Vítáme tě! Kdo jsi?
Moderátor: Minor
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Tak to Tě chápu, taky zbožňuju tyhle všechny pravidla a nařízení - navíc když napíšou mraky věcí, které jsou povoleny a na konci to stejně smetou tim, že pokud dojde k rozporu, tak pravdu mají oni.
Takže povoleno: (musela jsem to okopčit - omlouvám se, to jinak nešlo.... Jen omáčku jsem odmázla)
PODVOZEK
- Původní typ a systém náprav (McPerson, vlečené rameno, tuhá náprava) musí být zachován
- tlumiče a uložení libovolné, pérování libovolné,uložení ramen libovolné, řízení libovolné, odstranění, nebo přidání posilovače je možné.
- přední ramena je možno použít trubková, s uložením unibal, ale jejich počet, princip funkce a systém uložení musí být zachován
-zadní ramena sériová, úprava pro uložení unibal povolena.
- Nápravnice původní, může být zesílena, nebo vyztužena, je povoleno pozměnit upevňovací body ramen pro montáž trubkových ramen a unibalů. Vždy však musí být původní nápravnice bez problémů rozpoznatelná.
- stabilizátory, i jejich umístění libovolné
4.5 MOTOR
- blok, hlava původní a na původním místě. Vše ostatní libovolné. Povoleno zvýšení obsahu do hranice obsahu třídy. Nelze měnit objem motoru, lze použít poue takový, jaký se u daného modelu vyráběl / možno zvýšení do hranice dané třídy/!
- karburátor- libovolný, typ prokazatelně vyráběný před r.výroby .
- mechanické vstřikování paliva (vyráběné do r 1985) může být použito na jakýkoli motor.
- elektronické vstřikování pouze u vozidel s ním homologovaných a původní značky a typu,
- výfuk je libovolný, katalyzátor může být odstraněn
- není možné montovat přeplňování u vozidel, která s ním nebyla v daném provedení homologována.
- chladiče, jejich typ, počet, umístění a držáky libovolné
- zapalování musí být původního sytému
 
4.6 PŘEVODOVKA
- diferenciál je libovolný, obal převodovky sériový, převodové stupně libovolné, počet jako u původní převodovky
- je zakázána úprava na pohon 4x4, a naopak, jakož i změna poháněné nápravy.
- systém řazení (táhla, lana) je nutné zachovat.
- sekvenční řazení je povoleno jen u vozidel s ním v té době homologovaných
4.7 BRZDY
Libovolného provedení používaného do r. výroby , . Vysvětlení-
používaly se max. brzdy se čtyřmi pístky, tak je možno montovat jakékoliv brzdiče s max čtyřmi pístky.
Vedení a omezovače libovolné
A borec nakonec:
- OFICIÁLNÍ DOBOVÁ HOMOLOGACE FIA, JE NADŘAZENA TĚMTO ŘÁDŮM, A VOZIDLA BUDOU POSUZOVÁNA PODLE NÍ!
			
									
									
						Takže povoleno: (musela jsem to okopčit - omlouvám se, to jinak nešlo.... Jen omáčku jsem odmázla)
PODVOZEK
- Původní typ a systém náprav (McPerson, vlečené rameno, tuhá náprava) musí být zachován
- tlumiče a uložení libovolné, pérování libovolné,uložení ramen libovolné, řízení libovolné, odstranění, nebo přidání posilovače je možné.
- přední ramena je možno použít trubková, s uložením unibal, ale jejich počet, princip funkce a systém uložení musí být zachován
-zadní ramena sériová, úprava pro uložení unibal povolena.
- Nápravnice původní, může být zesílena, nebo vyztužena, je povoleno pozměnit upevňovací body ramen pro montáž trubkových ramen a unibalů. Vždy však musí být původní nápravnice bez problémů rozpoznatelná.
- stabilizátory, i jejich umístění libovolné
4.5 MOTOR
- blok, hlava původní a na původním místě. Vše ostatní libovolné. Povoleno zvýšení obsahu do hranice obsahu třídy. Nelze měnit objem motoru, lze použít poue takový, jaký se u daného modelu vyráběl / možno zvýšení do hranice dané třídy/!
- karburátor- libovolný, typ prokazatelně vyráběný před r.výroby .
- mechanické vstřikování paliva (vyráběné do r 1985) může být použito na jakýkoli motor.
- elektronické vstřikování pouze u vozidel s ním homologovaných a původní značky a typu,
- výfuk je libovolný, katalyzátor může být odstraněn
- není možné montovat přeplňování u vozidel, která s ním nebyla v daném provedení homologována.
- chladiče, jejich typ, počet, umístění a držáky libovolné
- zapalování musí být původního sytému
4.6 PŘEVODOVKA
- diferenciál je libovolný, obal převodovky sériový, převodové stupně libovolné, počet jako u původní převodovky
- je zakázána úprava na pohon 4x4, a naopak, jakož i změna poháněné nápravy.
- systém řazení (táhla, lana) je nutné zachovat.
- sekvenční řazení je povoleno jen u vozidel s ním v té době homologovaných
4.7 BRZDY
Libovolného provedení používaného do r. výroby , . Vysvětlení-
používaly se max. brzdy se čtyřmi pístky, tak je možno montovat jakékoliv brzdiče s max čtyřmi pístky.
Vedení a omezovače libovolné
A borec nakonec:
- OFICIÁLNÍ DOBOVÁ HOMOLOGACE FIA, JE NADŘAZENA TĚMTO ŘÁDŮM, A VOZIDLA BUDOU POSUZOVÁNA PODLE NÍ!
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Redy píše:Tedy opravdu krásně se to čte, další něžné pohlaví s takovým parádním koníčkem, ještě s jedničkouvítejte!
byla by škoda kdyby se taková diskuze ztrácela v jen pozdravujícím tématu, tak bych doporučil třeba vlastní téma ve "vaše CRX" ať tam máme další jedničku
začíná jich tu opravdu přibývat, to se mi moc líbí
a s vámi tu jistě přibude i spousta cenných informací
držím palce v závodech!!
Díky díky, držet palce potřebujeme, někdy se přijďte kdokoliv podívat na prababičku Hondu, jak jí to ještě lítá do kopců... Teď nás čeká Bečov, Pak okruh ve Vysokém Mýtě a kolkolem
Prahy
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Přijeďte na Honday, holky, je to příští týden a nemáte to daleko.
			
									
									Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
						- tuningjanek
- Miminko 
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 srp 2011 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Zdravím všechny ,tak sem včera koupil konečně hondu crx abych byl s cela upřímní chtěl sem něco co hezky vypadá a dobře jezdí koupil sem celkem dobře a tak sem si splnil svůj dávní sen s hondou crx tak pár fotech na kouknutí zdravím všechny třeba se nikdy potkáme.
			
									
									
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
jej, tahle krasavice je parádní, dobrá koupě a decentní tuning, moc se mi líbí  
   
   budu se těšit na nějakém srazu!
 budu se těšit na nějakém srazu!  odkud jsi?
 odkud jsi? 
			
									
									
						 
   
   budu se těšit na nějakém srazu!
 budu se těšit na nějakém srazu!  odkud jsi?
 odkud jsi? 
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Tak už se konečně prodala? Vysela tam celkem hodně dlouho. Byla i v tuningovým časopise   . Je to kus
 . Je to kus 
			
									
									
						 . Je to kus
 . Je to kus 
- Wláďa
- Správce fóra 
- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Tuhle krasavici jsem měl jeden čas jako tapetu na pc, nádherná barva i úpravy... Doufám jen že nový člen bude aktivní a ukáže nám jí i trošku pod pokličkou...   
   
  
			
									
									 
   
  
crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook
						
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
podle spz plzensko,stare fotky nebo nova spz?abych vedel zda nam pribude dalsi plzenak 
			
									
									
Jazzik
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Ahoj všem   
 
Už nějakej pátek to tu pročítám až sem se tu regnul ať sem tu ofiko 
 
Pár info o mé osobě:
Tomáš Hnátek
Jindřichův Hradec
Piják a debil v jedné osobě.
Hondu já rád....
U mne to začalo někdy v roce 90 kdy jsem poprvé uviděl plakát u svého kamaráda v garáži...byla to bílá CRX....láska na první pohled avšak pro mne cenově nedostupná.
Cca v roce 95-96 padlo rozhodnutí že se s kamarádem povozíme lépe, on prodal svého Favorita Silverline za 100tis a sehnal US verzi CRX Si.....a já zase nic. Nepodařilo se sehnat, měl sem málo peněz....skončil sem u Swifta GTi...pěkný svezení.....a dál sem toužil po CRX ale do toho přišla rodina takže nic....jen dál toužil.
Ušetřím Vás dalších lapálií co jsem zažil a včem jezdil...bylo toho dost 
 
Důležité info....už sem 10let rozvedený..děcka velký a konečně sem dotoužil a zítra si jedu pro CRX 
 
A budu si zase hrát s velkýma autama a just jooooo 
 
CRX zdar a ať Vám to jezdí přeje Nohajz
			
									
									 
 Už nějakej pátek to tu pročítám až sem se tu regnul ať sem tu ofiko
 
 Pár info o mé osobě:
Tomáš Hnátek
Jindřichův Hradec
Piják a debil v jedné osobě.
Hondu já rád....
U mne to začalo někdy v roce 90 kdy jsem poprvé uviděl plakát u svého kamaráda v garáži...byla to bílá CRX....láska na první pohled avšak pro mne cenově nedostupná.
Cca v roce 95-96 padlo rozhodnutí že se s kamarádem povozíme lépe, on prodal svého Favorita Silverline za 100tis a sehnal US verzi CRX Si.....a já zase nic. Nepodařilo se sehnat, měl sem málo peněz....skončil sem u Swifta GTi...pěkný svezení.....a dál sem toužil po CRX ale do toho přišla rodina takže nic....jen dál toužil.
Ušetřím Vás dalších lapálií co jsem zažil a včem jezdil...bylo toho dost
 
 Důležité info....už sem 10let rozvedený..děcka velký a konečně sem dotoužil a zítra si jedu pro CRX
 
 A budu si zase hrát s velkýma autama a just jooooo
 
 CRX zdar a ať Vám to jezdí přeje Nohajz

Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva

						
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
vítám tě a přeji hodně štestí s crx a propo,pro jakou kočku si jedeš?
			
									
									
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Jedu si pro tuhle kočičku....

			
									
									
Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva

						
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Vítám tě mezi náma postiženýma. Tuhle crxi možná znám, ale musel bych ji vidět ze zadu.
			
									
									
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Už na ni koukám. Tak je to ta co jsem myslel. Bývalá Viktorova z Blanska u Brna. Moc dobře se o ni staral a veškerý věci co jsou na ní dělal on. Pak ji prodal někomu do čech a tam už nevím jaký byl vztah majitele k autu. Snad dobrý.  
			
									
									
						
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Noha: Vítej. Člověk si má aspoň nějaké sny plnit  
			
									
									
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
						Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Minor: Bereš mi to zhuby....člověk neví kolik toho má před sebou.....
V galerii na rajčeti mám i jiný srandy od strejčka Hondy.
Je to sice o dvou kolech, ale je na tom zábava...přesněji Honda Monkey, ale dál to tu nebudu rozebírat přeci jen jsme na fóru CRX 
 
Zítra dám další informace o céru jehož nákup sem tu zmínil....myslím, že ani neusnu jak se na to těším
			
									
									V galerii na rajčeti mám i jiný srandy od strejčka Hondy.
Je to sice o dvou kolech, ale je na tom zábava...přesněji Honda Monkey, ale dál to tu nebudu rozebírat přeci jen jsme na fóru CRX
 
 Zítra dám další informace o céru jehož nákup sem tu zmínil....myslím, že ani neusnu jak se na to těším

Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva

						
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Nuže vítám a držím palce s koupí, hned informuj   u tohohle crxátka se mi moc libí zadek
 u tohohle crxátka se mi moc libí zadek 
			
									
									
						 u tohohle crxátka se mi moc libí zadek
 u tohohle crxátka se mi moc libí zadek 
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
A je doma !!! Doteď sem se projížděl a kochal až jsem z toho zapoměl fotit   
 
Vypadá to že kočička byla v dobrých rukou a krom pár bolestí je v krásném stavu to ovšem ukáže až zebvrubná prohlídka a čas 
 
Jinak ten zadek je opravdu famózní,všechno je famózní,svezení je famózní prostě krásnej Japonskej surovec
			
									
									 
 Vypadá to že kočička byla v dobrých rukou a krom pár bolestí je v krásném stavu to ovšem ukáže až zebvrubná prohlídka a čas
 
 Jinak ten zadek je opravdu famózní,všechno je famózní,svezení je famózní prostě krásnej Japonskej surovec

Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva

						
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů


















