Aby se nereklo ze nic nedelam tak nechavam alespoň vyčistit a pozinkovat dily.
No a dnes jsem sel opravit ženě kolo na kočarku (které jsem prefoukl az bouchlo ) no a tak jsem chvili zase zacal delat az si rikam co kdybych to zkusil nastartovat a tak jsem se do toho pustil dodelal rozvody zadekloval vacky , natahal kabely k baterce ááááá start a UŽ TO VRČÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ hura hura hura
no ale stále je na tom dost práce chjo ale ted uz se zase bude delat líp
Tak zase jsem něco malo udelal priznam se ze do tohohle se mi vůbec nechtělo ale dnes po 3 hodinách mam hotove kalhotky na svody uz je jen zezhora uriznu na spravnou velikost a pak uz to jen spojim s prirubou na hlave
I mistr se nekdy utne aneb jak si udelat problém svou blbosti
Vlastne by se nic nestalo kdybych nechtel delat všechno hezky. Takze po prvním startu před 14 dny jsem vytocil zatku v bloku na vypousteni vody abych ji nechal pozinkovat a po 2 dnech koukam a pod autem kaluz oleje. Jdu se kouknout odkud to tece a ejhle prave z vyndane zatky odkud by mela tect voda. Zacal jsem premyslet co jsem kde udelal blbe a pomalu se zacal smirovat ze holt pujde hlava dolu. A protože poslední moznost ze by to bylo ve vymeniku OLEJ /VODA padly pustil jsem se včera do sundani hlavy. Velkym zklamanim bylo ze nic spatne jsem nenasel a prisoudil jsem to zeleznemu tesneni které asi nedokaze utesnit tlak oleje a ten se tlaci do vody. Z kamaradem jsem zacal resit jak to vyresit a nakonec padlo rozhodnuti ze ac je to prasacke v okoli tlaku oleje použiju silikon na motory. A když uz byla hlava dole tak jsem si řekl ze když uz tak at uz a motor sel ven a prisla namontovat sportovni spojka která ma vydrzet 325 HM a 360Nm. A ted to prijde při montazi motoru zpatky (vyndal jsem motor a převodovku nechal v aute) a nasledne montazi starteru jsem mel strasne nutkani zastartovat A V TEN OKAMZIK SE MI ROZSVITILO. To same nutkani jsem mel před pul rokem aby se nasal olej do filtru a zacal mazat motor který byl nove poskladany a tak jsem startoval a startoval az zacal tect olej z diry kudy se maze hlava a schvalne kam ten olej natekl? No do prostoru pro vodu prece a protože nebylo kudy by vytekl tak tam zustal az do okamziku nez jsem otevrel zatku. Lidi když mi to doslo jakej jsem jouda to bylo radosti. Celkem se mi ulevilo ze jsem alespoň nasel tu pricinu proc byl olej ve vode a tak jsem si dnes nandal hlavu bez pouziti silikonu a hlavne DNES JSEM SE POPRVE PROJEL Velmi šťastný Velmi šťastný Velmi šťastný sice jen po dvore ale na tom kluzkem povrchu to byla sranda jak po malem pridani plynu sla prd el bokem. No a ted uz jen udelat IC a doladit a snad do mesice budu jezdit
Nejak jsem sem zapomel psat a daval to jen na HC ale poslední 2 mesice jsem všechen volny cas travil v dilne a včera jsem dodelal CRXo aby se mohlo pomalu zajizdet . Není sice ještě zdaleka hotove cele ale to uz budu delat postupne preci jen když uz to jezdi bude se delat lip. Včera jsem ujel prvních 50km a super podvozek je sice dost tvrdej cemuz jsem z offroudu odvykl ale ja si zase rad zvyknu, jinak je jizda potesenim.
Aspoň už po těch letech s crx přesně víš, co chceš, viď? Paráda, ať ti přináší hodně radostí. Dědkovský klobouček doporučuju tak jako tak, je to pak větší sranda, když si na tebe dovoluje nějakej moderní křáp
Dnes jsem udelal upravy podvozku auto slo výš o cca 3-4cm na myslim sériovou výsku (je z toho offroad) a konecne se s tim da jezdit aniz bych porad skrtal výfukem zadni diferencial sel niz o cca 2 cm a vylepsil jsem silendblok aby mi prestal narazet při zaberu do kastle a uprava vyfuku aby se tam lepe vesel. Najeto mam uz přes 2 tisice km takze pristi tyden bych mozna mohl jet k Montymu na lazeni
PO konzultaci s Montym jsem dnes poladil turbo a dnes jsem sel poprvé do pretlaku Úsměv Mel jsem povolino max 0,1 -0,2 baru ale nejak se to nepovedlo a bylo tam 0,4 ale to uz jelo mooooc hezky jen jsem mel strach tak asi 3sekundy pak jsem zase ubral preci jen to je pry mapa kterou ma L Jay a není na muj motor ale snad konecne pristi vikend budu mit cas jet to konecne naladit. Ale hlavne uz to dela psssst
Tak jsem dnes udelal test který nedopadl zrovna podle mich predstav. Včera po ceste z práce jsem se rozhodl ze zkusim jizdu jen na predni nahon a zdalo se mi ze to nejede tak jako 4x4 takze jsem dnes absoloval 400km pulku na predek a druhou na 4x4 a dopadlo to neskutecnym zklamanim.
Vyhoda predku byla ta ze auto jede lepe v nižších otáčkách při malem vykonu ma vyrazne mensi spotřebu cca 9L/ 100km mimo město a celkove je jizda s nim vyrazne prijemnejsi. Obrovsky problém však nastava při tlaku turba nad 0,3 baru kdy se auto neda udrzet v primem smeru lita ze strany na stranu prujezd zatáčkou je stejny jako na snehu tedy trosku pridat a jedu rovne. Mozna je to o zvyku ale byla to hruza. Bohuzel auto se krouti tak moc az mi prasklo predni okno takze me zítra ceka vymena.
Vyhoda 4x4 je scela zrejma z nevyhod samotného predku při plnem plynu je auto o dost klidnejsi v primem smeru zatáčky se daji projizdet s plynem naopak nevyhoda je obrovska spotřeba cca 14l /100 mimo město (jel jem tedy fakt kudlu) klidna jizda je takova jako když mate zatazenou rucni brzdu , proste ztraty v pohonu 4x4 jsou dost velke další problém který souvisi s 4x4 je extremne kratke kvalty na 5ku v 5000otackach jedu 142 (GPS). maximalka 200km (TACHO cca 190GPS) je v 7500 otáčkách. coz také hode pridava na spotrebe a cestovni rychlost je kolem 130-140km vse ostatní je jen kratkodobe.
A poslední problém ze auto se dokaze uchladit v jakekoli rychlosti ci stani v kolone ale NESMIM pustit klimu v dany okamzik pokud nejedu alespoň 60a vice nedokazu motor uchladit takze vyhoda stani v kolonách se zapnutou klimou nehrozi. Absence hlavního ventilatoru je dost zasadni a musim vymyslet jak to vyresit.
Pokud mate někdo nejake napady kde sehnat vhodne male ventilátory napadli me z pocitace ale nevim zda to vydrzi a nebo jak vyztužit kastli aby mi nepraskalo okno když nahodou pojedu na predek budu rad.
ja ted jdu vymyslet jak radit za jizdy abych mohl jezdit na predek za unosnou spotřebu a zaroven na 4x4 když budu potrebovat predjizdet a asi budu nucen nechat vyrobit kolecka a z SL (super low) udelat 6ku i za cenu naprosto stupidního prerazeni přes cele hacko ale jet 140 na 5000ot fakt nechci.