ED9 LJay: Honda CRX
Moderátor: Minor
ED9 LJay: Honda CRX
O víkendu sem hodil víko ventilů do černýho Wrinklu.
I když je to asi známý, tak sem připíšu malý tip na odstranění původní barvy, třeba se to bude někomu hodit.
1. Obalit víko hadry prolitými acetonem
2. Celý to zabalit do igelitek, aby se zabránilo vytěkání acetonu
3. Nechat působit 24 hodin
4. Rozbalit a oloupanou barvu očistit štětcem, nebo jemným dráťákem
I když je to asi známý, tak sem připíšu malý tip na odstranění původní barvy, třeba se to bude někomu hodit.
1. Obalit víko hadry prolitými acetonem
2. Celý to zabalit do igelitek, aby se zabránilo vytěkání acetonu
3. Nechat působit 24 hodin
4. Rozbalit a oloupanou barvu očistit štětcem, nebo jemným dráťákem
ED9 LJay: Honda CRX
Pekne udelane viko a hned cely motor krasne prokoukne! Ta tvoje bila crx je top, uz ji jen udrzuj:-)
ED9 LJay: Honda CRX
lazzzik: jj prokouklo to opravdu dost. Díky, žádný velký blázince s tím autem neplánuju. Byla by ho škoda. Jestli bude čas, tak postavím lepší NA motor, protože pár koní navíc by to asi sneslo, ale teď na to není čas.
ED9 LJay: Honda CRX
Konečně sem našel lakýru, který byl ochotný nalakovat spodní díly nárazníku na černo, tak jak je to originálně a za mně to vypadá o dost líp.
ED9 LJay: Honda CRX
Jelikož sem musel vypustit chladící okruh kvůli výměně termostatu, tak sem přitom rovnou zrušil vyhřívání klapky, IACV a trubky odvětrání ventilového víka. Tu sem pro jistotu trochu zaizoloval, pomocí několika vrstev teplem smrštitelný bužírky, abych omezil její ochlazování a kondenzaci výparů uvnitř.
ED9 LJay: Honda CRX
Ahoj, mozna blba otazka, ale k cemu je tato uprava lepsi? Diky 

ED9 LJay: Honda CRX
lazzzik: sníží se tim přenos tepla do manifoldu. Pokud ale není manifold tepelně oddělený od hlavy, tak se postupem času stejně prohřeje.
ED9 LJay: Honda CRX
Další mini úprava. Minulý týden sem nahodil zadní spodní rozpěru. Chtěl bych vyrobit i přední spodní, která by šla ideálně horem nad svodama, ale musím si na to nejdřív vyhradit nějaký čas, abych to pořádně rozměřil a promyslel.
- Wláďa
- Správce fóra
- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
ED9 LJay: Honda CRX
Není ten nerezový výfuk nějak rezavý? Jak jsi s ním spokojenej?
crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
ED9 LJay: Honda CRX
Wláďa: rezavej není. Jsou to jen fleky od ochranný folie, která na něj byla nalepená. S výfukem sem spokojený, hlavně kvůli decentnímu zvuku. Jedinej problém byly montážní závěsy, který byly z nějakýho důvodu položený níž než by měly být, takže při nasazení na silenty výfuk narážel do karoserie. To sem ale vyřešil přihnutím jednoho úchytu a použitím delšího silentu.
ED9 LJay: Honda CRX
Tu přední spodní rozpěru nakonec mám od Wiechers - vede pod svodama. Bál jsem se sice toho, ale zatím jsem nikde spodkem nechytil. Nepůjde to ale skombit s těma činskýma nerez svodama - ty jsou dost nízko. Teď tam mám doupovce a s tím to tam dát šlo, ačkoliv i tak se mi to dotýká. Svody mám v pásce, takže to pazvuky nedělá, ale ideál to taky není.
Možná by se dala udělat rozpěra montovaná, kdy by svody šly skrz vzpěru. jako tohle:
Možná by se dala udělat rozpěra montovaná, kdy by svody šly skrz vzpěru. jako tohle:
Naposledy upravil(a) Heki dne 26 lis 2019 19:30, celkem upraveno 1 x.
ED9 LJay: Honda CRX
Heki: nad průchodem svodů skrz rozpěru jsem taky přemýšlel. Tohle řešení by mělo ale strašně malý tolerance a bylo by poměrně těžký, takže sem od toho upustil. Spíš přemýšlím o nad dvoudílnou rozpěrou, která by se spojovala v adaptéru uchycenýmu na montážní otvory zadního silentu motoru. Uvidím co vymyslím. Nejdřív si pod to musím lehnout a pořádně se kouknut jak je kde místo.
ED9 LJay: Honda CRX
Našel sem teď trochu času a jelikož sem si před nedávnem koupil 3D tiskárnu, tak sem jí rovnou otestoval a vyrobil si pár věcí na auto.
První byly středový záslepky do ROTA kol, který mi ještě na foukaným CRX postupem času ulítaly
První byly středový záslepky do ROTA kol, který mi ještě na foukaným CRX postupem času ulítaly

ED9 LJay: Honda CRX
Druhý pak byl velocity stack, který sem využil při úpravě sériovýho airboxu, u kterýho sem zrušil rezonátor a nasávání přetáhnul na jeho místo, protože původní ústí přímo nad výfukovými svody.
ED9 LJay: Honda CRX
Mikro update. Auto sem přezul na Michelin Pilot Sport 3 a musím říct, že spokojenost. Taky sem v rámci postupnýho odlehčování vyhodil repráky z předních dveří a udělal místo nich záslepky.
Teď sem se pustil do portování sacího manifoldu, který bych pak chtěl osadit B16A1 klapkou, pokud nějakou seženu. Kdybyste ji měl někdo náhodou na prodej, tak napište.
Teď sem se pustil do portování sacího manifoldu, který bych pak chtěl osadit B16A1 klapkou, pokud nějakou seženu. Kdybyste ji měl někdo náhodou na prodej, tak napište.
ED9 LJay: Honda CRX
Klapku mám, ale bez TPS čidla. Cena 1500.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717
ED9 LJay: Honda CRX
Minor: díky za nabídku. Cena je dobrá a TPS mám domě několik, takže by to nebyl problém. Pro jistotu sem si ale spočítal CFM motoru vs CFM 55mm klapky a pro moje použití by neměla způsobovat žádný restrikce, takže zůstanu u ní a jen jí přeportuju.
ED9 LJay: Honda CRX
Kvůli odlehčení sem nahradil rezervu, hever a klíč kompresorem s opravnou sadou. Což mi ušetřilo 7kg váhy.
Abych mohl dál plnohodnotně používat kufr a nepropadalo se mi při větším zatížení jeho plastový dno, který normálně sedí na rezervě. Tak sem si navrhnul a na 3D tískárně vytisknul sloupek, který se našroubuje do závitu pro uchycení rezervy a dno na něj pak při zatížení dosedá.
Abych mohl dál plnohodnotně používat kufr a nepropadalo se mi při větším zatížení jeho plastový dno, který normálně sedí na rezervě. Tak sem si navrhnul a na 3D tískárně vytisknul sloupek, který se našroubuje do závitu pro uchycení rezervy a dno na něj pak při zatížení dosedá.
ED9 LJay: Honda CRX
Klapku už mám hotovou a jestli to zejtra stihnu, tak jí hodím na auto. Docela sem si s ní pohrál. Na frézce sem odfrézoval vyhřívání, na soustruhu ji přeportoval, osičku upravil pro použití šroubů se zápustnou hlavou + sem jí opískoval a přestříknul hliníkovou vypalovací barvou.
ED9 LJay: Honda CRX
Vypadá to moc pěkně, co je to za barvu?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host