 , tak schválně kolik km pokud možno po rovině ti bude trvat než dostaneš olej na správnou teplotu. Už jsem se někoho ptal, ale bud zapoměl odpovědět, nebo to ještě nezkoušel
, tak schválně kolik km pokud možno po rovině ti bude trvat než dostaneš olej na správnou teplotu. Už jsem se někoho ptal, ale bud zapoměl odpovědět, nebo to ještě nezkoušel  . I v tomhle počasí si myslím že 6 - 8 km a olej bude mít provozku.
. I v tomhle počasí si myslím že 6 - 8 km a olej bude mít provozku.Moderátor: Minor
 , tak schválně kolik km pokud možno po rovině ti bude trvat než dostaneš olej na správnou teplotu. Už jsem se někoho ptal, ale bud zapoměl odpovědět, nebo to ještě nezkoušel
, tak schválně kolik km pokud možno po rovině ti bude trvat než dostaneš olej na správnou teplotu. Už jsem se někoho ptal, ale bud zapoměl odpovědět, nebo to ještě nezkoušel  . I v tomhle počasí si myslím že 6 - 8 km a olej bude mít provozku.
. I v tomhle počasí si myslím že 6 - 8 km a olej bude mít provozku.Fegut píše:No posledně tu běžela diskuze jak dlouho kdo zahřívá motor, tak schválně kolik km pokud možno po rovině ti bude trvat než dostaneš olej na správnou teplotu. Už jsem se někoho ptal, ale bud zapoměl odpovědět, nebo to ještě nezkoušel
. I v tomhle počasí si myslím že 6 - 8 km a olej bude mít provozku.
 A tyto poznatky jsou behem leta, cili 30st.Mozna jsem se o tom vic zminil ve svym topicu.
 A tyto poznatky jsou behem leta, cili 30st.Mozna jsem se o tom vic zminil ve svym topicu.J!R! píše:Fegut píše:No posledně tu běžela diskuze jak dlouho kdo zahřívá motor, tak schválně kolik km pokud možno po rovině ti bude trvat než dostaneš olej na správnou teplotu. Už jsem se někoho ptal, ale bud zapoměl odpovědět, nebo to ještě nezkoušel
. I v tomhle počasí si myslím že 6 - 8 km a olej bude mít provozku.
Dovolim si odpovede, pac to nema jeste zapojeny.Dejme temu ze po 6-8km je zahrata voda, ale olej jeste zdaleka nee.Presny udaj ted nevim, pac jsem strasne dlouho nejelA tyto poznatky jsou behem leta, cili 30st.Mozna jsem se o tom vic zminil ve svym topicu.
 a byl to možná i tvůj topic kde se to řešilo. Mě se to stalo jenom jednou ještě bylo poměrně teplo tak 14° a po 6 km (Ale 2 km z kopce) jsem chvátal, v křižovatce kde si jenom přibrzdíš a jedeš většinou 3kou dál jsem podřadil  2ku a zastavil mě studenej omezovač... jak prase
 a byl to možná i tvůj topic kde se to řešilo. Mě se to stalo jenom jednou ještě bylo poměrně teplo tak 14° a po 6 km (Ale 2 km z kopce) jsem chvátal, v křižovatce kde si jenom přibrzdíš a jedeš většinou 3kou dál jsem podřadil  2ku a zastavil mě studenej omezovač... jak prase  . Chladič plnej, v expanzce voda taky a i z toho kopce byla provozka na vodě po 3 km + to jsem jel ještě kolem 3 tis otáček.
. Chladič plnej, v expanzce voda taky a i z toho kopce byla provozka na vodě po 3 km + to jsem jel ještě kolem 3 tis otáček.
 tiez ich mam
 tiez ich mam  
 Fegut píše:J!R! píše:Fegut píše:No posledně tu běžela diskuze jak dlouho kdo zahřívá motor, tak schválně kolik km pokud možno po rovině ti bude trvat než dostaneš olej na správnou teplotu. Už jsem se někoho ptal, ale bud zapoměl odpovědět, nebo to ještě nezkoušel
. I v tomhle počasí si myslím že 6 - 8 km a olej bude mít provozku.
Dovolim si odpovede, pac to nema jeste zapojeny.Dejme temu ze po 6-8km je zahrata voda, ale olej jeste zdaleka nee.Presny udaj ted nevim, pac jsem strasne dlouho nejelA tyto poznatky jsou behem leta, cili 30st.Mozna jsem se o tom vic zminil ve svym topicu.
Provozku na vodě mám i v tomhle počasí do 4 kma byl to možná i tvůj topic kde se to řešilo. Mě se to stalo jenom jednou ještě bylo poměrně teplo tak 14° a po 6 km (Ale 2 km z kopce) jsem chvátal, v křižovatce kde si jenom přibrzdíš a jedeš většinou 3kou dál jsem podřadil 2ku a zastavil mě studenej omezovač... jak prase
. Chladič plnej, v expanzce voda taky a i z toho kopce byla provozka na vodě po 3 km + to jsem jel ještě kolem 3 tis otáček.


 takže to by mohla bejt odpoveď pro ty co je to zajmá. Ještě tlak v ohřátem  motoru na volnoběh je je tlak 1,9Baru a tlak okolo 3tisic je okolo 5,5 tušim a pri vysokých otáčkách  se to pohybuje 6-6,9 sem mel max . není to malé číslo ale slyšel jsem že tlaky mohou bejt až 9baru. což by mohlo bejt klidne v-tec motorech ale nevim.
 takže to by mohla bejt odpoveď pro ty co je to zajmá. Ještě tlak v ohřátem  motoru na volnoběh je je tlak 1,9Baru a tlak okolo 3tisic je okolo 5,5 tušim a pri vysokých otáčkách  se to pohybuje 6-6,9 sem mel max . není to malé číslo ale slyšel jsem že tlaky mohou bejt až 9baru. což by mohlo bejt klidne v-tec motorech ale nevim.







Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 210 hostů