Dnes další fajnová zjištění... po zadření motoru, které se mi stalo (ne moji chybou), šel motor v podstatě na reklamaci do minimálně mnou již opovrhujícího servisu v Praze Motorart... Závada byla přesně tak, že motor nebyl přidřený, ale šálky se rozletěli. Během této reklamace jsem řekl, ať teda, když je motor venku, ať zkontrolují vše a popřípadě vše vymění. Mělo by být vše vyměněné s tím, že jsem si zaplatil pístní a stěrací kroužky. Klika byla prý zbroušena (nejspíš ano, je "lesklá"), písty byli nejspíš venku. Vyměněno snad vše a dány výbrusové věci. Ohledně válců mi bylo řečeno, že u těch výbrus potřeba není, že jsou jako nové. Tím, že se mi v současné době dělá GO hlavy a tím pádem jsme se mohli podívat na ovalitu válců a popřípadě se podívat na písty (jen z vrchu), změřil se blok a prostě tak nějak všechno, co šlo... zjistilo se, že válce nejsou zdaleka jako nové a že jsou dokonce (podle prvního měření) za limitem servisního zásahu. Podle všeho 81,07 je limit... já mám 81,08. Ale divné je to, že to není ve směru, ve kterých vlastně "chodí" píst, ale jak kdyby boční strany. Bude se to teda měřit ještě jedním měřákem a zjistí se, zda-li bylo měření přesné, či ne... každopádně jestli ne... už na toho kokota seru a jdu mu dát motor, ať si ho třeba do prdele narve a ať mi dá okamžité jiný. Protože kdyby mi tehdy řekl, že to je špatný, tak se to nechalo udělat a dohodli bychom se nějak... ale takto, pokud mi úmyslně lhal, což si myslím, že ano, jelikož by musel dávat výbrusové písty a tak... tak do toho nešel, aby neprodělal. Ale řeknu vám, že jestli to bude fakt špatné, tak mu ten motor omlátil o hlavu a udělám mu takové jméno, že se z toho posere!
omlouvám se za moji mluvu, obvykle jsem klidný a sprosté slovo ze mě vyletí jednou za 100 let... teď jsem si to vybral na pár století dopředu... ale tohle je fakt už moc. Krom toho, pokud se zjistí, že ten motor je opravdu v tak špatném stavu, tak nejedu na CRX sraz CRXkem.... zase...
