
Asi mě tu už hodně lidí zná. Nejvíc lidí mě ale poznalo přímo na mém 1. sraze CRXů v roce 2011. Byl jsem ten, který tam pořád někde lítal s foťákem


Upřímně.... ani nevím, kde mám začít a co všechno mám napsat. Budu to dělat jen jednou, takže si na tom dám opravdu záležet.
Má historie CRX sahá do dob, ze kterých si skoro nic nepamatuji. Bylo mi tenkrát myslím 8 let (asi v 96. roce), když jsem se školou byl na výletě. Cestou do tábora jsem slyšel z dálky nějaké zajímavé zvuky auta. Byl jsem vždycky fanoušek krásných zvuků aut a nejenom zvuků. Pamatuji si pouze to, že kolem mě následně projelo černé auto, které bylo nízké s motorem, který byl asi v otáčkách, useklým zadkem a sériovým výfukem, ale i tak "uřvaným" autem. To je vše, co si pamatuji. Nevěděl jsem, co to bylo za značku ani za typ. Ale hned jsem věděl, že jej budu chtít. Tyto vzpomínky mi v paměti utkvěli až do teď. A budu si je pamatovat daleko déle. Abych se vrátil k tomu, co bylo.... jak jsem byl starší a starší, nikdy jsem následně tohle auto neviděl. Nemohl jsem jej nikde najít. Má snaha najít auto minulosti byla složitější o to, že jsem ani nevěděl jméno a typ. Po hodně dlouhé odmlce jsem toto vozidlo viděl znovu. Ale to mi bylo myslím asi 14 let. Tentokrát jsem měl ale štěstí, CRX vzadu na středním světle nešlo přehlédnout a já začal na internetu hledat něco o autě. Hltal jsem informace o autě snad jedním dechem! Věděl jsem snad o všech parametrech o autě na zpaměť! Pak jsem si ale uvědomoval, že snad není možné, aby takové auto s takovým motorem mělo takový výkon. No, řekněme, že jsem začal pochyboval o kvalitě a zpracování auta. Časem jsem ale na tohle auto začal slýchávat jen samé dobré věci. Když si pak můj kamarád a sestřin přítel začal vybírat auto, můj návrh pro něj byla Honda CRX. Nevím sice, kdy přesně to bylo, ale buď rok 08 nebo 09. Nettopeer, který je tady na fóru, si CRX koupil. Říkal jen samé pěkné věci a když jednou s Hondou přijel k nám a viděl jsem, jak auto jede, tak jsem byl udiven. Následná projížďka v CRX, která následovala, byla spíše snem než skutečnosti. Obdivoval jsem sílu motoru, jeho živost, jízdní vlastnosti! Zaviděl jsem Nettopeerovi ten požitek s jízdy a tak jsem se prostě jednoho dne podíval na nabídku CRX a jedno si koupil

Tohle bylo jen na zahřátí.... současnost s mojí CRX začíná až nyní

To bylo v říjnu roku 2010. A tady začíná kapitola sama o sobě. Kupoval jsem to přímo tady:
http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=403
Kontaktoval majitele a ten mi řekl, že příští týden bude mít na mě čas. Já avšak nevydržel a domluvil si s ním schůzku již za dva dny v neděli. Po neuvěřitelných nervech a dnech beze spánku jsem počítal každou minutu, kdy se přiblížím ke své, snad vysněné CRX. Ten den přišel jak voda a my se jeli podívat na auto. Po doražení na místo k CRX jsem čekal, až otevře garáž skrývající bestii jménem CRX

Bohužel, pár smutných zpráv. Majitel mi ani zdaleka neřekl o všech závadách, které vůz měl a které nebyli na první pohled vidět. Řekl mi jen o špatném chladiči, špatné lambdě a špatném ložisku. Jinak říkal, že je auto ve skvělém stavu. Rozloučili jsme se a jeli jsme. Cesta zpět už byla večer. Nettopeer měl navíc spoustu problémů s kolem, které píchnul. Navíc byla docela zima. Cesta domů nebyla zrovna přijemná. Po asi 3 a více hodinách cesty jsme konečně dorazili domů a já měl svou CRX. Tu noc jsem nenaspal ani minutu. Byl jsem tak vzrušen, že mi CRX nedovolilo usnout. Následně jsem začal shánět věci na CRX. Věci, které nebyli ok. Tehdy jsem se i seznámil s J!R!m. Díky chladiči

Auto potom pomalu ale jistě přestávalo poslouchat a já věděl, že nebude úplně v pořádku. Naštěstí se J!R! nabídl a udělal mi geo. Následně se dalo s CRX jezdit opravdu naplno. Samozřejmě jsem chtěl mít jistotu, že je vše v pořádku a tak jsem sháněl nějakého mechanika, co mi překontroluje auto a opraví. Byl sice až z Uherského Brodu, ale podle pověstí na H-C jsem jej tedy zkusil. Komunikace s ním byla na 1 s *! Ale to, že mě každý večer psal, co všechno je špatně, už tak dobré znamení nebylo. Auto u něj bylo víc jak měsíc, takže tam bylo opravdu spousta chyb. A chyby, se kterýma jsem tam přišel, aby opravil, byli jenom prd do kanálu. No, v podstatě se dělala GO hlavy (komplet přetěsnění a věci s tím spojené), v podstatě komplet GO nápravy (čepy, tyčka řízení), termostat, rozvody včetně vodní pumpy, nějaké práce na výfuku, seřízení snad uplně všeho, výměny všech kapalin včetně oleje a filtru.... a mnoho dalšího! Po ceně asi 30 tisíc korun jsem si už myslel, že je tedy všechno v pohodě a také bylo

Auto začalo jezdit opravdu famózně! 6 litrů benzínu při sportovní jízdě! Všechno začalo být úplně ok

Ale problémům nebyl konec. Bohužel jsem měl ještě naprasklé čelní sklo! Díky této vadě jsem nemohl jít na STK, jelikož prasklina byla asi tak 30cm a skoro po celé délce spolujezdcové strany. Sehnat levné sklo nebylo jednoduché, ale nakonec Autokelly v Brně vyhrálo s cenou asi 2200 a díky HT88 za 1500 korun! Ale co teď? Bauset za 3 tisíce korun? EE..... řekl jsem to i klempířovi, co mi dělal auto a řekl, že mu to mám dovést. Že to zkusí udělat i bez bausetu. No nevolal mi 26.6. tohoto roku, že to má? A všechno v pohodě? A vzal si za výměnu skla 500 korun? Myslím, že jsem kápl na dobrého člověka, co si poradí s problémy! Nyní už mě čeká snad jen STK a ? Pekelná jízda v CRX!

...... a doufejme, že bezproblémová

Omlouvám se za tak dlouhý příběh.... ale... chtěl jsem jenom dokázat, že i přes čas a neduhy jsem zůstal CRX věrný! A takto se o to s Vámi mohu podělit, aby jste věděli, jak moc jsem blázen do CRX!

Děkuji za Váš čas
