K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Kecání o ničem a o všem

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Igi
Miminko
Miminko
Příspěvky: 7
Registrován: 11 dub 2011 21:54
Bydliště: Slovensko -> Galanta
Kontaktovat uživatele:

K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Igi » 29 črc 2013 23:57

Do CRX ide swapnut viacero motorov,mozno ste uz nad tym aj vy premyslali.. K20A by sa malo vmestit na uchytoch od Hasport.Ale neviem co je na nich take vynimocne.Vie to niekto? *vtec*

Uživatelský avatar
PIWEL
Klouček
Klouček
Příspěvky: 187
Registrován: 05 led 2012 01:22
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod PIWEL » 30 črc 2013 00:34

třeba to, že B16 stojí 25-30 000 ,-Kč + 10-15 000,- práce (musí se převařit úchyty a natáhnout nová elektrika)...a výkon poroste o necelých 20kw, krouťák o 4 Nm...B18 z Integry stojí cca 50 000,- + stejná práce, možná víc, výkon vzroste na 140kw, krouťák na 178 Nm (serie D16Z5 má 140 Nm, B16A1 144Nm)...ale K20 se dá sehnat za 60 000,- + stejná práce a dostaneš 147kw, 193 Nm a navíc je to nejnovější motor ze všech zmiňovaných...

když jsem před rokem a čtvrt kupoval CRX, byl jsem natěšený jak tam za pár korun nacpu B16ku a budu mít to nejlepší co jde...ale časem když jsem si to trochu víc nastudoval, tak jsem přišel na to, že B16 je málo muziky za moc peněz, motor z Integry je těžké sehnat, navíc stojí víceméně stejně jako K20, tím pádem mi vyšlo že K20 je jediná a podle mě nejvýhodnější volba...

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Swingal » 30 črc 2013 08:48

Mozno ano ale pri k20 musis prerabat vsetko. Aj drziaky brzdoveho posilovaca, proste komplet motorovy priestor nanovo. Kdezto pr b-swape sa niektore veci mozu ponechat tam kde su. Takisto k20 je uplne inak otoceny tusim.

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Minor » 30 črc 2013 10:25

Z mého pohledu je ideální "frankenstein", čili dvoulitrový blok z CRV + palice vtec.
K20 do céra nacpat jde, je to fajn motor, o to nic, ale s ohledem na řazaní je třeba nutné zrušit u céra středový panel a řadička přijde tam a vypadá to děsně blbě. A přestavba je náročnější než u motoru řady B.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
PIWEL
Klouček
Klouček
Příspěvky: 187
Registrován: 05 led 2012 01:22
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod PIWEL » 30 črc 2013 13:01

Minor píše:Z mého pohledu je ideální "frankenstein", čili dvoulitrový blok z CRV + palice vtec.
K20 do céra nacpat jde, je to fajn motor, o to nic, ale s ohledem na řazaní je třeba nutné zrušit u céra středový panel a řadička přijde tam a vypadá to děsně blbě. A přestavba je náročnější než u motoru řady B.



ne u všech předělávek s K20 je zachována "dodávková řadička", je jich pár i s normální pákou...samozřejmě zástavba K20 bude nejnáročnější protože motor je koncepčně úplně jiný...
a z "frankensteina" se dá dostat kolik? a za kolik? :) viděl jsme to u jednoho CRX kdysi na honda clubu...je to spojení B20B a B16A(1,2,B)? to zní taky zajímavě, kor když vím kde sehnat hlavu a písty z B16B *vtec*

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Minor » 30 črc 2013 13:35

Kolik? Záleží na komponentech a penězích :)
Nějaké čtení http://www.b20vtec.com/forums/b-series-tech/56400-how-build-reliable-lsvtec-b20vtec-guide.html
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Swingal » 30 črc 2013 15:27

co som to studoval tak cca 1600€ za material, k tomu treba priratat robotu. Pocital som s komplet B16 swapom plus B20Z blok a zopar nutnosti (VTEC mazanie, silentbloky motora atd)

Uživatelský avatar
Robo23x
CRXař
CRXař
Příspěvky: 412
Registrován: 09 úno 2010 18:26
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Robo23x » 30 črc 2013 16:24

1600€ je podľa mňa trochu prehnaná cena .. základ je zohnať blok a hlavu a to sa dá za cca 400€ ( niekedy menej - niekedy viac) ďalej je treba b20 vtec kit čo je cca 200€, olejová pumpa asi 150€ .... . to sú asi najdrahšie veci. Celkovo by sa to malo vojsť do 1000€, ďalej záleží či sa bude elektrika prerábať na obd1 a potom ladiť alebo sa naladí na obd0. Na internete je sa dá o b20 nájsť veľmi veľa ( väčšinou v angličtine) výkon záleží od použitej hlavy a komponentov cca 140 - 160kw

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Swingal » 30 črc 2013 18:00

No co som pocital, tak silentbloky cca 150€, doriesenie oleja pre VTEC 250€, B20 aj s prevodovkou 400€ (komplet, aj ked budem potrebovat iba blok, zvysok by sa vyhpodil alebo rozpredal), B16 swap 700€ (berem ako zaklad, vymenit na nom len blok), a popritom by sa spravila mensia GO, ako olej, cerpadlo, repasovany altik, rozvody, prekopavka na OBD nakolko ladenie bude potrebne ...

Uživatelský avatar
Igi
Miminko
Miminko
Příspěvky: 7
Registrován: 11 dub 2011 21:54
Bydliště: Slovensko -> Galanta
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Igi » 30 črc 2013 19:00

ako tak citam,tak tu K20 do kasne ide dat,ale je s nou roboty ako na kostole *oprava*
s frankensteinom to ide dat na rovnaky vykon jednoduchsie a za menej penazi..to je hodne zaujimava info *fin*

Uživatelský avatar
Robo23x
CRXař
CRXař
Příspěvky: 412
Registrován: 09 úno 2010 18:26
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Robo23x » 30 črc 2013 21:58

Na swap kit silenty by som sa moc nespoliehal lebo sú väčšinou všetky z ameriky a tam dohc d-čko nemali tak pochybujem že úchyty na kasni budú rovnaké ako na edm .. skôr sa budú dať prerobiť silenty z b série. Čo sa týka oleja pre vtec tak vychádza cca 150€ http://www.ebay.co.uk/itm/Golden-Eagle-VTEC-Conversion-Kit-Civic-Integra-LS-GSR-B16-B18-B20-No-Gasket-/300746726468?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4605e6dc44 ale už sa dajú kúpiť aj lacnejšie verzie, ďalej je treba tesnenie pod hlavu a je dobré dať arp štyfty na hlavu aj na ojnice. Prevodovka z b20 je ti zbytočná lebo crv je 4x4 .. radšej použiť s9b z civicu vti a tá má rovno aj samosvor. Cena za hlavu b16a1 je cca 150€ alebo z itr sa dá zohnať za cca 450€ vtedy sa dá z motora vytiahnuť väčší výkon ako pri a1. Ďalej veci ako olejové čerpadlo, vaňa a veci okolo toho na dokončenie. Veľký podiel ceny zohráva to koľko si človek dokáže spraviť vecí sám a nepotrebuje pri tom niekoho platiť 8-)

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Swingal » 31 črc 2013 00:16

Ano, len stale mam v hlave myslienku ze ... B16 je vysokootackovy motor, B20 je "nizkootackovy". Ak by sme vnutornosti nechali B20 a dali len hlavu B16 tak neviem ci by ten spodok uniesol tych 8000 otacok. Preto by som bol najradsej keby sa z B20 zobral maximalne blok a par veci ktore by inak nesedeli a vsetko sa to narvalo do kompletnej B16. Ak by sa do B20 bloku dala narvat klukovka, ojnice a piesty z B16 tak by to bolo super. Co som na CRX UK fore cital tak zo seriovovou ECU (B16), by sa malo dosiahnut cca 190k a 200Nm co by kazdemu stacilo. Nejedm to uz teraz velmo rozoberat lebo sa zasa pre to nadchnem a zacnem kupovat kraviny :D A este k prevodovke, nie vsetky crv su 4x4, a pocul som ze je jedno ci zoberes B20B alebo B20Z motor, bloky su viac menej rovnake.

Uživatelský avatar
Robo23x
CRXař
CRXař
Příspěvky: 412
Registrován: 09 úno 2010 18:26
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Robo23x » 31 črc 2013 08:17

Tak ono pri dobre spravenej b20 to netreba hnať na 8000ot .. má dosť výkonu a kruťaku o dosť nižšie. Myslím že na spodku by sa moc vecí z b16 použiť nedalo .. Kvôli otáčkam som tam napísal že treba dať arpy aj na ojnice ale samozrejme je lepšie dať spodok nový a mať istotu ale to je zas pekných pár 100viek eur navyše. A blok sa dá použiť aj b20b aj b20z .. niekde som čítal že pri b20z sa to skladá trošku horšie. Každopádne aj v čr sa pár takýchto motorov pohybuje .. na hc to má vo svojom topicu pekne rozpísané Mattik *fin* http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=44609&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=06d83ff85cb4a894156b77ba11fa2ca0

Uživatelský avatar
Igi
Miminko
Miminko
Příspěvky: 7
Registrován: 11 dub 2011 21:54
Bydliště: Slovensko -> Galanta
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Igi » 31 črc 2013 10:33

ked honda,tak cervene pole *jizda* :D inak to nevidim..takze ten hybrid b20 a b16 bude co vlastne?nizkootackovy?vysokootackovy?zacinam sa v tom stracat a je rozdiel mat 200 koni a 200 koni..lebo znami ma 2litrer z accordu type r v civike,druhy ma z integry type r v civike a ten integracky,co je objemovo aj vykonovo slabsi,tu s accordackym motorom zanechal na sprintoch :] a kasne vahovo velmi podobne,aj gumy podobne,aj prevodovky podobne :] skoda,ze sa do motorov vyznam perfektne *vytlem*

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod J!R! » 31 črc 2013 10:55

Igi píše:ked honda,tak cervene pole *jizda* :D inak to nevidim..takze ten hybrid b20 a b16 bude co vlastne?nizkootackovy?vysokootackovy?zacinam sa v tom stracat a je rozdiel mat 200 koni a 200 koni..lebo znami ma 2litrer z accordu type r v civike,druhy ma z integry type r v civike a ten integracky,co je objemovo aj vykonovo slabsi,tu s accordackym motorom zanechal na sprintoch :] a kasne vahovo velmi podobne,aj gumy podobne,aj prevodovky podobne :] skoda,ze sa do motorov vyznam perfektne *vytlem*


Samozrejme vysokotackovy, jinak by tam nemusel byt VTEC.Taky se mi nezda zeby se daly pouzit pisty z B16...chce to zjistit vrtani, ale mam dojem ze se davaj snad z 2.0l preludy anebo jine primo pro prestavby Frankestein.Stejne tak se dodelava odstrik spodni casti pistu.Jinak bych rekl ze 200koni a 200koni je rozdil pouze v atmo a preplnovane verzi.Jak porovnavas svy dva kamose, tak hrozne moc zalezi na jejich ridickem umeni a nejak se mi nezda to slovo podobne u prevodovky...gumy ok, ale u prevodovky pochybuju.Stejne tak i vaha musi byt rozdilna.Pak zalezi jaky ma kdo i brzdy atd atd...Ale ITR je urcite tocivejsi.Mimochodem myslim ze ATR je 2.2.

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Swingal » 31 črc 2013 11:32

Atr je 2.0, oznacenie h22 je trosku matuce. Ma 217 koni a zevraj jedna crx po slovensku s tymto motorom chodi. Ale atr motor Stoji vyse 2000e co som pozeral

Uživatelský avatar
Robo23x
CRXař
CRXař
Příspěvky: 412
Registrován: 09 úno 2010 18:26
Kontaktovat uživatele:

Re: K20A -preco su take favorizovane pri swapoch?

Příspěvekod Robo23x » 31 črc 2013 13:01

Na slovensku ich jazdí podľa mňa viac ;) a je to 2198 cm3 a výkon je 156kw


Zpět na „Pokec / Discussion“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů