ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Fegut » 23 čer 2013 19:50

Taky jsem ho dával tudy, zapoměl jsem si ho přišroubovat k motoru, když jsem ho měnil *dash*

Uživatelský avatar
skritek
CRXař
CRXař
Příspěvky: 442
Registrován: 15 črc 2010 22:21
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod skritek » 23 čer 2013 20:00

LJay píše:Včera při jízdě na CRX sraz mně trochu vytrestalo to, že sem při stavbě motoru neudělal i repas altíku a cestou mi odešel jeden uhlík. Díky Montyho výborný "poklepový" radě sem ale dojel bez problémů tam i zpátky :)

Dneska sem alternátor vymontoval z auta. Bral sem ho spodem kolem poloosy a šlo to úplně krásně. Komplet celá práce zabrala asi hodinku a půl a řekl bych, že je to daleko snažší, než ho vyndavat horem a odmontovávat kvůli tomu posilovač brzd, nebo sání. Tady je odkaz na postup demontáže kolem poloosy. Třeba se to někomu bude hodit.

alternator 01.jpg

a jde to i horem bez montaze brzd i sani jen je to jezek v kleci
Tel 777 27 35 35

Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude

a uz i rychle :-)

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 25 čer 2013 07:58

Tak horem bez demontáže sání nebo posilověče to musí být celkem dobrej hlavolam. Mně nad altíkem vede ještě mazání turba a odvětrání kliky, takže se tam hůř manipuluje s věcma i pro to bylo výhodnější vzít to spodem.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 26 čer 2013 12:54

Včera dorazila termopáska, tak sem v přestávkách mezi hlídáním hladiny řeky zalehnul pod auto a omotnul výfuk.

vyfuk 10.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 26 čer 2013 15:46

Altík už je zrepasovaný, tak ho tam odpoledne nahodím a budu moc zase frčet :)

alternator 02.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 29 čer 2013 20:50

Dneska sem ještě s pár lidma trochu blbnul v hoškovicích na letišti. Něco se tam i natočilo, takže až budu mít ty videa doma, tak něco postnu.

Taky budu muset vyměnit palec rozdělovače a víčko, protože ty už mají nejlepší léta za sebou, tak hledám od jaký firmy je koupit. Zatím to vypadá na JAKOPARTS od Auto Matějček, nebo máte nějaký lepší tip?

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 30 čer 2013 13:15

Tady jsou slibovaný videa. Výkonnostní rozdíl na nich není úplně tak zřetelný, ale na dráze o délce něco přes kilometr jsem by vždycky schopný získat náskok o víc jak třetinu délky té dráhy.

Z videí je dobře vidět problém s přenosem výkonu na dráhu, protože auto přestane hrabat až po zařazení trojky.
Aktuálně tam jsou pneumatiky TOYO Proxes T1R 195/50






Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Martin666 » 30 čer 2013 13:19

Přemýšlel si nad samosvorným diferákem?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 30 čer 2013 15:48

Loiza666: abych řekl pravdu, tak tímhle sem se ještě neměl moc čas zaobírat. Převodovku bych chtěl řešit příští rok.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Martin666 » 30 čer 2013 16:45

Myslím si, že by se tím přenos na vozovku docela dobře zefektivnil. Ale nejenom při sprintech, ale vůbec i v zatáčkách. Vůz se pak chová naprosto odlišně. A tehdy se objeví opravdové vlastnosti předních náhonů. Sakra hodně to z těch zatáček vytahuje.

A potom samozřejmě slicky gumy a myslím, že s přenosem síly nebudeš mít jediný problém
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

monty
Miminko
Miminko
Příspěvky: 9
Registrován: 06 úno 2012 08:12
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod monty » 01 črc 2013 07:13

pokud se utrhnou při startu obě kola tak s tím samosvor nic neudělá , tam pomuže jen 4x4 . ;) , jediný přínos by byl v zatáčkách .škoda že ty videa jsou tak blbě točený , potřeba příště kameramana vyhnat víc k cíli a dál od dráhy. :D

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 01 črc 2013 08:01

monty: přesně tak. Na sprintech je problém s tím, že se urvou obě kola naráz. V tomhle případě pomůže jen zvětšení styčný plochy. Jak budu mít nějaký peníze stranou, tak zkusím sehnat pár širších disků a slicky. Na sprinty to vždycky přehodím a bude vyřešeno.

Jj na těch videích toho moc vidět není, protože ze začátku není rozdíl ve výkonech tak patrný kvůli mizerný trakci a když už to přestane hrabat, tak je auto prakticky mimo záběr. Natáčet to v cíli by bylo o dost zajímavější, protože i mně samotnýho zarazilo o jak moc sem byl rychlejší. Jakmile to chytlo trakci, tak sem se začal vzdalovat druhýmu autu, tak rychle, že to vypadalo, jako by na to ani moc nešlapal :)

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Martin666 » 01 črc 2013 10:23

monty píše:pokud se utrhnou při startu obě kola tak s tím samosvor nic neudělá , tam pomuže jen 4x4 . ;) , jediný přínos by byl v zatáčkách .škoda že ty videa jsou tak blbě točený, potřeba příště kameramana vyhnat víc k cíli a dál od dráhy. :D


Tak samozřejmě, ale utrhnout dvě kola na zahřátých slickách už nebude taková sranda, ne? :-) Potřeba chytit moment otáček, kdy to vyrazí rychle, přesto s minimem hrábnutí. Někde kolem průsečíku kroutícího momentu a výkonu. Nebo těsně pod ním.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

monty
Miminko
Miminko
Příspěvky: 9
Registrován: 06 úno 2012 08:12
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod monty » 01 črc 2013 12:50

který průsečík máš na mysli ? tipoval bych spíš že myslíš oblast otáček od maximálního kroutáku do maximálního výkonu.to platí spíš za jízdy kdy ty pneumatiky grip mají a ty potřebuješ řadit maximálně efektivně ,řadit nahoru , podřazovat do zatáček atd . u rozjezdu je prioritou udržet trakci s minimem prohrabu -ljay má max někde kolem 5t , startovat z nich bude hodně složitý , dávkovat to plynem a spojkou asi nereálný . lze si pomoct launch controlem , kdy si omezím otáčky a tím i Nm který posílám na kola ale u silnýho turba není problém utrhnou kola i v záběru i na 2 stupen .třebas bmw čko po náběhu na max tlak utrhne i 240/560/13 slick .
ale samozřejmě slick trochu pomuže , jako další bych to viděl na inteligentní ebc kdy si ljay bude moct omezit plnící tlak na jednotilvý kvalty ,na 1 a 2 si ho omezí a tak pujde líp dávkovat rozjezd a plný tlak tam pustí až ke konci 2 nebo na tu 3 ku.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Martin666 » 01 črc 2013 20:56

monty píše:který průsečík máš na mysli ? tipoval bych spíš že myslíš oblast otáček od maximálního kroutáku do maximálního výkonu.


Myslel jsem ten moment, kdy máš (třeba z grafu na brzdě či gtech asi taky) průběh krouťáku a výkonu proseklý. Viz obrázek kolem 3,3t otáček.

Pokud jde nějak nastavit tlak turba na stupně rychlosti, tak to je potom vymakaný a nevěděl jsem to :-)
Přílohy
thalia-ii-vykon-motoru-graf.jpg
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 02 črc 2013 08:02

Tenhle průsečík výkonu s kroutícím momentem podle mně není nijak směrodatný a odvýjí se spíš jen od toho, jak si nastavíš cejchování grafu.

Pokud máš plně programovatelnou ECU, tak ta většinou podporuje výstup pro solenoid, kterým řídíš boost a ty si pak v jednotce můžeš nastavit různý podmínky za kterých budeš mít určitou úroveň přetlaku (boost by gear, ...)

Já to budu mít řešený pomocí externího EBC, který bude snižovat tlak při zařazený jedničce a možná i dvojce. Jen musím najít čas na to, abych to EBC stihnul dostavěť :)

monty
Miminko
Miminko
Příspěvky: 9
Registrován: 06 úno 2012 08:12
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod monty » 02 črc 2013 08:21

:D nj ale to proseknutí je jen vizuální - z toho duvodu že máš do jednoho grafu vloženej nějak druhej , používáš stejnou osu X ale dvě osy Y , levá 10-60 kW a pravá Nm 80-130 tzn pokud to tam plesknu o 3mm níž máš prusečík jinde. a pokud použiju jednu osu y tak se ty dvě křivky nikdy neprotnou.
pouze uspora místa nic víc.
směrodatný je vrchol kroutáku a vrchol výkonu (pro efektivní využívání motoru) -ale pro rozjezd bys stejně potřeboval pouze křivku kroutáku (po přepočtu na kola ) a hodnotu přilnavosti pneu -dejme tomu v závislosti na šířce , teplotě a zatížení .... pak bys byl schopen stanovit ideální podmínky pro ideální start a mohl se pokusit jim přiblížit .

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 03 črc 2013 23:56

Dneska dorazily věci co sem si objednal u Jagyho z JDM fóra (můžu jedině doporučit, bezva ceny, super jednání), tak sem je hned nahodil na motor a zapalování už zase funguje bez problémů.

Jen se mi občas stává, že po nastartování se ručička otáčkoměru zvedne až tak s 1-2s zpožděním, pak ale otáčkoměr funguje naprosto bez problémů. Dělá to už od koupě auta a zatím sem neměl čas to neřešil, ale mám podezření na ICM, nebo na otáčkoměr samotný, tak na to budu muset kouknout.

zapalovaci kabely 02.jpg


motorovy prostor 03.jpg

Uživatelský avatar
Robo23x
CRXař
CRXař
Příspěvky: 412
Registrován: 09 úno 2010 18:26
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Robo23x » 04 črc 2013 08:20

To pomalé reagovanie otáčkomeru po šterte robí aj mne .. keď som hľadal nejaké info o tom tak som sa dočítal že by to mal byť zapaľovací modul v rozdeľovači. To je to icm čo spomínaš??

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 04 črc 2013 09:33

Robo23x: jj to je přesně ono - Ignition Control Module


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti