Má tuhle vychytávku vůbec někdo v našich končinách?
A teď nevim co to je...
Moderátor: Minor
A teď nevim co to je...
Tohle jsem našel na netu...někdo si pěkně pohrál s problémem rzi okolo šíbru
Má tuhle vychytávku vůbec někdo v našich končinách?
Má tuhle vychytávku vůbec někdo v našich končinách?
- Andrew.DC07
- Miminko

- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 čer 2009 16:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavý
No nerad ti to říkám ale jedná se o sérii...dělali se tři typy bez šíbru, se šíbrem a s prosklenou střechou. vědšinou to měli vtecový céra. v těch videí co jsem ti dával na to DVD to někde je. Ale samozřejmě by to šlo udělat ale tím v parném létě končí vyhnání hokého vzduchu z auta pomocí šíbru.
Re: Zajímavý
Fakt?
tak to mi celou dobu nějak unikalo tahle info
To byla nějaká hodně omezená série co?
To jo,to odpadá no...ale přibejvá kochání se jak mi nad hlavou leje a mě se to ani nedotkne
problém možná nastane když začnou padat kroupy

problém možná nastane když začnou padat kroupy
- Antiamik
- Žáček

- Příspěvky: 285
- Registrován: 05 črc 2009 14:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavý
Nie moja fotka ale nedalo mi to sem nedať, snáď autor odpustí...a potom že crx nemá žiadnu výbavu že??
To je super garsónka


To je super garsónka

Re: Zajímavý
to je taky nějaká speciální edice crx o které nevím? chudák céro 
Re: Zajímavý
Článek ze serveru motoristi.cz
Honda CRX VTEC
Historie
Historie tohoto modelu se začala psát v roce 1984, kdy se Honda rozhodla vrátit na trh malé kupé. Předešlé typy byly na domácím trhu úspěšné, ale jinde byly propadákem. Proto Honda vytvořila Hondu CRX, kde CRX znamená: Civic Renaissance MOdel X. První generace Hondy CRX se vyráběla do roku 1987. V roce 1988 přišla na trh modelová řada číslo 2, ta měla vylepšený motor a podvozek. Přenesla podvozek s dvojitými rameny z modelů Accord, Prelude. Tato generace se prodávala do roku 1992, za mořem o rok méně. V roce 1993 se začala vyrábět třetí generace nazvaná Del Sol.
Motor
Motor má objem 1600 ccm a klasické 4 válce. Výkon 158 koní byl v roce 1990 pořádným stádem pod kapotou. Druhá verze byla ochuzena o 8 koní. Jak mají Japonci ve zvyku, tak na jejich trhu byly CRXka s výkonem 170, 190 a 210 koní. Takových koní pod kapotou má následující technologie zvaná V-tec, neboli variabilní časování ventilů, kdy se při překonání 6000 ot/min. zapne druhá ostřejší vačka, která vyhání ručičku až na mezní hodnotu 8500 ot/min. Maximální rychlost je 230 km/h!
Interiér
Po usednutí Vás obejmou kožená sedadla s výborným bočním vedením, položena nízko. Palubní deska a středový panel obsahují kožený sportovní volant, krátkou řadící páku, otáčkoměr s hranicí osm tisíc otáček a výborné pedály.
A zase o něco chytřejší
Honda CRX VTEC
Historie
Historie tohoto modelu se začala psát v roce 1984, kdy se Honda rozhodla vrátit na trh malé kupé. Předešlé typy byly na domácím trhu úspěšné, ale jinde byly propadákem. Proto Honda vytvořila Hondu CRX, kde CRX znamená: Civic Renaissance MOdel X. První generace Hondy CRX se vyráběla do roku 1987. V roce 1988 přišla na trh modelová řada číslo 2, ta měla vylepšený motor a podvozek. Přenesla podvozek s dvojitými rameny z modelů Accord, Prelude. Tato generace se prodávala do roku 1992, za mořem o rok méně. V roce 1993 se začala vyrábět třetí generace nazvaná Del Sol.
Motor
Motor má objem 1600 ccm a klasické 4 válce. Výkon 158 koní byl v roce 1990 pořádným stádem pod kapotou. Druhá verze byla ochuzena o 8 koní. Jak mají Japonci ve zvyku, tak na jejich trhu byly CRXka s výkonem 170, 190 a 210 koní. Takových koní pod kapotou má následující technologie zvaná V-tec, neboli variabilní časování ventilů, kdy se při překonání 6000 ot/min. zapne druhá ostřejší vačka, která vyhání ručičku až na mezní hodnotu 8500 ot/min. Maximální rychlost je 230 km/h!
Interiér
Po usednutí Vás obejmou kožená sedadla s výborným bočním vedením, položena nízko. Palubní deska a středový panel obsahují kožený sportovní volant, krátkou řadící páku, otáčkoměr s hranicí osm tisíc otáček a výborné pedály.
A zase o něco chytřejší
Re: A teď nevim co to je...
Může mi někdo prozradit co je tohle za budíky co má nějakej klučina ve svém Vtec CRXu? 
- exxsodus
- Klouček

- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: A teď nevim co to je...
Redy píše:Může mi někdo prozradit co je tohle za budíky co má nějakej klučina ve svém Vtec CRXu?
vypadaji velice dobre, jsou podobne, ne-li stejne jak z S2K
Re: A teď nevim co to je...
Tak tu prosklenou střechu mají snad všechny exclusive (limited) edition ne?
Ty budíky na tom budou podle mě stejně...nějaká limotovaná série, popřípadě doplatková výbava k nim. No nebo je to prostě tuzerskej kousek
Ty budíky na tom budou podle mě stejně...nějaká limotovaná série, popřípadě doplatková výbava k nim. No nebo je to prostě tuzerskej kousek
Re: A teď nevim co to je...
Přesně tak,co jsem zatim vyzjistil tak prosklená střecha je výsadou limitovaných, speciálních edicí, kterých bylo hlavně v japonsku hodně...jestli jsou ty budíky také nějaký výstřelek právě netuším, zatím jsem to viděl poprvé 
Re: A teď nevim co to je...
ta střecha se mi taky líbí,nekde jsem to taky spatřil a jsem z toho uchvácen
a datalogr je myslim z S2000 ale nejsem si jist 

Re: A teď nevim co to je...
170 ,190 a 210 koni?
digitalna pristrojovka?
Ked bude mat njekto info o takychto super werziach...tak si ich nechajte radsej pre seba ..aspon ma (nas) usetrite od sklamania ake mame oproti tomu šunky a tesime sa ked mame el. okna
:D:D:D
Re: A teď nevim co to je...
Mno taky si občas řikám co to mám vlastně za demo verzi
ale třeba tu střechu sem tuhle viděl někde na prodej
sice cena asi 20tisíc...ale byla by to jednoznačná záruka že by jí měl člověk pořád umytou tím jak by na ní ostatní slintali
v tomhle směru není nic nemožné 
Re: A teď nevim co to je...
Mimochodem co říkáte na toto? na tu loketní opěrku...to asi nebude nic exklusive crx že? 
Re: A teď nevim co to je...
Kamoši doviezli pred nejakým časom z DE tiež CRXo s digital-tacho, bola to nejaká prerábka, štartovanie tlačítkom namiesto kľúča a pár podobných "vychytávok", ale ozaj nič moc, aktuálna rýchlosť nestíhala ukazovať pri rozbehu alebo zrýchľovaní a celé to tak akosi pochybne fungovalo, išla na diely.... 

enjoy VTEC
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 236 hostů