ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.
Moderátor: Minor
Re: LJay ED9 turbo projekt
v globusu maji ted vyprodeje a maji tam momentak asi od 10Nm do 400Nm za 400kc ...
Jazzik
Re: LJay ED9 turbo projekt
jazzik: jj o tom že jí tam mají vím, ale nějak si nejsem jistej jak bude kvalitní.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Dneska sem si připravil ventilátor na chladič, abych to celý mohl o víkendu namontit na auto.
Ventilátor sem na zkoušku hodil na baterku a fouká opravdu silně, ale hlavně běží krásně tiše a ani trochu nehází.
Taky sem se pustil do čištění a lakování těch částí motoru co nejsou v motorárně.
Ventilátor sem na zkoušku hodil na baterku a fouká opravdu silně, ale hlavně běží krásně tiše a ani trochu nehází.
Taky sem se pustil do čištění a lakování těch částí motoru co nejsou v motorárně.
Re: LJay ED9 turbo projekt
A bude stacit takovej chladic na turbo motor? Prece jen tam bude asi 2x vice vykonu a urcite i vice tepla. Koukal jsi na jakejch chadicich jezdej ty co uz oturbili?
Re: LJay ED9 turbo projekt
kapid: s tímhle by neměl být problém. Je to 3 řaďák z bývalýho wheelmanova turbo civicu, kterej měl přes 300koní a problémy s chlazením nebyly. Takhle velký chladiče se používají i na 400+ autech.
Re: LJay ED9 turbo projekt
LJay píše:kapid: s tímhle by neměl být problém. Je to 3 řaďák z bývalýho wheelmanova turbo civicu, kterej měl přes 300koní a problémy s chlazením nebyly. Takhle velký chladiče se používají i na 400+ autech.
OK,OK tak snad to bude v poradku. Drzim ti palce at vse dopadne co mozna nejlepe. V te motorarne ti budou skladat motor nebo jenom vse premeri, zkontrolujou atd... a skladat budes sam.

Re: LJay ED9 turbo projekt
kapid: díky, taky doufám, že se to pak nerozskočí hned po prvním nastartování
Motor budu skládat sám. V motorárně je jen kvuli výbrusu bloku, srovnání hlavy a bloku. Zalapování ventilů a sedel. kontrole kliky, atd.

- Wláďa
- Správce fóra
- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
LJay píše:kapid: díky, taky doufám, že se to pak nerozskočí hned po prvním nastartováníMotor budu skládat sám. V motorárně je jen kvuli výbrusu bloku, srovnání hlavy a bloku. Zalapování ventilů a sedel. kontrole kliky, atd.
Pak dej vědět na kolik vyšel ten výbrus, docela by mě to zajímalo... A přerovnání hlavy taky, co mam info tak se to normálně pohybuje kolem tisícovky a my to děláme v práci za 200...
crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
Wláďa píše:LJay píše:kapid: díky, taky doufám, že se to pak nerozskočí hned po prvním nastartováníMotor budu skládat sám. V motorárně je jen kvuli výbrusu bloku, srovnání hlavy a bloku. Zalapování ventilů a sedel. kontrole kliky, atd.
Pak dej vědět na kolik vyšel ten výbrus, docela by mě to zajímalo... A přerovnání hlavy taky, co mam info tak se to normálně pohybuje kolem tisícovky a my to děláme v práci za 200...
Jo? Jenom? Ty voe


Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: LJay ED9 turbo projekt
Wláďa: jj pak to sem postnu, ale mám pocit, že mi taky říkal něco kolem litru.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Včera sem se pustil do výměny chladiče a celkem jednoduchá práce se zvrhla v pěknej bruntál, protože chladič je asi o 2cm vyšší a širší než originál a nevejde se na místo původního. Takže to nakonec dopadlo tak, že jsem musel uříznout spodní nosník chladičovky a vyrobit ho uplně nový a ještě budu muset upravit výztuhy v kapotě, protože plnící hrdlo chladiče je na jiným místě než u originálu, takže nezapadá do prolisu ve výztuze kapoty. Když to stihnu, tak večer pak postnu výsledky mýho snažení.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Tak po nějakých 18 hodinách čistý práce je chladič na místě. Ještě mi teda chybí udělat horní uchycení a nastrojit zpátky předek auta, ale to už je maličkost 
Spodní příčka je celá nová z 20mm jeklu. Chladič je usazený do nových silentbloků co sem si vyrobil. Na příčce jsou všechny úchyty, tak jak byly na originálu, takže by tam mělo jít přichytit zpátky spodní oplastování. Celý sem to máznul na hulváta černým alkytonem a jelikož to není vidět, tak už to ani dál řešit nebudu. V motorovým prostoru sem pak přemístil expanzku, aby nebyla zbytečně daleko od chladiče a přívodní hadici k chladiči sem si připravil adapter s čidlem teploty, abych mohl začít testovat budík co sem si navrhnul.

Spodní příčka je celá nová z 20mm jeklu. Chladič je usazený do nových silentbloků co sem si vyrobil. Na příčce jsou všechny úchyty, tak jak byly na originálu, takže by tam mělo jít přichytit zpátky spodní oplastování. Celý sem to máznul na hulváta černým alkytonem a jelikož to není vidět, tak už to ani dál řešit nebudu. V motorovým prostoru sem pak přemístil expanzku, aby nebyla zbytečně daleko od chladiče a přívodní hadici k chladiči sem si připravil adapter s čidlem teploty, abych mohl začít testovat budík co sem si navrhnul.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Dneska sem zkompletoval, první prototyp budíku na měření teploty vody a oleje. Ještě mi sice chybí objednat materiál na výrobu krytky zadní části, ale to už není nijak extra závažná věc, bez který by se to nedalo testovat
U sériový verze ještě zkusím posunout LEDky trochu víc do středu budíku, protože takhle jsou poměrně dost u krajů, ale jinak design nechám takový jak je vidět na fotce.
Rozměry sem dordržel podle standartu, aby se dal budík zastavět do běžně používaných kapliček, takže průměr montážního otvoru pro budík je nějakých 53mm a hloubka zápustný části je něco kolem 20mm.

U sériový verze ještě zkusím posunout LEDky trochu víc do středu budíku, protože takhle jsou poměrně dost u krajů, ale jinak design nechám takový jak je vidět na fotce.
Rozměry sem dordržel podle standartu, aby se dal budík zastavět do běžně používaných kapliček, takže průměr montážního otvoru pro budík je nějakých 53mm a hloubka zápustný části je něco kolem 20mm.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Chladič už je komplet uchycenej a mám nainstalovanej i dualní budík na měření teploty. Zatím sice jen vody, ale na testy to bohatě stačí. Dodělal sem to až teď večer, takže sem zatím auto nestihnul projet, ale zkoušel sem to alespoň na volnoběh a vypadá to, že jak budík tak chladič fungují bez závad.
Re: LJay ED9 turbo projekt
LJay píše:Celý sem to máznul na hulváta černým alkytonem a jelikož to není vidět, tak už to ani dál řešit nebudu.
A pak ze se na to vyprdne

Re: LJay ED9 turbo projekt
Tímto ti oficiálně věnuji speciální hodnost Macgyver pod tvůj avatar





Re: LJay ED9 turbo projekt
Kapid: njn nakonec mi to nedalo 
Redy: děkuju moc. Tohle ocenění si snad někde budu muset vystavit. Ten obrázek vypadá bezvadně
Dopoledne sem sem byl na zkoušku projet auto, abych zjistil jestli všechno funguje a vypadá to OK. Chladič chladí, budík ukazuje, takže spokojenost. Jedil sem tak nějak více méně normálně s tím že sem tomu párkrát naložil na 7000ot. a teplota nepřesáhla 88°C.
Musí se nechat, že zaznamenávání špičkových hodnot je bezva věc. Ještě bych chtěl časem zkusit dodělat jednoduchej datalog do toho budíku. Paměť tam na to je, tak to snad bude běhat.
Teď bych chtěl předelat indikátor lambdy, aby vypadal podobně jako budík teploty a mohl sem ty budíky vizuálně sjednotit, protože teď mi tam ta lambda strašně trčí a vypadá to divně.

Redy: děkuju moc. Tohle ocenění si snad někde budu muset vystavit. Ten obrázek vypadá bezvadně

Dopoledne sem sem byl na zkoušku projet auto, abych zjistil jestli všechno funguje a vypadá to OK. Chladič chladí, budík ukazuje, takže spokojenost. Jedil sem tak nějak více méně normálně s tím že sem tomu párkrát naložil na 7000ot. a teplota nepřesáhla 88°C.
Musí se nechat, že zaznamenávání špičkových hodnot je bezva věc. Ještě bych chtěl časem zkusit dodělat jednoduchej datalog do toho budíku. Paměť tam na to je, tak to snad bude běhat.
Teď bych chtěl předelat indikátor lambdy, aby vypadal podobně jako budík teploty a mohl sem ty budíky vizuálně sjednotit, protože teď mi tam ta lambda strašně trčí a vypadá to divně.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Gratuluji k hodnosti MacGyvera...
Jinak kdy bude budik na mereni teplot k mani i nam prachobycejnym lidem?
Pripadne orientacni cena a zda poradis kde koupit cidla ci jak zapojit na origo cidla.Diky a necht se dari jak doposud 




Re: LJay ED9 turbo projekt
J!R!: díky
Na budíku musím, ještě udělat nějaký zátěžový testy a taky zjistit kde sehnat protikusy konektorů k čidlů, takže asi tak za měsíc by mohl být prodejný. Cenu ještě přesně nevím, protože sem ještě přesně nepočítal náklady, ale chtěl bych jí udržet mezi 1000-1300Kč. Čidla jsou použitý Bosch 0 281 002 170 dají se koupit v Autokelly, Elitu, atd. Jedno stojí 609Kč.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů