



stejen otvira později
Moderátor: Minor
skritek píše:Dobře ty![]()
![]()
![]()
![]()
Blackburn píše:Nejde ani tak o bohatou směs ale spíše o to že časování ventilu je uplně jinde.
Nojo, K-series a B-series....udaj za 10minut 12 nabývá trochu jiných rozměrů![]()
Každopádně když takle nastaví rozvody tak je hovado...
Fegut píše:A co ten olej, pořád to tak chlastá? Já měl na prvním motoru d16 taky špatně sací vačku o zub, byla na 11 hod, takže to otevíralo dřív a jelo to úplně stejně a spotřeba šla mírně nahoru.
murtin píše:nastavení vaček od výrobce je věc kompromisu.exhalace,pravidelnost chodu na volnoběh,průběh výkonu.. sací co otvírá později může mít lepší nárůst ve špičce,protože setrvačnost vzduchu to může déle plnit.to je ale hodně laborování např.s délkou sacích větví a bohatostí v různých režimech.ten zoubek semtam může,ale nemusí mít velký vliv. horší je nebezpečí potkání při pozdním zav.výfuku nebo brzkém otevření sacích
Jimmy_CRX píše:klidek chlapecasu je este stale dost
![]()
drz sa!
Sumisu píše:No k té spojce, místo spojky není chyba přímo v jejím ovládání? Na B18C4 / C6 už je hydraulicky pokud se nepletu ne?
Loiza666 píše:Sumisu píše:No k té spojce, místo spojky není chyba přímo v jejím ovládání? Na B18C4 / C6 už je hydraulicky pokud se nepletu ne?
Nepleteš se. Dívali jsme se s J!R! a pístek vyjíždí zhruba 1cm...
Sumisu píše:Loiza666 píše:Sumisu píše:No k té spojce, místo spojky není chyba přímo v jejím ovládání? Na B18C4 / C6 už je hydraulicky pokud se nepletu ne?
Nepleteš se. Dívali jsme se s J!R! a pístek vyjíždí zhruba 1cm...
Hmm .. no tak potom jedině rozhodit a zjistit kde je chyba. Tak hodně štěstí při té Tvojí smůle
Blackburn píše:Na neutrál nemůže ani točit více, tam už je limit vaček a jistě je to hlídané elektronicky. Motor vytáčíš na časování, které je dělané aby bylo efektivní do sepnutí VTEC (kolem těch 6000). Ve VTEC už jede na jiný profil vačky, který má limit dále.
To co popisuješ u spojky, tak to vypadá na přítlačák. (a nebo jen nedostatečný chod válečku-kapalina, doraz atd)
Jinak jet bez řemenice, to jsi měl opravdu štěstí. Jak píšeš, ozubené kolečko co žene rozvody je v axiálním směru drženo právě řemenicí, trošičku to jistí právě dekl. Ale to je plast který se prošoupe.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů