ED9 !Vojta! - CRX 2G
Moderátor: Minor
Re: !Vojta! - CRX 2G
O víkendu jsem vyměnil brzdovou kapalinu a vyčistil/namazal brzdové třmeny. Na zadních třmenech musím vyměnit manžetky na vodících čepech a na předku vyměnit desky.
Brzdová kapalina DOT 4 1l..........................120 kč
čistič brzd ve spreji..................................96 kč
Brzdová kapalina DOT 4 1l..........................120 kč
čistič brzd ve spreji..................................96 kč
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
8.7.2014 jsem se zúčastnil volných jízd na okruhu ve Vysokém Mýtě. Byla to moje první návštěva okruhu v životě a taky to tak vypadalo. Ze začátku jsem spíše huntoval auto(hlavně gumy), měl jsem vysoké nájezdové rychlosti do zatáček, volil jsem špatnou stopu a hrozně jsem na auto tlačil a celkově jsem byl pomalý, protože jsem se jen "klouzal" ve všech zatáčkách. Po pár radách od zkušenějších jezdců jsem konečně zvolnil, sklidnil se, a začal jezdit více plynule. Výsledkem byla snad rychlejší
, bezpečnější a kontrolovanější jízda.
Celkově to byla dobrá zkušenost a je to úplně jiné než v provozu, člověk tak nějak zjistí, že vlastně nic neumí. Okruh ve Vysokém Mýtě je na to ideální, je velice technický a nedosahuje se na něm velkých rychlostí(je to takový motokárový okruh) takže ideální pro začátečníka jako jsem já.
Pravidelně jsem kontroloval olej, ale za 90 km nakroužených na okruhu si motor vzal přibližně 1 deci oleje, to mě mile překvapilo.
Jen mi je líto pneumatik. Měl jsem obuté nové gumy. Bohužel jsem přední docela odrovnal. Podepsala se na nich moje nezkušenost. Za prvé jsem na ně moc tlačil, když byly ještě studené. Taky jsem zpočátku jezdil velice agresivně a gumy jsou celé oskákané a nerovnoměrně sjeté. Pneumatiky jsem nafoukal na 2.2 baru předek a zadek na 2 bary, všechno tlaky za studena. Díky vcelku vysoké teplotě vzduchu/asfaltu, (vysokému tlaku v pneu?)a špatnému jízdnímu stylu jsem pneu přehřál(zmodraly).
Jinak jsem jednou lehce vyjel z tratě, ale autu se naštěstí nic nestalo. Levým kolem jsem asi třikrát doklouzal na obrubník, tak uvidíme jestli ložisko přežilo.
Suma sumárum:
okruh....................3h/800 kč
Celkově to byla dobrá zkušenost a je to úplně jiné než v provozu, člověk tak nějak zjistí, že vlastně nic neumí. Okruh ve Vysokém Mýtě je na to ideální, je velice technický a nedosahuje se na něm velkých rychlostí(je to takový motokárový okruh) takže ideální pro začátečníka jako jsem já.
Pravidelně jsem kontroloval olej, ale za 90 km nakroužených na okruhu si motor vzal přibližně 1 deci oleje, to mě mile překvapilo.
Jen mi je líto pneumatik. Měl jsem obuté nové gumy. Bohužel jsem přední docela odrovnal. Podepsala se na nich moje nezkušenost. Za prvé jsem na ně moc tlačil, když byly ještě studené. Taky jsem zpočátku jezdil velice agresivně a gumy jsou celé oskákané a nerovnoměrně sjeté. Pneumatiky jsem nafoukal na 2.2 baru předek a zadek na 2 bary, všechno tlaky za studena. Díky vcelku vysoké teplotě vzduchu/asfaltu, (vysokému tlaku v pneu?)a špatnému jízdnímu stylu jsem pneu přehřál(zmodraly).
Jinak jsem jednou lehce vyjel z tratě, ale autu se naštěstí nic nestalo. Levým kolem jsem asi třikrát doklouzal na obrubník, tak uvidíme jestli ložisko přežilo.
Suma sumárum:
okruh....................3h/800 kč
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
Já sjel na předku gumy tak, že vypadaly jak když je okrajuješ nožem, ale tak že to jsem nikdy neviděl, každá část jinak. Po přendání na současný crx jsou na zadku, srovnaly se a vypadají naprosto běžně.
Re: !Vojta! - CRX 2G
To jsem na tom obdobně. Jinak mě víc mrzí to přehřátí. A na zadek je dám určitě hned, přece jenom ubylo i dost vzorku.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
Píšu další report.
Proběhlo přehození předních pneumatik za zadní. Na levém předním kole, které bylo nejvíc namáháno to nevydržela ani měď ve spreji, která má odolávat teplotě 1100 °C a dokonce se i trochu roztekl středící kroužek
Poupravil jsem držák baterie, zkrátil jsem závitové tyče a dal jsem tam samojistící matice.
Naisntaloval jsem oranžové pozičky. Jejich zpracování je vcelku slušné. Zapojil jsem je jako pozičky, ale přepojím je na blinkr, abych nedezorientoval ostatní řidiče a zbytečně neprovokoval. Také k nim musím dokoupit držáčky, které jsou v blatníku.
Dále jsem přetěsnil olejovou vanu. Vana byla vcelku čistá, sací koš také. V motoru jsou vcelku značné olejové usazeniny. Kdoví, jestli jsou způsobené kilometrovým nájezdem nebo "pravidelnou" výměnou oleje od předchozích majitelů nebo obojím.
Sundal jsem ventilové víko. Pomocí odstraňovače starých nátěrů a dráťáku ve flexe jsem sundal barvu a zatím jsem víko namontoval jen obroušené. Časem ho střiknu do Wrinklu.
Zakoupil jsem pravý blatník, šíbr a kapotu.
Šíbr jsem dnes namontoval. Konečně jde spolehlivě zatahovat a vytahovat
. Jen ho budu muset ještě trochu dopasovat, v zadní části je o kousek níž než střecha.
Také jsem namontoval kapotu. Ošetřil karoserii pod držáky kapoty a taky příčku, která už má v sobě dvě prorezlé dírky. Kapota je zatím červená a je to jako pěst na oko - čeká jí "někdy" lak.
A poslední věc, koupil jsem si novou hračku
a mohl jsem tedy změřit tlaky motoru. Měřeno na ohřátém motoru.
1. válec.............11,5 Bar
2. válec.............12 Bar
3. válec.............11,5 Bar
4. válec.............12,25 Bar
Tlaky jsou vcelku slušné. Uvidíme zda mizení oleje bylo způsobené jen tou netěsností u olejové vany. Ještě jedna nemilá věc na závěr, závit svíčky na 1. válci už má nejlepší léta za sebou.
Suma sumárum:
Oranžové pozičky..................498 Kč
Těsnění olejové vany..............291 Kč
Těsnící pasta na výfuk............69 Kč
Těsnění víka ventilů...............65 Kč
Kapota.............................1000 Kč
Šíbr................................1000 Kč
Pravý blatník......................1000 Kč
Proběhlo přehození předních pneumatik za zadní. Na levém předním kole, které bylo nejvíc namáháno to nevydržela ani měď ve spreji, která má odolávat teplotě 1100 °C a dokonce se i trochu roztekl středící kroužek
Poupravil jsem držák baterie, zkrátil jsem závitové tyče a dal jsem tam samojistící matice.
Naisntaloval jsem oranžové pozičky. Jejich zpracování je vcelku slušné. Zapojil jsem je jako pozičky, ale přepojím je na blinkr, abych nedezorientoval ostatní řidiče a zbytečně neprovokoval. Také k nim musím dokoupit držáčky, které jsou v blatníku.
Dále jsem přetěsnil olejovou vanu. Vana byla vcelku čistá, sací koš také. V motoru jsou vcelku značné olejové usazeniny. Kdoví, jestli jsou způsobené kilometrovým nájezdem nebo "pravidelnou" výměnou oleje od předchozích majitelů nebo obojím.
Sundal jsem ventilové víko. Pomocí odstraňovače starých nátěrů a dráťáku ve flexe jsem sundal barvu a zatím jsem víko namontoval jen obroušené. Časem ho střiknu do Wrinklu.
Zakoupil jsem pravý blatník, šíbr a kapotu.
Šíbr jsem dnes namontoval. Konečně jde spolehlivě zatahovat a vytahovat
. Jen ho budu muset ještě trochu dopasovat, v zadní části je o kousek níž než střecha.Také jsem namontoval kapotu. Ošetřil karoserii pod držáky kapoty a taky příčku, která už má v sobě dvě prorezlé dírky. Kapota je zatím červená a je to jako pěst na oko - čeká jí "někdy" lak.
A poslední věc, koupil jsem si novou hračku
1. válec.............11,5 Bar
2. válec.............12 Bar
3. válec.............11,5 Bar
4. válec.............12,25 Bar
Tlaky jsou vcelku slušné. Uvidíme zda mizení oleje bylo způsobené jen tou netěsností u olejové vany. Ještě jedna nemilá věc na závěr, závit svíčky na 1. válci už má nejlepší léta za sebou.
Suma sumárum:
Oranžové pozičky..................498 Kč
Těsnění olejové vany..............291 Kč
Těsnící pasta na výfuk............69 Kč
Těsnění víka ventilů...............65 Kč
Kapota.............................1000 Kč
Šíbr................................1000 Kč
Pravý blatník......................1000 Kč
Naposledy upravil(a) !Vojta! dne 21 črc 2014 22:32, celkem upraveno 2 x.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
22.7.2014 Dopoledne vyměněn olej v motoru a filtr.
A odpoledne jsem se podruhé vydal na okruh do Vysokého Mýta. Poučil jsem se z předešlých chyb a už to bylo mnohem lepší. Celkově parádně strávené odpoledne a večer.
Suma sumárum:
Olej Divinol 10W40 5l........................566 kč
Olejový filtr Mann...........................123 kč
Volné jízdy...................................800 kč/3 hod.
A odpoledne jsem se podruhé vydal na okruh do Vysokého Mýta. Poučil jsem se z předešlých chyb a už to bylo mnohem lepší. Celkově parádně strávené odpoledne a večer.
Suma sumárum:
Olej Divinol 10W40 5l........................566 kč
Olejový filtr Mann...........................123 kč
Volné jízdy...................................800 kč/3 hod.
Naposledy upravil(a) !Vojta! dne 03 srp 2014 11:55, celkem upraveno 1 x.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
Nainstaloval jsem přívod vzduchu z nárazníku. Provrtal jsem přední nárazník a natáhl hadici do airboxu. Zatím jsem s autem nejel, ale očekávám přívod znatelně studenějšího vzduchu. Uvidíme, jaké to bude v praxi, jestli budou v boxu vznikat přebytečné turbulence atd. S vyšším namáháním a tedy častější kontrolou vzduchového filtru počítám.
Dále jsem svařil rozpěru mezi zadní tlumiče. Byla to taková rychlovka a né všechno se zadařilo tak, jak jsem chtěl. Účel to ale plní dostatečně. Vařeno "elektrikou" začátečníkem a je to vidět
Ještě tak 5 rozpěr a už se to snad naučím
Jinak jsem k zadní rozpěře přichytil 3.bod od pásů. Vím, že to není 100% řešení, ale stále se mi zdá o hodně lepší než použití originálních otvorů s nesmyslnými úhly pásů.
Pás je vybaven elektrickým navijákem. Zapojil jsem ho přes vypínač a s náklonovým čidlem.
Koupil jsem zkrácené řazení a řadičku Skunk. Výměna proběhla bez potíží, jen manžety na řazení jsou různě popraskané. Řazení i samotná řadička jsou slušně zpracované. Kdybych to ale dělal znova, rozhodl by jsme se upravit originální řazení a něco bych ušetřil.
Suma sumárum:
Trubka 32x2 mm 0,9 m................ 42 kč
Překlápěcí vypínač 2x(jeden jsem spálil
)............2x 8kč
zkrácené řazení + řadička + pošta.......................549 +399+90 =1038 kč
Dále jsem svařil rozpěru mezi zadní tlumiče. Byla to taková rychlovka a né všechno se zadařilo tak, jak jsem chtěl. Účel to ale plní dostatečně. Vařeno "elektrikou" začátečníkem a je to vidět
Pás je vybaven elektrickým navijákem. Zapojil jsem ho přes vypínač a s náklonovým čidlem.
Koupil jsem zkrácené řazení a řadičku Skunk. Výměna proběhla bez potíží, jen manžety na řazení jsou různě popraskané. Řazení i samotná řadička jsou slušně zpracované. Kdybych to ale dělal znova, rozhodl by jsme se upravit originální řazení a něco bych ušetřil.
Suma sumárum:
Trubka 32x2 mm 0,9 m................ 42 kč
Překlápěcí vypínač 2x(jeden jsem spálil
zkrácené řazení + řadička + pošta.......................549 +399+90 =1038 kč
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
5.8 jsem se potřetí vydal na okruh do Vysokého Mýta. Do androida jsem si nainstaloval aplikaci RaceChrono a začínám sledovat svůj vývoj
Jinak všem tu aplikaci doporučuji, je jednoduchá, přehledná a i ve free verzi dostačující. Bohužel moje řádění na okruhu nevydrželo těsnění pod vanou. Najel jsem na něm něco málo přes 1000 km, nejspíš za to může moje špatná montáž. Nicméně už je tam nové, tak uvidíme, jak dlouho vydrží tentokrát.
Dále jsem zakoupil jetý zadní díl výfuku. Nečekal jsem nic světoborného za cenu 400 kč, ale stejně mě to trochu zklamalo. Trubka, která ústí do zadního tlumiče byla otřesná, několikrát přeplátovaná a sváry taky nic moc. Výfuk jsem jen tak na hrubo obrousil lamelákem a trubky stříknul žáruvzdorným sprejem. Problém ale nastal při montáži, ikdyž měl být výfuk údajně na Crx, příruba absolutně nepasovala, jak díry, tak její pozice. Nakonec se mi výfuk podařilo nějak dostat na auto, vypadalo to ale strašně a celý výfuk byl nakřivo. Montáž výfuku jsem dělal před odjezdem na okruh do Vysokého Mýta, takže jsem výfuk sotva stihnul namontovat a musel jsem jet. Cesta i samotná jízda na okruhu ovšem byla krušná. Při dopasování zadního koncáku došlo ke zvednutí celého výfukového potrubí, do ktrého mi následně naráželo řazení. Takže jsme celou cestu poslouchat klepání řadičky a navíc při jízdě na okruhu, kdy se řadička dotýkala výfuku jsem si pěkně prohřál ruku.
Nakonec jsem uříznul trubku z původního vysypaného tlumiče a navařil na zakoupenou koncovku. Stále je výfuk zešikma, ale už to není tak hrozné a vysypaný taky není, tak aspoň nějaký plus to má.
Snažím se auto stále odlehčovat. Sundal jsem tedy tapecy dveří, odstranil krycí fólii a "tmel". Dveřě jsem očistil, obrousil a stříknul do černé. Z kurty jsem si udělal kliky.
Svařil jsem dolní spodní rozpěru. Inspiroval jsem se rozpěrou Beaks. Ještě mě čeká rozpěra mezi B sloupky a dvě přední.
Opravil jsem zámek, který se pokoušel někdo vypáčit.
Zakoupil jsem oba zadní kotouče Brembo a desky na předek, které jsou na jiný model a musím je vyměnit. Auto jsem teď odstavil a nutně musím zrepasovat všechny třmeny.
Také mě čeká výměna silentbloků v zadních příčných ramenech. Maté někdo zkušenosti se sadami z Ebaye?
A třešnička na závěr, identifikoval jsem divný zvuk při prudkém brždění od přední nápravy.
Suma sumárum:
Jízda na okruhu......................800 kč
Těsnění olejové vany.................291 kč
výfuk..................................400 + 238 kč pošta
Žáruvzdorný sprej na výfuky........165 kč
Jekl 30x30x2 mm 0,7 m.............30 kč
Zadní brzdový kotouč Brembo 2ks...822 kč
Přední desky...........................268 kč
pošta...................................150 kč
černý sprej + modrá syntetika........328 kč
Dále jsem zakoupil jetý zadní díl výfuku. Nečekal jsem nic světoborného za cenu 400 kč, ale stejně mě to trochu zklamalo. Trubka, která ústí do zadního tlumiče byla otřesná, několikrát přeplátovaná a sváry taky nic moc. Výfuk jsem jen tak na hrubo obrousil lamelákem a trubky stříknul žáruvzdorným sprejem. Problém ale nastal při montáži, ikdyž měl být výfuk údajně na Crx, příruba absolutně nepasovala, jak díry, tak její pozice. Nakonec se mi výfuk podařilo nějak dostat na auto, vypadalo to ale strašně a celý výfuk byl nakřivo. Montáž výfuku jsem dělal před odjezdem na okruh do Vysokého Mýta, takže jsem výfuk sotva stihnul namontovat a musel jsem jet. Cesta i samotná jízda na okruhu ovšem byla krušná. Při dopasování zadního koncáku došlo ke zvednutí celého výfukového potrubí, do ktrého mi následně naráželo řazení. Takže jsme celou cestu poslouchat klepání řadičky a navíc při jízdě na okruhu, kdy se řadička dotýkala výfuku jsem si pěkně prohřál ruku.
Snažím se auto stále odlehčovat. Sundal jsem tedy tapecy dveří, odstranil krycí fólii a "tmel". Dveřě jsem očistil, obrousil a stříknul do černé. Z kurty jsem si udělal kliky.
Svařil jsem dolní spodní rozpěru. Inspiroval jsem se rozpěrou Beaks. Ještě mě čeká rozpěra mezi B sloupky a dvě přední.
Opravil jsem zámek, který se pokoušel někdo vypáčit.
Zakoupil jsem oba zadní kotouče Brembo a desky na předek, které jsou na jiný model a musím je vyměnit. Auto jsem teď odstavil a nutně musím zrepasovat všechny třmeny.
Také mě čeká výměna silentbloků v zadních příčných ramenech. Maté někdo zkušenosti se sadami z Ebaye?
A třešnička na závěr, identifikoval jsem divný zvuk při prudkém brždění od přední nápravy.
Suma sumárum:
Jízda na okruhu......................800 kč
Těsnění olejové vany.................291 kč
výfuk..................................400 + 238 kč pošta
Žáruvzdorný sprej na výfuky........165 kč
Jekl 30x30x2 mm 0,7 m.............30 kč
Zadní brzdový kotouč Brembo 2ks...822 kč
Přední desky...........................268 kč
pošta...................................150 kč
černý sprej + modrá syntetika........328 kč
Naposledy upravil(a) !Vojta! dne 13 srp 2014 21:45, celkem upraveno 1 x.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
Na vaně to chce dodržet moment, dondaval jsem držáček utáh moc a už začal sáknout na starým motoru, jestli nemáš manuál stáhni si ho. S tou pneu jsem měl něco podobnýho, jízda pohoda, ale pak se ubrousila hlavička a když si zastavil na tom šroubu, tak do rána kolo prázdný, nemusí ti to dělat, ale bud značku na pneu, nebo vytáhnout a zalepit.
Re: !Vojta! - CRX 2G
No právě tu vanu dotahuju tak nějak "citem". Mám momenťák s rozsahem od 20 Nm a nechce se mi kupovat další. Jinak pneu zatím drží.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
Včera konečně namontovány zadní poface světla, sháněl jsme je vcelku dlouho, ale čekání se vyplatilo a sehnal jsem je za krásnou cenu. Nějaký mušky mají, ale přesto jsou ve slušném stavu.
Zakoupil jsem oba dva přední černé blatníky, ale musím je stejně přelakovat.
Dnes jsem sundal všechny čtyři třmeny a čeká je generálka. Uvažuji nad kompletní repasí podvozku.
A taky dorazil balík ze Speedpra.
Celkem:
Komplet zadní světla...................300 kč + 100 kč pošta
oba přední blatníky.....................1 500 + 50 kč pošta (prodávající mi má ještě poslat nějaké peníze zpět kvůli jejich stavu, tak uvidíme)
Speedpro:
nůž na pásy...........................135 kč
návleky pásů..........................187 kč
pedály.................................130 kč
volant..................................961 kč
rukavice omp..........................492 kč
pošta...................................140 kč
barva na brzdy.........................???
Zakoupil jsem oba dva přední černé blatníky, ale musím je stejně přelakovat.
Dnes jsem sundal všechny čtyři třmeny a čeká je generálka. Uvažuji nad kompletní repasí podvozku.
A taky dorazil balík ze Speedpra.
Celkem:
Komplet zadní světla...................300 kč + 100 kč pošta
oba přední blatníky.....................1 500 + 50 kč pošta (prodávající mi má ještě poslat nějaké peníze zpět kvůli jejich stavu, tak uvidíme)
Speedpro:
nůž na pásy...........................135 kč
návleky pásů..........................187 kč
pedály.................................130 kč
volant..................................961 kč
rukavice omp..........................492 kč
pošta...................................140 kč
barva na brzdy.........................???
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
- Wláďa
- Správce fóra

- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: !Vojta! - CRX 2G
Ty jedeš kluku
Líbí se mi tvoje odhodlání a že to tady pěkně rozepisuješ 

crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Re: !Vojta! - CRX 2G
2Wláďa: No odhodlání nechybí
, ale zatím jsem na autě nic moc neudělal. Hlavně exteriér je katastrofa a nevím, jestli má cenu vůbec do týhle kastle investovat
Jinak pomalu začínám repasovat třmeny. Přední jsou vcelku ve slušném stavu. Zadní jsou na tom podstatně hůř a na jednom chybí nějaké části z mechanismu ruční brzdy.
Jinak pomalu začínám repasovat třmeny. Přední jsou vcelku ve slušném stavu. Zadní jsou na tom podstatně hůř a na jednom chybí nějaké části z mechanismu ruční brzdy.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
jo taky jsem na autě neměl kompletní mechanismus ručky, naštěstí jsem měl dvoje náhradní třmeny
. Takže jestli budeš potřebovat není problém.
Re: !Vojta! - CRX 2G
Tak třmeny jsou rozdělané na stole a čekám než přijdou opravné sady a barva.
Dnes jsem zakoupil zánovní trubkovou sedačku Sparco Sprint V. Je pěkná a mám z ní opravdu radost. Jsem zvědavý, jestli se v ní bude dát vydržet víc než 100 km.
Celkem:
Sedačka Sparco Sprint V...............2 700 kč
Dnes jsem zakoupil zánovní trubkovou sedačku Sparco Sprint V. Je pěkná a mám z ní opravdu radost. Jsem zvědavý, jestli se v ní bude dát vydržet víc než 100 km.
Celkem:
Sedačka Sparco Sprint V...............2 700 kč
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
Tak píšu další postup. Všechny čtyři třmeny byly kompletně rozebrané, obroušené a nalakované. Všechno šlo hladce a bez problémů. Přikládám fotku repasních sad na brzdiče, někomu by se mohli hodit čísla výrobků. Na zadek jsem namontoval nové kotouče a na předek nové desky Japanparts. Od těch předních desek jsem nečekal nic světoborného za tu cenu, ale hodně mě zklamali. Smrdí, práší, ale prostě nebrzdí. Nedoporučuju je. Dále jsem vyndal a rozhýbal zadní lanovody. Třmeny jsou ve stoprocentním stavu, ale prostě to stále není ono a nebrzdí to podle mých představ.
Nalakoval jsem přední stěrače do lesklé černé. Zadní stěrač jsem demontoval i s motorkem a z kusu plastu jsem udělal záslepku.
Nainstaloval jsem sportovní volant, návleky pásů a nůž na pásy. Dále jsem demontoval manžetu řadící páky. Sundal jsem výtlum ze spodku kapoty.
Namontoval jsem sportovní sedačku. Uchytil jsem ji pomocí dvou pásovin a šroubů do origo pojezdů. Do origo pojezdů jsem musel vrtat další díry. Ještě mě čeká nějaký upgrade a pak lak držáku.
A nakonec mi dorazili nějaké nálepky.
28.8.2014 jsem se zúčastnil volných jízd na okruhu v Brně. Byl to trochu skok z V.Mýta, ale dobrý. Prostě je to zase úplně jiný. Účast byla veliká.
Celkem:
2x opravná sada zadního brzdiče..............................2x206 kč
1x opr. sada předního brzdiče s pístkem......................500 kč
1x opr. sada předního brzdiče..................................276 kč
2x hliníková podložka 10x16x1..................................2 kč
Teplotně odolný sprej............................................198 kč
Brzdová kapalina 1l...............................................120 kč
Pružina pro vracení lanovodu.....................................40 kč - Díky fegutovi
Odvzdušnění v servise.............................................100 kč
Přední desky Japanparts...........................................569 kč s poštou
Černý sprej.........................................................115 kč
Nálepky.............................................................160 kč s poštou
Jízdy v Brně na Masarykově okruhu...............................550 kč/25 min
Nalakoval jsem přední stěrače do lesklé černé. Zadní stěrač jsem demontoval i s motorkem a z kusu plastu jsem udělal záslepku.
Nainstaloval jsem sportovní volant, návleky pásů a nůž na pásy. Dále jsem demontoval manžetu řadící páky. Sundal jsem výtlum ze spodku kapoty.
Namontoval jsem sportovní sedačku. Uchytil jsem ji pomocí dvou pásovin a šroubů do origo pojezdů. Do origo pojezdů jsem musel vrtat další díry. Ještě mě čeká nějaký upgrade a pak lak držáku.
A nakonec mi dorazili nějaké nálepky.
28.8.2014 jsem se zúčastnil volných jízd na okruhu v Brně. Byl to trochu skok z V.Mýta, ale dobrý. Prostě je to zase úplně jiný. Účast byla veliká.
Celkem:
2x opravná sada zadního brzdiče..............................2x206 kč
1x opr. sada předního brzdiče s pístkem......................500 kč
1x opr. sada předního brzdiče..................................276 kč
2x hliníková podložka 10x16x1..................................2 kč
Teplotně odolný sprej............................................198 kč
Brzdová kapalina 1l...............................................120 kč
Pružina pro vracení lanovodu.....................................40 kč - Díky fegutovi
Odvzdušnění v servise.............................................100 kč
Přední desky Japanparts...........................................569 kč s poštou
Černý sprej.........................................................115 kč
Nálepky.............................................................160 kč s poštou
Jízdy v Brně na Masarykově okruhu...............................550 kč/25 min
Naposledy upravil(a) !Vojta! dne 29 srp 2014 23:09, celkem upraveno 2 x.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
Další fotky.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: !Vojta! - CRX 2G
Tak po dvou měsíční pauze píšu další report.
Začnu tím, že jsem zakoupil disky O.Z a k tomu 6 kusů slicků. Čtyři slicky jsou značky Michelin, dvakrát směs S8A a dvakrát S9B. Zbylé dvě pneumatiky jsou "slicky"(protektory) Markgum. Na disky jsem nasadil slicky Michelin. Hmotnost jednoho slicku je 7,4 kg a komplet disk R15 se slickem váží 16,1 kg
. Na diskách R15 se konečně ukázalo, jaká je to koza viz. fotky.
Zůčastnil jsem se Volných jízd ve Vysokém Mýtě a otestoval zakoupené slicky. Samé pozitiva. O bortící se bočnici už se mi může jen zdát.
Auto to posunulo neskutečně dopředu a je to zase úplně jiné.
Dále jsme zakoupil průduchy topení do palubovky, ty moje byly nefunkční. Nalakoval jsem stříbrný rámeček poziček na černo. Vyměnil jsem přední blinkr v nárazníku, už mám oba stejné. Opravil jsem držák vzpěry kapoty. Celkově na auto nebyl moc čas a nic jsme na něm neudělal.
Také jsme se zůčastnil Dnu otevřených dveří na okruhu v Mostě. Měl jsme to sice kus cesty, ale stálo to za to.
Sezóna už pomalu končí, tak bych si ji trochu zrekapituloval. Auto bylo schopné odjet 4xjízdy ve Vysokém Mýtě, 1X Brno a 1x Most. Všude jsem jel po ose a nejblíž to mám do Brna, které je vzdálené 130 km. Auto jsem na okruhu vůbec nešetřil. V Mýtě nebyl problém zajet kolem 20 kol v kuse naplno. V Brně jsem zvládnul 25 minutový stint také bez chlazení. Většinu jízd odjelo auto na oleji 10w40 a to byl vždycky mix různých značek.
Na to, že se jedná o více než 20 let staré auto za 20 tisíc, tak celou tuto sezónu odjelo bez jediné závady a to většinu času blízko omezovače.
. Nutno ale poznamenat, že technický stav(hlavně podvozku) je mizerný.
A teď k dalšímu bodu. Měl jsem první konfrontaci s Policií a doufám, že i poslední. Trochu mi to vnutilo myšlenku udělat z auta pouze okruhový "speciál". V podstatě jsem s autem jezdil jen na okruh a zpátky, plus jsem se občas o víkendu projel na okreskách. Největší limit je zatím to, že nemám skupinu E v řidičáku a nemůžu tedy tahat auto na plaťáku. A taky se nechci vzdát tý srandy, kterou člověk zažije na okresce, ikdyž je to občas už dost za hranou. Pohrávám si tedy s myšlenkou, že zruším papíry. Nechám vevařit klec, repas podvozku, polyurethany a větší brzdy. Začíná se pomalu šetřit
. Bohužel teď nemám na auto vůbec čas a musím se věnovat škole, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. 
Celkem:
Disky + 6x slick......................6 000 kč
Průchody topení a drobnosti.......500 kč
základ na plasty.....................100 kč
černý sprej...........................100 kč
Začnu tím, že jsem zakoupil disky O.Z a k tomu 6 kusů slicků. Čtyři slicky jsou značky Michelin, dvakrát směs S8A a dvakrát S9B. Zbylé dvě pneumatiky jsou "slicky"(protektory) Markgum. Na disky jsem nasadil slicky Michelin. Hmotnost jednoho slicku je 7,4 kg a komplet disk R15 se slickem váží 16,1 kg
Zůčastnil jsem se Volných jízd ve Vysokém Mýtě a otestoval zakoupené slicky. Samé pozitiva. O bortící se bočnici už se mi může jen zdát.
Dále jsme zakoupil průduchy topení do palubovky, ty moje byly nefunkční. Nalakoval jsem stříbrný rámeček poziček na černo. Vyměnil jsem přední blinkr v nárazníku, už mám oba stejné. Opravil jsem držák vzpěry kapoty. Celkově na auto nebyl moc čas a nic jsme na něm neudělal.
Také jsme se zůčastnil Dnu otevřených dveří na okruhu v Mostě. Měl jsme to sice kus cesty, ale stálo to za to.
Sezóna už pomalu končí, tak bych si ji trochu zrekapituloval. Auto bylo schopné odjet 4xjízdy ve Vysokém Mýtě, 1X Brno a 1x Most. Všude jsem jel po ose a nejblíž to mám do Brna, které je vzdálené 130 km. Auto jsem na okruhu vůbec nešetřil. V Mýtě nebyl problém zajet kolem 20 kol v kuse naplno. V Brně jsem zvládnul 25 minutový stint také bez chlazení. Většinu jízd odjelo auto na oleji 10w40 a to byl vždycky mix různých značek.
Na to, že se jedná o více než 20 let staré auto za 20 tisíc, tak celou tuto sezónu odjelo bez jediné závady a to většinu času blízko omezovače.
. Nutno ale poznamenat, že technický stav(hlavně podvozku) je mizerný.A teď k dalšímu bodu. Měl jsem první konfrontaci s Policií a doufám, že i poslední. Trochu mi to vnutilo myšlenku udělat z auta pouze okruhový "speciál". V podstatě jsem s autem jezdil jen na okruh a zpátky, plus jsem se občas o víkendu projel na okreskách. Největší limit je zatím to, že nemám skupinu E v řidičáku a nemůžu tedy tahat auto na plaťáku. A taky se nechci vzdát tý srandy, kterou člověk zažije na okresce, ikdyž je to občas už dost za hranou. Pohrávám si tedy s myšlenkou, že zruším papíry. Nechám vevařit klec, repas podvozku, polyurethany a větší brzdy. Začíná se pomalu šetřit
Celkem:
Disky + 6x slick......................6 000 kč
Průchody topení a drobnosti.......500 kč
základ na plasty.....................100 kč
černý sprej...........................100 kč
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti