Co lepsie sedi na ceste...

Jste v nesnázích, někde je chyba a vy nevíte jak dál? Pište sem...

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Janozman
Miminko
Miminko
Příspěvky: 51
Registrován: 04 pro 2012 19:38
Bydliště: okres Tvrdosin
Kontaktovat uživatele:

Re: Co lepsie sedi na ceste...

Příspěvekod Janozman » 12 pro 2012 21:18

PAKO píše:to je divná otázka... já jezdil i na 205x50 r13 , osobně jsem za max r15 a profil pod 50 šíří? podle toho jestli si rochním v šotolině,jestli řádím i na dešti atd atd ... ono je to spjato se vším ... setrvačnost kola které je těžké udělá taky svoje . (myšleno práce tlumení,né otáčení) . S despektem mnoho lidí kouká na přední nápravu crx 1g a ono je to kuwa příjemně vymyšleno kůli váze . Čím lehčí kolo,rameno,brzdy tím lépe podvozek bude pracovat. Nej je když někdo honí každé deko na ráfku a pak tam swapne brzdy velikosti moravského frgálu.



Divna ? Nechcem aby ste si mysleli ze som daaki hlupak,,, tiez viem co a ako ma byt atd,,,, ale tak ako sa hovori : Ucit sa od skusenejsieho je ako najs zlato,,, :D
,,honda power of dreams,,

Uživatelský avatar
PAKO
CRXař
CRXař
Příspěvky: 495
Registrován: 24 led 2011 14:31
Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co lepsie sedi na ceste...

Příspěvekod PAKO » 13 pro 2012 09:00

vezmu-li v úvahu že auto je ryze série a chci aby vydrželo co nejdýl ...tak bych šel do originálu.Ty "balony" jsou adekvátní k sériovému podvozku.
Asi tak.

Jezdit pilu na nízkoprofilovkách po čr silnicích je vo hubu nejen mojí ale všech ostatních na silnici. Na nich si mohu dovolit dojet duc duc rychlostí pred club a lákat holky na zadní sedačky, nebo lítat na okruhu. V létě jsem vyrazil s partou do Hradce na letiště,ten malej okruh jsme si tam pronajmuli ,kola balony 195x65(zima na dojetí :lol: ) a pohoda jazz .Sice mi na rovinkách dávali (jezdili jsme proti sobě osmičku) . Ale nářadí mé bylo jen c4g vtec se špérou . Proti mě caterham club,caterham 260 a 500(to je neskutečnej nástroj) . Zase se ale dalo skákat bo cíva má lyži namontovanou aby se neprorazila vana. Do Prahy pak jsem se honil s 260kou po okreskách třídy III a nedá se říct že by měla moc navrh,naopak jak bylo rozbito měla vždy smolíka. Bylo chladno ,nafoukáno 2,6 předek 2,3 zadek . Ty balony krásně drželi na roletách a když jsem nestihl adekvátně reagovat tak i výtluky.

Prostě najít si ten svůj kompromis . Někdo tady má nezkutečně vymazlenou káru v top stavu že by mohla na okruh ,ale do "zábavnějších" akcí se nepouští a někdo s vraždou jezdí pilu a ještě u toho má hubu od ucha k uchu .

Když se bavíme o těch kolech k nim taky patří volant .Kdys jsem si dělal takovou hrubou statistiku na crxkách ,jakmile na HC klubu to někdo krešnul tak jsem se ptal na průměr koláče (krešnul ,ne že nedal přednost ,ale neovladatelnost) tuším že my vycházelo 90%+- na volant menší 30ti a povětšinou to byli kluzké slabé věnce.
Po většinou ovšem šlo o zhovadilost řidiče kdy se sám poslal do krizovky.Ale už se z ní nevymotal. Pak tam byli hodně faktory překážek na silnici či prázdná pneu.(taky by lepší volant nabídl lepší řešení)
A úplně nejhorší jsou jednorucí banditi.
Jizdní vlastnosti jsou ovlivněny hromadou faktorů (nejvíc ovšem tou biologickou součástkou spojující sedačku s volantem)

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Co lepsie sedi na ceste...

Příspěvekod J!R! » 13 pro 2012 09:22

Tohle vzdy rad ctu...super *fin* A jako vzdy hned par otazek :D
Jakou jsi mel najezdovou rychlost na skok?Mam tuseni, ze Dany psal jak tam Eva litaj snad tak 40-50?A hlavne koukam na ten tlak pneu.Ja na 195/50 R15 mam predek 2,2 a zadek tak 1,9.Asi budu muset vyzkouset rozdil.Ale mam dojem, ze pri vic nahusteny pneu mi auto vic nedotacelo.Ja jsem proste naucenej jezdit na 195/50 R15, chvili jsem jezdil 195/55 R15 a rozdil jsem nejak nepoznal, mozna trosku konfortnejsi jizda.V TP mam 205/55 R15 byl by to uz znatelnejsi rozdil?
A k volantu.Mam momo corse, coz je 32 ci 33 a to je uplne idealni, alespon pro me, kdyz jsem ho poprve chytl.Jo a ridim dvouma rukama *vytlem* Ale treba Ayrton ve videu s Nakajimem drzi jen jednou....

Uživatelský avatar
PAKO
CRXař
CRXař
Příspěvky: 495
Registrován: 24 led 2011 14:31
Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co lepsie sedi na ceste...

Příspěvekod PAKO » 13 pro 2012 11:02

byli to zimní na dojetí při nějakejch 20stupních (dobře docela lepily)a špéra tahá dobře ven ze zatáček . Nájezdovku ti říct nedokážu ono se tam za prvé moc nedá ,protože zatáčka před je úzká a když ji zavřeš tak lítá štěrk na asfalt(kdo to má furt uklízet :D ) propad je moc velky takže se cívka začne pikovat čumcem moc dolu a rozházet to na dopadu hned před tou budovou není radno. Mno ta moje tam raději kroužila catem (prý jí víc sluší :lol: ) byl to příjemný den...ted co hákuju k práci ještě na svém panství(domku) tak na autí není vůbec čas...ani jezdit ani se v nich hrabat... *cry*

205 jsem lítal na 50ce profilu a r13 co se týče té šíře i v kolejích se to v poho vodilo a lépe se mi s nima jezdilo na asfaltu nežli na 195kách , na šotolině nebyl zásadní rozdíl . Víc jsem byl obestřednější na vodě,tam už se to projevilo .Ale to bylo hlavně dezenem co jsem měl . Jen kopance od kaluží byli neznatelně větší.

mnou se neřiď,jsem jen šmudla za volantem.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Co lepsie sedi na ceste...

Příspěvekod J!R! » 13 pro 2012 12:32

Nikdy jsem Te nevidel jezdit, ale jestli ses za volantem smudla, bojim se pomyslet co jsem pak ja...? :D Tak Tva slova pro me maji hodne velkou vahu, pac takovy info se jen tak od nekoho nedovim.Takze se dovim neco noveho a muzu s tim uz pak sam pracovat...
Premyslim, ze ty 205 zkusim s 50 profilem...za mokra stejne nejezdim, sotolinu uz vubec...
Takze diky ;)

Uživatelský avatar
murtin
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 10 bře 2012 15:50
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Co lepsie sedi na ceste...

Příspěvekod murtin » 13 pro 2012 14:09

jen malá poznámka k podložkám na př.nápravě.opomíjenou roli hraje páka,která je mezi otočným čepem a osou kola.u předokolky se při brzdění "rozvírají"kola a a při akc.se sbíhají.roli hraje délka této páky a adhezní vlastnosti pneu/povrch a opotř závěsu.pokud je ET nebo podl.příliš velká a najedeš např.každým kolem na rozdílný povrch je zaděláno.rozdíl při brzdění je ve stabilitě a délce brzdné dráhy.zanedbatelný pak nebude i rozdíl geometrie v rejdu.a kola?koupil js ji s215/45 16 a 245/40 17 - a rychle js přešel na osvědčené ET35 195/50 15 a teď v zimě 185/55 15(supr).v zadu js zatím nechal podl.3cm,páč jinak je to jak pěst na voko (vytažený blat.),ale to hačá už dobře

Uživatelský avatar
PAKO
CRXař
CRXař
Příspěvky: 495
Registrován: 24 led 2011 14:31
Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
Kontaktovat uživatele:

Re: Co lepsie sedi na ceste...

Příspěvekod PAKO » 13 pro 2012 14:24

napsal jsi to dobře ... jo gumové puky v nápravnici co drží přední spodní ramena si zasluhují stejnou pozornost jako zbytek mechaniky nápravy. Úpravou se dá vymezit vůle pro nepatřičné pohyby.A ono když cestuje kolo několik cm vpřed,několik vzat není příjemné

apropo k tomu Ayrtonovi ... on jezdil i Monako dá se říci jednou rukou.


Zpět na „Potřebuji poradit :( / Need help“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů