ED9 - fialová - Hira - CRX

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Minor » 22 lis 2012 17:08

Taky nad tím rozdílem ve výkonu vrtím nevěřícně hlavou.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Hira
Žáček
Žáček
Příspěvky: 253
Registrován: 19 dub 2011 08:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Hira » 22 lis 2012 17:25

J!R! píše:Pekny, taky tam na jare jdu :) jsem zvedavy kolik to ukaze ;) A pak tam pujdu zase az budou nasazeny vacky a manifold z ITR.
Jinak chce to poradne promerit valce, hlavne jejich ovalitu.Pokud je stav pistu, sten valce ok, tak bych menil jen krouzky, ale vsechny!!!Urcite se mrknout na olejovy cerpadlo.Taky neopomenout srovnani bloku, hlavy, zabrousit ventili atd.... pak to slusne zajet a uzivat si kvalitni motor ;)
A teda slusnej rozdil mezi tema jednotkama... nemam se zacit omlouvat? *vytlem* :D

Omlouvat se? Jak chceš :lol: Ale taky jsem zíral když jsem viděl ten rozdíl. Mám to na papíře, viděl jsem to na monitoru, mám i svědky. I tak je ten výkon dost mizernej... Čekal jsem maximum tak 78 kW. Věděl jsem že to nejede jak má a to ikdyž jsem jinou CRX neřídil. 67kW v sérii je hodně hodně málo a to mám v TP napsáno 97 kW (nevím proč).

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod J!R! » 22 lis 2012 17:33

Hira píše:
J!R! píše:Pekny, taky tam na jare jdu :) jsem zvedavy kolik to ukaze ;) A pak tam pujdu zase az budou nasazeny vacky a manifold z ITR.
Jinak chce to poradne promerit valce, hlavne jejich ovalitu.Pokud je stav pistu, sten valce ok, tak bych menil jen krouzky, ale vsechny!!!Urcite se mrknout na olejovy cerpadlo.Taky neopomenout srovnani bloku, hlavy, zabrousit ventili atd.... pak to slusne zajet a uzivat si kvalitni motor ;)
A teda slusnej rozdil mezi tema jednotkama... nemam se zacit omlouvat? *vytlem* :D

Omlouvat se? Jak chceš :lol: Ale taky jsem zíral když jsem viděl ten rozdíl. Mám to na papíře, viděl jsem to na monitoru, mám i svědky. I tak je ten výkon dost mizernej... Čekal jsem maximum tak 78 kW. Věděl jsem že to nejede jak má a to ikdyž jsem jinou CRX neřídil. 67kW v sérii je hodně hodně málo a to mám v TP napsáno 97 kW (nevím proč).


Vsak vykon v TP je na motoru, coz se musi prevest koeficientem, jak kdyz jsi prevadel tech 82kw na 111kw...cili tak preved tech 78kw a mas svuj soucasny vykon k posouzeni dle TP(typu motoru, udaju vyrobce).

Uživatelský avatar
Hira
Žáček
Žáček
Příspěvky: 253
Registrován: 19 dub 2011 08:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Hira » 22 lis 2012 17:52

J!R! píše:Vsak vykon v TP je na motoru, coz se musi prevest koeficientem, jak kdyz jsi prevadel tech 82kw na 111kw...cili tak preved tech 78kw a mas svuj soucasny vykon k posouzeni dle TP(typu motoru, udaju vyrobce).


Nevim jak se to přepočítává. To vypočítal počítač. V grafu stojí: Účinnost mezi hn. kolem a motorem 85%. Mám to chápat, že motor má o 15% větší výkon než to co je na kolech? V tom případě to vychází na 94kW a to zdaleka není těch 111 co ukazoval kompl.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod sajlem » 22 lis 2012 17:59

něco pozitivního

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod J!R! » 22 lis 2012 18:09

Hira píše:
J!R! píše:Vsak vykon v TP je na motoru, coz se musi prevest koeficientem, jak kdyz jsi prevadel tech 82kw na 111kw...cili tak preved tech 78kw a mas svuj soucasny vykon k posouzeni dle TP(typu motoru, udaju vyrobce).


Nevim jak se to přepočítává. To vypočítal počítač. V grafu stojí: Účinnost mezi hn. kolem a motorem 85%. Mám to chápat, že motor má o 15% větší výkon než to co je na kolech? V tom případě to vychází na 94kW a to zdaleka není těch 111 co ukazoval kompl.


A jak jsi dosel na 111kw?Jako ja je vidim v te tabulce a na grafu vidim tech 82kw...Jinak tak nejak s tema procentama by to mohlo byt.... mam za to, ze ten koeficient vi mistr ;) anebo pokud se nepatrne lisi, tak si to prepocita pocitac podle udaju pneu, disku, atd...

Uživatelský avatar
Hira
Žáček
Žáček
Příspěvky: 253
Registrován: 19 dub 2011 08:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Hira » 22 lis 2012 19:58

Na grafu to není, bylo to na monitoru a přijde mi to divný... Tak to pomineme ;)

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod J!R! » 22 lis 2012 20:09

Uz jsme v obraze....nikde neni 111kw, ale 111k!Jen jsem byl o sloupec vedle.

Uživatelský avatar
Hira
Žáček
Žáček
Příspěvky: 253
Registrován: 19 dub 2011 08:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Hira » 22 lis 2012 20:44

Aha jo, máš pravdu. Tak jsem čučel blbě... To se omlouvám :?

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod J!R! » 22 lis 2012 21:19

Fajn, ale znatelny narust tam je... ovsem je otazkou, zda tam bude rozdil i po GO a hlavne zda nebude opacny,Nevzdavam svuj nazor :D :D

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Martin666 » 22 lis 2012 21:20

Čoudí pěkně no :-( to byl teda chytrý mistr :-D když dělám GO, tak snad pořádně ne? Ale tohle snad nemohou udělat jen pístní kroužky ne? Tohle je nějak moc... a nemá to být modrý dým, pokud jsou v prdeli kroužky?

Hlavně to po GO pořádně zajeť
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod J!R! » 22 lis 2012 21:28

Az ted jsem shlidl video :) dym slusny, ale asi jsme cekal vic podle komentaru... a mistr tusim Florka?A kterej mistr radil pri GO? Jako krouzky to muzou byt, ale tady uz mozna bude ovalita valcu....chce to pak poradne promerit.

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Fegut » 22 lis 2012 21:45

Vůbec je v tom bordel, max krouták při 2400 otáčkách 145Nm... asi turbo :D, od 5000 kde by měl bejt krouták nejvýš to padá dolů, je to hodně hodně divný. Tady mám křivku lehce upravovanýho crx jak by měla vypadat.
Přílohy
brzda.JPG

Uživatelský avatar
Hira
Žáček
Žáček
Příspěvky: 253
Registrován: 19 dub 2011 08:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Hira » 23 lis 2012 06:09

Jojo Florka. PoloGO byla u Krempla. I Florka mi ale řekl, že je jasný, že když utěsníš nahoře (ventily) tak to foukne dole. Tohle je prý stará praxe. Je to logický no. Proměřím a uvidím.

A něco pro ty co nevěří: OMG, myslete si co chcete. Takto vyšly výsledky měření, viděl jsem to na vlastní oči a to mi nikdo nevezme. Divný nedivný, prostě to tak je. *box*

Uživatelský avatar
Hira
Žáček
Žáček
Příspěvky: 253
Registrován: 19 dub 2011 08:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Hira » 23 lis 2012 06:12

Fegut píše:Vůbec je v tom bordel, max krouták při 2400 otáčkách 145Nm... asi turbo :D, od 5000 kde by měl bejt krouták nejvýš to padá dolů, je to hodně hodně divný. Tady mám křivku lehce upravovanýho crx jak by měla vypadat.

Lehce upravený a točí přes 9000? OK

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Fegut » 23 lis 2012 08:16

Zvednout omezovač na 9000 není žádná věda, taky se koukni že od 8000 ten krouták jde brutál dolů, kdyby bylo víc upravený, tak by ten krouták nepadal, nestíhaj ventilový pružinky. Co vím tak na tom byl čip, odlehčenej setrvák a snížená hlava a pak sání svody výfuk. No bud ti to oni nějak divně změřili, nebo máš hondu jak nějakej koncernovej motor... dole jede, nahoře nic. Tam kde ti graf začíná padat, mají právě tyhle motory největší krouták a max výkon je někde k 7000

Uživatelský avatar
murtin
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 10 bře 2012 15:50
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod murtin » 23 lis 2012 10:14

s podobným probl.js se už setkal u jinýho auta,někdo špatně nasadil řemen a vačkové hřídele měly posunutý časování..

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 lis 2012 20:35

murtin píše:s podobným probl.js se už setkal u jinýho auta,někdo špatně nasadil řemen a vačkové hřídele měly posunutý časování..


to by mu ale nejelo asi vůbec
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
murtin
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 10 bře 2012 15:50
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Hira - CRX

Příspěvekod murtin » 23 lis 2012 21:46

myslim,že jo.sací může klidně o zoubek dál po h.ú. nebo výf.dřív.ve střihu se nepotkají,ale rozhodí to pulsaci.zatím js crx rozdělaný neměl,tak to nemůžu posoudit.můj kámoš se ale takle trápil s motorem fiat 2ohc.tam to bylo o 2zuby!!!


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti