začínám vyrábět kompaktní verzi OCT-04, tak sem toho využil a první kus sem namontoval do céra, protože standardní OCT-04 musel být kvůli nedostatku místa nakloněný a nevypadalo úplně nejlíp.
LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Chtěl sem vyměnit vzduchový filtr Apexi za nový, protože ten stávající už byl pomalu na odpis a něšel nijak rozumně vyčistit. To mně ale fofrem přešlo, potom co sem zjistil kolik teď stojí
Takže sem se snažil najít nějakou náhradu.
Vzhledem k minimálnímu místu mezi turbem a bokem motoráku byl docela problém najít filtr s dostatečným průtokem a přijatelnými rozměry. Nakonec sem našel jeden od K&N se 102mm přírubou, takže sem musel ještě vyrobit montážní adaptér. Ten je vytočený ze 100mm kulatiny. Jeho výroba byla s ohledem na velikost mýho soustruhu celkem opruz. Kulatinu bych z venku neupnul, takže sem nejdřív musel na vrtačce odvrtat středový otvor (28mm) a přes něj to upnout do soustruhu, proto je to trouchu excentický. Vizuálně to není nic extra, ale funkci to splní a to je hlavní.

Vzhledem k minimálnímu místu mezi turbem a bokem motoráku byl docela problém najít filtr s dostatečným průtokem a přijatelnými rozměry. Nakonec sem našel jeden od K&N se 102mm přírubou, takže sem musel ještě vyrobit montážní adaptér. Ten je vytočený ze 100mm kulatiny. Jeho výroba byla s ohledem na velikost mýho soustruhu celkem opruz. Kulatinu bych z venku neupnul, takže sem nejdřív musel na vrtačce odvrtat středový otvor (28mm) a přes něj to upnout do soustruhu, proto je to trouchu excentický. Vizuálně to není nic extra, ale funkci to splní a to je hlavní.
LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak sem dojezdil
V zatáčce na rychlostce, mně asi přehlidnul řidič v pomalým pruhu a začal odbočovat do rychlého. Dupnul sem na brzdy, abych do něj nenarazil a jak sem měl lehce zatočený kola, tak se auto přetočilo a už sem letěl. Vzal sem to 2x o svodidla a zadkem sem ještě ťuknul jiný auto. Blbý je, že řidič auta kvůli kterýmu sem brzdil, jel vesele dál, takže vina komplet skončila na mně.

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
To ma mrzi 

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Hrozný, kvůli slepýmu takhle bourat... To zezadu nikdo neviděl, nějakej svědek? Jenomže by stejně řekli, že si jel moc rychle. Já se loni takhle jednomu těsně vyhnul kousek před škarpou, ale to byla moje blbost, nechtěl mě pustit do rychlýho pruhu, tak jsem ho podjel a on se začal zařazovat.
LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Jediný svědek byl ten člověk do kterýho sem naboural zadkem. Ten sice dosvědčil, že mi tam to auto vjelo, ale ani jeden z nás si nepamatuje SPZ, takže sem ofiko viníkem já.
LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ouuuu, už se to řeší i na FB v dopravních info
takhle vymazlená. To se divím, že když je tam takhle svědek, že to nešlo na neznámého pachatele. Snad to nejsou poslední kilometry.


LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Na silnici už se to učitě nedostane. Buď to rozprodám na díly, nebo si to dám stranou a až bude čas, tak to použiju jako základ pro stavbu dedikovanýho sprintovacího auta. Uvidím jak bude čas.
- Jindřich
- CRX velení
- Příspěvky: 598
- Registrován: 07 bře 2013 20:03
- Bydliště: Západně od Nového Jičína
- Kontaktovat uživatele:
LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Sakra chlape,je to škoda,ale hlavně,že netekla krev
Sežeň zavčas zdravou kastli a schovej to. V budoucnu se na to čas určitě najde

Sežeň zavčas zdravou kastli a schovej to. V budoucnu se na to čas určitě najde

LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Dost sem přemýšlel co dál. Uvažoval sem o nákupu MX5 NB 1.8, ale tam je dost velký problém sehnat nezrezlou s nižším nájezdem za přijatelný peníze (100t). Druhá volba byla Integra Type R, ale ta mi úplně nesedla a její aktuální ceny mi příjdou docela přemrštěný.
Proto sem se rozhodl, že seženu další céro a použitelný díly ze stávajícího přeházím do něj. Je to asi nejrozumnější volba, protože s touhle platformou mám hromadu zkušeností a mám na to doma spoustu dílů. Časem ještě koupím ještě MX5 NB 1,6 jako vývojovou platformu pro nové díly.
Pokud byste někdo věděl o nějakým CRX ED9 pofacelift na prodej, tak mi prosím napište. Nemusí mít papíry, může mít KO motor, ale chtěl bych aby byla karoserie pokud možno bez koroze.
Proto sem se rozhodl, že seženu další céro a použitelný díly ze stávajícího přeházím do něj. Je to asi nejrozumnější volba, protože s touhle platformou mám hromadu zkušeností a mám na to doma spoustu dílů. Časem ještě koupím ještě MX5 NB 1,6 jako vývojovou platformu pro nové díly.
Pokud byste někdo věděl o nějakým CRX ED9 pofacelift na prodej, tak mi prosím napište. Nemusí mít papíry, může mít KO motor, ale chtěl bych aby byla karoserie pokud možno bez koroze.
LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Redy: ještě se neraduj, čert ví jestli seženu něco do čeho bych to mohl přeházet.
LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Urcite seženeš. Drzim ti palce!!
LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Aby se to nepletlo, tak tenhle projekt uzavřu a všechny nový úpravy budu prezentovat zde: viewtopic.php?f=6&t=3490
Díky všem za sledování projektu a podporu po nehodě.
Díky všem za sledování projektu a podporu po nehodě.
LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Takže já tohle téma zamknu, jo?
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host