takže cele to začalo v decembri minuleho roka ,,, kedy ma kamarád odviezol pár krát na jeho crxke ,,, hned som sa do nej zalúbil a po pár dnoch som ju mal doma na dvore ,,, kúpil som rozobraný stroj ktorý jeho predchadzajuci majitel začal robit ale nedokoncil ,,, čiže som sa musel držat jeho návrhu . Kedze bola zima moc sme toho vonku nespravili preto sme po večeroch v pivnici dávali dokopy motor z prevodovkou ktoré boli kompletne po GO . ked už bol motor a prevodovka v kope osadili sme motor do auta a po týzdni už aj bolo naštartované ,,, prvý problem ktorý som mal stímto motorom bolo tesnenie olejovej vane ktoré si sadlo až na 3tí krát ,,, druhý problrm ktorý prisiel krátko potom bola šponovacia kladka na rozvodoch kde bol v bloku strhnutý závit a ja som musel torobit stift a nalepit ho na tekutý kov ,,, teraz momentálne riešim tretí problem motoru tesnenie pod hlvou ktoré prasklo . po tel. rozhovore upravcu motoru som zistil ze musím zohnat kovové tesnenie ,, inak to nema význam opravovat ,, takze teraz zhanam tesnenie ,,, to by bolo o motore ,,, interier bude potiahnutý v cervenej koženke podsvietenie budikov je modre ako aj podklad budikov v štýle Type-R ,, športove sedačky , krátke radenie , športové zadne ramená , odlachcená remenica , teraz cakam na novu spojku z USA aj z odlachceným zotrvakom ,,, spojlere som objednával z oravy ,,, kamarád my ich upravil a zachvilku to bolo vo farbe ,,, teraz to vsetko dávam dokopy a cistim ,,, za par mesiacov sa mozno aj odvezem
