Tak jelikož přítelkyně spí a já usnout nemohu tak napíši co je nového. Bohužel na samotném crxu se nijak nepostoupilo ( to stále odpočívá v garáž), ale zato jsem koupil další motor který by měl mít najeto polovic co můj stařík, spoustu dílů od Minora v lepším stavu než jsou ty mé, přední 282 třmeny z preludy ( ještě přemýšlím zda je spíše nevyměnit za dvoupístkové z legenda - třeba někdo poradí), catback srs a tenzo-r Cai od MalTake, rozdělovač z B16A2 OBD1, Lízátko J's (bohužel pošť(ev)áci s ním blbě manipulovali takže po rozbalení se zjistila prasklina - vše je už v řešení) . V tuto chvilku se čeká až budeme mít oba s Codym čas abych ho mohl navštívit a vzít od něj nějaké díly místo mích omalovánek.
Tak a co jsem po celou dobu co jsem nepsal dělal kromě učení do školy a studování různých projektů v cizině jsem se pustil do rozborky a malé opravy motoru co jsem koupil. Jelikož jsem měl nakoupenou většinu dílů na GO a motor bych stejně přetěsňoval rozhodl jsem se, že udělám vše (šály, pánve, kruhy, hlava, gufera a těsnění, rozvody...) a nejen to. Protože došli finance (mám je na stranu na auto na normál ježdění a dovolenou) tak jsem si říkal když už ten motor dělám tak ať to i vypadá celý se očistil a následně nastříkal. V tuto chvilku je rozebraný a připravený na složení jen mě čeká teď z výplaty nechat udělat hlavu, koupit ojniční šály. Až bude hotová hlava tak se složí a připraví, pak podle financí: vodní pumpu, termostat, palivový filtr, nechat zalít přední i zadní silent motoru. Až vše bude udělané, udělají se rozvody, motor se nastrojí a vymění. Potom mě čeká STK a po dobu zajíždění použiju jednu ze tří spojkových jetých sad co tu mám mezitím se z financí pořídí nějaká nová spojková sada a nechá se odlehčit setrvák. Až bude zajeto vymění se olej s filtrem a spojka se setrvákem a udělá se swap předních brzd.
Když si na něco vzpomenu tak to doplním a zítra nahraju fotky z práce na motoru a hodím sem link
Fotky z práce na motoru
http://amstaff.rajce.idnes.cz/B16A1_Reborn
