EE8 J!R! CRX story

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 05 úno 2012 21:37

kapid píše:Cau, gratuluju. Proc je tak velky rozdil mezi cernou a cervenou krivkou, kdyz se jelo furt na ty seriove mapy? Uznavam , ze rozdil je pekny ale ta krivka se mi zda trochu kostrbata.


No abych se priznal....mozna uz ta cervena je na jakesi zakladni mape,protoze na tu ecu P28 z D16Z6 by to ani nejelo....hned to prepisu....K jednotlivym krivkam nemam zadne info,takze to spis vymyslim,jak to asi bylo...u mereni jsem nebyl.A ze je to kostrbaty....asi se trepalu ruka :D :D :D to netusim,ale chod motoru je maximalne plynuli....

Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod kapid » 05 úno 2012 21:47

J!R! píše:A ze je to kostrbaty....asi se trepalu ruka :D :D :D


Tak timhle si me dostal :) Psal si, ze by se hodila jeste vetsi klapka, treba je to tim, ale nejsem zadnej znalec. Zeptej se Montyho co to znamena, ale rozdil je to peknej. Gratulace *fin*

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 05 úno 2012 21:56

kapid píše:
J!R! píše:A ze je to kostrbaty....asi se trepalu ruka :D :D :D


Tak timhle si me dostal :) Psal si, ze by se hodila jeste vetsi klapka, treba je to tim, ale nejsem zadnej znalec. Zeptej se Montyho co to znamena, ale rozdil je to peknej. Gratulace *fin*


Jj zeptam se ho,ostatne jsem mu hodil odkaz,tak treba sam neco napise...Ta vetsi klapka byl jen nejpravdepodobnejsi typ co tomu jeste momentalne chybi.Samozrejme ze ostrejsi vackovy hridele s prislusenstvim....Ale osobne bych se priklanel k tomu ze mam vic pruchozi vyfuk a "nestiha" klapka...ale nejsem zadny obdornik,jen tak uvazuju...
A dik za pochvalu :) vazim si toho ;) Hold musim neco delat,kdyz se stavi tolik vtec killeru :D
Naposledy upravil(a) J!R! dne 05 úno 2012 22:00, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 05 úno 2012 21:58


Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod kapid » 05 úno 2012 22:13

Vtec killerem budu mozna az kdyz me svezes. Co naky data z Gtechu, kdyz jste to byli projet hned poprve. Meli jste ho?

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 05 úno 2012 22:23

Veskery mereni gtechem bylo bez moji pritomnosti....ale ja kjsme psal k obrazku,ta cerna je tak jak jsem ji tam dovezl....cili obd0 a tech mych par uprav

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1706
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Minor » 05 úno 2012 22:27

Paráda *drinks*
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod kapid » 05 úno 2012 22:39

J!R! píše:Veskery mereni gtechem bylo bez moji pritomnosti....ale ja kjsme psal k obrazku,ta cerna je tak jak jsem ji tam dovezl....cili obd0 a tech mych par uprav


Jen jsem se ptal na G-tech, zajimalo by me co ukazal. O cerny jsem nic nepsal. Kdyz napise neco Monty bude to fajn.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 06 úno 2012 08:54

kapid píše:
J!R! píše:Veskery mereni gtechem bylo bez moji pritomnosti....ale ja kjsme psal k obrazku,ta cerna je tak jak jsem ji tam dovezl....cili obd0 a tech mych par uprav


Jen jsem se ptal na G-tech, zajimalo by me co ukazal. O cerny jsem nic nepsal. Kdyz napise neco Monty bude to fajn.


Sry,ale nerozumim Tvoji otazce...Myslim ze jsem dostatecne popsal kdy a co se merilo...Probehlo mereni tak jak jsem ho dovezl a pak se merilo jeste asi 5x.Krivky jsem nahodil jen ten prvni zaklad,konecnou a pak mezitim,kde jsou videt zlepseni.Ty ktere jsem nedal byly s minimalnim rozdilem.Pokud mas nebo si stahnes program Gtech PASS RR 2.0 klidne Ti zaslu jednotliva mereni...

monty
Miminko
Miminko
Příspěvky: 9
Registrován: 06 úno 2012 08:12
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod monty » 06 úno 2012 09:10

zdař vespolek :)
abych to trochu osvětlil:
grafy jsou v pořadí jak píše J!r! , první černá je tak jak to ke mě přijelo tzn obd 0 .propad těsně před a po sepnutí vtecu (kolem 5100) je způsoben chudou směsí až 17/1,v tehdle otáčkách ten motor funguje nejlíp a měl málo paliva-viz pak grafy zelená a modrá -nejvyšší krouťák v tomhle pásmu.
druhý červený je po přestavbě na obd 1 s nahranou základní mapou pro b16 kdy už jsem ale začal tenhle problém dorovnávat -proto je ten propad nižší.
další zelená je po doladění paliva v celým pásmu , po nalezení ideálního vtec pointu .
no a modrá je po doladění předstihu .
samozřejmě těch grafu je podstatně víc ,jen na zjištění vtec pointu byly potřeba 4 ,posílal jsem jen ty podstatný .
add klapka -co jsem dělal b 16 ,tak se použivali větší klapky (i 68) tzn v mapě se používal i sloupec pro 0 podtlak ,u j!r!ho se i při fullplynu tenhle sloupec nikdy nepoužil ,jede to pořád v mírným podtlaku. Je to vidět i na grafech kdy s otáčkama krouťák klesá což by neměl -na vtec to má nižší než těsně před vtecem. nemůžu říct 100% že to je klapkou -možná je to naladěním svodů nebo postavením vaček , ale ta klapka je zatím nejpravděpodobnější viz mapa.
proč neni graf s j!r!m ? nebyl by bohužel k ničemu -musel bych změnit váhu v g techu a tím pádem by to nebylo srovnatelné pro další měření -leda bych ho vozil pořád nebo místo něj posadil do auta závaží . takhle jsou prostě všechna měření vicemeně porovnatelná -samozřejmě ideální by bylo je provádět všechna v jeden den a v co nejkratším časovým rozmezí -kvuli rozdílům v teplotě tlaku atd. , ale to není technicky proveditelný .
jo p.s. díky za chválu :oops:

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 06 úno 2012 09:33

Diky za dalsi vysvetleni ;) Vim ze to neni buhvi jak presny mereni,dulezity je ten rozdil,to vse chapu,ale ten vykon je predpokladam na motoru nikoliv na kolech.A jak jsi rikal ze to mam vynasobit 1,2 to proc?Puvodne jsem si myslel ze jde o o prevod mezi PS a HP,ale pak jsem si vsiml ze se to uvadi v HP a vlastne mezi HP a PS neni az takovy rozdil....Jako me osobne je to tak nejak jedno,sice bych rad znal presny cisla,ale to by se musel vyndat motor a odbrzdit primo....pro me je nejdulezitejsi ten pocit,ze to uz opravdu jede :) ale lidi se vzdy ptaji...kolik to ma koni?Abych vedel co mam rikat a pritom nemystikoval :) No je to jak jsi rikal,vykon jako B16A2...ale prijde mi ze to jede lip :) A kdyz si vemu jak to jelo na obd0 , "pojelo" to CTR a celkove mi prislo ze to jelo lip jak serie,tak tedka si o dost vic verim :) No uvidime na jare... ;)

monty
Miminko
Miminko
Příspěvky: 9
Registrován: 06 úno 2012 08:12
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod monty » 06 úno 2012 10:01

gtech by měl měřit výkon na kolech , za předpokladu že znáš přesnou váhu auta (auto + zátěž samozřejmě) . pak se dá výpočtem ztrát (cca 20%) dopočítat výkon na motoru . případně reno měl nějakej koeficient 1,44 kterým násobil rovnou váhu auta a kdy to mělo taky odpovídat výkonu na motoru. osobně to nepoužívám ,málokdy znám skutečnou váhu auta ,nechávám tam defaultně na všechny auta nastaveno 3200 lbs = 1451 kg ,já mám 105 kilo , dejme tomu 5 kg příslušenství , 1340 kg /1,44 =931 kg , cero asi bude zas o chlup těžší. jak říkám neřeším to , měřím před a po -to je duležitý -nedá se říct že 20let starej motor má pořád 150 k ,takže je třeba vědět odkud začínáš .

Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod kapid » 06 úno 2012 10:25

Asi jsem se spatne vyjadril. Chtel jsem vedet, jestli jste merili jeste na silnici, pri jizde. Z tech videi bylo prdlajs poznat tak jsem chtel vedet jeste naky zrychleni,pohled na budiky a atd... abych si udelal predstavu. *fin*

monty
Miminko
Miminko
Příspěvky: 9
Registrován: 06 úno 2012 08:12
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod monty » 06 úno 2012 10:46

veškerý měření jsou na silnici , jeden usek , stejným směrem, velmi mírně do kopce .... 1 do 2t ot/m , pak 2 a plnej plyn do omezovače. usek si j!r! asi vybaví jak jsme to vřera jeli projet -za slovnaftem na brno ta rovinka končící mírnou levou pod most s dánicí a pak to začíná stoupat k jabloňovu( tam jsme se střidali) .
Naposledy upravil(a) monty dne 06 úno 2012 10:59, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod kapid » 06 úno 2012 10:58

monty píše:veškerý měření jsou na silnici , jeden usek , stejným směrem ....


Moje chyba, mel jsem za to, ze vse bylo z brzdy. Kolik to dalo z 0-100 jestli J!R! dovoli prozradit :). Monty co bys odpovedel na tohle, kolik si myslis?

J!R! píše:ale lidi se vzdy ptaji...kolik to ma koni?Abych vedel co mam rikat a pritom nemystikoval

monty
Miminko
Miminko
Příspěvky: 9
Registrován: 06 úno 2012 08:12
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod monty » 06 úno 2012 11:31

no cca 15 měření na brzdě to by byla celkem paleta . ale dělalo by se podstatně líp :lol: rychleji.
k výkonu ono je to relativní , vzhledem k+- váze viz předchozí devýpočet , bych to tipoval kolem reálnejch 160 k .za předpokladu odhalení toho proč to v otáčkách nefunguje je předpoklad pár koní v maximu ještě vydolovat -ale to je prostě nutný vyzkoušet co to dělá ,ta klapka je jen předpoklad.teď to prostě nejlíp funguje kolem těch 5,5t , pak to sice jede ,ale max výkon to nedává.....

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 06 úno 2012 13:54

Gtech meri dynamicky zrychleni behem jizdy a jeho hodnoty jsou orientacny.....stejne jako nejaka aplikace pro iphone,dale infoboard touch atd....a z toho se nejakym me zahadnym zpusobem odvodi vykon,ppretizeni pri zrychleni,brzdeni,maximalni rychlost atd.Hodnoty pro zrychleni,jsou nejakych 11-12 sec na 0-96 dle gtechu...coz je samozrejme nesmysl.To je nejspis prave kvuli vyse popsanemu zpusobu mereni....Muj odhad(touha) je tak 6sec,ale za soucasnych podminek,to neni mozny zmerit,musime pockat na jaro a i tak to bude nepresny mereni-stopky.Ale jak rikam,zlepseni je znatelny :) Ty videa byly jen pro jakousi predstavu a to spis akustickou ;) klidne udelam dalsi videa,ale nejdriv za mesic...

Uživatelský avatar
Akuma no Zeto
Klouček
Klouček
Příspěvky: 170
Registrován: 03 úno 2012 22:19
Bydliště: Slovinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Akuma no Zeto » 06 úno 2012 23:39

Prave som precital celu story, a asi rozumiem co to je bit *honda* + ...( lacnejsie nes drogy anyway :mrgreen: )
Nech sa dari pri upravach *crx*

respekt ;)
わたしわ CRX が大好きです。
Engage the cool.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 06 úno 2012 23:49

Akuma no Zeto píše:Prave som precital celu story, a asi rozumiem co to je bit *honda* + ...( lacnejsie nes drogy anyway :mrgreen: )
Nech sa dari pri upravach *crx*

respekt ;)


:D Dik,uznani potesi... :) A ja preji bezproblemovy provoz ;)
Jinak ted je na rade kosmetika,cili nejake to vyvareni,celolak,oprava karbonove kapoty....a pak nejspis stavitelny podvozek,vackove hridele,dvojite pruzinky,stavitelny kola,.....no jeste je porad co zlepsovat :)

Uživatelský avatar
Wláďa
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 946
Registrován: 25 kvě 2010 12:11
Bydliště: (Sokolov) Těšovice
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Wláďa » 07 úno 2012 06:36

Jak budeš spravovat kapotu?
crx EE8 Vtec B16A1
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů