ED9 SWAP Martin666's CRX (prodáno)
Moderátor: Minor
Re: Martin666's CRX
Ahoj, vyřešil jsi nakonec ten propadajici se brzdovy pedál?
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
Maverick píše:Ahoj, vyřešil jsi nakonec ten propadajici se brzdovy pedál?
Jo, jasný. Bylo moc těsnění mezi brzdovým válcem a posilovačem a utíkal vzduch. Potom se dali i pancéřové hadice a to ještě posílilo brzdný efekt. Nyní brzdí brutálně
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Martin666's CRX
super
tak ať slouží 


- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
Včerejší focení s Janou Kolajovou (Parker na HC)
https://plus.google.com/photos/105141678464089451056/albums/6069385653648673457?authkey=CL_1-OXqwMHPJw

https://plus.google.com/photos/105141678464089451056/albums/6069385653648673457?authkey=CL_1-OXqwMHPJw
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Martin666's CRX
Už si nak resil lesteni toho laku?
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
lazzzik píše:Už si nak resil lesteni toho laku?
Jo, ale nechám to až na nový rok
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
Takže... dlouho jsem na nic nepřispíval. Auto se hlo... sice špatným směrem, ale hlo. Motor odešel znovu. Aspoň jsem zjistil, kde všude byli problémy. Dimitar tam dal nejspíš to, co našel po dílně. Dal tam sice nové šálky, ale takové, že měli na klice hned vůli, která se postupem zvětšovala. Potom tomu asi moc nepřispěla ani moje olejová pumpa nebo spíš pumpa od dimitara, která byla přidřená a tlak skákal občas i na 12b... díky lJayovým budíkům jsem tohle zjistil. Motor tedy přidřený na ložiskách a šálky jsou pěkně jeté. Spodek motoru je tedy mimo.
Co se mi jevilo jako další možnost, přebrousit původní blok B18C6 na 2.0l nebo sehnat blok B20. A nakonec asi vyhrál blok B20. Takže tímto podávám poptávku na blok B20... kompletní pokud možno. A všechno udělat znovu, dát konečně pořádné svody a sání. Vyměnit palivovou pumpu, který mi ubírá šíleně mnoho výkonu.
Teď jsem si vzpomněl. Mmožná si někdo ze srazu vzpomene, že jsem nadával na propady výkonu mezi 5-6 tisíci. ŽE pokud byl VTEC nastaven na 6t, byla mezi těmi otáčkami díra a proto byl VTEC posunut na 5t. To se trochu jevilo jako problém vaček, kdy jsem si myslel, že mi Dimitar dal vačky z integry B18C1... ne, jsou tam opravdu ITR vačky... vše dělala palivová pumpa, která byla těsně přes smrtí. Teď totiž nefunguje vůbec a občas motor zdechne i na neutrál....A ethanol ji rozhodně moc nepřidal... Takže tak... tohle je důvod mojí nepřítomnosti na srazu s CRX. Ale s problémy už konec... prostě vše od začátku a pořádně.
Co se mi jevilo jako další možnost, přebrousit původní blok B18C6 na 2.0l nebo sehnat blok B20. A nakonec asi vyhrál blok B20. Takže tímto podávám poptávku na blok B20... kompletní pokud možno. A všechno udělat znovu, dát konečně pořádné svody a sání. Vyměnit palivovou pumpu, který mi ubírá šíleně mnoho výkonu.
Teď jsem si vzpomněl. Mmožná si někdo ze srazu vzpomene, že jsem nadával na propady výkonu mezi 5-6 tisíci. ŽE pokud byl VTEC nastaven na 6t, byla mezi těmi otáčkami díra a proto byl VTEC posunut na 5t. To se trochu jevilo jako problém vaček, kdy jsem si myslel, že mi Dimitar dal vačky z integry B18C1... ne, jsou tam opravdu ITR vačky... vše dělala palivová pumpa, která byla těsně přes smrtí. Teď totiž nefunguje vůbec a občas motor zdechne i na neutrál....A ethanol ji rozhodně moc nepřidal... Takže tak... tohle je důvod mojí nepřítomnosti na srazu s CRX. Ale s problémy už konec... prostě vše od začátku a pořádně.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Martin666's CRX
Blok na franka mám, řekl bych, že luxusní, automat, havárka, najeto asi 95000.
Akorát nevím, jestli si ho nechci nechat dál do zásoby. Obzvlášť když mi první Dimitarem složený motor za hafo peněz během 5000 km kleknul a ten, co mám, skládal náhradou zase on a nejspíš podobným systémem jako u tebe
Uvidíš, jak to shánění půjde.
Každopádně když tak doporučuju výztuhu mezi válce, takzvaný blockguard.
Akorát nevím, jestli si ho nechci nechat dál do zásoby. Obzvlášť když mi první Dimitarem složený motor za hafo peněz během 5000 km kleknul a ten, co mám, skládal náhradou zase on a nejspíš podobným systémem jako u tebe

Uvidíš, jak to shánění půjde.
Každopádně když tak doporučuju výztuhu mezi válce, takzvaný blockguard.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717
Re: Martin666's CRX
Ten dimitar at si na ty ruce nase....
Takze sec pro tebe pada???
Takze sec pro tebe pada???
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
lazzzik píše:Ten dimitar at si na ty ruce nase....
Takze sec pro tebe pada???
Dojedu, jen ne s crx
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
Jak jistě mnoho lidí ví, motor po GO, který dělal Dimitar, skončil a to nejspíš na dobro. Klika by musela být znovu zbroušená a tentokrát i válce přebrouseny. Pro mě tímto končí cesta motoru B18C6....
Již mám doma ale motor b20. Hlavu použiju stávající, tedy z B18C6. Spodek se bude měnit za kovový a všechny díly nové. Od kliky až nahoru. Bude nová palivová pumpa, nejspíš jednotka Hondata.... Tohle zatím jen pro zajímavost...
řešení se bude každopádně vymýšlet přes Nový rok a snad příští rok vyjedu s tím, že bude vše naprosto v pořádku a nebude nic, co by bránilo spolehlivé jízdě 
Již mám doma ale motor b20. Hlavu použiju stávající, tedy z B18C6. Spodek se bude měnit za kovový a všechny díly nové. Od kliky až nahoru. Bude nová palivová pumpa, nejspíš jednotka Hondata.... Tohle zatím jen pro zajímavost...


Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Martin666's CRX
Martin666 píše:Jak jistě mnoho lidí ví, motor po GO, který dělal Dimitar, skončil a to nejspíš na dobro. Klika by musela být znovu zbroušená a tentokrát i válce přebrouseny. Pro mě tímto končí cesta motoru B18C6....
Již mám doma ale motor b20. Hlavu použiju stávající, tedy z B18C6. Spodek se bude měnit za kovový a všechny díly nové. Od kliky až nahoru. Bude nová palivová pumpa, nejspíš jednotka Hondata.... Tohle zatím jen pro zajímavost...řešení se bude každopádně vymýšlet přes Nový rok a snad příští rok vyjedu s tím, že bude vše naprosto v pořádku a nebude nic, co by bránilo spolehlivé jízdě
Noooo, tak to jsme zvedav a moc se těším.Nějaká představa o výkonu?A ...



Taky jsem teď popřemýšlel o performance upravě, kterou nejspíš přes zimu zrealizuju.
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
J!R! píše:Martin666 píše:Jak jistě mnoho lidí ví, motor po GO, který dělal Dimitar, skončil a to nejspíš na dobro. Klika by musela být znovu zbroušená a tentokrát i válce přebrouseny. Pro mě tímto končí cesta motoru B18C6....
Již mám doma ale motor b20. Hlavu použiju stávající, tedy z B18C6. Spodek se bude měnit za kovový a všechny díly nové. Od kliky až nahoru. Bude nová palivová pumpa, nejspíš jednotka Hondata.... Tohle zatím jen pro zajímavost...řešení se bude každopádně vymýšlet přes Nový rok a snad příští rok vyjedu s tím, že bude vše naprosto v pořádku a nebude nic, co by bránilo spolehlivé jízdě
Noooo, tak to jsme zvedav a moc se těším.Nějaká představa o výkonu?A ...je fajn že bude spodek kovový, ano třeba plastový by bylo o ničem
Ale vím, že jde o překlep a má tam být kovaný
Hlavně ať to vyjde a konečně funguje.
Taky jsem teď popřemýšlel o performance upravě, kterou nejspíš přes zimu zrealizuju.
Zatím si vše nechám pro sebe


Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
Po dlouhé době zase nějaká aktualizace.... Mezitím se stalo mnoho věcí... Motor od Dimitara a jeho GO byl časovaná bomba, to už vím. Posléze motor začal klepat na klice, už jsem to nechtěl řešit s nikým - hlavně ne s Dimitarem, nic bych nevyřešil a jen si přidělal problémy, nic víc.
Rozhodl jsem se pro Frankestaina. V mém případě B20 blok a B18C6 hlava. Během úprav a oprav se zjistilo spousta fušeřiny, kterou udělal Dimitar, aby si ulehčil práci a vydělal co nejvíc a přitom udělal co nejméně práce. Každopádně se motor dával výš, měnilo se uchycení, znovu se motor dával do roviny a poupravovali se další věcí. Nainstalovala se Hondata jednotka pro dokonalé odladění a hlídání motoru. Podle všeho starý motor ani neVTECoval. Elektronika sice VTEC spínala, ale hlavní drát do VTECu přiveden nebyl. Špatný byl též regulátor tlaku paliva, nic se nevracelo, měnili se rozvody komplet, vyvažovala se klika, setrvačník, řemenice a spojkové komponenty. Blok z B20 byl byl komplet inovován, nové ložiska, šálky, na pístech kroužky. Blok srovnaný. Na hlavě neproběhli téměř žádné změny až na výměnu rozvodových kol na stavitelné. Plus těsnění a prostě vyčištění.
Baterie šla za spolujezdce kvůli lepšímu vyvážení auta. Budou se nejspíš měnit tlumiče s pružinami za lehce vyšší, jelikož motor není zrovna nejlehčí a předek vozu je mírně dole
Tlaky jsme se snažili zachovat podobnosti ITR motoru, aby blok pracoval s hlavou co nejvíc efektivněji, tedy 11.1:1. Po začátcích a nějakém prvotním odladění má motor nyní 142,5 kW při 6600 otáčkách a kroutivý moment 212 nm při 6200 otáčkách. Upozorňuji, že dál než na 7 tisíc motor nebyl zkoušen a laděn. Chtěl bych motor vytáhnout až na 8500 otáček, ale uvidí se. Každopádně za rok či dva budou moje ITR vačky k mání. Na tento motor nebo spíš na tento obsah jsou slabé. Je nutné lepší a kvalitnější plnění, motor má prostě tendenci výkon ještě hodně zvýšit, ale když to málo krmí, hold se nedá nic moc dělat. Každopádně tento rok bych CRX sraz stihnout měl tak na 80%.
Při ladění (konečně) z výfuku nevyšel jediný "olejový" kouř. Vše naprosto čisté. Po odladění neubyla jediná kapka oleje
Mapy jsou udělány tak, aby nebyla potřeba lambda. Při malém plynu je poměr "ekonomický" a směs je 14.5, při sešlápnutí plynu 12.5, ale to už je závodní nastavení jednotky, aby se tam "rvalo" maximum, co motor využije. Bude nastavená kontrola tlaku a teploty oleje přímo na jednotce, která, v případě poruchy, motor odstaví dřív, než se něco stane. Bude launch controll, shift controll.
P.S. jestli přede mnou někdo řekne slovo Dimitar, bude mít krásně probarvené oko
Díky němu je zhruba 100 papírů někde u něj, které už nikdy neuvidím. Kdyby náhodou zase začal dělat motory, nikdy bych už k němu auto nedal, ani kdyby jeho věhlas začal zase stoupat, jelikož opravdu oprcal vše, co mohl a takovému člověku se věřit nedá.
Rozhodl jsem se pro Frankestaina. V mém případě B20 blok a B18C6 hlava. Během úprav a oprav se zjistilo spousta fušeřiny, kterou udělal Dimitar, aby si ulehčil práci a vydělal co nejvíc a přitom udělal co nejméně práce. Každopádně se motor dával výš, měnilo se uchycení, znovu se motor dával do roviny a poupravovali se další věcí. Nainstalovala se Hondata jednotka pro dokonalé odladění a hlídání motoru. Podle všeho starý motor ani neVTECoval. Elektronika sice VTEC spínala, ale hlavní drát do VTECu přiveden nebyl. Špatný byl též regulátor tlaku paliva, nic se nevracelo, měnili se rozvody komplet, vyvažovala se klika, setrvačník, řemenice a spojkové komponenty. Blok z B20 byl byl komplet inovován, nové ložiska, šálky, na pístech kroužky. Blok srovnaný. Na hlavě neproběhli téměř žádné změny až na výměnu rozvodových kol na stavitelné. Plus těsnění a prostě vyčištění.
Baterie šla za spolujezdce kvůli lepšímu vyvážení auta. Budou se nejspíš měnit tlumiče s pružinami za lehce vyšší, jelikož motor není zrovna nejlehčí a předek vozu je mírně dole

Tlaky jsme se snažili zachovat podobnosti ITR motoru, aby blok pracoval s hlavou co nejvíc efektivněji, tedy 11.1:1. Po začátcích a nějakém prvotním odladění má motor nyní 142,5 kW při 6600 otáčkách a kroutivý moment 212 nm při 6200 otáčkách. Upozorňuji, že dál než na 7 tisíc motor nebyl zkoušen a laděn. Chtěl bych motor vytáhnout až na 8500 otáček, ale uvidí se. Každopádně za rok či dva budou moje ITR vačky k mání. Na tento motor nebo spíš na tento obsah jsou slabé. Je nutné lepší a kvalitnější plnění, motor má prostě tendenci výkon ještě hodně zvýšit, ale když to málo krmí, hold se nedá nic moc dělat. Každopádně tento rok bych CRX sraz stihnout měl tak na 80%.
Při ladění (konečně) z výfuku nevyšel jediný "olejový" kouř. Vše naprosto čisté. Po odladění neubyla jediná kapka oleje
Mapy jsou udělány tak, aby nebyla potřeba lambda. Při malém plynu je poměr "ekonomický" a směs je 14.5, při sešlápnutí plynu 12.5, ale to už je závodní nastavení jednotky, aby se tam "rvalo" maximum, co motor využije. Bude nastavená kontrola tlaku a teploty oleje přímo na jednotce, která, v případě poruchy, motor odstaví dřív, než se něco stane. Bude launch controll, shift controll.
P.S. jestli přede mnou někdo řekne slovo Dimitar, bude mít krásně probarvené oko



Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
-
- Miminko
- Příspěvky: 89
- Registrován: 27 pro 2012 13:12
- Bydliště: Havířov - kousek vod vOstravy hele
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
Tak to bylo tvoje bile cero a tvuj "Frank" na dilne od Silponixu 

Re: Martin666's CRX
Martin666 píše: Každopádně tento rok bych CRX sraz stihnout měl tak na 80%.
No pěkně.

- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martin666's CRX
Ludva píše:Martin666 píše: Každopádně tento rok bych CRX sraz stihnout měl tak na 80%.
No pěkně.Tak se tam letos snad potkáme.
tak doufám, že pojedeme spolem třeba

Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host