EE8 Sabrio V-tec JDM style (PRODÁNO)

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec konecne neco poradnyho :)

Příspěvekod J!R! » 05 zář 2012 20:15

Stejne konci sezona, tak to rozeber, udelej GO a mas to... Me to pred 3 rokama vyslo na cca 35tis bez vymeny pistu, kliky a ojnic...

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1706
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec konecne neco poradnyho :)

Příspěvekod Minor » 05 zář 2012 20:15

Na dvakrát budiž. Co ti poradit, nevím. Ten z toho céra jsme v chodu viděl, jel jsem s ním, jeli s ním kluci, nekouřil, táhl, najeto má cca 250000. Možná by šlo s kluky domluvit, že by u něj změřili tlaky. Auto už je dost odstrojené, takže na projížďku to zřejmě už moc není.
Ten druhý nevím, kolik má najeto, před pár lety jsem v autě, ze kterého je, jel a jel dobře.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec konecne neco poradnyho :)

Příspěvekod Fegut » 05 zář 2012 20:22

Smutná to záležitost, já utek hrobníkovy z lopaty když jsem při dolévání oleje v rychlosti položil víčko na závit a neutáh... po naštěstí klidnej jízdě začal smrdět olej první co mě napadlo že motor už začíná žrát olej a hned druhý že jsem neutáh víčko, naštěstí vycákalo tak deci oleje a musel jsem akorát utírat i když by to ještě chtělo umejt, ale naprosto nic se nestalo a na rysce olej v pohodě uf, ale u obyč d16 motoru u vteca by to bylo asi horší. Teoreticky ten motor můžu nechat, radši bych se zbavil komplet swapu at se mě to tu neválí i když skladovací prostory mám skoro neomezený, jinak určitě můžeš vzít od Minora aby si moh hned jezdit. Snad bude škoda minimální, ono s těma rozvodama je to divoký, já je taky nikdy neměnil protože vypadali dobře, ale pár lidí už na to dojelo.

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec konecne neco poradnyho :)

Příspěvekod Sabrio » 05 zář 2012 22:22

35 tis to neni zas tak velka castka hlavne to bude v cajku je pravda ze to mozna bude nejlepsi reseni auto odstavit a pres zimu udelat tu generalku. Hlavne co bych dal za motor tak to je pulka generalky no mam ted trochu dilema no ale asi to bude nejlepsi a nejlevnejsi reseni v podstate mam cim jezdit takze to resit nemusim ale na V-teca si clovek zvykne raz dva konecne jsem to dal do stavu kdy to auto jelo jak ma a projel se poradne samej v-tec cestou :D namlsala me holka jedna a pak rekne cau no jako asi me zkousi co vydrzim nejdriv Lanko pak ty kameny v poloosach ted rozvodak :) no to auto mel debil a ja jsem dalsi protoze misto toho abych udelal co je treba natesenej hned jezdim no tak ji ted uz budu muset asi zazimovat jeste uvidim co mi reknou v tom servisu treba to nebude tak tragicky a bude stacit jenom vymenit rozvody ale moc tomu nedavam. Minore ale dekuji ti za nabidku a ochotu dat mi motor na 2x toho si cenim.
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec konecne neco poradnyho :)

Příspěvekod Sabrio » 06 zář 2012 16:12

Tak dnes jsem se byl podivat jak to vypada a docela jsem cumel nekdo v rozvodech nechal sroub od toho plastu co kryje rozvody proste byl vevnitr vletl do remene a ocesal ho do pulky preskocilo to zhruba o 3-4 zuby odhad takze se objednal remen rovnou i vodni pumpa a kladka a zkusime to nahodit a zmerime tlaky jestli je vse v poradku ale moc tomu nedavam to auto mel proste nejakej kutil nebo nevim v inzeratu bylo nova spojka ano byla tam ale pritlacak dorvanej na krev tak ze byl celej zvlnenej a spatne vystavoval. Baterka (vetsi nez ma byt) polozena na lanku od spojky sponovalo se to drelo to a prasklo spojkove lanko kvuli tomu, to byla prvni zavada vymenil se pritlacak a lanko. Pak bylo v inzeratu psano delane rozvody ano skutecne asi byly ale nechal tam nekdo sroubek kterej vletl do rozvodu. A dalsi vec tece olej s pod hlavy takze ten motor byl asi rozebiranej ale rikam si je vse dotazeno nezapomel v motoru treba nekdo sroubovak :D osobne si myslim ze ta hlava neni dotazena a proto to tece takze na to se jeste podivame a uvidime no chudak auto jeste ze se dostalo do dobrejch rukou. :) ale zacinam to auto mit rad uz si k nemu delam citovej vztah :D *crx*
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec konecne neco poradnyho :)

Příspěvekod J!R! » 06 zář 2012 17:28

Pokud to tece mezi blokem a hlavou zepredu, na strane, kde je spojka....to je tak nejak klasicky misto.Nerekl bych ze hlava neni dotazena, pac by jinak fouklo tesneni.Spis to vidim na zkriveny blok...ale da se srovnat do cca tisicovky...Urcite udelej tu mensi GO, tim rozhodne nic nepokazis :)

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Sabrio » 07 úno 2013 00:01

Po dlouhe odmlce bych mozna taky mohl vystrcit ruzky :D nejdrive se mi nechtelo a projekt jsem chtel predstavit az bude u konce a prijet uz z hotovym autem ktere planuju dostavit do pristiho leta ale nedalo mi to kdyz vidim jak tu pokracujete :). Minule leto jsem si splnil svuj sen a poridil si EE8 no sen to byl do chvile nez se zacli dit veci ktere sen postupne menili v nocni muru od praskleho spojkoveho lanka az po roztrhly rozvodovy remen. Uz kdyz jsem auto ale kupoval tak jsem pocital s investicemi doufal jsem ale ze se trochu do te doby vyradim a treba ukazu svoji novou slecnu na CRX srazu no s motorem co ma tlaky 10.5 moc srandy uz neni a nejednou se ozvali zvuky letajicich sroubu odkud si z motoru :roll: to me presvedcilo o tom ze jet nekam 200 km na sraz je docela riskantni vec :D . Takze jsem premyslel co s tim udelam a jakym smerem se teda vydat je jasne ze me cekala generalka celeho motoru a tak jsem si rekl dobre kdyz teda go tak se bude delat poradne priorita pro me je kvalita a zivotnost z autem se chci svezt a davat motoru na sprintech bez zbytecnych 400 metru strachu ona by serie asi vydrzela dalsich 20 let ale stejne nechtel jsem mit divnej pocit o to ze se neco stane takze jsem rozhodl o tom ze se vse da kovane a mimo to se i zvysi vykon takova pridana hodnota... :) ktera... 8-) me ovsem zacala docela zajimat postupne jsem zjistoval ze to neni zas tak jednoduche vse navazuje na sebe a kdyz se udela spodek tak se musi taky udelat vrsek a to s odpovidajicima dilama aby vse fungovalo tak jak ma vcetne vyfuku a sani. Vzdicky me lakalo dostat z crx max 200 koni nezalezi mi na tom jestli 180 nebo 200 dulezite pro me spis bylo aby motor fungoval bez chyby a tak jsem hledal a narazil jsem na motor B16A JDM motor ktery se mi zalibil nejenom proto ze staci doklepnout 1 cku a swap by byl legalni :D ale hlavne proto ze uz v serii by motor mel hezky vykon prodejce na me ale neudelal dobry dojem a tak jsem motor neporidil ovsem a to uz se dostavam k podstate veci dostal jsem doporuceni na Blok motoru z B16A2 ktery na Honda clubu prodavala Zuza no a slovo dalo slovo a jel jsem se podivat :) kdyz jsem motor slysel v chodu uz ten zvuk me presvedcil o tom ze tohle je to co chci navic Zuza je fajn slecna ktera opravdu autum rozumi a jako clovek ve me vzbudila duveru takze jsme se dohodli a vzal jsem si od ni tedy blok a v podstate jsem tim specetil a zapocal renovaci moji *oprava* EE8 konecne *dance* za mesic mi pise Zuza znovu a nabidla mi prevodovku se stalim prevodem o ktere mi rikala uz kdyz jsme se bavili bohuzel ji nepasuje na jeji novy blok a tak jsem se moc dlouho nerozmyslel a prevodovku vzal take. Jeste by se mohla objevit nejaka komplikace a mohla by dat i Hlavu a mel bych to bez starosti :D ale to se bohuzel nestane takze ted jsem ve fazi kdy mam Blok s kovanymy vecmi po generalce vysokokompresni pisty Wiseco 11.5:1 ojnice Eagle do 600 koni a Lozisky od Acl klika je ze serie kovana takze ta neni treba :) a prevodovku se stalim prevodem 4.92 ted ma auto pujcene Vendik az se mi vrati hned na ni vletnu vykucham vse co pujde a zacne se delat podvozek a pripravovat se na vyvareni a lak mezi tim se bude stavet motor a pak se vse zkompletuje postupne zde budu pridavat fotky a videa me renovace cele to chci postavit v JDM stylu takze to bude takova serie s limcovimy koly nizko u zeme nalestena s carbonovymy doplnky a hlavne s poradnym motorem :) tak snad se bude tenhle projekt libit zatim pridam fotky co uz mam vyfuk od Tanabe ktery mam na sve ED9 nejspis pujde na V-teca jeste uvidim pokud tam nepujde Skunk2 ale to se rozhodne az se bude motor ladit :)
Přílohy
DSCF4140.JPG
DSC_0030.JPG
garage.php.jpeg
317966_504795082876831_953262478_n.jpg
792358_504795472876792_728901110_o.jpg
25550_107773035912373_6666434_n_115.jpg
psty_1151_cr_101.jpg
abcd0012_594.jpg
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Swingal » 07 úno 2013 00:17

Ty si si dobre naslapol! Super prace! Tesim sa na pokracovanie! *fin*

Blackburn
Klouček
Klouček
Příspěvky: 187
Registrován: 23 čer 2009 22:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Blackburn » 07 úno 2013 08:08

Cus, o tomto Vtec jsem dlouho uvažoval ale něco se mi na něm stále nezdálo, proto jsem ho nevzal....v té době byl za 60000.
S klukem sem hodně psal....neřekl bych že by byl nějaký špatný. Cero mu opravovali nějací známí v servisech (víme jak to tam chodí)
Bylo mi tam hodně věcí podezdřelých....stav km na tachometru vs záznam ve velkém techničáku kde je hodnota kolem 300000km při přehlášce na české papíry.
Pak zadní lemy jak byly udělané a celkově stav...měl jsem hafo fotek.
Každopádně z každého cera jde udělat zase funkční vozidlo....je to jen o tom jak se chce do toho člověk ponořit.

Uživatelský avatar
Martin16
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 632
Registrován: 25 čer 2009 10:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec konecne neco poradnyho :)

Příspěvekod Martin16 » 07 úno 2013 08:58

Sabrio píše:Tak dnes jsem se byl podivat jak to vypada a docela jsem cumel nekdo v rozvodech nechal sroub od toho plastu co kryje rozvody proste byl vevnitr vletl do remene a ocesal ho do pulky preskocilo to zhruba o 3-4 zuby odhad takze se objednal remen rovnou i vodni pumpa a kladka a zkusime to nahodit a zmerime tlaky jestli je vse v poradku ale moc tomu nedavam to auto mel proste nejakej kutil nebo nevim v inzeratu bylo nova spojka ano byla tam ale pritlacak dorvanej na krev tak ze byl celej zvlnenej a spatne vystavoval. Baterka (vetsi nez ma byt) polozena na lanku od spojky sponovalo se to drelo to a prasklo spojkove lanko kvuli tomu, to byla prvni zavada vymenil se pritlacak a lanko. Pak bylo v inzeratu psano delane rozvody ano skutecne asi byly ale nechal tam nekdo sroubek kterej vletl do rozvodu. A dalsi vec tece olej s pod hlavy takze ten motor byl asi rozebiranej ale rikam si je vse dotazeno nezapomel v motoru treba nekdo sroubovak :D osobne si myslim ze ta hlava neni dotazena a proto to tece takze na to se jeste podivame a uvidime no chudak auto jeste ze se dostalo do dobrejch rukou. :) ale zacinam to auto mit rad uz si k nemu delam citovej vztah :D *crx*

stalo se mi něco podobného, když jsem kupoval předchozí cero tak se chlápek dušoval že jsou nový brzdy a spojka a já mu trouba také uvěřil pak to přestalo brzdit (údajně nové desky byly sjete až na železo) a a pak odešla spojka ( jen tak tak jsem s tím dojel do servisu - byla zedraná tak, že už to nechtělo ani popojet) asi se fakt vyplatí vždy všechny věci nejdříve zkontrolovat. Jinak pane přeji mnoho úspěchů - dobrý projekt *fin*
アクションのないビジョンは白昼夢のようなものです。ビジョンなしのアクションは悪夢です
"Vize bez akce je jako snění za bílého dne. Akce bez vize je noční můrou"

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Sabrio » 07 úno 2013 19:36

:) pokud mas jeste nejake fotky mohl by jsi my je poslat? Ten typek pokud myslime toho sameho tak to je peknej lhar papiry prepisoval asi 3 mesice a kdyz jsem mu pohrozil ze mu to pojedem vysvetlit tak se omlouval ze lhal atd. nasledne na to udajne boural atd. a prepsano bylo az za dalsich 14 dnu on moc dobre vedel co je na aute spatne na druhou stranu na inzeratu za 70 poslal jsem email ze vic jak 55 mu za ni nedam a po svezeni jsem mu rekl ze mu vic jak 40 nedam jinak jedu pryc a auto jsem si za ty penize odvezl coz je dobry pokud prodam jeste kola co k tomu byly tak me vysel na 35 tis a za tu cenu si myslim dobra koupe celkova renovace byla stejne v planu takze jsem to zas tak nehrotil jenom jsem si ten V-tec kopanec zatim poradne neuzil :D :D
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Uživatelský avatar
Wláďa
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 946
Registrován: 25 kvě 2010 12:11
Bydliště: (Sokolov) Těšovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Wláďa » 07 úno 2013 20:12

Já ti půjčím svojeho ať to pocítíš :D
crx EE8 Vtec B16A1
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Sabrio » 07 úno 2013 20:34

:D no jsem zvedavej jak ti to upaluje
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Blackburn
Klouček
Klouček
Příspěvky: 187
Registrován: 23 čer 2009 22:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Blackburn » 07 úno 2013 22:37

Já byl v kontaktu s tím původním majitelem co si to nechal dovézt z německa. Ten od Strakonic.
Jinak fotky co jsi dával jsou ještě od něj ze zahrady, kde to auto 3 roky stálo.

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Sabrio » 03 čer 2013 14:53

Tak zatim porizene Vacky Brian Crower Stage 2 fotky pak nahodim az je budu mit a dneska mi dorazilo kridlo sice ho dam na ED9 ale ta je za tohodle pocasi furt zazimovana tak v-tec poslouzil jako modelka :) ale dam ho i na EE8 az bude kompletni
Přílohy
IMG_3997.jpg
IMG_3991.jpg
IMG_3990.jpg
upravy 2.jpg
IMG_4001.jpg
IMG_3992.jpg
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Maggoth
Miminko
Miminko
Příspěvky: 53
Registrován: 17 zář 2009 10:13
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Maggoth » 03 čer 2013 15:26

Zase mně někdo předběhl s tím křidélkem. Jen pro zajímavost kolik tě stálo ?

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Sabrio EE8 V-tec JDM style

Příspěvekod Sabrio » 01 srp 2013 22:56

Tak dnes prodano odvezl si ji klucina z Plzne snad se tu ukaze rikal ze si zalozi profil tak budeme mit noveho clena :) doufam ze mu bude delat vice radosti nez me starosti :)
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti