vezmu-li v úvahu že auto je ryze série a chci aby vydrželo co nejdýl ...tak bych šel do originálu.Ty "balony" jsou adekvátní k sériovému podvozku.
Asi tak.
Jezdit pilu na nízkoprofilovkách po čr silnicích je vo hubu nejen mojí ale všech ostatních na silnici. Na nich si mohu dovolit dojet duc duc rychlostí pred club a lákat holky na zadní sedačky, nebo lítat na okruhu. V létě jsem vyrazil s partou do Hradce na letiště,ten malej okruh jsme si tam pronajmuli ,kola balony 195x65(zima na dojetí

) a pohoda jazz .Sice mi na rovinkách dávali (jezdili jsme proti sobě osmičku) . Ale nářadí mé bylo jen c4g vtec se špérou . Proti mě caterham club,caterham 260 a 500(to je neskutečnej nástroj) . Zase se ale dalo skákat bo cíva má lyži namontovanou aby se neprorazila vana. Do Prahy pak jsem se honil s 260kou po okreskách třídy III a nedá se říct že by měla moc navrh,naopak jak bylo rozbito měla vždy smolíka. Bylo chladno ,nafoukáno 2,6 předek 2,3 zadek . Ty balony krásně drželi na roletách a když jsem nestihl adekvátně reagovat tak i výtluky.
Prostě najít si ten svůj kompromis . Někdo tady má nezkutečně vymazlenou káru v top stavu že by mohla na okruh ,ale do "zábavnějších" akcí se nepouští a někdo s vraždou jezdí pilu a ještě u toho má hubu od ucha k uchu .
Když se bavíme o těch kolech k nim taky patří volant .Kdys jsem si dělal takovou hrubou statistiku na crxkách ,jakmile na HC klubu to někdo krešnul tak jsem se ptal na průměr koláče (krešnul ,ne že nedal přednost ,ale neovladatelnost) tuším že my vycházelo 90%+- na volant menší 30ti a povětšinou to byli kluzké slabé věnce.
Po většinou ovšem šlo o zhovadilost řidiče kdy se sám poslal do krizovky.Ale už se z ní nevymotal. Pak tam byli hodně faktory překážek na silnici či prázdná pneu.(taky by lepší volant nabídl lepší řešení)
A úplně nejhorší jsou jednorucí banditi.
Jizdní vlastnosti jsou ovlivněny hromadou faktorů (nejvíc ovšem tou biologickou součástkou spojující sedačku s volantem)