non vtec na Vtec

Kecání o ničem a o všem

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

non vtec na Vtec

Příspěvekod Sabrio » 28 bře 2010 23:44

Ahoj Líbí se mi cero ve V-tecu ale nemam tolik peněz abych si mohl pořídit cero ve V-tecu za dobrou cenu no každopádně mam cero po face možná někdo ví které no a napadlo mě když teda nemam V-teca tak si ho alespon designově udělat. Chci se spíše zeptat jestli to co mě napadlo pujde. Takže vím že záměna třeba jen kapoty nepujde protože nepasujou světla když bych chtěl vyměnit nárazník tak to nepujde ke světlům takže jsem si říkal jestli by nešlo vyměnit brejle za V-tecový no a dát tam světla spoiler kapotu z v-teca ale nevim jestli by pasovali pozičky a blatníky proto se chci zeptat jestli by tohle šlo nebo ne nechci nic řezat něbo tak něco chtěl bych jen výměnu jestli by to šlo :) snad chápete jak to myslim :) dík za rady
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Uživatelský avatar
Job!k
Klouček
Klouček
Příspěvky: 152
Registrován: 11 říj 2009 19:15
Bydliště: Ústí n.L.
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod Job!k » 29 bře 2010 00:18

podle mého by to byla tak drahá investice a že to nemá cenu ale proč ne a když vteca tak hlavně ten motor to je to nejcennější pokud vim

Uživatelský avatar
Mejla
Miminko
Miminko
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2009 22:30
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod Mejla » 29 bře 2010 09:44

No předelat se da vsechno:) takze i non vteca udelas vteca ale popdle miho odhadu by to bylo hodne penez,,potrebujes predni brejle na svetla,pak predni svetla komplet,no a potom jeste kapotu a naraznik s blinkrama a s vyztuhou,,,,takhle by to slo ale cenou by jsi byl tak dohromady cca20tis..podle me dobrej napad ale za moooc penez,,jedina moznost je tyto vsechny veci koupit od nekoho za rozumnou cenu,jinak se to newyplati podle miho *vtec*

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod J!R! » 29 bře 2010 12:45

Mejla píše:No předelat se da vsechno:) takze i non vteca udelas vteca ale popdle miho odhadu by to bylo hodne penez,,potrebujes predni brejle na svetla,pak predni svetla komplet,no a potom jeste kapotu a naraznik s blinkrama a s vyztuhou,,,,takhle by to slo ale cenou by jsi byl tak dohromady cca20tis..podle me dobrej napad ale za moooc penez,,jedina moznost je tyto vsechny veci koupit od nekoho za rozumnou cenu,jinak se to newyplati podle miho *vtec*


Taky bych se na to nehrnul.....budes rad kdyz to vubec sezenes treba za 15tis,ale pak jeste nechat prevarit bryle....Navic pokud bys to nedejboze tuknul,tak cena EE8 dilu je uplne nekde jinde nez u ED9....Jen tak pro zajimavost ceny novych dilu v Honde:predni svetlo 9tis,blinkr 2tis,pozicka 3,5tis....Kdyz uz neco z vteca,tak hlavne motor,predni naprava a brzdy...

Cody
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2009 17:40
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod Cody » 29 bře 2010 13:00

Není nad origo EE8,raději pošetři a kup 1.ligu,než znouzecnost a pak si říkat co kdyby ;)

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod pepo crx » 29 bře 2010 19:37

Tiež by som to videl ako zbytočne veľa utopených peňazí, ktoré by sa dali využiť určite lepšie *fin* v podstate by si bol skoro na tom istom ako keby si svoje *crx* predal a tie peniaze na jeho úpravu pridáš k tomu a pomaly už bude aj na origo VTEC *gangster*
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
mooonwalker
Miminko
Miminko
Příspěvky: 97
Registrován: 19 čer 2009 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod mooonwalker » 30 bře 2010 13:29

Tak abych k tomu rek sve ja :) mam nonvtec a vtec bych nechtel, uz jen ty dily, pak - ono to zas tak znatelne nejede lip nez ED9, poznas spis na sprintech, ale jinak moc ne, co ale poznas je spotreba, DOHC vtec si umi rict o nejaky ten litrik vic, takze za me je jasny vtec palec dolu, jo a pokud ti teda nevadi spotreba, tak vem tech 30-40 tis co bys dal za swap a nech si svou D16(zamerne rikam jen d16) naturbit, par lidi v cr a slovensku to uz zvladnou, a vysledek je uplne jinde, uplne jinde, i na seriovych strevech pri vykonu 180hp te zadny vtec nechyti, ono to totiz nejni jen o tom hp ale i o tom Nm a to na turbo 2x takovej

to jsem vyresil motor :) no a udelat z nevtecovy narazniku vtecovej nejni zas takovy drama, to samy s kapotou, akorat svetla ti zustanou, ale zase nemusis prevarovat brejle a spol

Uživatelský avatar
Mejla
Miminko
Miminko
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2009 22:30
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod Mejla » 30 bře 2010 19:29

mooonwalker píše:Tak abych k tomu rek sve ja :) mam nonvtec a vtec bych nechtel, uz jen ty dily, pak - ono to zas tak znatelne nejede lip nez ED9, poznas spis na sprintech, ale jinak moc ne, co ale poznas je spotreba, DOHC vtec si umi rict o nejaky ten litrik vic, takze za me je jasny vtec palec dolu, jo a pokud ti teda nevadi spotreba, tak vem tech 30-40 tis co bys dal za swap a nech si svou D16(zamerne rikam jen d16) naturbit, par lidi v cr a slovensku to uz zvladnou, a vysledek je uplne jinde, uplne jinde, i na seriovych strevech pri vykonu 180hp te zadny vtec nechyti, ono to totiz nejni jen o tom hp ale i o tom Nm a to na turbo 2x takovej

to jsem vyresil motor :) no a udelat z nevtecovy narazniku vtecovej nejni zas takovy drama, to samy s kapotou, akorat svetla ti zustanou, ale zase nemusis prevarovat brejle a spol

.............
..................................... :o :o jasny no dej tam jen tak turbo a uvidis *dumat* tak tam swapni vteca a narwi do nej turbo a pak tu d16tku sfouknes ze silnice :D ;)

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod Sabrio » 30 bře 2010 20:41

No počkej já měl za to že V-tec je pravě hlavně o spotřebě a lepším výkonu ne? ale to je jedno o swapu jsem přemýšlel. Ale asi takhle dával jsem si sprinty s cerem ve V-tecu já mám D16z5 navíc jsem ještě začátečník je mi 19 cero moje první auto a řidičák mam tak rok ale o to ani tak nejde hlavně svoje cero mam rád tak sem tomu tolik nedával no výsledek byl nicméně takový že na startu sem byl přednim asi 100 metru o pul auta jeli jsme vedle sebe potom mě dojel a na těch zbylejch 300 metrech mi ujel asi tak o auto říkal sem si že mu docela jede. Když jsem se snim potom svezl jako spolujezdec a viděl jsem jak to tam kope a říkám mu. To se nebojíš že to zničíš jo. On my řekl. Já mam ještě jedno auto :). No tak mě to tak vedlo k zamyšlení bud chci závodit na sprintech a cpát prachy do motoru vykuchat interier a jet teda jen sprinty to my teda ale jako láska k auto moc nepřijde protože ten motor je pro normálně pracujícího člověka tak na 2 roky a de do háje nebo se do něj pořád rvou prachy. A nebo chci veteránka a budu ho mít v serii pěkně co nejvíc viladěný navíc to mam jako každodení ježdění takže pro mě je volba jasná a představa taková že nepotřebuju mít pod kapotou i když ten pocit je krásnej 180 koní když je v ceru bezpečí 0. nemá smysl to někde protahovat do zatáček navíc si myslim že cero na to ani nemá na našich silnicích a na sprintech :) k životu to nepotřebuju abych byl o pul auta rychlejší takže swap mi přijde v tomhle směru zbytečnej když nechci dávat turbo a dál s motorem pracovat jako dát za swap 70-80 tis a potom na sprintech dát D16z5 o pul auta to mi nepřijde jako taková výhra sice ho dáš ale za jaky peníze no dostávam se pomalu k tomu proč bych chtěl vyměnit jen to co jsem už psal ten předek radši nacpu 20 tis za pěknej vzhled a motor si za těch zbylejch 50tis poladim do serie aby šlapal pořádně generalku udělat a prostě cajk ted mě tak napadlo kdybych tam dal turbo to je další součástka co se může posrat a stojí to zase prachy navíc kovaný součástky na d16z5 budou asi špatně k sehnání a hodně drahý :) No závěrem Moc děkuju za rady co ste mi napsali omlouvám se za hrubky v textu :( stidim se za to ale znáte to :) snad ste pochopyli co jsem chtěl říct :) a sry za takový dlouhý text :) a ještě se zaptam ty brejle bych musel vařit jo? nejde to je čistě jen přehodit já právě myslel že jsou tam jen přišroubovaný ještě jsem na to nekoukal.
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Uživatelský avatar
mooonwalker
Miminko
Miminko
Příspěvky: 97
Registrován: 19 čer 2009 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod mooonwalker » 30 bře 2010 21:01

Mejla píše:
mooonwalker píše:Tak abych k tomu rek sve ja :) mam nonvtec a vtec bych nechtel, uz jen ty dily, pak - ono to zas tak znatelne nejede lip nez ED9, poznas spis na sprintech, ale jinak moc ne, co ale poznas je spotreba, DOHC vtec si umi rict o nejaky ten litrik vic, takze za me je jasny vtec palec dolu, jo a pokud ti teda nevadi spotreba, tak vem tech 30-40 tis co bys dal za swap a nech si svou D16(zamerne rikam jen d16) naturbit, par lidi v cr a slovensku to uz zvladnou, a vysledek je uplne jinde, uplne jinde, i na seriovych strevech pri vykonu 180hp te zadny vtec nechyti, ono to totiz nejni jen o tom hp ale i o tom Nm a to na turbo 2x takovej

to jsem vyresil motor :) no a udelat z nevtecovy narazniku vtecovej nejni zas takovy drama, to samy s kapotou, akorat svetla ti zustanou, ale zase nemusis prevarovat brejle a spol

.............
..................................... :o :o jasny no dej tam jen tak turbo a uvidis *dumat* tak tam swapni vteca a narwi do nej turbo a pak tu d16tku sfouknes ze silnice :D ;)




to jo to je pravda ale bude to stat 100tis, to je ten vtec zbytecnej to bych tech 50 za ktery bys ty nasvapoval vrazil do Dcka a zase bych te s tim oturbenym vtecem nandal(protze bys mel jen seriovej vtec s turbem, rekneme 250hp, moje decko by melo kovyn ojnice, pisty, tvrdsi svorniky motoru vetsi vstriky - a to se porad vejdu do tech 50tis)

Uživatelský avatar
mooonwalker
Miminko
Miminko
Příspěvky: 97
Registrován: 19 čer 2009 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod mooonwalker » 30 bře 2010 21:07

Sabrio píše:No počkej já měl za to že V-tec je pravě hlavně o spotřebě a lepším výkonu ne? ale to je jedno o swapu jsem přemýšlel. Ale asi takhle dával jsem si sprinty s cerem ve V-tecu já mám D16z5 navíc jsem ještě začátečník je mi 19 cero moje první auto a řidičák mam tak rok ale o to ani tak nejde hlavně svoje cero mam rád tak sem tomu tolik nedával no výsledek byl nicméně takový že na startu sem byl přednim asi 100 metru o pul auta jeli jsme vedle sebe potom mě dojel a na těch zbylejch 300 metrech mi ujel asi tak o auto říkal sem si že mu docela jede. Když jsem se snim potom svezl jako spolujezdec a viděl jsem jak to tam kope a říkám mu. To se nebojíš že to zničíš jo. On my řekl. Já mam ještě jedno auto :). No tak mě to tak vedlo k zamyšlení bud chci závodit na sprintech a cpát prachy do motoru vykuchat interier a jet teda jen sprinty to my teda ale jako láska k auto moc nepřijde protože ten motor je pro normálně pracujícího člověka tak na 2 roky a de do háje nebo se do něj pořád rvou prachy. A nebo chci veteránka a budu ho mít v serii pěkně co nejvíc viladěný navíc to mam jako každodení ježdění takže pro mě je volba jasná a představa taková že nepotřebuju mít pod kapotou i když ten pocit je krásnej 180 koní když je v ceru bezpečí 0. nemá smysl to někde protahovat do zatáček navíc si myslim že cero na to ani nemá na našich silnicích a na sprintech :) k životu to nepotřebuju abych byl o pul auta rychlejší takže swap mi přijde v tomhle směru zbytečnej když nechci dávat turbo a dál s motorem pracovat jako dát za swap 70-80 tis a potom na sprintech dát D16z5 o pul auta to mi nepřijde jako taková výhra sice ho dáš ale za jaky peníze no dostávam se pomalu k tomu proč bych chtěl vyměnit jen to co jsem už psal ten předek radši nacpu 20 tis za pěknej vzhled a motor si za těch zbylejch 50tis poladim do serie aby šlapal pořádně generalku udělat a prostě cajk ted mě tak napadlo kdybych tam dal turbo to je další součástka co se může posrat a stojí to zase prachy navíc kovaný součástky na d16z5 budou asi špatně k sehnání a hodně drahý :) No závěrem Moc děkuju za rady co ste mi napsali omlouvám se za hrubky v textu :( stidim se za to ale znáte to :) snad ste pochopyli co jsem chtěl říct :) a sry za takový dlouhý text :) a ještě se zaptam ty brejle bych musel vařit jo? nejde to je čistě jen přehodit já právě myslel že jsou tam jen přišroubovaný ještě jsem na to nekoukal.


vim ze otazka neni na me ale odpovim, nic bych neprevaroval, dalsi zasah do karoserie mozna zdravyho cera, => spatne to pak nalakujes, zacne to reznout, nebude to sedet presne a vysledek bude horsi nez lepsi, proste bych si nechal kapotu predelat na vtecovou, bud z lamina nebo karbonu a nebo od nejakyho klemire kterej bi ti jitam navaril (ikdyz jsem rikal nevarit tak kapota je lehce vymenitelnej dil kdyby shnila) naraznik se da doupravit na vtecovej, a ty svetla, no tam sice rozdil je, ale laik si nevsimne
jako dle meho by ti stacilo vyresit jen ty blinkry, to je takovy hlavni poznavaci znak

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod Sabrio » 30 bře 2010 21:22

No proto se ptam já nechci nic vařit ani kapotu nic chtěl bych jen výměnu proto se ptam jestli to jde a co vše bych musel vyměnit a je mi jasný že brejle světla nárazník a kapotu a ty brejle mam namysli jako uplně celí ne jen kolem světel nebo tak prostě komplet a to bych nemusel nic vařit ne? aještě k tomu dodělání blinkru neviděl jsem ještě snad žádnou pořádnou upravu která by byla podobná originálu všechno je většinou poznat že je to dělaný doma a to já nemam rád chci profi aby to bylo fakt vyladěný a pasovalo tak jak má a právě tohle už se mi nelíbí vaření aby pasovali světla kekapotě atd. světla pak sou zapadlí nebo ti trochu vykukuje pozička to nemam rád prostě
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4

Uživatelský avatar
mooonwalker
Miminko
Miminko
Příspěvky: 97
Registrován: 19 čer 2009 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: non vtec na Vtec

Příspěvekod mooonwalker » 30 bře 2010 21:38

Sabrio píše:No proto se ptam já nechci nic vařit ani kapotu nic chtěl bych jen výměnu proto se ptam jestli to jde a co vše bych musel vyměnit a je mi jasný že brejle světla nárazník a kapotu a ty brejle mam namysli jako uplně celí ne jen kolem světel nebo tak prostě komplet a to bych nemusel nic vařit ne? aještě k tomu dodělání blinkru neviděl jsem ještě snad žádnou pořádnou upravu která by byla podobná originálu všechno je většinou poznat že je to dělaný doma a to já nemam rád chci profi aby to bylo fakt vyladěný a pasovalo tak jak má a právě tohle už se mi nelíbí vaření aby pasovali světla kekapotě atd. světla pak sou zapadlí nebo ti trochu vykukuje pozička to nemam rád prostě


No prejle jsou privareny, musis odriznout a navarit vtecovy, upravy jsi nevidel asi proto, protoze to nikdo moc nresi, jestli predek z ee nebo ed, navic ty vtecovy blinkry jsou celkem drahy, ale rozhodne to jde, o tom jsem presvedcen


Zpět na „Pokec / Discussion“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů