ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2911
Registrován: 06 čer 2009 17:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt

Příspěvekod Redy » 17 říj 2012 17:48

hodně slušný *slint* projekt už se začíná řádně rýsovat *fin* *fin* *pohladit* jen tak dál, držím palce!

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt

Příspěvekod Fegut » 17 říj 2012 22:09

Jede to parádně, ta trojka bere snad líp než 2ka na origo céru :D a na to že je tam poměrně hodně malý tlak "na turbo", tak už ted by si na 400m měl hodně solidní čas.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt

Příspěvekod LJay » 19 říj 2012 10:39

Dneska mi Monty posílal graf z Gtechu a zatím se není moc z čeho radovat. Úzký výfuk to schazuje víc než sem čekal. Takže ho budu muset co nejdřív vyměnit a to nejspíš i s downpipe. Aktuálně to má teď zhruba 168hp na klice a to je dost málo.

graf.JPG

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt

Příspěvekod LJay » 20 říj 2012 19:05

Auto už je doma a musím říct, že moje prvotní lehká skepse vůči výkonu byla absolutně neoprávněná. Auto jede výborně, prakticky v celým spektru otáček nejsou znatelný nějaký výraznější propady ani skoky.

Za hranicí 3500 otáček je cítit, že turbo dosáhne plnýho tlaku a auto začně o to víc zrychlovat. Motor má pěknou dynamiku a krásně se sbírá i z nízkých otáček při zařazeným vysokým rychlostním stupni.

Jedinou chybkou je to, že kroutící moment začně v nějakých 5800 otáčkách padat dolů a díky tomu už výrazně nenarůstá výkon, ale to je daný uzkým výfukovým potrubím, který co nejdřív předělám a pak už bude naprosto totální spokojenost.

Každopádně tímto DĚKUJI MONTYMU za super jednání, obrovskou vstřícnost a bezvadné odladění jednotky.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 22 říj 2012 10:15

Teď sem namontil budík pro měření tlaku turba a co sem tak stihnul za jízdy zkontrolovat, tak ukazuje tlak celkem přesně, takže to za ty prachy nebyla vůbec špatná koupě.

Jinak výfuk už se rýsuje a snad do týdne by mohl být doma. Trubky budou mít venkovní průměr 60mm, takže to už by mohlo stačit.

budiky_13.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 23 říj 2012 20:59

Dneska sem byl Gtechem měřit zrychlení z 0-100km/h a čas na 400m. No a musí se nechat, že to nejede vůbec špatně :)
Zrychlení z 0 na 100 by mohlo být ještě tak o 0,5 možná i o sekundu rychlejší, ale na startu mám dost problémy s trakcí.

Taky se ukázalo, že spojka F1 racing je úplně na pytel a i když sem jí zajížděl skoro 1000km, tak stejně klouže, takže budu muset koupit nějakou jinou odolnější.

graf 03.JPG

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 24 říj 2012 23:34

Dneska sem byl ještě trochu prohnat auto a změřit zrychlení z 0 na 200 km/h. Pokud se rozjíždím ze 3000 ot, tak spojka ten ráz ještě snese, ale při vyšších otáčkách už je cítit proklouznutí.

Taky je docela sranda, že auto začíná hrabat i když už je v pohybu. Když ho rozjedu na jedničku a otáčky se dostanou na nějakých 5000, tak se normálně utrhnou přední kola a začne to hrabat :)

Tady je graf z dnešního měření (černá křivka je dnešní jízda, červená ta včerejší). Jezdil sem už za tmy, takže sem se ve vyšších rychlostech už trochu bál pustit to co to jde, ale i tak se to celkem povedlo.

graf 04.jpg

Uživatelský avatar
skritek
CRXař
CRXař
Příspěvky: 442
Registrován: 15 črc 2010 22:21
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod skritek » 28 říj 2012 07:40

Tak jsem si to cele prelouskal a SMEKAM pred tebou jsi hodne sikovnej clovicek *fin* *fin* *fin*
Tel 777 27 35 35

Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude

a uz i rychle :-)

2wheels1man
Miminko
Miminko
Příspěvky: 32
Registrován: 18 dub 2012 12:53
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod 2wheels1man » 29 říj 2012 19:19

Môžeš povedať, koľko stála celá tá uprava?
Projekt: EE8 powered by LAMO
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 30 říj 2012 07:59

skritek: Díky moc za pochvalu mé práce.

2wheels1man: Po pravdě sem to před nějakou dobou přestal počítat, takže bych to nerad podcenil, nebo naopak přecenil, ale úprava motoru vyšla odhadem tak 70t+.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 10 lis 2012 18:08

Konečně se mi povedlo rozběhat kamerku, takže přikládám jedno video se zrychlením z 0-200km/h. Je to nátáčený do mírnýho kopce a když jednička dosáhne cca 5000 otáček, tak to začně hrabat, takže zrychlení z 0 na 100 je celkem mizerný, ale jako ukázka pružnosti motoru se to asi dá použít. Kupodivu dneska spojka ani jednou neproklouzla :)

Příště musím vymyslet, jak uchtit kamerku, abych mohl natáčet jak rychloměr, tak otáčkoměr.


Uživatelský avatar
murtin
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 10 bře 2012 15:50
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod murtin » 10 lis 2012 18:21

no frčí to pěkně na 160 asi 15sec.máš tam jen 0.45 atm?budeš přidávat?

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 11 lis 2012 00:54

murtin: jj až předělám výfuk a downpipe, tak bych se chtěl posunout tak na 0,6 baru.

Uživatelský avatar
Akuma no Zeto
Klouček
Klouček
Příspěvky: 170
Registrován: 03 úno 2012 22:19
Bydliště: Slovinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod Akuma no Zeto » 11 lis 2012 23:46

LJay píše:do mírnýho kopce
100 - 200 km/h :shock: *prga* skvela praca *fin*
わたしわ CRX が大好きです。
Engage the cool.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 13 lis 2012 23:30

Akuma no Zeto: díky, na jaře až tam bude nový vejfuk a pořádná spojka, tak to bude doufám ještě lepší.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 01 pro 2012 21:23

Tak po problémech, který byly spojený s prvním pokusem o nákup jetých ALU disků na zimu se mi na podruhý zadařilo o dost víc a povedlo se mi koupit jety 14" ráfky za dobrou cenu. Člověk co je prodával byl velmi milý a ochotný a nakonec se ukázalo, že má taky CRX, tak sme ještě dobře pokecali :)
Takže teď už konečně nebudu muset auto přes zimu nechávat na těch nevzhledných narezlých plecháčich :)

disky 02.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 13 pro 2012 10:08

Jelikož současný oil catch tank je dost malý a špatně se vylívá, tak sem si vyrobil nový z hliníku.

Napadlo mně, že kdyby měl někdo zájem, tak můžu vyrobit další. Víčka bych pak už nedělal v ruce, ale nechal bych je vyfrézovat na CNC, aby to vypadalo pořádně. Pokud budete mít zájem, tak mi napiště SZ, abych věděl, jestli se tím mám dál zabývat, nebo to nechat být. Rozměry OCT (bez fitinek) jsou 150x80x60mm a celková váha je 750g.

oct3_03_109.jpg


oct3_02_758.jpg


oct3_01_797.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod LJay » 22 pro 2012 21:11

Nemáte někdo zkušenost s tím, jakou životnost má svár udělaný na nerezových výfukových trubkách měděným drátem s ochranou atmosférou CO2?

Párkrát sem už takhle nerez vařil a zatím bez problémů, ale nevím co ten svár bude dělat na výfuku, který je tepelně namáhaný, aby to nezačlo brzo korodovat, nebo praskat.

Přemýšlím totiž, jestli ten výfuk mám svařit klasicky COčkem s měděným drátem, nebo se mám kouknout po nerezovým trubičkovým drátu?

Uživatelský avatar
Stean
CRXař
CRXař
Příspěvky: 447
Registrován: 27 čer 2012 16:25
Bydliště: Jih Čech
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod Stean » 22 pro 2012 21:15

přinejhoršim ten svar můžeš stříknout zinkem, já jsem stříkal střed a pohoda *fin* , jinak se svařováním ti nepomohu, nikdy jsem nesvařoval :d

Uživatelský avatar
Wláďa
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 946
Registrován: 25 kvě 2010 12:11
Bydliště: (Sokolov) Těšovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay ED9 turbo projekt - už to jedééé

Příspěvekod Wláďa » 22 pro 2012 22:04

Vem si na to 100% nerezovej drát, dá se vařit normálně céóčkem. Mědí to nemá smysl protože působení mědi na nerez ti způsobí to že začne reznout a to fest, proto se třeba např používají na měděné střechy měděné hřebíky, protože nerez by ti jednoduše uhnila... Už nevim jak se ten jev odborně nazývá ale víš třeba co je metoda výroby forem vyjiskřováním? Má to s tim dost společnýho...
crx EE8 Vtec B16A1
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů