


Moderátor: Minor
Sumisu píše: .. jen prostě na ježdění do práce a týdenní nájezd 500km to prostě není, proto jde vůz z domu.
Loiza666 píše:Sumisu píše: .. jen prostě na ježdění do práce a týdenní nájezd 500km to prostě není, proto jde vůz z domu.
Počkej... a co je na tom špatného ?jako že to je moc nebo málo ?
Sumisu píše:Loiza666 píše:Sumisu píše: .. jen prostě na ježdění do práce a týdenní nájezd 500km to prostě není, proto jde vůz z domu.
Počkej... a co je na tom špatného ?jako že to je moc nebo málo ?
Ehm .. aha tady je někdo řidič z povolání .. Není to něco extra, není to nejmíň .. ale proste jsou idealnější auta na takovýhle dojíždění za prací, nebo se snad pletu a tu žlutou audi sis koupil kvůli barvě?
Martin16 píše:Ale tady ta vypadá dost krutě, zachovale a původně. Na tu bych se jel podívat kdybych sháněl CéroA to ventilový víko má ve stejných barvách jak já
![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/26773601/Prodam-Hondu-CRX.php
Redy píše:Ty kráso no kde se tohle objevilo...
Honda CRX VTEC 1991 r. 1,6.
Výkon 280 KM, 317 Nm ( mám na to potvrzení ). Dynamický tlak 0,6 baru.
Motor B16A2 s turbem.
- iridové svíčky NGK
- titanové ventily, dvojité pružiny
- leštěné kanály hlavice (sací i výfukové)
- Sací kolektor Skunk Pro 2
- dva válce Skunk
- pánve ACL
- turbocharger T3 T4, výfukový kolektor "beran" určený pro turbo ( dodatečný přetlakový ventil spalovacích plynů blox )
- intercooler, velký chladič vody, dodatečný chladič oleje
- downpipe
- upevnění motoru Hasport
- hybridní převodovka s nastavením 45%, 5-tá rychlost ze Civicu
- dodateční ukazatelé ( turbo dynamický tlak, teplota oleje, tlak oleje )
- vyměněné počítadlo ( - jaké to tady není napsáno, klidně to může být tachometr... ) z Hondy Civic
- nerezový výfuk 3"
- tlumič Magnaflow
- řadící páka z Type-R, schortshifter
- zavěšení: amortizátory Eibach, pružiny H&R
- brzdy EBC ( kotoučové Turbo Groove, brzdové destičky Red Stuff )
- brzdové třmeny a kolesa z Hondy VTi
- brzdový systém v ocelovém pouzdře
- převodovka ( spiek - to netuším co to je, nějaká speciální velmi odolná převodovka s nějakým povrchem, co jsem se dočetla... )
- hliníkové disky Advan Racing
James píše:Ta šedivka vypadá fákt dobře, akorát ty ceny dohodou nejak nemusímA ta žlutá taky fajne, jsem rád, že už u ní konečně smazali ten VTEC
Na tachecu to vypadá, jako by měla najeto jen 14 tis, to při tom přetáčení tachecu někdo usnul ne?
Minor píše:Redy píše:Ty kráso no kde se tohle objevilo...
Honda CRX VTEC 1991 r. 1,6.
Výkon 280 KM, 317 Nm ( mám na to potvrzení ). Dynamický tlak 0,6 baru.
Motor B16A2 s turbem.
- iridové svíčky NGK
- titanové ventily, dvojité pružiny
- leštěné kanály hlavice (sací i výfukové)
- Sací kolektor Skunk Pro 2
- dva válce Skunk
- pánve ACL
- turbocharger T3 T4, výfukový kolektor "beran" určený pro turbo ( dodatečný přetlakový ventil spalovacích plynů blox )
- intercooler, velký chladič vody, dodatečný chladič oleje
- downpipe
- upevnění motoru Hasport
- hybridní převodovka s nastavením 45%, 5-tá rychlost ze Civicu
- dodateční ukazatelé ( turbo dynamický tlak, teplota oleje, tlak oleje )
- vyměněné počítadlo ( - jaké to tady není napsáno, klidně to může být tachometr... ) z Hondy Civic
- nerezový výfuk 3"
- tlumič Magnaflow
- řadící páka z Type-R, schortshifter
- zavěšení: amortizátory Eibach, pružiny H&R
- brzdy EBC ( kotoučové Turbo Groove, brzdové destičky Red Stuff )
- brzdové třmeny a kolesa z Hondy VTi
- brzdový systém v ocelovém pouzdře
- převodovka ( spiek - to netuším co to je, nějaká speciální velmi odolná převodovka s nějakým povrchem, co jsem se dočetla... )
- hliníkové disky Advan Racing
V inzerci je uveden coby kontakt Petr, tady to ale píše nějaká ženská
A psal to někdo, kdo tomu nerozumí a psal to zřejmě podle překladu a rovnou si to i komentoval
Co jsem našel, amortizator se říká tlumičům litevsky a taky rusky, že by to auto byl nějaký dovoz na kšeft?
Zpět na „Bazar - Prodám CRX / CRX for sale“
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů