EE8 J!R! CRX story

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1706
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Minor » 08 črc 2011 16:39

Lišky jsou nespálené palivo. Nevím jistě, jestli by na ně měla mít výměna komory sání vliv. Dělá to většinou špatně nastavený předstih.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 08 črc 2011 18:28

Minor píše:Lišky jsou nespálené palivo. Nevím jistě, jestli by na ně měla mít výměna komory sání vliv. Dělá to většinou špatně nastavený předstih.


ano,s predstihem se cachrovalo,kdyz jsem se snazil zbavit te mezery pri pridani plynu kolem tech 3-4tis....takze to zkusim dat na puvodni nastaveni....
Ale teda prdelo mi to vzdy,ale byly to mirny rany,ted je jedna dost velka....poladim a uvidim...

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 20 zář 2011 20:11

Necekal jsem,ze bude o moji EE8 zajem,ale byl jsem potesen aspon nabidkou vymeny za jiny vuz.Ale dneska me teda nasral jeden clovek...jeho email:si děláš prdel takovej šrot!!!! a za 100 tisíc?? Znáš to v bohnicích??

Achjo,presne toto jsem nechtel... *box*

Uživatelský avatar
Wláďa
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 946
Registrován: 25 kvě 2010 12:11
Bydliště: (Sokolov) Těšovice
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Wláďa » 20 zář 2011 20:26

Nějakej ubožák co si dělá dobře tim že někomu posílá takový zprávy... Z toho si nic nedělej, málo lidí ví jak se o to auto staráš a co všechno si do toho investoval peněz,času a trpělivosti... To neřeš..
crx EE8 Vtec B16A1
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 21 zář 2011 07:42

Wláďa píše:Nějakej ubožák co si dělá dobře tim že někomu posílá takový zprávy... Z toho si nic nedělej, málo lidí ví jak se o to auto staráš a co všechno si do toho investoval peněz,času a trpělivosti... To neřeš..


Diky ;) Jako jasny ze se cena muze zdat vysoka,ale kdybych to mel vsechno secist,tak se dostanu jeste o pulku vys a to kdybych mel zapocitat citovou hodnotu,tak mi muzou rovnou nabizet svou mamu,aby to nejak kompenzovali....Kazdopadne prodat ji nutne nemusim,jen zkousim jaky jsou sance.
Jinak pribeh s "chytrackem" ma pokracovani...

Hej sorry, někdo se mi naboural do mailu. Já naopak dal to cero na sdílet na FB aby to viděli i moji známí, protože je peckový.
Už jsem zjistil že si ze mě udělal prdel parťák z dílny.A když nejseš schopnej pochopit, že na bazoši ti vlastně může odpovědět kdokoliv a napsat tam mail na kohokoliv. Tak to seš asi kreten sám. Jak říkám, to auto se mi líbí a tu cenu chápu. Takže sorry

Takze jsem asi kreten......hold kazdy ma jiny smysl pro humor...

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 23 zář 2011 15:30

Pro Gattesa... ;) Jinak mohl bych dnes,zitra odpo a v nedeli dopo....A v tydnu jak jsme se domlouvali na tu 5-6 odpoledni... :)

Jo a zjistil jsem ze ty repraky co mi zbyly z Kangga tam nedostanu,tudiz bych vymenil za nejake slusne repro,co se mi vejde do dveri a k zadni lavici.Na vymenu nabizim 10ky pioneer 2 pasmo a oval panasonic 4pasmo....fota dodam pozdeji.
Přílohy
DSC00203.jpg

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 23 zář 2011 16:22

Vymenim:ty maly kulaty2pasma pionner prumer 10cm za nejaky 13ky a ty ovalny 4pasma panasonic tusim 16:9 za o jedno cislo mensi ci taky nejaky kulaty....
Přílohy
DSC00206.jpg
DSC00205.jpg

Uživatelský avatar
Gattes
Miminko
Miminko
Příspěvky: 60
Registrován: 28 bře 2010 16:46
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Gattes » 23 zář 2011 23:32

pak ti ukázu jak jsem vyresil já to zadní repro :D a k fotce rádia ten origo kabel doufám más...
Gattes http://armory.twinstar.cz/character-she ... &cn=Gattes
Org death knight
NO MASS guild
Obrázek

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 24 zář 2011 07:56

Gattes píše:pak ti ukázu jak jsem vyresil já to zadní repro :D a k fotce rádia ten origo kabel doufám más...


:oops: hmmmmm,tak to bude problem.... nemam.Tak to asi nic....achjo.No zkusim se ozval lidem co si vzali kangoo,jestli mi ho nedaj zpet

Uživatelský avatar
Gattes
Miminko
Miminko
Příspěvky: 60
Registrován: 28 bře 2010 16:46
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Gattes » 24 zář 2011 11:11

jj to zkus protože bez toho to nezapojím kazdej vyrobce má totiž vlastní....
Gattes http://armory.twinstar.cz/character-she ... &cn=Gattes
Org death knight
NO MASS guild
Obrázek

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 25 zář 2011 11:53

Tak zitra by mi to mel poslat...snad to stihne dojit ke konci tydne :)

Uživatelský avatar
Gattes
Miminko
Miminko
Příspěvky: 60
Registrován: 28 bře 2010 16:46
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Gattes » 25 zář 2011 12:08

jop tak se mi pak ozvi císlo más :)
Gattes http://armory.twinstar.cz/character-she ... &cn=Gattes
Org death knight
NO MASS guild
Obrázek

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 12 říj 2011 08:50

To tam asi nedostanu,zee...? ;) :)
Přílohy
309319_273535632668932_100000374928939_863385_1223578220_n.jpg
307159_273535656002263_100000374928939_863386_1793636491_n.jpg

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Martin666 » 12 říj 2011 10:16

J!R! píše:To tam asi nedostanu,zee...? ;) :)


Už Ti došli kola ? :-)
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 12 říj 2011 12:00

:-) spis mi dosli penize za nejaky zakazky...tak jsem nevahal a ihned volal predchozimu majiteli Nissana.Jsou to 18ky s pneu 235/50 celorocni,ale jakmile napadne snih,tak vracim serii 16ky ;-) Za ty prachy bych byl blbej,kdybych to nekoupil.Kola jsou tak pul roku stary,najeto tak 2tis km.A musim rict ze xtrail hooodne ztvrdnul,coz mi malinko vadi,ppac i tak je pomerne tvrdej.Ale sedi to jak crx :-D Az budu doma,tak muzu hodit nejake fota:-)

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 12 pro 2011 17:10

Tak jsem nafotil pro Kapida ten svuj zadek *vytlem*
Přílohy
DSC04906.JPG
DSC04905.JPG
DSC04904.JPG
DSC04901.JPG
DSC04898.JPG

Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod kapid » 12 pro 2011 20:34

Parada , diky :) *fin*

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 05 úno 2012 20:14

Tak dlouho se u nas nic noveho nedelo,ale dneska jsem si po 3.tydnech vyzvedl CRX u Montyho z h-c,kde probihala prestavba na OBD1 cili novejsi generace ridici jednoty a rozdelovace.Pro tuto upravu jsem se rozhodl,protoze to zkratka potka kazdeho,kdo chce opravdu ladit motor.Je sice fajn ze date sani,vyfuk,saci komoru atd,ale bez sladeni neni temer sance neco poznat.Tudiz jsem od Minora koupil ECU P28 z D16Z6,ktera je plne dostacujici,protoze umoznuje montaz externi empromky,coz je takovy "hardisk",kde jsou vypaleny mapy a dalsi veci jako omezovac,sepnuti vtecu,pripadne i launch control.Dalsi polozky byly rozdelovac z B16A2,redukce pro origo svazek OBD0 na OBD1 a vyhrivana lambda sonda.
Kdyz vse bylo pripraveno,zapujcil jsem od Loiza666 sve byvale zimaky a s nim jako doprovodem jsme se vydali smer Vysocina.No cesta byla vic nez zajimava,protoze jet svou srdcovou zalezitost a v zrcatku videt svoji dalsi lasku(Nissan X-trail) bylo vskutku zvlastni.Do teho nejake to premysleni a to zapricinilo ze jsem 2x minul spravny sjezd.No co uz,aspon jsme se nasmali a Loiza666 se poradne projel paradni karou *vytlem* Kdyz jsme dorazili na misto,tak jsme zacli resit co vlastne chci.Slo mi o vytvoreni novych map ke stavajicim upravam:otevreny filtr,sani B16A2(cili i vetsi klapka 60mm),svody,komplet pruchozi nerez vyfuk,vetsi prumer zapalovacich kabelu...Jenze kdyz si vykladate s takovym mistrem oboru jako je Monty,tak si reknete ze kdyz uz,tak by stali za uvahu i ostrejsi vacky a k nim samozrejme i stavitelna kola,pripadne tvrdsi ventilovy pruzinky.Pulka veci byla zakoupena,neco zapujceno,jenze nakonec to nebyly stavitelny kola pro DOHC,ale SOHC a hlavne mi vznikli mensi problemy v praci,tak jsem se rozhodl ze dalsich cca 15tis investic je docela dost a zustanu u puvodniho planu,jen OBD1.Dalsi muj pozadavek byl launch control,protoze je to uzitecna vec pro rozjezd,kdyz jste lama jako ja ;) navic je to dobry efekt pro pomalu pohybujici se chodce na prechodech :D Dale byl sliben i graf pred a po ladeni,coz je dalsi pekna vec.Nutno rict ze je to vicemene orientacni,spis to slouzi pro viditelnost rozdilu.
Vcera se mi Monty ozval,ze je vse hotovo a dnes jsme se s Loizem666 vydali opet na Vysocinu.Myslim zeby se hodilo rict,ze se tesil mozna i vic nez ja *vytlem* ,protoze me kazdy druhy den uhanel o info jak to vlastne vypada,coz mi nevadilo,neni moc lidi se kteryma se o tom da pokecat :) Kdyz jsme dojeli na misto,tak nam Monty ukazal nekolik grafu,kde byl videt zaklad pred ladeni,prubeh a konecna hodnota,viz dole.Z grafu kde je zaklad je jasne videt slusny propad pred sepnuti vtecu.coz nevime proc tak bylo a behem jizdy jsem to nepoznal,ikdyz to dela tak 15koni.Dalsi vec,ze jsem jezdil na pomerne chudou smes.Bylo mi doporuceno poridit jeste vetsi klapku a to nejlepe z ITR 64mm,protoze by se tam hodilo vic vzduchu.Je zajimavy ze i v tomto pocasi cca -15 filtr nasaval vzduch o teplote 30st.Je pravda ze filtr neni odstineny a je v motorovym prostoru,ale oddeluje jej baterka a je tam spis pro jizdy behem destiveho pocasi,jinak byva pred kolem asi 10cm od silnice.Ted se presunu k launch controlu...bylo docela obtizne vymyslet jake otacky jsou nejvhodnejsi,protoze tam byly 14 zimaky 175 a ja jezdim na 15kach 195/50.Dalsi velky problem je ta zima kvuli prilnavosti-gumy se nezahreji.Takze to Monty dal tak trosku od oka,ale musim uznat ze to trefil perfektne.Dalsi vec bylo sepnuti vtecu.Zkouselo se 4500ot i 6000,ale nakonec se zustalo u klasickych 5300.
Po teto konverzaci se provedla jizda....nechal jsem ridit Montyho a jiste zlepseni bylo opravdu znat,jen me zarazilo ze tam mozna neni omezovac,precejen jsme byly skoro v 9tis.Bylo to tim,ze g-tech se uplne presne nezkalibroval a otackomer promeruje,takze na grafu je treba pricist 500otacek.No pak jsme se vystridali a ja si mohl vyzkouset svuj vysneni launch control :) Funguje tak,ze kdyz pomalu pridavate,tak motor vytocite,jak chcete,ale kdyz se z volnobehu da ihned plyn napodlahu(nutnost stat na miste),tak se otacky zastavi na 3800 a je tak jakoby dalsi omezovac.Jakmile se pusti spojka a dosahne se rychlosti nad 15km/h(odhad),tak se tento omezovac prerusi a je az ten v 8300.Ale nechtel jsem nicit zapujcene zimaky,takze zkouska probehla jen tak na miste.Po ceste domu jsme si liboval,jak si motor krasne prede,zmizelo takove divne uduseni,ktere vzniklo montazi saci komory z B16A2 a stejne tak i "zajimave" prdnuti pri brzdeni motorem od cca 6tis k 5tis,kde se pak brnklo do plynu a ozvala se mensi ranka s oblackem z vyfuku.Takto spokojeny jsem si jel po dalnici,parkrat jsem se X-trailu ztratil,abych si to trosku uzil....no bylo to kolem 230 :oops: tachometrovych.Pred domem se zaparkoval pan X a Loiza sedl ke me a ja ho sel svezt.Urcite byl taky nadseny a uznal ze vykon tam nejaky pribyl.Pak jsem si hodil auto na elektrony,nalozil zimaky,Loizu a odvezl je domu.Tam jsem mu zpet namontoval zimaky na jeho swapa a upaloval domu,ze jeste svezu jedneho kamarada od nas,ktery je moooc zapaleny do aut ze zeme vychazejiciho slunce...A to teprve nastala ta prava show :D Monty je opravdu kouzelnik,protoze otacky pro rozjezd trefil dokonale na muj rozmer pneu.Takovy rozjezd jsem nezazil ani od moji pritelkyne *vytlem* navic to co pokracovalo dal,se dost tezko popisuje,ale opravdu to letelo jak raketa...kazde prerazeni a chytl jsem min 6,5tis otacek a davaj....Kamos se mnou dost najel a vi jak to jelo predtim,takze mi jen potvrdil ze je to dost,dost velky rozdil.Je pravda ze je tam vetsi prohrabnuti pri rozjezdu,ale zkratka je dost zima.Mam nejake videa,ale nejsem regnutej na youtube,takze kdyby byl zajem,muzu nekomu poslat videa a pak sem dat odkaz.
Tak to je nejak tak vse,co jsem mel na srdci,koukam,neni toho malo *vytlem* Samozrejme musim opet podekovat vsem zucastnenym a to :Minorovi za prodej a zapujceni dilu,samozrejme i me otravovani ohledne informaci :) Dale Loiza666 za zapujceni kol a pomoct odvest a privezt auto.A samozrejme Montymu za perfektne odvedenou praci...maximalni spokojenost,muze jen a jen doporucit :) Myslim ze mame obrovksy stesti ze jsou mezi nami takovy sikovni,obetavy a hodni lide...komu cest,tomu cest *drinks*
Přílohy
gtech.jpg
Tak tady je graf pred a po upravach,respektive prubeh ladeni.Cerna krivka je prvni zmereni na seriovou jednotku,cili veskery "hardware" upravy bez sladeni v jednotce(serie),takze na tovarni mapy.Cervena je uz prestavba na OBD1 s prvotnim hrubym ladeni,zelena se uz ladilo a modra je doladeno na maximalni mozne hodnoty :) Udaje o vykonu....udajne by se to melo vynasobit 1.2,ale to zas vzniknou az moc zajimavy cisla,ikdyz cerna(serie) vychazi na 142koni,coz neni nerealny,ale zase modra pres 190 :) . Ale uplne nejdulezitejsi je ten rozdil!A ten je opravdu znatelny a to i za volantem :)
Naposledy upravil(a) J!R! dne 05 úno 2012 23:22, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod kapid » 05 úno 2012 21:00

Cau, gratuluju. Proc je tak velky rozdil mezi cernou a cervenou krivkou, kdyz se jelo furt na ty seriove mapy? Uznavam , ze rozdil je pekny ale ta krivka se mi zda trochu kostrbata.

Uživatelský avatar
James
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 750
Registrován: 04 bře 2011 19:25
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod James » 05 úno 2012 21:33

uz se tesim, az uvidim ten tvuj zazrak :D


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů