
Dloho jsem přemýšlel jak to udělat s mou ED9 která byla přestavěná defakto na plnohodnotnou EE ale jediné co chybělo bylo VIN - takže jsem přemýšlel jak to udělat a zachovat stříbrnou bylo pno možností / sehnat holou kastli a přeházet ,ale bylo mi líto co potom ze stříbrnou vlastně ji na 90% vzít život ,pak bylo pál návrhů převařit Vin ale i když bych to nikomu neřekl já bych otom věděl



Nějaké zatím zjištěné info ohledně EE8
RV 1990 černá barva ,dotaženo z německa kde bylo v roce 2005 odhlášeno a 15let stála v seně

mám k vozu nějaké faktury v roce 2005 byl lehký tukanec na předek opravováno V hondě v německu (nové světlo,chladič,kapota) při odhlášení mělo najeto 143tis km - momentálně najeto 143200km
Auto je po vyvaření , měněné komplet zadní boky , + prahy ( nejpíše originál díly faktura za pěkný balík. v roce 2005 také měněn všechny silentbloky podvozku atd - jelikož auto nejezdilo je to vše jen okyslé ale bez vůle .
V listopadu jsem tedy rychle auto dostrojilo na oko aby se udělala STK a mohlo se přihlásit .To se tedy povedlo prosinec jsem si užíval ježdění v seriové EE8 - no bylo to super ale je třeba se do toho pustit - o svátkách se vyndal motor a zatím je zagarážováno potřebuji doskládat ED aby mohla frčet k novému majiteli

Co je tedy v plánu do budoucna:
Celolak - půjde nejpíše do bílé perletě OryX
Ošetření podvozku ještě uvidiím jak moc se dotoho pustim přijde mi škoda dávat zase vše nové když silentblokum nic není.
Dát můj původní motor B16a1 co je už upravený na cca 185koní
zrepasovat a dát nové brzdy + kola co jsem měl také na ED9
při koupi byly ED sedačky ale provedl se výměný obchod s wendym / EE kapota za EE sedačky

a dál uvidíme ono se vždy něco vymyslí - každopádně základ pro stavbu je dobrej.
Tady pár fotek


