ED9 SWAP Martin666's CRX (prodáno)

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod J!R! » 16 srp 2011 23:09

Loiza666 píše:Dobří přátelé... mám asi nějaký problém v motoru... či nevím, kde to je, ale při 3-4k otáček slyším takový vysokotónový pískání..... doufám, že to nejsou ložiska... když jedu v tunelu či poblíž nějaké zábrany, tak to slyším hodně... a nevím, čím to je.. ale je to dost podobné zvuku, když brzdím... doufám, že si to dokážete představit... Nevíte???


no... :) mam vselijakou predstavivost... :lol: takze tipuji,ze loziska to nebudou,spis bys to slysel ve vyssich a hlavne by se to stupnovalo.Mozna bych se podival na altik,pripadne remen.Jinak neni to treba ten otevrenej filtr? ;)

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1125
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Petk@ » 17 srp 2011 07:11

skus prostříknout altik Wedečkem jestli to nepřestane :-) nebo pak k řemenici :-) klimu tam asi nemas žejo občas to dělala spojka na kompresoru od klimatizace :-) *oprava*

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod J!R! » 17 srp 2011 08:35

Vypoj remen od altiku a kousek to projed,tim se ukaze zda je problem v nem ci nee.Nejaky prosplichnuti pomuze jen kraktodobe,tim se nic neresi.....kdyz uz tak rozdelani a namazani nejakou vazelinu ci tak,ale i to je kratkodoby......

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1125
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Petk@ » 17 srp 2011 20:45

jojo jeto jen kratkodobí ale pozna se coto konretně je :-) *fin* většinou teda *honda*

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 17 srp 2011 21:25

Asi budu muset odzkoušet... ale 100% to dělá jen kolem 3k - 4k otáček... potom už to neslyším... ale... dost nepřijemný zvuk... otevřený filtr je trochu jiný. Tohle fakt nevím, k čemu bych přirovnal. Prostě.... AAAA

Chtěl jsem se dneska za Tebou J!R! stavit, ale jsem hold po práci mrtvý :-(
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1125
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Petk@ » 17 srp 2011 21:32

mě ale ve stejnejch otačkach taky něco začne drnčet příde mito jak nekde u předního skla v rohu jak se lepej dalnicní znamky nekde v tom rohu :-( začne to vždy drnčet ale fakn nevim cotoje kaslik to nedela :-(

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod J!R! » 18 srp 2011 07:28

Ono je tezky takto radit,pac moje telepaticke schopnosti nemaji az takovy dosah :lol: ;) Je strasna radka veci co muze drncen ci vydavat ruzne zvuky,jen to proste chce postupne prolezt.Urcite zkus ten altik,je to zalezitost na pul hodky.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 29 zář 2011 11:16

Dneska se mi stala taková nemilá věc. Chci odvést přítelkyni a víte co? Najednou světýlka v první poloze a jakmile dám druhou, ani se motor neotočil a celý zdechl. Následně byl úplně bez šťávy. Ale pozor nejednalo se o baterku. Po pár zkoušení otočení klíčku to jednou asi z 20 pokusů naskočili světýlka, ale poté.... zase úplně mrtvé. Jak kdyby někdo odpojil baterku. Na tvrdo.... divné... budu řešit... chci totiž dojet na sraz, takže... se s tím musí něco udělat :-D
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod J!R! » 29 zář 2011 11:28

To muze byt spatnym ukostrenim,treba je nekde preruseny kontakt a sem tam se dotkne

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 29 zář 2011 11:35

To mě taky napadlo. Taťka mě ty samé problémy na favoritovy :D
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Minor » 29 zář 2011 12:17

Loiza666 píše:Dneska se mi stala taková nemilá věc. Chci odvést přítelkyni a víte co? Najednou světýlka v první poloze a jakmile dám druhou, ani se motor neotočil a celý zdechl. Následně byl úplně bez šťávy. Ale pozor nejednalo se o baterku. Po pár zkoušení otočení klíčku to jednou asi z 20 pokusů naskočili světýlka, ale poté.... zase úplně mrtvé. Jak kdyby někdo odpojil baterku. Na tvrdo.... divné... budu řešit... chci totiž dojet na sraz, takže... se s tím musí něco udělat :-D

Při sepnutí klíčků proud neprojde kvůli velkému přechodovému odporu.
Ten může být na připojení baterie - zkontroluj kontakty, očisti, nastříkej kontaktolem, dotáhni.
Dále to může být na propojení baterky a startéru - opět, vyčistit atd.
Může být špatný startér - lze vyzkoušet připojením startovacího kabelu přímo od baterky - startovací kabel natáhneš od plusu na malý nástrčkový kontakt krytý gumou na startéru - bacha na zařazenou rychlost atd. :)
A může být špatný "spínací ořech" - lze rozebrat a vyčistit, napalují se tam takové "pecky", ty se dají zase odbrousit.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 29 zář 2011 12:32

Minor píše:
Loiza666 píše:Dneska se mi stala taková nemilá věc. Chci odvést přítelkyni a víte co? Najednou světýlka v první poloze a jakmile dám druhou, ani se motor neotočil a celý zdechl. Následně byl úplně bez šťávy. Ale pozor nejednalo se o baterku. Po pár zkoušení otočení klíčku to jednou asi z 20 pokusů naskočili světýlka, ale poté.... zase úplně mrtvé. Jak kdyby někdo odpojil baterku. Na tvrdo.... divné... budu řešit... chci totiž dojet na sraz, takže... se s tím musí něco udělat :-D

Při sepnutí klíčků proud neprojde kvůli velkému přechodovému odporu.
Ten může být na připojení baterie - zkontroluj kontakty, očisti, nastříkej kontaktolem, dotáhni.
Dále to může být na propojení baterky a startéru - opět, vyčistit atd.
Může být špatný startér - lze vyzkoušet připojením startovacího kabelu přímo od baterky - startovací kabel natáhneš od plusu na malý nástrčkový kontakt krytý gumou na startéru - bacha na zařazenou rychlost atd. :)
A může být špatný "spínací ořech" - lze rozebrat a vyčistit, napalují se tam takové "pecky", ty se dají zase odbrousit.


Tak snad všechno OK. Přechodový odpor. A to na připojení baterie. Je to divné. Dával jsem nedávno nové přípojky. Každopádně jsem to prostříkl, očistil a hnedka mě to startuje na poprvé :-)



Tímto děkuji všem zúčastněným v mém tématu :-) J!R! a Minore, děkuji Vám!
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 07 lis 2011 20:27

Chtěl bych se zeptat.... co by na tento olej říkalo CRX?

Vím, že je doporučeno 10w-40, ale tento olej by měl lépe mazat při vyšších obrátkách. A navíc.... nejsem si jist značením. Všude jsem našel, že se jedná o plnou syntetiku, ale 10W-.... tomu moc neodpovídá.

Proč?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Minor » 07 lis 2011 20:33

Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod J!R! » 07 lis 2011 20:49

Panecku,3x drazsi nez muj....Jak jsem Ti uz rikal jezdim celou dobu na Q8 advance 10w40 polosyntetika jak pro benzinovy,naftovy,lpg tak s turbem a bez...Davam to do vsech aut,kangoo,vsechny CRX,X-trail atd atd.Ten castrol je podle me syntetika a rozhodne bych si to do auta nedal,pokud jezdis na polo.Rozpustis usazeniny a nekde se ucpe mazani.Navic motor uz za sebou neco ma a zivotnost mu nezvysis "lepsim" olejem.Osobne bych daval polo,treba Q8 jak ja a usetrene penize bych daval do kasicky na GO... :)

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 07 lis 2011 20:53



krásné počtění :-)

Dobře, nebudu tam dávat 10W-60... budu dodržovat to, co je v návodu. Když se mám tedy ale řídit podle specifikací a ne tím, co je na obalu, klidně bych mohl použít 0W-xx. To by ale nebylo moc chytré. Prostě... rád bych slyšel důvod, proč je to tak a proč né tak. 10W jsem myslel, že bude prostě stejný olej jako 10W-40, jenom trochu víc... jak bych to řekl... "studenější"? Že se přes něho sice dlouho bude muset zahřívat motor, ale zase by měl lépe chránit motor při vyšších teplotách.

Našel jsem totiž tohle....Tady je psané, že CRX by se měl dávat olej 5W-30... :shock: to prostě odporuje všemu, co jsem se zatím o olejích do aut dozvěděl. Prostě jsem z toho mimo. Asi budu muset dát na radu a zavolat do Hondy a zeptat se jich :D což bych nerad, nemám je tam moc rád :D
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 07 lis 2011 20:56

J!R! píše:Panecku,3x drazsi nez muj....Jak jsem Ti uz rikal jezdim celou dobu na Q8 advance 10w40 polosyntetika jak pro benzinovy,naftovy,lpg tak s turbem a bez...Davam to do vsech aut,kangoo,vsechny CRX,X-trail atd atd.Ten castrol je podle me syntetika a rozhodne bych si to do auta nedal,pokud jezdis na polo.Rozpustis usazeniny a nekde se ucpe mazani.Navic motor uz za sebou neco ma a zivotnost mu nezvysis "lepsim" olejem.Osobne bych daval polo,treba Q8 jak ja a usetrene penize bych daval do kasicky na GO... :)


To jo... já dávám od Shellu 10W-40. Ale prostě... když je to 10W-xx, tak bych čekal polo s. a ne plnou s. Co kdybych byl úplný neznalec a koupil si jej?

Nepomohlo by ani úplně odstranit zbytky oleje nějakým přípravkem a "přejít" na tento olej? Ne, že bych chtěl přejít, to v žádném případě, spíš... jestli bych se třeba vyhnul následnému zadření z důvodu "dekarbonizace" a následnému ucpání mazání a zadření nějakých věcí jako kliky a tak. Prostě to, co se dělá, když se třeba přechází z 15W na 10W, tedy z minerálu na polo. Ani nevím, co mám napsat. Už jsem viděl i 15W psanou jako polo.... tak kur.a, co to je?

Btw... máš u mě doma naftu ;)
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod J!R! » 08 lis 2011 07:40

Dulezity je co se tam lilo doposud a hlavne co doporucuje vyrobce.Ten motor je konstruovany pro polo,tak ta tam patri.Mozna by se dalo po GO a kompletnim dekarbonovani prejit na plnou,ale nevidim v tom smysl.Jak jsem uz psal:davej polo,klidne Ti budu dodavat a usetreny penize si schovej na GO.To Te nemine poklud to myslis s CRX vazne.....tot muj nazor
Mnooo vyborne,dnes ci zitra bych se stavil......jo a nechces jednu sadu elektronu za tu naftu?Jsou to ty svetlejsi,s opticky velkym limcem a prohnutymy paprsky.Moc hezky... ;)

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 08 lis 2011 08:40

J!R! píše:Dulezity je co se tam lilo doposud a hlavne co doporucuje vyrobce.Ten motor je konstruovany pro polo,tak ta tam patri.Mozna by se dalo po GO a kompletnim dekarbonovani prejit na plnou,ale nevidim v tom smysl.Jak jsem uz psal:davej polo,klidne Ti budu dodavat a usetreny penize si schovej na GO.To Te nemine poklud to myslis s CRX vazne.....tot muj nazor
Mnooo vyborne,dnes ci zitra bych se stavil......jo a nechces jednu sadu elektronu za tu naftu?Jsou to ty svetlejsi,s opticky velkym limcem a prohnutymy paprsky.Moc hezky... ;)


Já nakupuju Shell... 5l za 600 korun. A myslím, že Shell není zrovna nejhorší :-) peníze na GO už šetřím. A jak víš... s CRX to myslím smrtelně vážně :-)

J!R!, děkuji, ale teď určitě ne. Teďka už přečkám na zimákách, stejně půjde do garáže a tam zůstane. Zase začnu jezdit na jaře a tak. Teď na zimu naši plánují Civic nějakého 2003. Můj nápad :-D chtěli i mazdu trojkovou, ale.... no... prostě... mazda není špatná, ale já cu hoňďu :D

Stav se kdy potřebuješ :-) Stačí před tím jen prozvonit
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
PAKO
CRXař
CRXař
Příspěvky: 495
Registrován: 24 led 2011 14:31
Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod PAKO » 08 lis 2011 14:37

Syntetický olej :
olej, který je z většiny tvořen pouze základovými oleji třídy IV ( PAO - Polyalfaolefin ) a třídy V ( PAG - Polyalkylene Glycol ) a Estery.

Polosyntetický olej :
olej, kde ke zlepšení vlastností minerálního základového oleje je do max. 50% objemu použito i PAO (sk.IV) nebo Esterových (sk.V) základových olejů.

Minerální olej :
olej ze 100% tvořený ropným rafinátem. Základový olej není krom odloučení nežádoucích látek nijak speciálně upravován a ke zlepšení vlastností nejsou použity žádné příměsi základových olejů sk.IV a V.

HC olej nebo-li "hydrokrak" :
Mnoho olejářských firem je nazývá syntetickými oleji. Bohužel protizákonné to není, ikdyž se jedná o vědomé klamání spotřebitele.HC oleje vznikají z ropy hydrogenační rafinací. Jejich viskozitní index dosahuje hodnot kolem VI 130 a obsah nasycených uhlovodíků může dosáhnout i téměř 100 %. Z toho může plynout, že tyto oleje neobsahují téměř žádné aromatické ani sirné či dusíkaté látky. Tyto oleje jsou zařazeny do sk.II a sk.III Oleje skupiny III bývají také někdy označovány jako VHVI oleje (Very High Viscosity Index). Jejich nevýhodou ve srovnání se syntetickými základovými oleji PAO jsou horší nízkoteplotní vlastnosti a stále je to z našeho pohledu minerální olej.


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti