zdař vespolek
abych to trochu osvětlil:
grafy jsou v pořadí jak píše J!r! , první černá je tak jak to ke mě přijelo tzn obd 0 .propad těsně před a po sepnutí vtecu (kolem 5100) je způsoben chudou směsí až 17/1,v tehdle otáčkách ten motor funguje nejlíp a měl málo paliva-viz pak grafy zelená a modrá -nejvyšší krouťák v tomhle pásmu.
druhý červený je po přestavbě na obd 1 s nahranou základní mapou pro b16 kdy už jsem ale začal tenhle problém dorovnávat -proto je ten propad nižší.
další zelená je po doladění paliva v celým pásmu , po nalezení ideálního vtec pointu .
no a modrá je po doladění předstihu .
samozřejmě těch grafu je podstatně víc ,jen na zjištění vtec pointu byly potřeba 4 ,posílal jsem jen ty podstatný .
add klapka -co jsem dělal b 16 ,tak se použivali větší klapky (i 68) tzn v mapě se používal i sloupec pro 0 podtlak ,u j!r!ho se i při fullplynu tenhle sloupec nikdy nepoužil ,jede to pořád v mírným podtlaku. Je to vidět i na grafech kdy s otáčkama krouťák klesá což by neměl -na vtec to má nižší než těsně před vtecem. nemůžu říct 100% že to je klapkou -možná je to naladěním svodů nebo postavením vaček , ale ta klapka je zatím nejpravděpodobnější viz mapa.
proč neni graf s j!r!m ? nebyl by bohužel k ničemu -musel bych změnit váhu v g techu a tím pádem by to nebylo srovnatelné pro další měření -leda bych ho vozil pořád nebo místo něj posadil do auta závaží . takhle jsou prostě všechna měření vicemeně porovnatelná -samozřejmě ideální by bylo je provádět všechna v jeden den a v co nejkratším časovým rozmezí -kvuli rozdílům v teplotě tlaku atd. , ale to není technicky proveditelný .
jo p.s. díky za chválu
