Swap d16z5 na b16a1/2

Jste v nesnázích, někde je chyba a vy nevíte jak dál? Pište sem...

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Barbone
Miminko
Miminko
Příspěvky: 14
Registrován: 21 pro 2011 22:06
Bydliště: V.T. Vsisko U Kaple 14
Kontaktovat uživatele:

Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Barbone » 02 říj 2012 19:37

Nazdárek pánové mám otázku na zkušené ba dlouhodobé CRXaře. Jelikož jezdím amaterské závody a výkon mého D16kového motoru je nedostačující a investice do zvýšení výkonu by mě vyšla na stejné peníze jako Swap a ještě bych neměl výkon Bčka tak přemýšlím o Swapu motoru za Bčko co to obnáší po elektrické stránce po mechanické je mi jasné že se budou muset převařit držáky motoru, poloosy s těchlicema EE8, táhla řazení, ale co ta eletrika je u všech stejná nebo je jiná jen v motoráku? Popřípadě byl by mi to někdo schopen poradit postup popřípadě zapojit když bych se do toho pustil?
Barbone

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Martin666 » 02 říj 2012 19:44

Barbone píše:Nazdárek pánové mám otázku na zkušené ba dlouhodobé CRXaře. Jelikož jezdím amaterské závody a výkon mého D16kového motoru je nedostačující a investice do zvýšení výkonu by mě vyšla na stejné peníze jako Swap a ještě bych neměl výkon Bčka tak přemýšlím o Swapu motoru za Bčko co to obnáší po elektrické stránce po mechanické je mi jasné že se budou muset převařit držáky motoru, poloosy s těchlicema EE8, táhla řazení, ale co ta eletrika je u všech stejná nebo je jiná jen v motoráku? Popřípadě byl by mi to někdo schopen poradit postup popřípadě zapojit když bych se do toho pustil?


B16 má například 2 lambdy, těhlice myslím ani nemusíš, ale je lepší mít zrovna i brzdy z EE8.

jinak hodně štěstí ze swapem :-) mám jej taky :-)
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Minor » 02 říj 2012 19:51

Raději B16A1 než B16A2.
Návod http://www.crxresource.org/modules.php?name=News&file=article&sid=134
A jediný návod v češtině, o kterém vím, i když dost obecný - http://forum.hondaclub.sk/viewtopic.php?t=89&highlight=swap+b16a1
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Martin666 » 02 říj 2012 20:01

Minor píše:Raději B16A1 než B16A2.
Návod http://www.crxresource.org/modules.php?name=News&file=article&sid=134
A jediný návod v češtině, o kterém vím, i když dost obecný - http://forum.hondaclub.sk/viewtopic.php?t=89&highlight=swap+b16a1


A2 ne jen kvůli tomu, že se musí dávat z lanka na hydro? Kvůli budíkům? A kvůli jinému uchycení silentů motoru? Nebo ještě kvůli něčemu. Zase tam je ale vyšší výkon ne?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Minor » 02 říj 2012 20:28

A1 máš generačně stejnou, takže ti aspoň sedí některé konektory. U A2 ti nesedí žádný. U A2 musíš dávat redukci na ecu OBD0/OBD1, musíš převádět lankové ovládání na hydraulickou spojku, celý swap bývá dražší a hůř se shání.
Vyšší výkon dělá větší klapka, o něco lepší sací komora a jiné mapy v ecu.
To všechno se dá udělat na A1 celkem snadno taky.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Martin666 » 02 říj 2012 20:36

Minor píše:A1 máš generačně stejnou, takže ti aspoň sedí některé konektory. U A2 ti nesedí žádný. U A2 musíš dávat redukci na ecu OBD0/OBD1, musíš převádět lankové ovládání na hydraulickou spojku, celý swap bývá dražší a hůř se shání.
Vyšší výkon dělá větší klapka, o něco lepší sací komora a jiné mapy v ecu.
To všechno se dá udělat na A1 celkem snadno taky.


Jasný, to jsem chtěl vědět :-) teda spíš jsem to tak nějak tušil :-) A1 má 58mm klapku a A2 má 60mm klapku.

p.s. došlo Ti to dneska ?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Fegut » 02 říj 2012 20:39

Na ten slovenskej návod bych asi musel mít registraci, ale co jsem koukal ten english, tak jestli to dobře chápu tak 4 drátky? Ten žlutej je jenom pro jiný typy aut, nebo se musí dávat i ten 5tej drát? Třeba nakonec ten swap dělat budu, ale zatím se mě do toho nechce hlavně z důvodu že chci aspon jedno auto udělat pořádně a ne to postupně lepit...

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Minor » 02 říj 2012 21:06

Já to podrobně nečetl, oni to dávají místo motoru SOHC, kde jim například sedí konektory rozdělovače, což u DOHC neplatí, ale v zásadě je potřeba dotáhnout kabely k ovládání vtecu, nic víc.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
PIWEL
Klouček
Klouček
Příspěvky: 187
Registrován: 05 led 2012 01:22
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod PIWEL » 02 říj 2012 21:44

nejlepší by prej bylo sehnat VTEC bouraný na zadek a převařit celý předek...nesedí tam úchyty, musí se natáhnout nová elektrika, prostě nic...když už, tak sehnat komplet B16 motor s převodovkou, elektrikou a poloosami a připravit si cca 15 000 pro mechanika za swap...ale dohromady by to teda vyšlo cca na 45 000...

Uživatelský avatar
Barbone
Miminko
Miminko
Příspěvky: 14
Registrován: 21 pro 2011 22:06
Bydliště: V.T. Vsisko U Kaple 14
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap d16z5 na b16a1/2

Příspěvekod Barbone » 02 říj 2012 22:01

Po mechanické stránce pro mě není problém to udělat horší je to právě s tou elektrikou to už bych nezvládl. Právě je lepší někoho sehnat kdo to dělal než jít naslepo a doufat že to pojede
Barbone


Zpět na „Potřebuji poradit :( / Need help“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti