Sajlem - karoserie

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Stean
CRXař
CRXař
Příspěvky: 447
Registrován: 27 čer 2012 16:25
Bydliště: Jih Čech
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Stean » 07 říj 2012 14:54

dle mého, pokud se motor bude přeplňovat nemá smysl dělat swap na v-tec, jelikož přeplňovat se mu bude lépe d-série

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 07 říj 2012 19:28

J!R! píše:
Slávek píše:tenhle swap mám ja :D nevim ale duvod


???

Jinak tento motor je zvolen jiste kvuli budoucimu preplnovani ;)


Motor je ano jak říká Jiří kvůli přeplňování do budoucna.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 07 říj 2012 19:33

Slávek píše:Jestli se bude neco delat s motorem tak spis swap na v-tec ale asi ne preplnovani ale zajmalo by me co vyjde levneji :D


Pokud se bude dělat turbo projekt tak pak chci aby se to stavělo na delší dobu (životnost) aby ten motor aspon 50tis km udělal.
A pokud někdo ví jak to udělat líp tak mile rád si to přečtu. Plán je D16z6 +/- 300Hp víc by určite nevadilo.

Uživatelský avatar
Slávek
Žáček
Žáček
Příspěvky: 282
Registrován: 30 lis 2011 21:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Slávek » 07 říj 2012 21:39

To je podle mě dost nerealne ...to si radeji sezen v-teca a daj na nej T. ale ne z tohohle urcite by ti 50000 km nenajel s 300 a ani nevim zda by to vydrzel uz u v-tecu se musi pak zesilovat blok atd...
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu :D

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 08 říj 2012 11:00

no tak na to ze za rok najezdim s autem 2000km. tak tech 50tis je mozna premrstene

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Swingal » 08 říj 2012 15:08

Ked uz chces swapovat tak swapni nieco vacsie, nech lehsie dosiahnes ten vykon, myslim ze to potom bude jednoduchsie tych 300 koni ... tak ci tak musis preklepnut cislo motora. A ci uz preklepnes K24 H22 alebo B18 to uz mas jedno podla mna, ale zakladom si podla mna polepsis ...

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 09 říj 2012 19:08

tak nahodte nekdo tu nejlepší variantu , pro dosažená 300hp, kdyby víc, tak se tomu nebráním. A napište sem motor, nutnost uprav na autě, nutnost dílů do motoru. A to vše s cenama.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Martin666 » 09 říj 2012 19:11

sajlem píše:tak nahodte nekdo tu nejlepší variantu , pro dosažená 300hp, kdyby víc, tak se tomu nebráním. A napište sem motor, nutnost uprav na autě, nutnost dílů do motoru. A to vše s cenama.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.


Na turbo by bylo lepší mít všechno kované... a jenom to je velice nákladné... potom samotné turbo, nějaké lepší těsnění pod hlavu, možná pak lepší brzdy, podvozek... výztuhy... aby to s autěm, jak se říká, to turbo moc "nemávalo" :-D
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 09 říj 2012 19:13

Loiza666 píše:
sajlem píše:tak nahodte nekdo tu nejlepší variantu , pro dosažená 300hp, kdyby víc, tak se tomu nebráním. A napište sem motor, nutnost uprav na autě, nutnost dílů do motoru. A to vše s cenama.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.


Na turbo by bylo lepší mít všechno kované... a jenom to je velice nákladné... potom samotné turbo, nějaké lepší těsnění pod hlavu, možná pak lepší brzdy, podvozek... výztuhy... aby to s autěm, jak se říká, to turbo moc "nemávalo" :-D


tak povídej jakej motor ? movanej pajšl je jasná věc.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Martin666 » 09 říj 2012 19:21

sajlem píše:
Loiza666 píše:
sajlem píše:tak nahodte nekdo tu nejlepší variantu , pro dosažená 300hp, kdyby víc, tak se tomu nebráním. A napište sem motor, nutnost uprav na autě, nutnost dílů do motoru. A to vše s cenama.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.


Na turbo by bylo lepší mít všechno kované... a jenom to je velice nákladné... potom samotné turbo, nějaké lepší těsnění pod hlavu, možná pak lepší brzdy, podvozek... výztuhy... aby to s autěm, jak se říká, to turbo moc "nemávalo" :-D


tak povídej jakej motor ? movanej pajšl je jasná věc.


no... turbo na motor.. jaký motor.. to nevím. Ono by to chtělo, aby si třeba měnil nebo musel upravovat co nejméně dílů. Na k20 už by si musel dělat všechno jinak. jinak prostě vyřezávat díry a já nevím, co všechno. Maximum prostě nějaká B řada motoru. Do K20 by to byla investice jak prase... přes 100 a to by si neměl ještě ani turbo
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 09 říj 2012 19:44

Loiza666 píše:
no... turbo na motor.. jaký motor.. to nevím. Ono by to chtělo, aby si třeba měnil nebo musel upravovat co nejméně dílů. Na k20 už by si musel dělat všechno jinak. jinak prostě vyřezávat díry a já nevím, co všechno. Maximum prostě nějaká B řada motoru. Do K20 by to byla investice jak prase... přes 100 a to by si neměl ještě ani turbo


tak tak proto jsem K20,K24 vypustil , dosti problemová přestavba, jediné co mě ted teda zajímá proč všichni tvrdí že SOHC motor je lepší pro turbo aaat dam radši Bčkovej motor ? Proč to ? Co je tedy lepší ?

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Martin666 » 09 říj 2012 19:48

LJay má třeba D motor, jelikož jiný neměl po ruce, ale taky něco říkal na začátku, že na B motory se něco shání špatně nebo si myslím, že to říkal... nevím.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 09 říj 2012 19:51

Loiza666 píše:LJay má třeba D motor, jelikož jiný neměl po ruce, ale taky něco říkal na začátku, že na B motory se něco shání špatně nebo si myslím, že to říkal... nevím.
¨
LJay ale mám dojem že 300 koní mít nebude , .. moc se teším až to dodělá a uvidí se kam až to dotáhne, projek to je parádní protože to je z mého pohledu šikula.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Martin666 » 09 říj 2012 19:56

sajlem píše:
Loiza666 píše:LJay má třeba D motor, jelikož jiný neměl po ruce, ale taky něco říkal na začátku, že na B motory se něco shání špatně nebo si myslím, že to říkal... nevím.
¨
LJay ale mám dojem že 300 koní mít nebude , .. moc se teším až to dodělá a uvidí se kam až to dotáhne, projek to je parádní protože to je z mého pohledu šikula.


On myslím ani enchtěl... kdyby chtěl, tak tam může dát větší tlak a bued to mít.. on na to motor má určitě uzpůsobený :-D
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 09 říj 2012 20:00

Loiza666 píše:
sajlem píše:
Loiza666 píše:LJay má třeba D motor, jelikož jiný neměl po ruce, ale taky něco říkal na začátku, že na B motory se něco shání špatně nebo si myslím, že to říkal... nevím.
¨
LJay ale mám dojem že 300 koní mít nebude , .. moc se teším až to dodělá a uvidí se kam až to dotáhne, projek to je parádní protože to je z mého pohledu šikula.


On myslím ani enchtěl... kdyby chtěl, tak tam může dát větší tlak a bued to mít.. on na to motor má určitě uzpůsobený :-D


No rozhodne si o tom sním pak napíšu co a jak .. tak ozárkou je jestli ten tlak by to vše udrželo a když jo tak jak dlouho by to vydrželo jezdit

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Swingal » 09 říj 2012 20:31

Pokial vies po anglicky tak by si sa mal v prvom rade zaregistrovat na anglickom fore:
http://board.hondacrx.co.uk/phpBB2/

tam podcasom najdes dokonca cele turbokity ci uz na D16 alebo B16, B18 aj B20 motory. Dalej sa tam daju kupit cele vyfukove potrubia a veci ktore by sa ti mohli zist. Povacsine su to veci vo velmi dobrom stave nakolko ti ludia si na to potrpia. Potom to predavaju za prijatelne sumy. Takisto je tam strasne vela uzitocnych info. Ci uz v porjektovych autach ktore tam ludia maju alebo v samotnych temach pre poradenstvo ...

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod J!R! » 09 říj 2012 20:41

Ljay bude mit cca 200koni, D radu zvolil kvuli nizsim porizovacim nakladum, kdyz se neco nepovede.Sajleme byt Tebou, tak swaonu na Becko, treba par nejakych klasickych uprav a chvili jezdi.Uvidis ze vykon bude o poznani lepsi a i tak v tom nechas treba 40tis.Pak se rozhodni dal zda chces pokracovat.Toto muze byt rozvrh na 2roky, behem kterych se muze ledasco zmenit.Osobne se mi zda 300koni prehnany......verim, ze 250 a musi to byt az az......

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Swingal » 10 říj 2012 10:09

Skus ci najdes b18b motor. Vela ludi si ho chvali,myslim tych co nnanho dali turbo ;)

Uživatelský avatar
Slávek
Žáček
Žáček
Příspěvky: 282
Registrován: 30 lis 2011 21:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod Slávek » 10 říj 2012 18:25

Nevim podle me ma saljem moc velke sny
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu :D

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6

Příspěvekod sajlem » 10 říj 2012 18:36

Slávek píše:Nevim podle me ma saljem moc velke sny

Je důležité mít sny jinak nemá smysl žít .


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 136 hostů