ED9 - fialová - Hira - CRX
Moderátor: Minor
Re: Hira - CRX
Taky nad tím rozdílem ve výkonu vrtím nevěřícně hlavou.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
Re: Hira - CRX
J!R! píše:Pekny, taky tam na jare jdujsem zvedavy kolik to ukaze
A pak tam pujdu zase az budou nasazeny vacky a manifold z ITR.
Jinak chce to poradne promerit valce, hlavne jejich ovalitu.Pokud je stav pistu, sten valce ok, tak bych menil jen krouzky, ale vsechny!!!Urcite se mrknout na olejovy cerpadlo.Taky neopomenout srovnani bloku, hlavy, zabrousit ventili atd.... pak to slusne zajet a uzivat si kvalitni motor![]()
A teda slusnej rozdil mezi tema jednotkama... nemam se zacit omlouvat?![]()
Omlouvat se? Jak chceš
Re: Hira - CRX
Hira píše:J!R! píše:Pekny, taky tam na jare jdujsem zvedavy kolik to ukaze
A pak tam pujdu zase az budou nasazeny vacky a manifold z ITR.
Jinak chce to poradne promerit valce, hlavne jejich ovalitu.Pokud je stav pistu, sten valce ok, tak bych menil jen krouzky, ale vsechny!!!Urcite se mrknout na olejovy cerpadlo.Taky neopomenout srovnani bloku, hlavy, zabrousit ventili atd.... pak to slusne zajet a uzivat si kvalitni motor![]()
A teda slusnej rozdil mezi tema jednotkama... nemam se zacit omlouvat?![]()
Omlouvat se? Jak chcešAle taky jsem zíral když jsem viděl ten rozdíl. Mám to na papíře, viděl jsem to na monitoru, mám i svědky. I tak je ten výkon dost mizernej... Čekal jsem maximum tak 78 kW. Věděl jsem že to nejede jak má a to ikdyž jsem jinou CRX neřídil. 67kW v sérii je hodně hodně málo a to mám v TP napsáno 97 kW (nevím proč).
Vsak vykon v TP je na motoru, coz se musi prevest koeficientem, jak kdyz jsi prevadel tech 82kw na 111kw...cili tak preved tech 78kw a mas svuj soucasny vykon k posouzeni dle TP(typu motoru, udaju vyrobce).
Re: Hira - CRX
J!R! píše:Vsak vykon v TP je na motoru, coz se musi prevest koeficientem, jak kdyz jsi prevadel tech 82kw na 111kw...cili tak preved tech 78kw a mas svuj soucasny vykon k posouzeni dle TP(typu motoru, udaju vyrobce).
Nevim jak se to přepočítává. To vypočítal počítač. V grafu stojí: Účinnost mezi hn. kolem a motorem 85%. Mám to chápat, že motor má o 15% větší výkon než to co je na kolech? V tom případě to vychází na 94kW a to zdaleka není těch 111 co ukazoval kompl.
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hira - CRX
něco pozitivního
Re: Hira - CRX
Hira píše:J!R! píše:Vsak vykon v TP je na motoru, coz se musi prevest koeficientem, jak kdyz jsi prevadel tech 82kw na 111kw...cili tak preved tech 78kw a mas svuj soucasny vykon k posouzeni dle TP(typu motoru, udaju vyrobce).
Nevim jak se to přepočítává. To vypočítal počítač. V grafu stojí: Účinnost mezi hn. kolem a motorem 85%. Mám to chápat, že motor má o 15% větší výkon než to co je na kolech? V tom případě to vychází na 94kW a to zdaleka není těch 111 co ukazoval kompl.
A jak jsi dosel na 111kw?Jako ja je vidim v te tabulce a na grafu vidim tech 82kw...Jinak tak nejak s tema procentama by to mohlo byt.... mam za to, ze ten koeficient vi mistr
Re: Hira - CRX
Na grafu to není, bylo to na monitoru a přijde mi to divný... Tak to pomineme 
Re: Hira - CRX
Uz jsme v obraze....nikde neni 111kw, ale 111k!Jen jsem byl o sloupec vedle.
Re: Hira - CRX
Aha jo, máš pravdu. Tak jsem čučel blbě... To se omlouvám 
Re: Hira - CRX
Fajn, ale znatelny narust tam je... ovsem je otazkou, zda tam bude rozdil i po GO a hlavne zda nebude opacny,Nevzdavam svuj nazor

- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hira - CRX
Čoudí pěkně no
to byl teda chytrý mistr
když dělám GO, tak snad pořádně ne? Ale tohle snad nemohou udělat jen pístní kroužky ne? Tohle je nějak moc... a nemá to být modrý dým, pokud jsou v prdeli kroužky?
Hlavně to po GO pořádně zajeť
Hlavně to po GO pořádně zajeť
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Hira - CRX
Az ted jsem shlidl video
dym slusny, ale asi jsme cekal vic podle komentaru... a mistr tusim Florka?A kterej mistr radil pri GO? Jako krouzky to muzou byt, ale tady uz mozna bude ovalita valcu....chce to pak poradne promerit.
Re: Hira - CRX
Vůbec je v tom bordel, max krouták při 2400 otáčkách 145Nm... asi turbo
, od 5000 kde by měl bejt krouták nejvýš to padá dolů, je to hodně hodně divný. Tady mám křivku lehce upravovanýho crx jak by měla vypadat.
Re: Hira - CRX
Jojo Florka. PoloGO byla u Krempla. I Florka mi ale řekl, že je jasný, že když utěsníš nahoře (ventily) tak to foukne dole. Tohle je prý stará praxe. Je to logický no. Proměřím a uvidím.
A něco pro ty co nevěří: OMG, myslete si co chcete. Takto vyšly výsledky měření, viděl jsem to na vlastní oči a to mi nikdo nevezme. Divný nedivný, prostě to tak je.
A něco pro ty co nevěří: OMG, myslete si co chcete. Takto vyšly výsledky měření, viděl jsem to na vlastní oči a to mi nikdo nevezme. Divný nedivný, prostě to tak je.

Re: Hira - CRX
Fegut píše:Vůbec je v tom bordel, max krouták při 2400 otáčkách 145Nm... asi turbo, od 5000 kde by měl bejt krouták nejvýš to padá dolů, je to hodně hodně divný. Tady mám křivku lehce upravovanýho crx jak by měla vypadat.
Lehce upravený a točí přes 9000? OK
Re: Hira - CRX
Zvednout omezovač na 9000 není žádná věda, taky se koukni že od 8000 ten krouták jde brutál dolů, kdyby bylo víc upravený, tak by ten krouták nepadal, nestíhaj ventilový pružinky. Co vím tak na tom byl čip, odlehčenej setrvák a snížená hlava a pak sání svody výfuk. No bud ti to oni nějak divně změřili, nebo máš hondu jak nějakej koncernovej motor... dole jede, nahoře nic. Tam kde ti graf začíná padat, mají právě tyhle motory největší krouták a max výkon je někde k 7000
Re: Hira - CRX
s podobným probl.js se už setkal u jinýho auta,někdo špatně nasadil řemen a vačkové hřídele měly posunutý časování..
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hira - CRX
murtin píše:s podobným probl.js se už setkal u jinýho auta,někdo špatně nasadil řemen a vačkové hřídele měly posunutý časování..
to by mu ale nejelo asi vůbec
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Hira - CRX
myslim,že jo.sací může klidně o zoubek dál po h.ú. nebo výf.dřív.ve střihu se nepotkají,ale rozhodí to pulsaci.zatím js crx rozdělaný neměl,tak to nemůžu posoudit.můj kámoš se ale takle trápil s motorem fiat 2ohc.tam to bylo o 2zuby!!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti