ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 30 led 2014 11:56

Jelikož by už zítra mělo vyjít nový číslo A&T, tak by snad nemělo vadit, když sem hodím odkazy na scany z lednovýho čísla, kde byl článek o mojem prdítku :)

strana 1-2

strana 3-4

strana 5

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 17 úno 2014 09:05

Včera jsem dodělal nový vedení vzduchu, protože to starý nebylo vařený nerezovým drátem, tak ve spojích začínalo malinko korodovat. Rovnou jsem při tom upravil i jeho tvar, takže je teď o trochu kratší a míň zohýbaný.

piping_01_142.jpg


piping_02_206.jpg


piping_03_865.jpg

Uživatelský avatar
Stean
CRXař
CRXař
Příspěvky: 447
Registrován: 27 čer 2012 16:25
Bydliště: Jih Čech
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Stean » 17 úno 2014 12:23

To vypadá velice dobře *fin*

Uživatelský avatar
skritek
CRXař
CRXař
Příspěvky: 442
Registrován: 15 črc 2010 22:21
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt

Příspěvekod skritek » 23 úno 2014 21:38

LJay píše:Jelikož jsou kluci od Eaglu asi přesvědčený, že stavby Déčkových motorů s jejich ojnicema je potřeba trochu okořenit, tak je navrhnuli tak, aby je bez úpravy bloku a klece uložení klikového hřídele nešlo použít :) Takže mně teď čeká trocha broušení.

blok 10.jpg


blok 11.jpg

ze jsem si to neprecetl dřív uz taky brousim :( :( :( jsou to hnupi jsem nasranej
Tel 777 27 35 35

Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude

a uz i rychle :-)

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 24 úno 2014 12:03

skritek: jj tohle je trochu opruz ale co naděláš. To že se musí zbrousit klec, to bych ještě pochopil kvůli těm ARPům, ale že musíš brousit i vložky, to mi zrovna moc neštymuje.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 09 bře 2014 16:18

Pro zlepšení proudění vzduchu skrz chladič jsem trochu poupravil horní příčku chladičovky. Civicový chladič je totiž o něco vyšší než CRXový a tak původní příčka celkem dost omezovala přívod vzduchu do horní části chladiče.

Zadní část příčky jsem úplně odříznul a vyrobil nový profilovaný vršek, takže si příčka zachovala pevnost a zároveň teď lícuje s horní částí tělesa chladiče, takže působí částečně i jako cooling plate.

pricka_chladic_01.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 12 bře 2014 20:37

Konečně se mi povedlo sehnat lepší (funkčnější) výdechy, takže budu moc co nejdřív dodělat kapotu a nahodit jí na auto.
Taky jsem si pořídil stříkací pistoli a provedl první testovací lakování s celkem obstojným výsledkem :)

vydechy 03.jpg


vydechy 04.jpg


pricka_chladic_02.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 19 bře 2014 17:57

Dneska mi dorazil balík od Danyho z TypeR.cz :)
Po stránce zpracování vypadájí tlumiče opravdu dobře. Už se těším až je testnu na autě.

xyz 01.jpg


xyz 02.jpg

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Swingal » 19 bře 2014 20:07

Ake su tam tuhe pruziny? Daju sa pri objednavke vybrat nejake maksie? :)

Uživatelský avatar
murtin
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 10 bře 2012 15:50
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod murtin » 19 bře 2014 21:55

těžko se dá z obr.odhadnout průměr drátu,ale vypadá to opravdu na dost tvrdé.u D2 je 8závitů ,průměr dr.12mm př a 11.5 z. ten z.js musel dát 10mm 10závitů a 11.5mm na předek a ještě je to vzadu moc tvrdý

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Swingal » 19 bře 2014 22:03

chcel som skorej vediet stlacitelnost pruziny ... silovu konstantu pruziny ... F/s ...

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 22 bře 2014 21:42

Swingal: pokud označení na pružinách koresponduje s kg/mm, tak na předku je to 12,5 a na zadku 10,5. Při nákupu se tuhost pružin volit nedá, ale můžeš si v případě potřeby dokoupit jiný.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 22 bře 2014 21:43

Nový podvozek je na autě. Montáž naprosto bez problémů, všechno je přesný a krásně pasuje. Velký plus při instalaci je montážní manuál, který Dany sepsal.

Jen si budu muset vyrobit novou zadní rozpěru mezi tlumiče, protože přes tu starou jsem se nemohl dostat k nastavení tuhosti tlumičů.

Testovací jízdu jsem ale musel odložit na zejtra, protože jako naschvál začalo asi 10 minut před dokonončením montáže lejt jak z konve.

xyz 03.jpg


xyz 04.jpg


xyz 05.jpg


xyz 06.jpg

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1124
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Petk@ » 22 bře 2014 22:01

Krásnej podvozek *love* tiše závidim *fin*

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Swingal » 23 bře 2014 18:24

Som zvedavy co povies na ten podvozok lebo ho planujem v buducnosti kupit :)

Uživatelský avatar
Dudla
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 593
Registrován: 31 led 2011 15:12
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Dudla » 24 bře 2014 20:28

pěkné taky by se mi libil a co ten starej v jakým je stavu co s tim budeš dělat ? mě by se libil :D
Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 26 bře 2014 09:29

Dudla: starý podvozek má už zamluvený Petk@ :)

Včera jsem byl zkusit nový podvozek, ale jelikož bylo furt mokro, tak jsem jezdil spíš opatrně. Takže zatím můžu hodnotit spíš jen jízdní komfort, který je z mýho pohledu naprosto v pohodě a řekl bych, že je lepší než u předešlé kombinace tlumičů Koni a pružin H&R.

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Swingal » 26 bře 2014 22:22

Myslis ze by sa tam hodili aj maksie pruziny ked sme uz pri tom komforte? A pre tuhsiu jazdu ich potom predpatim nastavit na tvrdsie na okruh a podobne?

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 28 bře 2014 08:06

Swingal: Při objednávce mi Dany říkal, že podvozky pro SOHC CRX mají měkčí přední pružiny, než pro DOHC (DOHC myslí výrobce DOHC VTEC), který tam mám já. Jinak jsou prý shodný. Já bral tvrdší předek kvůli zvýšený váze motoru (turbo, IC, ...), tobě by možná mohl vyhovovat víc ten SOHCéčkový, pokud to chceš měkčí. Já osobně bych to ale víc nezměkčoval, protože mně to takhle vyhovuje.

Co se týká nastavení předpětí pružiny, tak tam nedosáhneš nějakýho vyššího přitvrzení jen tím, že jí víc stáhneš. Když bude tlumič mimo auto, tak bude pružina nepochybně tužší, ale jakmile ho namontuješ do auta a pružina se zatíží váhou auta, tak bude její stlačení více méně stejný, jako když si měl nastavený menší předpětí.

Uživatelský avatar
murtin
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 10 bře 2012 15:50
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod murtin » 28 bře 2014 09:01

z 1,5leté zkušenosti s nastavováním předpětí a tlumičů konstatuji,že tvrdší předek ok,ale zadek by neměl drncat a hopsat,čili měkčí nastavení. předpětí má velký význam,páč hmotnost auta při nájezdu na nerovnost musí nejprve vyrovnat míru předpětí pružiny. v reálu se přitažením dá docílit okruhové tvrdosti. s tim se ale na norm.silnici nedá jet,páč to v dírách a kolejích od náklaďáků hrozně lítá. další fuška je doladit tvrdost tlumičů,pokud je možno. já to mám vzadu na min. a př.20 z 36 do tvrda,ale chci si to předělat na e.motorek :)


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host