ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.
Moderátor: Minor
Re: LJay ED9 turbo projekt
Taky sem po dlouhý době namontoval něco co je na autě vidět i z venku a to protiprůvanový lišty na okna
Rozhodnul sem se totiž, že šíbr i s celým mechanismem zruším nahradím ho stropním oknem z Lexanu, tak se větrný deflektory do oken budou hodit 
Re: LJay ED9 turbo projekt
kdes koupil??
najednou to nějak zmizlo z krámů
jinak cože? stropním oknem od Lexanu??
víc o tom 
víc o tom Re: LJay ED9 turbo projekt
Kopil sem to tady http://www.auto-samolepky.cz/index.php/cPath/1029
Jj chci se zbavit šíbru a a celýho mechanismu, abych snížil těžiště. Šíbr i s tím mechanizmem má kolem 20 kilo a to už je na sakra znát. Místo šíbru pak příjde výplň z lexanu. Zatím to mám jen rozmyšlený v hlavě, až to bude hotový, tak to postnu.
Jj chci se zbavit šíbru a a celýho mechanismu, abych snížil těžiště. Šíbr i s tím mechanizmem má kolem 20 kilo a to už je na sakra znát. Místo šíbru pak příjde výplň z lexanu. Zatím to mám jen rozmyšlený v hlavě, až to bude hotový, tak to postnu.
Re: LJay ED9 turbo projekt
hehe, nj, maji to tam, a já to hledal všude možně po světě
a drží to?
takže jestli to dobře chápu, tak díru kde byl šíbr vyplníš oknem?
to by tam šlo teoreticky udělat i komplet střešní okno ne? 
takže jestli to dobře chápu, tak díru kde byl šíbr vyplníš oknem?
Re: LJay ED9 turbo projekt
Zatím sem s tím nejel víc než 90km/h, takže nevím co to udělá ve vyšších rychlostech, ale při 90 no problem.
Jj chápeš to správně, ale pokud by si to střešní okno chtěl dělat otevírací, tak to by bylo o dost složitější, protože by si musel vyrobit rám pro ten lexan, těsnění, atd.
Jj chápeš to správně, ale pokud by si to střešní okno chtěl dělat otevírací, tak to by bylo o dost složitější, protože by si musel vyrobit rám pro ten lexan, těsnění, atd.
Re: LJay ED9 turbo projekt
každopádně zajímavý nápad, budu se těšit jak to bude pokračovat 
Re: LJay ED9 turbo projekt
Pokud bude ten laminat sibr co jsi tvoril naprodej byl bych zajemce..Kdyztak dej vedet cenu.. A sice se dost vnucuju ale jelikoz budu davat auto pristi tyden do laku (pokud se zas neco nepokazi jako vzdy) tak dej vedet co nejdrive..DIk ti za info.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Ahoj, šíbr bude na prodej, ale určitě né dřív jak za měsíc. Musím nejdřív udělat ten lexan a pak ho teprve budu moc prodat.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Tak mi pak das vedet cenovku? Dostrikal bych ho dodatecne nebo potahl olii..DIk ti Mirek
Re: LJay ED9 turbo projekt
Jj dám neboj, když tak se pak připomeň, kdybych na to náhodou zapomněl. Šíbr ale budeš muset z vrchu přebrousit a možná někde trochu dokitovat, protože není uplně stopro rovný. Dělal sem ho jen nahrubo s tím že ho dotáhnu, až se bude lakovat střecha.
Re: LJay ED9 turbo projekt
OK..To ja bych si dodelal..Urcite se pripomenu..ZAtim ti moc dik 
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
LJay píše:Dneska dorazil další kousek turbo skládačky450cc peak nad hold vstřiky z eclipse 2g.
Jo a netušíte někdo jaký max. průtok dokáže podat seriová palivová pumpa v céru? Potřebuju si spočítat, jestli mi to zvládne, nebo budu muset koupit walbro 255.
Ty vstřiky budou pasovat ? bez úprav ?
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
A také osobní dotaz , ...proč turboprojekt stavíš na DOHC D16 ? proč ne SOHC, proč ne VTEC ? Na jaký výkon to chceš dostat ?
Re: LJay ED9 turbo projekt
Vstřiky pasují skoro bez úprav. Musí se jen vybrousit trochu větší díra do těsníchích koužků co jsou na manifoldu a vyřínout jedna plastová příčka v konektoru na kazdým střiku.
Proč D DOHC? Protože bylo poruce a mám s ním zkušenosti
Díly na něj nejsou drahý (nemyslím tím kovaný ojnice,písty, atd.) a jiný motor seženeš celkem snadno za dobrý peníze.
Kdybych stavěl něco dalšího, tak ych ale volil asi SOHC, protože na něj je všude kotel performance dílů na D DOHC se schání o dost hůř.
Proč D DOHC? Protože bylo poruce a mám s ním zkušenosti
Kdybych stavěl něco dalšího, tak ych ale volil asi SOHC, protože na něj je všude kotel performance dílů na D DOHC se schání o dost hůř.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Tak už sem konečně rozlousknul problém s výběrem pístu. Nakonec padla volba na kovaný vysokokompresní SRPéčka, který by na mým motoru měli mít kompresi zhruba 10,2:1. Písty už jsou objednaný a snad do 14 dnů budou doma a pak už se podle nich může nechat obrobit blok a hlava a konečně se to zase celý pohne o kus dál.
Takhle by měli vypadat:
Takhle by měli vypadat:
Re: LJay ED9 turbo projekt
prozradil bys cenu?? 
Re: LJay ED9 turbo projekt
550 USD včetně dopravy + clo, který zatím nevím na kolik výjde.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Nakonec sem se rozhodnul, že nepoužiju původní sací komoru, kterou jsem upravoval už dříve, ale udělám novou, kterou upravím trochu jinak. Nová komora, je opět upravená pro montáž B16A1 klapky, ale má jinak tvarované přechody mezi komorou a parožím. Přechody jsou více zaoblené, aby se snížilo víření v těchto místech a také jsou odstraněné veškeré otřepy jak v komoře, tak v paroží. Vstupy sacích kanálů hlavy jsou pak slícované s otvory v přírubě na paroží sací komory.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Dneska sem odvezl komoru na zavaření a taky přišly ojky, takže ještě počkat na písty a může se začít dělat na bloku a hlavě 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti
