Já jsem dopadl stejně. Na první pokus se to nepovedlo, protože jsem špatně koupil třmeny, ale teď už se zadařilo.
Už je to asi 2 roky, co jsem koupil třmeny z Civica 8G (FN1 nebo FK2??). Dlouho ležely v polici, ale řekl jsem si, že na letošní sezonu musí být hotovo. Takže pískování, barva, opravná sada a zase složit dohromady. Co mi na tom trvalo 2 roky???
 
 Na ED těhlici se musí držák třmenu probrousit, aby se vešel kolem náboje, jinak není problém namontovat.
Desky jsem koupil na 8G Civica - také bez problémů.
Řešil jsem pak na FB kotouč. 262mm Honda kotouč není úplně vhodný, musel by se podložit nebo odfrézovat držák třmenu, tak jsem se pustil do hledání v katalogu autodílů.
Postupně jsem procházel auta, která mají rozteč 4x100 a po pár hodinách u počítače jsem našel kotouč co by měl sedět.
Objednal jsem ho a vyrazil vyzvednout. Sice jsem vybíral několik hodin, ale nakonec jsem to samozřejmě objednal špatně
 . Na druhý pokus vše ok.
. Na druhý pokus vše ok.Desky jsem použil FERODO FDB1859
Kotouče FERODO DDF1096C, jsou pro Renaulty, Dacie, Nissany, Daihatsu....., ale sedí tam a mají dokonce správnou středovou díru
 
    
 Dneska bez problémů mamontováno a najety první kilometry. Neptejte se jak to brzdí, najel jsem 50km a odvzdušňoval jsem to sám injekční stříkačkou!! Ale pocit z toho mám dobrej, už teď je to určitě lepší.!!




 ) a celé jsme to znova odvzdušnili. V podstatě proběhla výměna brzdové kapaliny. Nějaké bubliny vyšly ven a je to zase lepší. Brzdy jsou účinnější a ostřejší, takže s výměnou jsem spokojený. Pro zajímavost fotka jediné úpravy. Ani se nemusí moc brousit!
 ) a celé jsme to znova odvzdušnili. V podstatě proběhla výměna brzdové kapaliny. Nějaké bubliny vyšly ven a je to zase lepší. Brzdy jsou účinnější a ostřejší, takže s výměnou jsem spokojený. Pro zajímavost fotka jediné úpravy. Ani se nemusí moc brousit!
