Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
noha
Bourák
Bourák
Příspěvky: 357
Registrován: 08 lis 2011 19:10
Bydliště: Jihočech
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh a zaroven splněný sen :-)ä postup renovace

Příspěvekod noha » 04 čer 2013 21:26

...no je to kočanda to se nedá nic platný *fin*
Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva
Obrázek

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh a zaroven splněný sen :-)ä postup renovace

Příspěvekod Petk@ » 04 čer 2013 22:12

No kamaradi možná potom moc lezu a hledam kraviny a tim padem mi to tam pak víc a víc vadí ale to určo znate když si toho člověk nahle všimne tak to tam pak vidí furt :-) jinak pohárek to by bylo asi to nejcenejší :-) ale na to to nevidim :-) jinak děkuju že se vam to líbí to mě pak vždy tak nějak vrátí k tomu zase něco vylepšit :-) *pohladit* a podat nějakou novinku ;) :)

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2911
Registrován: 06 čer 2009 17:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Redy » 05 čer 2013 12:35

Opravdu kočanda *slint* pevné nervy s ní! *fin* trochu jsem ti zeštíhlil nadpis tématu, už mě drásalo jak to roztahovalo forum :D :oops:

Uživatelský avatar
Martin16
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 632
Registrován: 25 čer 2009 10:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh a zaroven splněný sen :-)ä postup renovace

Příspěvekod Martin16 » 05 čer 2013 13:36

Wláďa píše:No takže ten pohárek za první místo MissCRX si nech rovnou doma ať si ho neponičíš na srazu :D

*vytlem* *vytlem* velmi trefné však by si ho ho za tu práci taky i zasloužil *fin*
アクションのないビジョンは白昼夢のようなものです。ビジョンなしのアクションは悪夢です
"Vize bez akce je jako snění za bílého dne. Akce bez vize je noční můrou"

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod LJay » 06 čer 2013 08:33

Obrázek

Krásnej motorovej prostor *fin* Jen bych hodil pryč to originální plastový vedení vzduchu co ti jde za chladičem, protože s konusem to ztrácí smysl a to samý platí o rezonátorech před levým podběhem (pokud je tam ještě máš).

Uživatelský avatar
noha
Bourák
Bourák
Příspěvky: 357
Registrován: 08 lis 2011 19:10
Bydliště: Jihočech
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod noha » 06 čer 2013 17:52

Tak tohleje snad hezčí jak nový *fin*
Já ted přemejšlím jestli vůbec budu upgrejdovat stávající motor, jestli to neswapnu za nějakej dvěstě koňovej dvoulitr :lol:
Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva
Obrázek

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Petk@ » 06 čer 2013 22:35

LJay píše:Obrázek

Krásnej motorovej prostor *fin* Jen bych hodil pryč to originální plastový vedení vzduchu co ti jde za chladičem, protože s konusem to ztrácí smysl a to samý platí o rezonátorech před levým podběhem (pokud je tam ještě máš).

Ljay : tu čast sani u chladiče tam mam jen aby to tam bylo tak nějak plný :-D je tam pak moc místa :-D hold někdo tam ma pro zplnění turbo a ja tam mam trubku :-D jinak ten rezonator tam ještě mám ale už tam slouho nebudu v sobotu by jsem chtěl dopasovat narazník na čumaku tak až bude dole tak pujde pryč a místo toho nějakej nápor k filtru :-) ještě ho zkusim trochu teplotně ochranit od motoru :-)

Noha no ja tam nějakej Setup nemam jen tu převodovku ,svody,sani,setrvak lizlej a řemenice ktera je taky o trochu lehčí :-) jinak vše origo :-) ja nemít motor po komplet go a tech peněz v něm tak jsem o swapu 100% rozhodlej ale jemi to tak nějak líto ho po 4tis od go měnit ale už mam jeden motorek zalohovanej v případě že by šlo auto na díly ;)

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Petk@ » 09 čer 2013 00:16

Dneska jsem neměl co dělat tak jsem si cero vytahl před garáž :-) a dopasoval jsem konečně přední nárazník a parada jsem stim spokojenej :-) jen u leveho svetla je narazník trochu vyboulenej ale to už je v něm ale je to nepatrně :-) když už byl narazník dole tak jsem vyhodil rezonator a dal místo toho přisávání k nárazníku :-) jen musim vymyslet něco aby ta díra v narazníku vypadala lepe :-)
Přílohy
IMG_20130608_191617.jpg
IMG_20130607_162731.jpg

Uživatelský avatar
Wláďa
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 946
Registrován: 25 kvě 2010 12:11
Bydliště: (Sokolov) Těšovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Wláďa » 09 čer 2013 00:20

To vyboulení u světla mají skoro všechny, jen jsem se s tim setkal vždy jen na pravé straně (u spolujezdce), asi taky nějaká výrobní vada projevující se až časem.
crx EE8 Vtec B16A1
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Petk@ » 13 srp 2013 18:06

Dlouho jsem nic nenapsal tak nějake novinky :-) OD crxsrazu jsem toho na ceru moc neudělal jen jsem jezdil :-) ale zase se začlo sem tam něco :-) nejdřív jsem zkoušel jezdit na ethanol kupoval jsem si od Muldera regulator tak to s navýšenim tlaku frčelo céro tak o 10% zlenivělo ale zase jsem celkem šetřil když se fakt jelo klidně :-) najel jsem na to asi 500km a spotřeba byla do 9 litru ale pak jsem to vyjel a dal zase 95 a zkusil jezdit na spotřebu a dostal jsem se s klidnou nohou na 100Km z toho bylo 20km město.50dálnice a 30 okresky na spotřebu do 5.8L takže pak už rozdíl takovej nebyl hlavně když se šlaplo tak to jelo :-) když stejnou trasu jedu uplně normalě s tim že dalnice cca 160km/h a okresky kolem 110 město teda 50 :-D a sem tam se protáhne pořádně tak je sptřeba do max 7L :-) nedavno jsem se pustil do saní od předního svetla aefekt to má ale zase si myslim že to dost zhoršuje aerodynamiku tak nevim :-) asi bude stačit to z narazníku a jen sani pořadně odizolovat :-) pak jsem odpojil prutok chladící kapaliny skrz klapku a EACV ventil nejvetší efekt to bude mít když se sežene termo tesneni ještě mezi hlavu a manofloid :-) minulej týden mi přišli od maggotha 3ks slicků chtěl jsem je na sprint na vyzkoušení a jsou už dost špatný k tomu tvrda směs ale bylo to lepší než na 15" uvidim jak se hne čas v Panenčaku tedkon o víkendu 17.8. Dneska mi přišel rezonátor a cestou jsem koupil ještě trubku abych udělal nahradu katalizatoru :-) tak jsem zvedavej jestli to taky pomuže protože osobně si myslim že orig výfuk o pruměru 43mm taky něco brzdí ale uvidime :-) zatim necham stejnej pruměr jen nahradim katik trubkou 50mm a tlumič na středovým dilu rezonátorem o prumeru vstupu 44mm takže se zachová stejnej prumer :-) tak uvidime :-) jinak minulej víkend jsem byl na Extrem show příbram a dovezl jsem po prvé pohárek ze sprintu 1600 za 3 místo *pohladit*
Přílohy
DSC_1078.jpg
DSCN0576.JPG
DSCN0465.JPG
IMG_0061.JPG
557941_10200428008015325_1276054419_n.jpg
IMG_20130813_150228.jpg
IMG_20130720_183119.jpg
IMG_20130720_143854.jpg

Uživatelský avatar
Dudla
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 593
Registrován: 31 led 2011 15:12
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Dudla » 13 srp 2013 19:48

super gratuluju :) a jinak k tomu sani z toho narazniku udělej přirubu na tu diru v narazniku z laminátu přimo na tu rouru taky to budu dělat časem :) doufám že mě chápes
Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Petk@ » 15 srp 2013 23:45

včera jsem vytvořil náhradu katu a místo středového dílu jsem placnul rezonátor zvláštní že céro dostalo dost hlubokej zvuk a ve vysokejch je to uřvaný jak blázen :-) ale zvláštní že se dá tetkon z výfukem i bez silencru jezdit odost potišejc :-) a nevim jestli mi to jen pocit ale je to živější :-) *jizda*
Přílohy
IMG_20130814_153049.jpg
IMG_20130814_153032.jpg
IMG_20130814_145223.jpg

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Fegut » 16 srp 2013 00:09

Já měl na tom starým od A9 svodů jenom vysypanej kat a pak trubku až do konce a motorkovej výfuk s koncovým průměrem pouze 50mm a zvuk to mělo výbornej, navíc uvnitř byl slyšet lehce, takže se spolujezdcem si na sebe nemusel řvát. Těžko srovnat, motorově s původním cérem, ale chystám se ho tam dát zpět, na tuhle mrchu, která má jiný svody a na středu je taky rezonátor, tak uvidíme jestli proti sérii to bude znát. Mám najeto pár úseků, většinu do kopce něco po rovině na test pružnosti a výkonu, tak uvidíme.

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Petk@ » 21 srp 2013 20:59

Tak v sobotu jsem byl na carwars a potvrdilo se mi že upravy na výfuku zase pomohli :-) protože kluk co byl v příbrami na 2,míste a ja byl 3. tak v sobotu jsem měl celkově lepší časy než on takže škoda že jsem na to nepřišel dřív :-) tetkon schanim někoho na hlinik aby mi přivařil přírubu co je na D. flaknul na B sani :-) . Taky jsem dneska vytahnul po skoro 2.letech s ponku převodovku co byla na červenym ceru nevim s čeho byla ale byla dlouhá a myslim si že by to na sprint mohl být lepší protože bych to v klidu dojel na 3.rychlost :-) takže jsem si dneska hral zase na malíře :-D jsou tam i jine poloosy :-) tetkon o víkendu si udělam na chatě pár useků který si na hraju a budu používat tachometr přes GPS . všechno si pak sepíšu a uložim a v pondělí bych tam caknul tu co jsem tam měl dřív :-) a zajel bych si ty useky znovu a uvidim rozdíl a podle toho but pujde ven nebo ne :)
Přílohy
1170730_4810101264983_1490886678_n (1).jpg
970358_589688857720786_1003546515_n.jpg
IMG_20130821_153349.jpg
IMG_20130821_163629.jpg

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Petk@ » 19 zář 2013 20:45

Tak menší novinky :-) Předchozí převodovka je na místě a cero lehounce zlenivělo ale už neni takovej skok mezi 1 a 2 . a hlavně 3jka ma paradní tah :-) takže zatim ji necham příští týden drčíme na poslední letošní sraz teda aspon za mě tak tam se uvidi jestli to bylo k něčemu :-) mám to i natočený před a po v tahlim kopci naloženej :-D dneska jsem upravil B klapku na D mano.... zítra se bude upravovat mano.. aby tam nebyl schod :-) a ještě musim vyřešit upevnení spodního šroubu vychází mimo díru tak but udělam nejakou svroku ze šroubu a nebo necham navařit bobek a uděla se zavit na šteft bylo by to lepší ale bojim se zeptat co to bude stát :-D puvodně jsem měl v planu nechat na komplet B přavařit D přírubu ale byla mi řečena cena kolem 3 tos za svaření :-( tak jsem se na to vyprd :-) (zatim) :-D jinak dneska přišla zasilka tak cero dostane výpuštak s magnetem , led panílek do stropniho svetilka a tuning ponožku :-D SPOON hlavně od tý ponožky čakm narust výkonu aspon 10 PS :-D
Přílohy
IMG_20130919_153112.jpg
IMG_20130919_153317.jpg
IMG_20130919_153548.jpg
IMG_20130919_153456.jpg
IMG_20130828_150137.jpg
IMG_20130828_122237.jpg

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Fegut » 19 zář 2013 22:21

Kde je ten sraz? Možná bych se tam s tím svojím pelechem dokopal a aspon by si porovnal tu mojí převodovku, protože mě ty rychlosti jdou dobře 1-3 dobrý a 4ka je hodně přikleplá ta jede nejvíc.

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Petk@ » 19 zář 2013 22:40

Fegut píše:Kde je ten sraz? Možná bych se tam s tím svojím pelechem dokopal a aspon by si porovnal tu mojí převodovku, protože mě ty rychlosti jdou dobře 1-3 dobrý a 4ka je hodně přikleplá ta jede nejvíc.


je to tady :-) http://tuning-show.tuning-sport.cz/ mě to nijak prave neoslovilo tak nevim kde je chyba :-D nechce to natočit jak to jede nekde na rovince ? 1.2.3.4 třeba do 130 +-


Tady jsou videa jak to frčilo s tou od streetkida a tetkon stou ze civica je to v dlouhym tahlim kopci ve 2 + narvaný auto kramama (víkend ) :-D

http://www.youtube.com/watch?v=ZrWyflAtHqs

http://www.youtube.com/watch?v=ZoYkJktC31c

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Fegut » 19 zář 2013 23:19

no když si to točil do kopce, tak by to taky chtělo natočit v kopci ne? :) Jinak asi lepší točit tacho a otáčkoměr a tu dvojku máš na tej krátkej převodovce fakt hodně odkleplou. Ten sraz je moc daleko tam fakt nepojedu :) a jel bych stejně jenom když nebude pršet, pořád mě tam teče a nemám s kým to opravit, sám to dělat nebudu.

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Petk@ » 29 zář 2013 12:06

Tak klapka se sanim je na motoru a celkem to šlo jen jsem měl problem že se mi trhlo tesneni mezi hlavou a sanim a nikde ho nemeli ale v patek ho dovezli a rychle jsem to tam nahazel :-) uprava manifoldu zase tak složitá nebyla :-) jen jsem musel vypylovat vetší díry aby klapka sedla tak nejak rovně na 3 štefty pak jsem dodělal 4šteft v praci řikali at si tam necham kousek dovařit a udělam zavit ale v ofiko firmě mi řekli za bobek hliniku do ktereho by jsem si udělal pak zavit kolem 500-800kč *dash* to bylo asi i s montáží a demontáží :lol: tak to jsem nedal Ljay mi radil že to řešil lepidlem a dolepenim kousku hliniku pojištenym 2šroubky ale nijak mi ty 2složkove lepidla nesedeli :-D tak jsem to vyřešil posvim kousek jem odvrtal a strčil šroub z druhe strany drželo to i samo o sobě ale udělal jsem tam na manifoldu sklon a celou hlavu šroubu jsem (na prasaka) ovařil a drží to paradně :-) pak stačilo v manifoldu vypylovat vetší díru aby tam nebyl schod a udělat tesnení :-) tesnení jsem vyřešil tak že jsem klapku obkreslil na plexisklo :-D a v kopírce vytiskl :-D a pak vystřihnul a obrkreslil na tvrdej papír :-) jako tesnení jsem zatim použil potisklej tvrdej papír od krabice co vní byl pyl filtr :-) a musim zaklepat včerejších 230km + 6 sprintu to zvladlo :-) pak jsem omotal celej kit saní termopaskou a tolik se nehřeje :-) jestli to ma na něco vliv nevim :-) jediný sčim je problem že na klapce nebylo čidlo polohy škrtící klapky tak jsem tam dal z Dečkove ale nešlo mi nastavit na danou hodnotu tak musim trochu zvetšit díry aby šlo ještě trochu pootočit :-) protože svítí ECU právě stim čidlem :-) nevim jestli to ma vliv na výkon ale asi jo :-( včera jsem byl na srazu Mnichovo hradiště stim že si vylepšim čas protože jsem měl od Minora pujčenou jinou ecu s kterou se cero chova taky trochu jinak ale zase jsem se nedostal pod 15:418 měl jsem nejlepší čas 15:430 tak nevim kde je chyba jestli ta převodovka asi dam zase kratkou :-( protože nevim co stim .

Porovnání času:
jaro Příbram - jednotka Z5 přibrždujcí brzdy ve dvou + hudba a čas 15:900
jaro Carwars -sám nove pneu,brzdy ok bez hudby čas 16:900
jaro milovice -sám , stočenej setrvák o 1kg ale s hudbou čas 15:418

Leto Příbram: sám ,slicky,saní místo svetla,bezkat ecu ,bez hudby čas 15:618
Leto Carwars: sám,slicky, saání místo svetla ,danej pryč stred tlumič místo nej rezonator čas 15:433 (crx vt 15:421)

podzim Hoškovice ty same upravy + klapka B16 ,odizolovane sani, + zkouska bezkat ecu a jedna upravena čas 15:440

Takže nevim kde je problem jestli mě brzdí orig prumer výfuku , nebo zadní díl kterej je hezkej ale ma dost ostrej ohyb - nevim :-(

ale aspon mě včera potěšil pohárek za TOP 20aut srazu :-) a malem jsem dostal TYpera :-D

http://www.youtube.com/watch?v=tuM8EUpZ1us
Přílohy
IMG_20130927_160252.jpg
IMG_20130927_160247.jpg
IMG_20130926_173246.jpg
IMG_20130926_092106.jpg
IMG_20130925_085038.jpg
IMG_20130924_151800.jpg
1379993_10200915881036020_1833741042_n (1).jpg

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)

Příspěvekod Fegut » 29 zář 2013 12:44

Jako čas dost dobrej, s tou krátkou to stáhneš jistě o 2 desetinky dolů. Já taky pořád že zkusím rozdíl mezi tou čiplou jednotkou a origo, mám vyndanej kobereček, takže otázka minuty to vyměnit a nějak jsem to ještě nezkusil :D. Jinak dobrá volba omotat to sání, mě to vůbec nechtělo jet když tam byla kovová trubka, dala se origo roura a byl klid.
Edit: ted jsem se vykopal a vyzkoušel čiplou a origo jednotku a rozdíl je to hodně velkej, v malých otáčkách jede čip brutálně proti sérii a ve velkých kdy řadím čtyřku mám s origo na trojce pod 7tis otáček a výsledná rychlost do kopce s čip 160, bez lehce nad 150 tak 152. Test byl podřazení v 60ti na 2 a pak naplno


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti