Nejakej homous psal na netu co prodaval cero ze to ma chipnuty a ze to ma 110kw jako vti...ale to me prijde jako bejkarna Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Moderátor: Minor
Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Jen mam zase blbej dotaz ...na netu jsem vsude hledal chip na ed 9 nebo ee8 ale vesmes to vsechno co jsem nasel bylo na del sol .... zajmalo by me o kolik tak narusta vykon a Nm ?
Nejakej homous psal na netu co prodaval cero ze to ma chipnuty a ze to ma 110kw jako vti...ale to me prijde jako bejkarna 
Nejakej homous psal na netu co prodaval cero ze to ma chipnuty a ze to ma 110kw jako vti...ale to me prijde jako bejkarna Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Slávek píše:Jen mam zase blbej dotaz ...na netu jsem vsude hledal chip na ed 9 nebo ee8 ale vesmes to vsechno co jsem nasel bylo na del sol .... zajmalo by me o kolik tak narusta vykon a Nm ?Nejakej homous psal na netu co prodaval cero ze to ma chipnuty a ze to ma 110kw jako vti...ale to me prijde jako bejkarna
Je to atmosféra. A navíc honda. Ty motory jsou hafo krásně vyladěný a nějakej čip... Ti akorát zmrvý směs a potom Ti bude akorát odcházet motor. Pokud psal 110kW, tak bych se mu vysmál. Jak to poznal? Že mu to jede lépe? Nee.... tihle ti ladiči třeba těsně před bodem, kdy začne pěkně stoupat výkon či krouťák , sundají trochu výkonu a potom ho hned v zápětí o 200 otáček zvednou na úkor předchozího snížení (prostě o to víc) a lidi si hned myslí, že mají o 30 koní víc
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
na delsolu bylo napsano z 92kw na 101kw + 18Nm
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Slávek píše:na delsolu bylo napsano z 92kw na 101kw + 18Nm
Osobne bych se do takovydleho chipovani nepoustel. Sem tam jsem zaslech, ze tam mel nekdo nakej chip a motor dopad spatne. Kolik stoji takovej chip? Mozna bych ho koupil ale pak se mrknul co na nem je vubec za zmeny.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
kapid píše:Slávek píše:na delsolu bylo napsano z 92kw na 101kw + 18Nm
Osobne bych se do takovydleho chipovani nepoustel. Sem tam jsem zaslech, ze tam mel nekdo nakej chip a motor dopad spatne. Kolik stoji takovej chip? Mozna bych ho koupil ale pak se mrknul co na nem je vubec za zmeny.
Co jsem tak zjišťoval, tak jen změna sání vzduchu a paliva. Špatný poměr. Odcházeli díky tomu motory. Na fórech v Britanii jsem to četl
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Tak mezi nama holkama pokud je spatny pomer tak je jasne ze odejde ideal je 14,7:1 no uvidim jak vydrzi moje hondicka s upravama co na ni jsou ale zase na druhou stranu to co z nich lidi tahaj je neskutecne:)
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Loiza666 píše:Co jsem tak zjišťoval, tak jen změna sání vzduchu a paliva. Špatný poměr. Odcházeli díky tomu motory. Na fórech v Britanii jsem to četl
Sání vzduchu úpravou řídící jednotky neovlivníš, protože je řízený mechanicky (rozvody, vačka, ventily). Jediný co by snad šlo je pálit do otevřených sacíh ventilů, ale to nedává smysl. Výkon motoru se v ECU upravuje pomocí map předstihu a paliva. Většinou se to u atmosféry dělá tak, že se posune předstih, aby byl ve válci větší tlak a přidá se palivo pro snížení detonačního limitu. Na seriovým maloobjemovým NA motoru ti tohle ale rozhodně nepřidá skoro 10kW a 18Nm. Nárůst bude v jednotkách koní a newtonmetrů.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
LJay píše:Loiza666 píše:Co jsem tak zjišťoval, tak jen změna sání vzduchu a paliva. Špatný poměr. Odcházeli díky tomu motory. Na fórech v Britanii jsem to četl
Sání vzduchu úpravou řídící jednotky neovlivníš, protože je řízený mechanicky (rozvody, vačka, ventily). Jediný co by snad šlo je pálit do otevřených sacíh ventilů, ale to nedává smysl. Výkon motoru se v ECU upravuje pomocí map předstihu a paliva. Většinou se to u atmosféry dělá tak, že se posune předstih, aby byl ve válci větší tlak a přidá se palivo pro snížení detonačního limitu. Na seriovým maloobjemovým NA motoru ti tohle ale rozhodně nepřidá skoro 10kW a 18Nm. Nárůst bude v jednotkách koní a newtonmetrů.
Psali tam něco, že měnili nějakej chip, který měl "zvyšovat" výkon. Že dával až moc vzduchu nebo co. Takhle jsem to myslel. Ale jak se dívám, napsal jsem tam i paliva
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
jo dali tam "rezistnátor"
odpor za pár halířů místo čidla teploty vzduchu . A jednotka tam pere palivo jako do neohřátého motoru.
U těchto motorů se nejdříve udělá úprava mechanická-změna velikosti klapky ,úprava vaček,kompresní poměr,výfuková soustava,odlehčení rotujících částí,velikost vstřiků a podob.
A pak se na to ladí jednotka.
samozřejmě ,můžeš si vybrat co upravíš,třeba jen klapku .
nejhorší "čipování" u hond je posunutí omezovače o tisíce otáček.
odpor za pár halířů místo čidla teploty vzduchu . A jednotka tam pere palivo jako do neohřátého motoru. U těchto motorů se nejdříve udělá úprava mechanická-změna velikosti klapky ,úprava vaček,kompresní poměr,výfuková soustava,odlehčení rotujících částí,velikost vstřiků a podob.
A pak se na to ladí jednotka.
samozřejmě ,můžeš si vybrat co upravíš,třeba jen klapku .
nejhorší "čipování" u hond je posunutí omezovače o tisíce otáček.
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Otazka bokem .....Jeste se optam spolupracovnik ma golfa III VR6 kdyz verunu bere pod krtkem tak se mu rozsviti treba po 15km kontrolka oleje hned zasne a vypne se mu motor..ale hned de zase nastartovatnevim cim by to mohlo bejt vim ze kamaradoj u 2koveho Rs octavky v tdi to delalo taky ale tomu vyskocil vylozene nouzovej rezim a dala mu to nejaka hadicka od podtlaku co vedla k turbu to same aj u civica 2003 v tdi ale u tej veruny to je divne ...problem je v tom ze kdyz predjizdi a chcipne mu to ve 160 tak je dost maler 

Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu 
- chosse.j
- Klouček

- Příspěvky: 129
- Registrován: 04 kvě 2010 15:26
- Bydliště: Třebechovice pod Orebem (Brno)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Tak, tak... samotný čip vpodstatě nic neřeší.. A slavné chip-tuningové firmy to dělají tak, že výkon sníží o pár kW, což majitel vpodstatě nepozná a pak to tam pošlou třeba při nástupu druhé vačky nebo při v-tecu. Udělá to větší skok a lidi si myslí, že je to obrovský nárůst výkonu. Nejlepší jsou jejich reklamy: "vyšší výkon a nižší spotřeba". Aby člověk dosáhl vyššího výkonu ze stejného motoru, zákonitě tomu musí přidat benzít a to znamená zvýšení spotřeby..
A jak píše PAKO, chip se používá, když uděláš nějakou úpravu na motoru, aby jsi optimalizoval jeho chod..
A jak píše PAKO, chip se používá, když uděláš nějakou úpravu na motoru, aby jsi optimalizoval jeho chod..
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
chosse.j píše:Tak, tak... samotný čip vpodstatě nic neřeší.. A slavné chip-tuningové firmy to dělají tak, že výkon sníží o pár kW, což majitel vpodstatě nepozná a pak to tam pošlou třeba při nástupu druhé vačky nebo při v-tecu. Udělá to větší skok a lidi si myslí, že je to obrovský nárůst výkonu. Nejlepší jsou jejich reklamy: "vyšší výkon a nižší spotřeba". Aby člověk dosáhl vyššího výkonu ze stejného motoru, zákonitě tomu musí přidat benzít a to znamená zvýšení spotřeby..
Loiza666 píše:Je to atmosféra. A navíc honda. Ty motory jsou hafo krásně vyladěný a nějakej čip... Ti akorát zmrvý směs a potom Ti bude akorát odcházet motor. Pokud psal 110kW, tak bych se mu vysmál. Jak to poznal? Že mu to jede lépe? Nee.... tihle ti ladiči třeba těsně před bodem, kdy začne pěkně stoupat výkon či krouťák , sundají trochu výkonu a potom ho hned v zápětí o 200 otáček zvednou na úkor předchozího snížení (prostě o to víc) a lidi si hned myslí, že mají o 30 koní vícpěkná kravina. Ne... na diesela s turbem jo, ale na crx.... nehrozí
Jak jsem psal
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip nebo zmena mapy ridici jednotky
Slávek píše:Otazka bokem .....Jeste se optam spolupracovnik ma golfa III VR6 kdyz verunu bere pod krtkem tak se mu rozsviti treba po 15km kontrolka oleje hned zasne a vypne se mu motor..ale hned de zase nastartovatnevim cim by to mohlo bejt vim ze kamaradoj u 2koveho Rs octavky v tdi to delalo taky ale tomu vyskocil vylozene nouzovej rezim a dala mu to nejaka hadicka od podtlaku co vedla k turbu to same aj u civica 2003 v tdi ale u tej veruny to je divne ...problem je v tom ze kdyz predjizdi a chcipne mu to ve 160 tak je dost maler
a od čeho tam ta kontrolka je ? Vr6ka má tuším dvě čidla...hladinové a tlak... může mít vyběhané klidně oil čerpadlo ,používat špatný oil který při takové zátěží(ohřátí) zřídne a nebude tolik těsnit(vše je spočítané tak aby oil se roznesl všude) .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 hostů
