Vítáme tě! Kdo jsi?
Moderátor: Minor
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Medvídci byly púvodně pro ženu na feldu ale naše 4 letá dcerka řekla že je chce na hondu když jí honda vozí každý den do školky.
							
			
									
									
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
tak to je ještě větší stylovka  4letá dcerka se vozí crxem do školky...ta musí mít nápadníků
 4letá dcerka se vozí crxem do školky...ta musí mít nápadníků  
   
  
			
									
									
						 4letá dcerka se vozí crxem do školky...ta musí mít nápadníků
 4letá dcerka se vozí crxem do školky...ta musí mít nápadníků  
   
  
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
moje   a SU kousek od Brna
  a SU kousek od Brna 
							
			
									
									
						 a SU kousek od Brna
  a SU kousek od Brna 
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Vítám!   
   
   krasavica!! a ticho už s Brnem
 krasavica!! a ticho už s Brnem 
			
									
									
						 
   
   krasavica!! a ticho už s Brnem
 krasavica!! a ticho už s Brnem 
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Děkuji za pochvalu a nás brnáku zacíná být prevaha   
  
			
									
									
						 
  
- Martin666
- CRX Guru 
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Gattes píše:Děkuji za pochvalu a nás brnáku zacíná být prevaha
značná :_D a to se ještě neohlásili všichni
 mám pár lidí zapsaných, co jsou z Brna a okolí. Myslím, že jich je kolem 15
 mám pár lidí zapsaných, co jsou z Brna a okolí. Myslím, že jich je kolem 15 
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
						Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
a kua...pražácííííí! 
			
									
									
						
- aerostanislav
- Žáček 
- Příspěvky: 221
- Registrován: 06 led 2011 18:41
- Bydliště: Řepová u Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Redy, prosím Tě vyber nějakou fotku mého CRX  a dej ji na tyto stránky, po případě i moji fotku jestli nějakou najdeš .Moje vnučka posílala nějaké fotky našeho auta u nás na dvoře , ale nějak to nevyšlo .Předem děkuji, doufám ,že se zase někde uvidíme.
			
									
									
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Zdravím všechny milovníky a znalce těchto nádherných autíček.
Od mala mě zajímali auta a vše kolem nich, nakonec to skončilo tak, že jsem ještě spolu s kamarádkou se pustila do závodů do vrchu: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.php
Hledala jsem vhodné auto a vzhledem k japonci na konci a dřívější zkušenosti s Prelude 4.g. jsme se rozhodly pro CRX 1.g. Tento první typ z důvodu, že se dostaneme ještě do třídy veteránů. Tyto závody nás donutily začít se zajímat o techniku a servis těchto krasav. Nejsme odbornice, nemáme školu, ale jen nadšení a noční dřinu v dílně.. Nyní chceme stavět nově motor, ale narážíme ne mnoho problémů - máme různé typy pístů - PG6, PG6B, ojnice - PG - 9, 34, atd.. To samé s díly řízení apod. Jsme rády za každou radu - ale s tím, že pokud nám někdo řekne, že máme auto nechat postavit u profíků, tak takovou radu nechceme. Baví nás jí znát do šroubku, ale nemáme ani manuál zapojení ani doporučené typy dílů, ani ty zkušenosti. Jen se svépomocí snažíme nahnat to stádečko koníků alespoň do toho počtu jako když vyrazila z továrny a ti koně se jí za těch x let poněkud rozutekli po kraji. Bojujeme také se stabilitou - udržet ji v zatáčkách - má panhartovu tyč na zadku a to nikdo moc nezná.. Pokud Víte jak na ní, co má a nemá ráda, jsme jedno velký ucho. ..
..
Mějte se fajn..
ukázky videa jízd: http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
			
									
									
						Od mala mě zajímali auta a vše kolem nich, nakonec to skončilo tak, že jsem ještě spolu s kamarádkou se pustila do závodů do vrchu: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.php
Hledala jsem vhodné auto a vzhledem k japonci na konci a dřívější zkušenosti s Prelude 4.g. jsme se rozhodly pro CRX 1.g. Tento první typ z důvodu, že se dostaneme ještě do třídy veteránů. Tyto závody nás donutily začít se zajímat o techniku a servis těchto krasav. Nejsme odbornice, nemáme školu, ale jen nadšení a noční dřinu v dílně.. Nyní chceme stavět nově motor, ale narážíme ne mnoho problémů - máme různé typy pístů - PG6, PG6B, ojnice - PG - 9, 34, atd.. To samé s díly řízení apod. Jsme rády za každou radu - ale s tím, že pokud nám někdo řekne, že máme auto nechat postavit u profíků, tak takovou radu nechceme. Baví nás jí znát do šroubku, ale nemáme ani manuál zapojení ani doporučené typy dílů, ani ty zkušenosti. Jen se svépomocí snažíme nahnat to stádečko koníků alespoň do toho počtu jako když vyrazila z továrny a ti koně se jí za těch x let poněkud rozutekli po kraji. Bojujeme také se stabilitou - udržet ji v zatáčkách - má panhartovu tyč na zadku a to nikdo moc nezná.. Pokud Víte jak na ní, co má a nemá ráda, jsme jedno velký ucho.
 ..
..Mějte se fajn..
ukázky videa jízd: http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Paráda  
 
Věci okolo podvozku má dost nastudované Hifil z Honda-clubu, nějaké věci, co dělal, najdete v tomhle tématu http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=31916 Chce jezdit veteran rallye s civicem 3G a uvažuje o objednávce dílů na podvozek z USA. Možná tam u něj někdy uděláme i sraz C3G/crx1G, tak byste se mohly přidat.
Pokud jde o motor, tam to s dostupnými díly asi bude horší, hodila by se zvýšit komprese jinými písty. Taky se přechází na ecu OBD0 z crx 2G, která se dá čipovat, a zároveň to znamená přechod na elektronicky řízený předstih v rozdělovači, na rozdíl od stávajícího podtlakového.
			
									
									 
 Věci okolo podvozku má dost nastudované Hifil z Honda-clubu, nějaké věci, co dělal, najdete v tomhle tématu http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=31916 Chce jezdit veteran rallye s civicem 3G a uvažuje o objednávce dílů na podvozek z USA. Možná tam u něj někdy uděláme i sraz C3G/crx1G, tak byste se mohly přidat.
Pokud jde o motor, tam to s dostupnými díly asi bude horší, hodila by se zvýšit komprese jinými písty. Taky se přechází na ecu OBD0 z crx 2G, která se dá čipovat, a zároveň to znamená přechod na elektronicky řízený předstih v rozdělovači, na rozdíl od stávajícího podtlakového.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Minor píše:Paráda
Věci okolo podvozku má dost nastudované Hifil z Honda-clubu, nějaké věci, co dělal, najdete v tomhle tématu http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=31916 Chce jezdit veteran rallye s civicem 3G a uvažuje o objednávce dílů na podvozek z USA. Možná tam u něj někdy uděláme i sraz C3G/crx1G, tak byste se mohly přidat.
Pokud jde o motor, tam to s dostupnými díly asi bude horší, hodila by se zvýšit komprese jinými písty. Taky se přechází na ecu OBD0 z crx 2G, která se dá čipovat, a zároveň to znamená přechod na elektronicky řízený předstih v rozdělovači, na rozdíl od stávajícího podtlakového.
Díky Minore za tip, podvozek je velká neznámá a gen.1 je naprosto jiná než gen.2 a většina lidiček včetně honďáku kolkolem nás znají jen tu gen.2.
Co se týče zvýšení komprese, o tom uvažujeme. Máme kované písty 75mm - včera dorazily
 , ale přemýšlíme o 75,5mm - s následným vybroušením válců - beztak všechny bloky co máme jsou po různě velkém lágru motoru. Musíme ale zachovat určitá tech.předpisy, abychom zůstaly ve skupině veteránů - mezi speciály se 160 kw při 1.6 motoru nemáme šanci...
 , ale přemýšlíme o 75,5mm - s následným vybroušením válců - beztak všechny bloky co máme jsou po různě velkém lágru motoru. Musíme ale zachovat určitá tech.předpisy, abychom zůstaly ve skupině veteránů - mezi speciály se 160 kw při 1.6 motoru nemáme šanci...   . Dále bych ráda věděla, zda CRX 1. už mělo e.g.r. ? Nevíš prosím? Naše krasava se značně zalyká - řešily jsme přívod vzduchu - ale moc se jí to nelíbilo. Po větracím otvoru nad sacíma svodama a tudíš odvod teplého vzduchu zpod kapot se jí znatelně ulevilo. Chceme vyrobit předělovací kabinu mezi sací rourou a motorem. Dáváme jí zabrat - vem si, že krasavu dovezeme na plaťáku, zahřejeme motor a pak má před sebou 8-10 jízd cca o dvou minutách, kdy z ní mačkáme co to jde. Jiná našlapaná auta z továren evropských a obklopených mraky mechaniků a špičkovým vybavením odpadá a naše princezna přezdívaná Upír z Ferratu pro její dosavadní matně černou  odjezdí 2x tolik co oni (jezdíme dvě a střídáme se) se drží zuby nehty a ve finále když jedna z blondýn porazí všechny ty super udělaná auta, a oni vědí, že nemáme mechaniky, ale fušujeme do servisování samy, tak nás podezřívají, co máme s motorem, nebo klapkou atd. Nakonec si nali to, že máme jen půl palubky a díru v kombinézách...
. Dále bych ráda věděla, zda CRX 1. už mělo e.g.r. ? Nevíš prosím? Naše krasava se značně zalyká - řešily jsme přívod vzduchu - ale moc se jí to nelíbilo. Po větracím otvoru nad sacíma svodama a tudíš odvod teplého vzduchu zpod kapot se jí znatelně ulevilo. Chceme vyrobit předělovací kabinu mezi sací rourou a motorem. Dáváme jí zabrat - vem si, že krasavu dovezeme na plaťáku, zahřejeme motor a pak má před sebou 8-10 jízd cca o dvou minutách, kdy z ní mačkáme co to jde. Jiná našlapaná auta z továren evropských a obklopených mraky mechaniků a špičkovým vybavením odpadá a naše princezna přezdívaná Upír z Ferratu pro její dosavadní matně černou  odjezdí 2x tolik co oni (jezdíme dvě a střídáme se) se drží zuby nehty a ve finále když jedna z blondýn porazí všechny ty super udělaná auta, a oni vědí, že nemáme mechaniky, ale fušujeme do servisování samy, tak nás podezřívají, co máme s motorem, nebo klapkou atd. Nakonec si nali to, že máme jen půl palubky a díru v kombinézách...  ...   Skláníme se před ní a před pány HONDA..
...   Skláníme se před ní a před pány HONDA..  . Naše holka je v původním stavu - byla. Úpravy motoru máme jen, že postupně čistíme co jde - asi jsme jediný poctivý veterán. Nyní s novými písty a musíme i ojnice bude maximální úprava, co zatím bude mít. Jak jsem už psala - chceme komplet stavbu motoru - jen dát zkontrolovat a vybrat nejlepší blok, hlavu a vybrousit, přeměřit, atd..  Neznáme ale nikoho, kdo se tím zabývá - vypadá to, že Ty znáš téměř všechny, co se kolem CRX ek a Hondiček motají, tak jestli víš, doufám, že poradíš.. My si té naší vážíme, nemáme ji jen jako auto na dodělání - stala se naší hnací silou a ačkoliv již 2x nás opustila, tak jsme ji opět oživily a budeme jí držet dál. Věříme tomu, že je to auto, které dokáže ukázat zadeček všem těm značkám konkurentů.. Samozřejmě s tím, že se naučíme ji kočírovat jak se má a to jde těžce bez tréninku.. Proto i scháníme CRX 1.gen na značkách a do provozu.. No, končim, zase jsem se rozkecala - dělám jí novou fazonku, aby se líbila a musím běžet zkontrolovat jak schne.. Tak doufám brzy naviděnou ať už kdekoli, včetně tohoto fora a fora na hoda Clubu..
. Naše holka je v původním stavu - byla. Úpravy motoru máme jen, že postupně čistíme co jde - asi jsme jediný poctivý veterán. Nyní s novými písty a musíme i ojnice bude maximální úprava, co zatím bude mít. Jak jsem už psala - chceme komplet stavbu motoru - jen dát zkontrolovat a vybrat nejlepší blok, hlavu a vybrousit, přeměřit, atd..  Neznáme ale nikoho, kdo se tím zabývá - vypadá to, že Ty znáš téměř všechny, co se kolem CRX ek a Hondiček motají, tak jestli víš, doufám, že poradíš.. My si té naší vážíme, nemáme ji jen jako auto na dodělání - stala se naší hnací silou a ačkoliv již 2x nás opustila, tak jsme ji opět oživily a budeme jí držet dál. Věříme tomu, že je to auto, které dokáže ukázat zadeček všem těm značkám konkurentů.. Samozřejmě s tím, že se naučíme ji kočírovat jak se má a to jde těžce bez tréninku.. Proto i scháníme CRX 1.gen na značkách a do provozu.. No, končim, zase jsem se rozkecala - dělám jí novou fazonku, aby se líbila a musím běžet zkontrolovat jak schne.. Tak doufám brzy naviděnou ať už kdekoli, včetně tohoto fora a fora na hoda Clubu..  
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Hezky se to čte. Tohle je právě jeden z důvodů, proč mám rád hondy. Nepotrpím si na "namachrovaná" auta za miliony a už vůbec ne na namachrované lidi. A když vidím, co svedou hondy v amatérském prostředí, jak se dovedou čestně popasovat s dražšími a novějšími auty, tak jsem z toho vždycky nadšením vedle. 
Pokud máte nějaké fotky a odkazy, hoďte sem něco, určitě nebudu sám, kdo se rád podívá.
Pokud jde o podvozek, jako levné vylepšení se dává silnější stabilizátor z integry, jenže z modelu, který se do Evropy nevozil. Jedna by ale měla být na vrakáči někde na Plzeňsku.
Pokud jde o motor, asi by to chtělo ostré vačky - ty se dají koupit v Německu http://www.dbilas-dynamic.de/index.htm, musíte si to naklikat.
Manuál taky nezaškodí - například zde http://www.redpepperracing.com/technical/main.php
Pokud jde o stavbu motoru, je to trochu otázka, komu to svěřit. Odkud jste?
A asi je taky dobrý vědět, kolik do toho můžete nasypat?
			
									
									Pokud máte nějaké fotky a odkazy, hoďte sem něco, určitě nebudu sám, kdo se rád podívá.
Pokud jde o podvozek, jako levné vylepšení se dává silnější stabilizátor z integry, jenže z modelu, který se do Evropy nevozil. Jedna by ale měla být na vrakáči někde na Plzeňsku.
Pokud jde o motor, asi by to chtělo ostré vačky - ty se dají koupit v Německu http://www.dbilas-dynamic.de/index.htm, musíte si to naklikat.
Manuál taky nezaškodí - například zde http://www.redpepperracing.com/technical/main.php
Pokud jde o stavbu motoru, je to trochu otázka, komu to svěřit. Odkud jste?
A asi je taky dobrý vědět, kolik do toho můžete nasypat?
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
						- James
- CRX Guru 
- Příspěvky: 750
- Registrován: 04 bře 2011 19:25
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Ahoj, taky tě vítám   Já mám taky 1G něco málo přes rok a pořád vychytávám nějaký mouchy. Pravda je, že na 1G se moc fobře neshánějí díly, jak na 2G. Mám tady v kompu nějaký manuály k tomu. On výkon se dá navyšovat různýma způsobama, jak u jiných aut, ale není to nic lacinýho. Zrovna taky řeším problém se zadní nápravou... Zdá se mi to moc měkký a hledám problém... Ale je dost na pohodu tady vidět holky s takovým zajímavým koníčkem
  Já mám taky 1G něco málo přes rok a pořád vychytávám nějaký mouchy. Pravda je, že na 1G se moc fobře neshánějí díly, jak na 2G. Mám tady v kompu nějaký manuály k tomu. On výkon se dá navyšovat různýma způsobama, jak u jiných aut, ale není to nic lacinýho. Zrovna taky řeším problém se zadní nápravou... Zdá se mi to moc měkký a hledám problém... Ale je dost na pohodu tady vidět holky s takovým zajímavým koníčkem   
   
 
			
									
									
						 Já mám taky 1G něco málo přes rok a pořád vychytávám nějaký mouchy. Pravda je, že na 1G se moc fobře neshánějí díly, jak na 2G. Mám tady v kompu nějaký manuály k tomu. On výkon se dá navyšovat různýma způsobama, jak u jiných aut, ale není to nic lacinýho. Zrovna taky řeším problém se zadní nápravou... Zdá se mi to moc měkký a hledám problém... Ale je dost na pohodu tady vidět holky s takovým zajímavým koníčkem
  Já mám taky 1G něco málo přes rok a pořád vychytávám nějaký mouchy. Pravda je, že na 1G se moc fobře neshánějí díly, jak na 2G. Mám tady v kompu nějaký manuály k tomu. On výkon se dá navyšovat různýma způsobama, jak u jiných aut, ale není to nic lacinýho. Zrovna taky řeším problém se zadní nápravou... Zdá se mi to moc měkký a hledám problém... Ale je dost na pohodu tady vidět holky s takovým zajímavým koníčkem   
   
 
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Díky vřelé díky...  .
.
To plzeňský vrakoviště myslíš v Dobřívi? Zítra to zkusím obvolat, chtěly jsme pokoupit polyurethanove silentbloky, ale při ceně za komplet je to palba a neměla jsem to od nikoho nijak zvlášť posvěcené.. Lozila jsem i po americe, kde už se dají díly sehnat slušně, nebo jsme chtěly nechat rovnou vyrobit - ale to jsme tam, kde jsme u poly....bla bla.... bloky. Ostré vačky jdou bohužel mimo nás - jak říkám, držíme se zuby nehty v historikách do 1600 a tam je vcelku možnost vúprav minimální.. Zkoukni technický pravidla a kdybys našel skulinku...... určitě se svěř...
 určitě se svěř... 
Viz odkaz: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.php?m=dokumenty a technické řády z 5/7/2011 - stačí skupina H.
Co se týče nás ráda odkazuji:
foto: http://hedvikas.rajce.idnes.cz/
videa jízd: http://www.youtube.com/user/hedvikas5877
prosíme o schovívavost - jsme velká Z v závodech do vrchu a naše "stopa " nebývá stejná, jak má být... .
.
A pak samozřejmě ve fotogalerii atd. Jezdíme 2.sezonu - s touhle krasavou teprva 1.sezonu.. A nyní došlo i na úpravy estetické... Snad přibude na rajčeti fotogalerie dravce... Jinak jsme kousek od Prahy - směr na Kralupy nad Vltavou, ale v Praze jsme stále.. Víme, že nechat dělat motor a navíc na závody nemůžeme v nejbližším servisu.. ..  Ale my potřebujeme človíčka, kterému to CRX koluje tak trochu v krvi, a ještě to s ním umí... My pořídily i krátký převod, z CRX 1. - Jenže asi ne z DOHC - nesedí nám poloosy do hrnce. A tak máme převodovku, ale tak na poličku.. A když se zarejpu v informacích, tak se sesype, že není převodovka jako převodovka, sestavit jí na vrchy nás bude stát 3x tolik než pořizovací cena auta celého ( a my zatím peníze tlačíme do vybavení dílny - nedá se nic dělat), a tak jsme to zatím oželely a holt ztrácíme mezi 2 a 3tím převodem .. Rovinky nás zabíjí a v rámci boje  jí někdy bohužel točíme do ruda... Pořídíme světelnou signalizaci otáček, abysme jí neprovokovali tolik...  Jo a na přidělaný otáčkoměr ve videích nedoporučuju moc koukat... Tak zatím a hezkou podívanou a myslím, že je i k pobavení...
..  Ale my potřebujeme človíčka, kterému to CRX koluje tak trochu v krvi, a ještě to s ním umí... My pořídily i krátký převod, z CRX 1. - Jenže asi ne z DOHC - nesedí nám poloosy do hrnce. A tak máme převodovku, ale tak na poličku.. A když se zarejpu v informacích, tak se sesype, že není převodovka jako převodovka, sestavit jí na vrchy nás bude stát 3x tolik než pořizovací cena auta celého ( a my zatím peníze tlačíme do vybavení dílny - nedá se nic dělat), a tak jsme to zatím oželely a holt ztrácíme mezi 2 a 3tím převodem .. Rovinky nás zabíjí a v rámci boje  jí někdy bohužel točíme do ruda... Pořídíme světelnou signalizaci otáček, abysme jí neprovokovali tolik...  Jo a na přidělaný otáčkoměr ve videích nedoporučuju moc koukat... Tak zatím a hezkou podívanou a myslím, že je i k pobavení...
A něco pro zahřátí duše, že asi všechno uplně špatně neděláme...
odkaz: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.ph ... il&id=1411 komentář ke skupině H 1600. A ve výsledcích je černé na bílém, že za mnou byli ještě další tři zkušení pánové na veteráncích..
			
									
									
						 .
.To plzeňský vrakoviště myslíš v Dobřívi? Zítra to zkusím obvolat, chtěly jsme pokoupit polyurethanove silentbloky, ale při ceně za komplet je to palba a neměla jsem to od nikoho nijak zvlášť posvěcené.. Lozila jsem i po americe, kde už se dají díly sehnat slušně, nebo jsme chtěly nechat rovnou vyrobit - ale to jsme tam, kde jsme u poly....bla bla.... bloky. Ostré vačky jdou bohužel mimo nás - jak říkám, držíme se zuby nehty v historikách do 1600 a tam je vcelku možnost vúprav minimální.. Zkoukni technický pravidla a kdybys našel skulinku......
 určitě se svěř...
 určitě se svěř... Viz odkaz: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.php?m=dokumenty a technické řády z 5/7/2011 - stačí skupina H.
Co se týče nás ráda odkazuji:
foto: http://hedvikas.rajce.idnes.cz/
videa jízd: http://www.youtube.com/user/hedvikas5877
prosíme o schovívavost - jsme velká Z v závodech do vrchu a naše "stopa " nebývá stejná, jak má být...
 .
.A pak samozřejmě ve fotogalerii atd. Jezdíme 2.sezonu - s touhle krasavou teprva 1.sezonu.. A nyní došlo i na úpravy estetické... Snad přibude na rajčeti fotogalerie dravce... Jinak jsme kousek od Prahy - směr na Kralupy nad Vltavou, ale v Praze jsme stále.. Víme, že nechat dělat motor a navíc na závody nemůžeme v nejbližším servisu..
 ..  Ale my potřebujeme človíčka, kterému to CRX koluje tak trochu v krvi, a ještě to s ním umí... My pořídily i krátký převod, z CRX 1. - Jenže asi ne z DOHC - nesedí nám poloosy do hrnce. A tak máme převodovku, ale tak na poličku.. A když se zarejpu v informacích, tak se sesype, že není převodovka jako převodovka, sestavit jí na vrchy nás bude stát 3x tolik než pořizovací cena auta celého ( a my zatím peníze tlačíme do vybavení dílny - nedá se nic dělat), a tak jsme to zatím oželely a holt ztrácíme mezi 2 a 3tím převodem .. Rovinky nás zabíjí a v rámci boje  jí někdy bohužel točíme do ruda... Pořídíme světelnou signalizaci otáček, abysme jí neprovokovali tolik...  Jo a na přidělaný otáčkoměr ve videích nedoporučuju moc koukat... Tak zatím a hezkou podívanou a myslím, že je i k pobavení...
..  Ale my potřebujeme človíčka, kterému to CRX koluje tak trochu v krvi, a ještě to s ním umí... My pořídily i krátký převod, z CRX 1. - Jenže asi ne z DOHC - nesedí nám poloosy do hrnce. A tak máme převodovku, ale tak na poličku.. A když se zarejpu v informacích, tak se sesype, že není převodovka jako převodovka, sestavit jí na vrchy nás bude stát 3x tolik než pořizovací cena auta celého ( a my zatím peníze tlačíme do vybavení dílny - nedá se nic dělat), a tak jsme to zatím oželely a holt ztrácíme mezi 2 a 3tím převodem .. Rovinky nás zabíjí a v rámci boje  jí někdy bohužel točíme do ruda... Pořídíme světelnou signalizaci otáček, abysme jí neprovokovali tolik...  Jo a na přidělaný otáčkoměr ve videích nedoporučuju moc koukat... Tak zatím a hezkou podívanou a myslím, že je i k pobavení...A něco pro zahřátí duše, že asi všechno uplně špatně neděláme...

odkaz: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.ph ... il&id=1411 komentář ke skupině H 1600. A ve výsledcích je černé na bílém, že za mnou byli ještě další tři zkušení pánové na veteráncích..

Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Honza píše:Ahoj, taky tě vítámJá mám taky 1G něco málo přes rok a pořád vychytávám nějaký mouchy. Pravda je, že na 1G se moc fobře neshánějí díly, jak na 2G. Mám tady v kompu nějaký manuály k tomu. On výkon se dá navyšovat různýma způsobama, jak u jiných aut, ale není to nic lacinýho. Zrovna taky řeším problém se zadní nápravou... Zdá se mi to moc měkký a hledám problém... Ale je dost na pohodu tady vidět holky s takovým zajímavým koníčkem


Zdravíme další 1.ku
 . Zadní panhartkou se nenech mýlit - není to zas tak špatné. My chceme tvrdé silentbloky, také prý úchyt tlumičů typ unibalu prý dělá své a trochu ji zpevnit rozpěrnou tyčí - na každé straně na dvou místech do obou ramen a teoreticky by toto roztažené U mělo fungovat jako řidítka (začne v zatáčce sedat a na druhé je jí vidět pod sukni, a to U by mělo stlačit protilehlému rameni tu sukni opět dolu)- musím to vyzkoušet na nápravě která je mimo auto a uvidím.... My jí také dodali repasované tlumiče extra na vyšší zatížení (cena 4500,- za 4ks) (spojka repas na keramiku 3500,- cca - to samé pakny a destičky ještě levněji) Co umíme, to si repasujeme samy - vyčistit, vybrousit, nalakovat a je to zadarmo ) na nápravě která je . Oni Ti malý japonský kluci věděli co dělají - ne každé vylepšení je dobrý pro auto.. Tuhle holku musíš prej natlačit do zatáčky a ještě jí přidat, když už máš pocit, že půjdeš do vrtule.  Já tu hranici ještě nemám odvahu překročit, ale asi na tom něco je, když Kača sundává už zkušené jezdce a jediné, co může říct k technice řízení je, že jede jak magor...
. Zadní panhartkou se nenech mýlit - není to zas tak špatné. My chceme tvrdé silentbloky, také prý úchyt tlumičů typ unibalu prý dělá své a trochu ji zpevnit rozpěrnou tyčí - na každé straně na dvou místech do obou ramen a teoreticky by toto roztažené U mělo fungovat jako řidítka (začne v zatáčce sedat a na druhé je jí vidět pod sukni, a to U by mělo stlačit protilehlému rameni tu sukni opět dolu)- musím to vyzkoušet na nápravě která je mimo auto a uvidím.... My jí také dodali repasované tlumiče extra na vyšší zatížení (cena 4500,- za 4ks) (spojka repas na keramiku 3500,- cca - to samé pakny a destičky ještě levněji) Co umíme, to si repasujeme samy - vyčistit, vybrousit, nalakovat a je to zadarmo ) na nápravě která je . Oni Ti malý japonský kluci věděli co dělají - ne každé vylepšení je dobrý pro auto.. Tuhle holku musíš prej natlačit do zatáčky a ještě jí přidat, když už máš pocit, že půjdeš do vrtule.  Já tu hranici ještě nemám odvahu překročit, ale asi na tom něco je, když Kača sundává už zkušené jezdce a jediné, co může říct k technice řízení je, že jede jak magor...  ..
.. A jestli máš manuály a rozdělíš se, tak určitě bychom se mohly někdy revanžovat třebas s nějakýma dílama...
 . Pár CRX 1.gen jsme posbíraly ze světa, ale bohužel to většinou byli kousky, ke kterým se ale jejich majitelé chovali macešsky a vyšťavili z nich, co se dalo...
 . Pár CRX 1.gen jsme posbíraly ze světa, ale bohužel to většinou byli kousky, ke kterým se ale jejich majitelé chovali macešsky a vyšťavili z nich, co se dalo...  Měj se fajn a pokud byses rozdělil o manuálky, tak nás posuneš dál...

Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Tedy opravdu krásně se to čte, další něžné pohlaví s takovým parádním koníčkem, ještě s jedničkou  vítejte!
 vítejte!  byla by škoda kdyby se taková diskuze ztrácela v jen pozdravujícím tématu, tak bych doporučil třeba vlastní téma ve "vaše CRX" ať tam máme další jedničku
 byla by škoda kdyby se taková diskuze ztrácela v jen pozdravujícím tématu, tak bych doporučil třeba vlastní téma ve "vaše CRX" ať tam máme další jedničku  začíná jich tu opravdu přibývat, to se mi moc líbí
 začíná jich tu opravdu přibývat, to se mi moc líbí  a s vámi tu jistě přibude i spousta cenných informací
 a s vámi tu jistě přibude i spousta cenných informací  držím palce v závodech!!
 držím palce v závodech!!
			
									
									
						 vítejte!
 vítejte!  byla by škoda kdyby se taková diskuze ztrácela v jen pozdravujícím tématu, tak bych doporučil třeba vlastní téma ve "vaše CRX" ať tam máme další jedničku
 byla by škoda kdyby se taková diskuze ztrácela v jen pozdravujícím tématu, tak bych doporučil třeba vlastní téma ve "vaše CRX" ať tam máme další jedničku  začíná jich tu opravdu přibývat, to se mi moc líbí
 začíná jich tu opravdu přibývat, to se mi moc líbí  a s vámi tu jistě přibude i spousta cenných informací
 a s vámi tu jistě přibude i spousta cenných informací  držím palce v závodech!!
 držím palce v závodech!!Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Sem jsem dal manuál na crx1G a c3G, je to samorozbalovací soubor - http://www.uschovna.cz/zasilka/EBKLUHW3YWUDF8KU-FU4
			
									
									Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
 
   
   
 Děkuji mnohokráte za zaslání manuálu - to je paráda, měla jsem zásek na pár hodin jen na študování a překladu některých termínů...
Hned se bude lépe pracovati..
Fakt díky moc...
 )
)    
 Hedvika
- James
- CRX Guru 
- Příspěvky: 750
- Registrován: 04 bře 2011 19:25
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
hedvikas píše:Honza píše:Ahoj, taky tě vítámJá mám taky 1G něco málo přes rok a pořád vychytávám nějaký mouchy. Pravda je, že na 1G se moc fobře neshánějí díly, jak na 2G. Mám tady v kompu nějaký manuály k tomu. On výkon se dá navyšovat různýma způsobama, jak u jiných aut, ale není to nic lacinýho. Zrovna taky řeším problém se zadní nápravou... Zdá se mi to moc měkký a hledám problém... Ale je dost na pohodu tady vidět holky s takovým zajímavým koníčkem


Zdravíme další 1.ku. Zadní panhartkou se nenech mýlit - není to zas tak špatné. My chceme tvrdé silentbloky, také prý úchyt tlumičů typ unibalu prý dělá své a trochu ji zpevnit rozpěrnou tyčí - na každé straně na dvou místech do obou ramen a teoreticky by toto roztažené U mělo fungovat jako řidítka (začne v zatáčce sedat a na druhé je jí vidět pod sukni, a to U by mělo stlačit protilehlému rameni tu sukni opět dolu)- musím to vyzkoušet na nápravě která je mimo auto a uvidím.... My jí také dodali repasované tlumiče extra na vyšší zatížení (cena 4500,- za 4ks) (spojka repas na keramiku 3500,- cca - to samé pakny a destičky ještě levněji) Co umíme, to si repasujeme samy - vyčistit, vybrousit, nalakovat a je to zadarmo ) na nápravě která je . Oni Ti malý japonský kluci věděli co dělají - ne každé vylepšení je dobrý pro auto.. Tuhle holku musíš prej natlačit do zatáčky a ještě jí přidat, když už máš pocit, že půjdeš do vrtule. Já tu hranici ještě nemám odvahu překročit, ale asi na tom něco je, když Kača sundává už zkušené jezdce a jediné, co může říct k technice řízení je, že jede jak magor...
..
A jestli máš manuály a rozdělíš se, tak určitě bychom se mohly někdy revanžovat třebas s nějakýma dílama.... Pár CRX 1.gen jsme posbíraly ze světa, ale bohužel to většinou byli kousky, ke kterým se ale jejich majitelé chovali macešsky a vyšťavili z nich, co se dalo...
Měj se fajn a pokud byses rozdělil o manuálky, tak nás posuneš dál...
Až budou zas peníze, tak mám v plánu koupit dozadu tvrdší pružiny a tlumiče (viděl jsem tlumiče od KONI na tu moji, 1ks za 2tis.) Mě prostě připadá, že mi ten zadek celkem plave a je moc měkkej. Nevím, jak to auto má být v základu tvrdý., jinak by stačilo koupit vše seriový. Ta výztuha nemusí být špatná, protože určitě to auto zpevní. Samozřejmě rád uvítám nějaký rady ohledně vylepšení podvozku. V zatáčkách se mi někdy trošku naklání a prostě bych ji rád trošku přibil. Zatáčky miluju, ale protože nejsu na závodech, tak raději uberu, podřadím, ale při prújezdu zase přidám. Je s tím autem prostě dorá divočina
 Taky by mě zajímalo, jstli na tom máte nějakým způsobem zvýšenej výkon, když jste tak dobrý na závodech.
 Taky by mě zajímalo, jstli na tom máte nějakým způsobem zvýšenej výkon, když jste tak dobrý na závodech.   
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Já se v převodovkách moc nevyznám, ale tady jsou údaje o zpřevodování - http://www.hondaoldies.de/Korbmacher-Ar ... tdcrx1.htm
U crx 2G jdou součástky poměrně kombinovat, tady by to možná šlo taky. Mám když tak navíc převodovku z 1,5ky i 1,3ky.
Jak jsi psala, že ti tam nepasovaly klouby, možná by je stačilo vyměnit za menší, ten tripod bývá stejnej.
A pokud jde o pravidla, nechce se mi to studovat:)
Napiš stručně, co smíte upravit a co ne.
			
									
									U crx 2G jdou součástky poměrně kombinovat, tady by to možná šlo taky. Mám když tak navíc převodovku z 1,5ky i 1,3ky.
Jak jsi psala, že ti tam nepasovaly klouby, možná by je stačilo vyměnit za menší, ten tripod bývá stejnej.
A pokud jde o pravidla, nechce se mi to studovat:)
Napiš stručně, co smíte upravit a co ne.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
						Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti










