Sajlem - karoserie
Moderátor: Minor
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
dle mého, pokud se motor bude přeplňovat nemá smysl dělat swap na v-tec, jelikož přeplňovat se mu bude lépe d-série
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
J!R! píše:Slávek píše:tenhle swap mám janevim ale duvod
???
Jinak tento motor je zvolen jiste kvuli budoucimu preplnovani
Motor je ano jak říká Jiří kvůli přeplňování do budoucna.
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Slávek píše:Jestli se bude neco delat s motorem tak spis swap na v-tec ale asi ne preplnovani ale zajmalo by me co vyjde levneji
Pokud se bude dělat turbo projekt tak pak chci aby se to stavělo na delší dobu (životnost) aby ten motor aspon 50tis km udělal.
A pokud někdo ví jak to udělat líp tak mile rád si to přečtu. Plán je D16z6 +/- 300Hp víc by určite nevadilo.
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
To je podle mě dost nerealne ...to si radeji sezen v-teca a daj na nej T. ale ne z tohohle urcite by ti 50000 km nenajel s 300 a ani nevim zda by to vydrzel uz u v-tecu se musi pak zesilovat blok atd...
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
no tak na to ze za rok najezdim s autem 2000km. tak tech 50tis je mozna premrstene
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Ked uz chces swapovat tak swapni nieco vacsie, nech lehsie dosiahnes ten vykon, myslim ze to potom bude jednoduchsie tych 300 koni ... tak ci tak musis preklepnut cislo motora. A ci uz preklepnes K24 H22 alebo B18 to uz mas jedno podla mna, ale zakladom si podla mna polepsis ...
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
tak nahodte nekdo tu nejlepší variantu , pro dosažená 300hp, kdyby víc, tak se tomu nebráním. A napište sem motor, nutnost uprav na autě, nutnost dílů do motoru. A to vše s cenama.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
sajlem píše:tak nahodte nekdo tu nejlepší variantu , pro dosažená 300hp, kdyby víc, tak se tomu nebráním. A napište sem motor, nutnost uprav na autě, nutnost dílů do motoru. A to vše s cenama.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.
Na turbo by bylo lepší mít všechno kované... a jenom to je velice nákladné... potom samotné turbo, nějaké lepší těsnění pod hlavu, možná pak lepší brzdy, podvozek... výztuhy... aby to s autěm, jak se říká, to turbo moc "nemávalo"
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Loiza666 píše:sajlem píše:tak nahodte nekdo tu nejlepší variantu , pro dosažená 300hp, kdyby víc, tak se tomu nebráním. A napište sem motor, nutnost uprav na autě, nutnost dílů do motoru. A to vše s cenama.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.
Na turbo by bylo lepší mít všechno kované... a jenom to je velice nákladné... potom samotné turbo, nějaké lepší těsnění pod hlavu, možná pak lepší brzdy, podvozek... výztuhy... aby to s autěm, jak se říká, to turbo moc "nemávalo"
tak povídej jakej motor ? movanej pajšl je jasná věc.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
sajlem píše:Loiza666 píše:sajlem píše:tak nahodte nekdo tu nejlepší variantu , pro dosažená 300hp, kdyby víc, tak se tomu nebráním. A napište sem motor, nutnost uprav na autě, nutnost dílů do motoru. A to vše s cenama.
A pak se uvidí co je nelepší. v USA se staví turbo motory na D16Z6 proč u nás je to jiné. Ano mít základ K20 by bylo fajn, ale tech uprav kolem dokola atd ... do 100tis se například vlézt je nemožné.
Na turbo by bylo lepší mít všechno kované... a jenom to je velice nákladné... potom samotné turbo, nějaké lepší těsnění pod hlavu, možná pak lepší brzdy, podvozek... výztuhy... aby to s autěm, jak se říká, to turbo moc "nemávalo"
tak povídej jakej motor ? movanej pajšl je jasná věc.
no... turbo na motor.. jaký motor.. to nevím. Ono by to chtělo, aby si třeba měnil nebo musel upravovat co nejméně dílů. Na k20 už by si musel dělat všechno jinak. jinak prostě vyřezávat díry a já nevím, co všechno. Maximum prostě nějaká B řada motoru. Do K20 by to byla investice jak prase... přes 100 a to by si neměl ještě ani turbo
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Loiza666 píše:
no... turbo na motor.. jaký motor.. to nevím. Ono by to chtělo, aby si třeba měnil nebo musel upravovat co nejméně dílů. Na k20 už by si musel dělat všechno jinak. jinak prostě vyřezávat díry a já nevím, co všechno. Maximum prostě nějaká B řada motoru. Do K20 by to byla investice jak prase... přes 100 a to by si neměl ještě ani turbo
tak tak proto jsem K20,K24 vypustil , dosti problemová přestavba, jediné co mě ted teda zajímá proč všichni tvrdí že SOHC motor je lepší pro turbo aaat dam radši Bčkovej motor ? Proč to ? Co je tedy lepší ?
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
LJay má třeba D motor, jelikož jiný neměl po ruce, ale taky něco říkal na začátku, že na B motory se něco shání špatně nebo si myslím, že to říkal... nevím.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
¨Loiza666 píše:LJay má třeba D motor, jelikož jiný neměl po ruce, ale taky něco říkal na začátku, že na B motory se něco shání špatně nebo si myslím, že to říkal... nevím.
LJay ale mám dojem že 300 koní mít nebude , .. moc se teším až to dodělá a uvidí se kam až to dotáhne, projek to je parádní protože to je z mého pohledu šikula.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
sajlem píše:¨Loiza666 píše:LJay má třeba D motor, jelikož jiný neměl po ruce, ale taky něco říkal na začátku, že na B motory se něco shání špatně nebo si myslím, že to říkal... nevím.
LJay ale mám dojem že 300 koní mít nebude , .. moc se teším až to dodělá a uvidí se kam až to dotáhne, projek to je parádní protože to je z mého pohledu šikula.
On myslím ani enchtěl... kdyby chtěl, tak tam může dát větší tlak a bued to mít.. on na to motor má určitě uzpůsobený
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Loiza666 píše:sajlem píše:¨Loiza666 píše:LJay má třeba D motor, jelikož jiný neměl po ruce, ale taky něco říkal na začátku, že na B motory se něco shání špatně nebo si myslím, že to říkal... nevím.
LJay ale mám dojem že 300 koní mít nebude , .. moc se teším až to dodělá a uvidí se kam až to dotáhne, projek to je parádní protože to je z mého pohledu šikula.
On myslím ani enchtěl... kdyby chtěl, tak tam může dát větší tlak a bued to mít.. on na to motor má určitě uzpůsobený
No rozhodne si o tom sním pak napíšu co a jak .. tak ozárkou je jestli ten tlak by to vše udrželo a když jo tak jak dlouho by to vydrželo jezdit
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Pokial vies po anglicky tak by si sa mal v prvom rade zaregistrovat na anglickom fore:
http://board.hondacrx.co.uk/phpBB2/
tam podcasom najdes dokonca cele turbokity ci uz na D16 alebo B16, B18 aj B20 motory. Dalej sa tam daju kupit cele vyfukove potrubia a veci ktore by sa ti mohli zist. Povacsine su to veci vo velmi dobrom stave nakolko ti ludia si na to potrpia. Potom to predavaju za prijatelne sumy. Takisto je tam strasne vela uzitocnych info. Ci uz v porjektovych autach ktore tam ludia maju alebo v samotnych temach pre poradenstvo ...
http://board.hondacrx.co.uk/phpBB2/
tam podcasom najdes dokonca cele turbokity ci uz na D16 alebo B16, B18 aj B20 motory. Dalej sa tam daju kupit cele vyfukove potrubia a veci ktore by sa ti mohli zist. Povacsine su to veci vo velmi dobrom stave nakolko ti ludia si na to potrpia. Potom to predavaju za prijatelne sumy. Takisto je tam strasne vela uzitocnych info. Ci uz v porjektovych autach ktore tam ludia maju alebo v samotnych temach pre poradenstvo ...
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Ljay bude mit cca 200koni, D radu zvolil kvuli nizsim porizovacim nakladum, kdyz se neco nepovede.Sajleme byt Tebou, tak swaonu na Becko, treba par nejakych klasickych uprav a chvili jezdi.Uvidis ze vykon bude o poznani lepsi a i tak v tom nechas treba 40tis.Pak se rozhodni dal zda chces pokracovat.Toto muze byt rozvrh na 2roky, behem kterych se muze ledasco zmenit.Osobne se mi zda 300koni prehnany......verim, ze 250 a musi to byt az az......
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Skus ci najdes b18b motor. Vela ludi si ho chvali,myslim tych co nnanho dali turbo 
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Nevim podle me ma saljem moc velke sny
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sajlem - D16A9 na D16Z6
Slávek píše:Nevim podle me ma saljem moc velke sny
Je důležité mít sny jinak nemá smysl žít .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů