Zdravím všechny majitele CRX .. Povím něco o sobě jmenuji se Lucinkka ( Roxy) je mi sladkých 20

..jsem pracující a tak jsem si pořídila konečně tu svoji vysněnou bejbééé CRX
..a ted už o mé CRX ,kterou jsem si pořídila před rokem.. Hledala hledala až konečně narazila zhruba 30km od Zlína ve Slavičíně na CRX za 60 000kč na první pohled mě zaujala a musela jsem ji mít

,, + k té ceně dalších 10 000kč přepis

....V první řadě jsem se musela s mojí novou bejbé sžít a ona se mnou což bylo jednoduché velmi rychle mi padla do ruky
..když už nám to s bejbé vše tak krásně klapalo a já chci pro ní to nejlepší nastal čas servisu,takže dostala řádnou prohlídku v kvalitním servisu kde byla študována do detailu

..Samozřejmě jako každé starší auto, které dlouho nevydělo servis byla potřeba udělat komplet podvozek všechny tyčky stabilizátoru, všechny silentbloky v nápravách , brzdový lanka od ruční brzdy , komplet brzdy , čepy , gumové krytky kloubu , něco ohledně řízení , přetesnění olejové vany , rozvody , posvařování výfuku , výměna náplní , nová autobaterie atd..bylo teho opravdu mnoho oprava mě vyšla na dalších 35 000kč...takže zatím celková částka investice je 105 000kč..to jse nám to pěkne nakupilo a tak bejbéé mě za tu luxusní péči , kterou ji vjenuju bude dlouho vozit

a nemusím mít strach přišlápnout a vzít sem tam nějakou tu zatáčku pěkne z ostra

,když vím že sedí jak přibytá a její parádni stav po kompletním servise podvozku mi to dovoluje což je naprosto OK

.....
...niní jsem přistoupila k dalším upravám na mojí bejbé

když už je po technickém stavu OK rozhodla jsem se jí dát do puvodního ( originálního ) stavu , v první řade jsem musela udělat pořádek v elektrice páč bývalý majitel byl PAN RÁDOBY TUNING a v autě to vypadalo jak v elektrárně milion světýlek tlačítek a spoustu tlačítek mělo uplne jinou funkci než v originále

...uf uf byla to dřina výhazela jsem pulku popelnice drátu ( uplně zbytečných drátu ) nechala jsem pouze elektrický stahování okýnek které bylo dodělávano a natáhla jsem komplet nový dráty k zesilovacu dozadu do kufru a k repru ...též mě velice pobavilo že v hromadě tech drátu jsem nenašla vubec žádnou pojistku PÁN byl nejspíš gurmán
...po uspořádání elektriky pokračuju tím že jsem koupila přední oroginální nárazník

který o vekendu budu nasazovat a poté zapravovat měnší kosmetické vady a tím moje seznání s CRX končí určo dám vedět jak pak moje předělávání do puvodního stavu pokračuje ..ted dost povídání a šup šup FOTEČKY
TECHNICKÉ ÚDAJE VOZIDLA TYP: ED9
MOTOR TYP: D16Z5
MAX VÝKON(kW)/P.4 ot.(min): 91/6 800
ZDVIH. OBJEM: 1590
PROVOZNÍ HMOTNOST: 940KG
NEJVYŠŠÍ RYCHLOST: 205
ALU KOLA: DEZEN 195/50 R15
+ DALŠÍ ZÁZNAMY V TECHNICKÉM PRŮKAZU- POVOLENÍ 215/40 ZR17 - 7 1/2 J X 17 H2 ET 35
- V ZEMI PŮVODU SCHVÁLENA ÚPRAVA PODVOZKU, ZMĚNY VÝŠKY VOZIDLA A ZADNÍ SPOJLER ( ME-EDITION )
- VOZIDLO PLNÍ UST. VYHL. Č. 41/84 Sb.
INVESTICENÁKUPNÍ CENA - 60 000 KČ
PŘEPIS (EKOLOGICKÝ POPLATEK) - 10 000 KČ
CELKOVÁ OPRAVA V AUTOSERVISU + DRÁTY K ZESILOVAČU S POJISTKOU - 35 000 KČ + 450 KČ
PŘEDNÍ ORIGINAL NÁRAZNÍK + BARVA - 1 200 KČ + 750 KČ
Já s mojí bejbéé1.

nákupní stav 
2.

3.

4.

5.

6.

7.
Bejbéé na zvedáku 
8.

9.
PODĚKOVÁNÍTímto bych chtěla poděkovat v první řadě svému muži za ty nervi a že to všechno vydržel a moc mi pomohl bejbéé zkulturnit

a v druhé řadě hlavně svému servismanovi Lukášovi Nečasovy se sídlištem autoservisu v Rousinově , že nám dál CRX po technické stránce do pořádku i když ho to stálo hodně práce,času a nervů
ĎAKUJEM
tak snad se Vám bude líbit ..a uvidíme se na nějakým tom srázku

hojte
dnes crx vyjela o5 ze servisu už s originálním předním nárazníkem
pokračování na navrácení CRX do original stavu interier
1.

2.

3.
konečné složení interiéru po nástřiku1.

2.

3.

4.
dnes bejbé ujela 320 km až do Hradce Králové a bude se o5 pokračovat na navrácení do originálu1.

2.

3.

progonál blatníky , světla , + new kola momo
