Chcem sa opytat na radu, kde by som mohol najst brzdovy piest do strmena, ci sa to niekde predava v CZ/SK alebo treba poprosit nejaku firmu ci by ich nevyrobila alebo ako ...
Jedna sa mi o predne strmene
Repas brzdových strmeňov
Moderátor: Minor
Re: Repas brzdových strmeňov
http://www.autodily-sklad.cz/seznam-aut ... f9539a31fd pozorne tma koukni mas to tam
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
Re: Repas brzdových strmeňov
Diky moc
trosku ma hneva doprava 10€ na SK takze este uvidim
ale diky 
trosku ma hneva doprava 10€ na SK takze este uvidim
Re: Repas brzdových strmeňov
Vsak koukni u vas zadej presnej nazev do googlu a mrkni se po vasich katalogach kolik ecek to bude stat tam
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
-
harpster
- Miminko

- Příspěvky: 1
- Registrován: 08 zář 2013 10:21
- Bydliště: Trnava. Slovensko.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas brzdových strmeňov
Ja som objednával všetky diely na brzdy z autokelly.sk Pri objednávani piestov je dobré zmerať ich priemer. Myslím, že sú tam dve veľkosti a môže dôjsť k zámene.
Repas brzdičov mi dal celkom dosť zabrať. Nechcel som ich dávať do pieskovne. Farbu som odstránil chemicky. Nejaký roztok na rozpúštanie farby, používa sa aj na čistenie kanalizácií. Následne mechanické dočistenie drôtenou kefkou na mini vŕtačke a zvyšná korózia šla dolu namočením do odhrdzovača.
Farbu som použil červenú Dupli-Color SUPERTHERM v spreji. Tepelná odolnosť do 300 stupňov. Vypálil som ju v malej trúbe na pečenie, to som kupil za 40 éčiek z bazaru. Cca 1 hodka na 160-200 stupňov, zvýši sa jej tvrdosť a tak. Farbu a špinu v závitoch bolo treba prerezať. Každy jeden závit má nejaké špeci. stúpanie. Takže som podľa toho nakúpil závitníky a pekne prerezal nanovo všetky možne závity, Bolo to potrebné.
Objednal som nové tesnenia a poskladal všetko dohromady. Najviac problémov bolo zo zadnými brzdičmi. Rozmontovanie mechanizmu ručnej brzdy bolo v pohode. Zloženie už nie. Tam bolo treba prisposôsobiť segerove klešťe aby sa dali vtesnať do vývrtu a nasadiť nimi segerove závlačky. Druhý kus som skladal asi hodinu. Stálo to za to. Mám aj foto brzdičov po roku používania. Korózia žiadna, len prach a špina.
Repas brzdičov mi dal celkom dosť zabrať. Nechcel som ich dávať do pieskovne. Farbu som odstránil chemicky. Nejaký roztok na rozpúštanie farby, používa sa aj na čistenie kanalizácií. Následne mechanické dočistenie drôtenou kefkou na mini vŕtačke a zvyšná korózia šla dolu namočením do odhrdzovača.
Farbu som použil červenú Dupli-Color SUPERTHERM v spreji. Tepelná odolnosť do 300 stupňov. Vypálil som ju v malej trúbe na pečenie, to som kupil za 40 éčiek z bazaru. Cca 1 hodka na 160-200 stupňov, zvýši sa jej tvrdosť a tak. Farbu a špinu v závitoch bolo treba prerezať. Každy jeden závit má nejaké špeci. stúpanie. Takže som podľa toho nakúpil závitníky a pekne prerezal nanovo všetky možne závity, Bolo to potrebné.
Objednal som nové tesnenia a poskladal všetko dohromady. Najviac problémov bolo zo zadnými brzdičmi. Rozmontovanie mechanizmu ručnej brzdy bolo v pohode. Zloženie už nie. Tam bolo treba prisposôsobiť segerove klešťe aby sa dali vtesnať do vývrtu a nasadiť nimi segerove závlačky. Druhý kus som skladal asi hodinu. Stálo to za to. Mám aj foto brzdičov po roku používania. Korózia žiadna, len prach a špina.
- Antiamik
- Žáček

- Příspěvky: 285
- Registrován: 05 črc 2009 14:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas brzdových strmeňov
http://autodielygafa.sk/inshop/scripts/shop.aspx?action=DoViewProductDetail&CatalogueNumber=P544402&code=P544402&manufacturer=FRENKIT&viewas=tecdock
...alebo skús Martina s NipponCars, mne zohnal úplne všetko na zadné strmene.
...alebo skús Martina s NipponCars, mne zohnal úplne všetko na zadné strmene.
- Dudla
- CRX velení

- Příspěvky: 593
- Registrován: 31 led 2011 15:12
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas brzdových strmeňov
no to vypada pěkně snad to bude i tak dobře brzdit

Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
- endrix
- Klouček

- Příspěvky: 168
- Registrován: 19 úno 2016 18:34
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Repas brzdových strmeňov
Ahoj. Řešil jste někdo výměnu ložisek na excenrtu ruční brzdy? Když sem to repasoval, udělal sem tam 'provizorně' pouzdra z bronzu, protože ložiska byla totalně zrezlá. Chci to znova rozebrat a dát pořádně dokupy, protože ruční brzda brzdí hodně málo. Daj se ty ložiska sehnat? Hledal sem po internetu a nenašel sem nic. Ty starý sem samozřejmě dávno vyhodil a nezměřil si je
Díky.
- endrix
- Klouček

- Příspěvky: 168
- Registrován: 19 úno 2016 18:34
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Repas brzdových strmeňov
Díly jsou doma. Díky za to číslo.
Já když jsem to poprvé rozebíral, tak jsem myslel že to ložisko je dílo nějakého kutila. Bylo to totálně zarezlý a úplně bez prachovky. Navíc to ložisko neni nakleslený v manuálu.
Zítra se do toho možná pustím. Jakmile to dám do police tak to bude až v zimě
.
Já když jsem to poprvé rozebíral, tak jsem myslel že to ložisko je dílo nějakého kutila. Bylo to totálně zarezlý a úplně bez prachovky. Navíc to ložisko neni nakleslený v manuálu.
Zítra se do toho možná pustím. Jakmile to dám do police tak to bude až v zimě
.Repas brzdových strmeňov
Jo v manuálu je nakreslený, ale není u něj číslo potvory
. Jinak kde si sehnal, normálně v autodílech, nebo prodejna ložisek, případně v hondě, poslední co mě napadá je ebay
.
- aerostanislav
- Žáček

- Příspěvky: 221
- Registrován: 06 led 2011 18:41
- Bydliště: Řepová u Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Repas brzdových strmeňov
Zdravím repaséry brzdových třmenů.Při montáži prachovek na pístky zde tady nepadlo jak si to ulehčit.Mě někdo poradil,ale už nevím kdo,tak to tady povím jak si tuto práci ulehčit a nepotřebovat další ruce.Po nasazení vnitřního O-kroužku (hranatého) nasadíme o drážku výš krycí manžetu (prachovku).Třmen mám ve svěráku (přes hliníkové pakny) (váleček svisle)Připravíme si kousek 3mm plechu(pásoviny)Pístek volně položíme na prachovku,nad pístek dáme tu pásovinku,aby se mohla opřít o ty dvě zarážky. Máme připravený stlačený vzduch (v kompresoru)max.3atm.Otvorem pro přívod brzdové kapaliny s citem foukneme vzduch manžetka se nafoukne a za mírného puknutí naskočí na pístek.Přestaneme foukat,stejně už vzduch utíká kolem manžetky.Tím ta nejhorší práce končí.Pokud by byla prachovka špatně nasazena v drážce tak by se nenafoukla.Nezbývá teď než zatlačit na pístek a horní část prachovky dostat do drážky(přední pístek) U zadní zašroubit (doprava)dolů. Zdraví Standa.
- endrix
- Klouček

- Příspěvky: 168
- Registrován: 19 úno 2016 18:34
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Repas brzdových strmeňov
Fegut píše:Source of the post Jo v manuálu je nakreslený, ale není u něj číslo potvory. Jinak kde si sehnal, normálně v autodílech, nebo prodejna ložisek, případně v hondě, poslední co mě napadá je ebay
.
GOOGLE mi to našel na eshopu MDILY.CZ . Jinak v ložiskách mi to taky nabídli a na Aliexpresu je prodejců několik.
Objednal sem to z těch audodílů, protože jsem stejně potřeboval ještě nějaké věci.
- endrix
- Klouček

- Příspěvky: 168
- Registrován: 19 úno 2016 18:34
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Repas brzdových strmeňov
Čekám na díly z Hondy, tak sem se preventivně pustil ještě do brzdového válce. Vnitřnek není vydřenej, tak jsem to pouze očistil a vyměnil všechna těsnění. Sada Frenkit 122062 sedí perfektně, přestože je v katalogu napsaná na Concerto a 5G Civica. Nejhorší bylo povolit trubky.Nakonec mě zachránili sikovky
. Zítra ještě vyndám posilovač. Je to tam pěkně zaoxidovaný.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host