Výměna švihadel za el. stahovačky
Moderátor: Minor
Výměna švihadel za el. stahovačky
Zdravim. Chci se konečně zbavit manuálního stahování oken a jít trochu s dobou k efektivnějšímu a pohodlnějšímu stahování oken. Co všechno musím k tomu koupit? Dělalo se to způsobem hromadné výroby že u manuálního stahování je to tak nějak připravené? Jaké kabely a kudy to všechno natahat? Neni to přece jen tlačítko a motorek
Jsem v tomhle absolutní amatér, za veškeré rady, návody a nápady budu vděčný 
Re: Výměna švihadel za el. stahovačky
V manuálu jsem vyhledal pouze tohle ohledně kabelů... jen nevim odkud to vede z kabiny 
Zapojit to těžký není, co si pamatuju, tak 3 dráty k pojistkám, nebo prostě + a přidáš si sám pojistky a jedna kostra a už je na tobě jak si to natáhneš. Ale musíš bud prořezat tapec kvůli větším krytkám s el ovladači, nebo si sehnat origo a ted to budu dělat taky, nevím jestli se nebude muset dělat dirka do dveří pro vrut na uchycení těch krytek a stahovačky tam snad jdou bez úprav, max zase vrtačka. Někdo kdo to dělal jistě poradí.
Hlavně mě zajímá uchycení samotného mechanismu jestli tam jsou už díry pro šrouby nebo jestli budu muset nějak složitě vyměřovat a vrtat závity 

- Petk@
- Šéfík!:)

- Kontaktovat uživatele:
kottitko píše:Hlavně mě zajímá uchycení samotného mechanismu jestli tam jsou už díry pro šrouby nebo jestli budu muset nějak složitě vyměřovat a vrtat závity
já jsem to dělal a pro mechanizmus tam díry jsou
Petk@ píše:kottitko píše:Hlavně mě zajímá uchycení samotného mechanismu jestli tam jsou už díry pro šrouby nebo jestli budu muset nějak složitě vyměřovat a vrtat závity
já jsem to dělal a pro mechanizmus tam díry jsouale liší se uchycení ovladače pokud máš dveře ktere měli od výroby švihadla tak na dveřích je na tokovim plechovim pačka na zamykaní . tak to je jinačí . pokud tam nechaš ty se švihadel tak ovladač pčišroubuješ jen na jeden šroub
nebudeš tam mít v tom plechu zavit pro šroubek blíž k palubce