ED9 - černá - Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy
Moderátor: Minor
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
teda podle toho jak jsi se rozjel to nevypadá moc na stoleté téma
ale jinak samozřejmě chválím a držím palce!

Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
barvožrout asi známá věc je ale pro mě jakožto kancelářskou krysu moc ne 
Honda Prelude 2.0 F20A4
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Ja o tej crx zas tak moc nevim, snad jen to, že byla bourana na předek (proto předface naraznik), nevim jak moc, ale zjistit to muzu,pač znam ještě předchozi majitele.. pak mam takovej dojem, že tam byla měněna prevodovka a majitel k ni nemel poloosy a pršelo do ni celou dobu co stala venku (asi 2 roky) tzn. že posledni 2 roky nejezdila.
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Fejmy: Jj je to tak
převodovka je měněná a kupoval jsem to bez poloos. To auto je spíš celkově skládačka protože má sedačky i interiér poface,nárazník je předface a další detaily.. to neberu ani to překitovaný vinko ale je mi to celkem jedno..crx to je,motor šlape a ostatní se dá vždycky nějak udělat
každopádně díky za info
.....btw na to že do ní 2 roky pršelo nic extra..rezaty prahy,lemy a díra u výpustě - všechno pravá strana kde bylo to rozbité okno.Dneska jsem dělal zadní levý podběh a stejně to budu komplet vyvařovat a dávat do lakovny
Ale ještě jednou díky za info 
Jednoduše je to nejspíš mladší crx ostařené na starší papíry
Jednoduše je to nejspíš mladší crx ostařené na starší papíry

THE VALUE OF LIFE CAN BE MEASURED BY HOW MANY TIMES YOUR SOUL HAS BEEN DEEPLY STIRRED.
Soichiro Honda
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Tak jsem stihl v neděli ještě něco udělat..viz foto 

THE VALUE OF LIFE CAN BE MEASURED BY HOW MANY TIMES YOUR SOUL HAS BEEN DEEPLY STIRRED.
Soichiro Honda
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Čím jsi udělal ty podběhy?
jinak

Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Redy píše:Čím jsi udělal ty podběhy?jinak
![]()
![]()
Podběhy jsou stříklé BODY sprejem
Další fáze bude druhý zadní podběh (bojim,bojim - to je ta propršená strana). Pak vyndám sedačky koberce a všechny plasty krom paluby..ošetříím zevnitř a pak hurá pro svářečku


THE VALUE OF LIFE CAN BE MEASURED BY HOW MANY TIMES YOUR SOUL HAS BEEN DEEPLY STIRRED.
Soichiro Honda
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Body dobrej, hodně sem o něm slyšel, taky ho dám 
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Na kolik vyšlo bodyčko? Kolik si jich spotřeboval? Vypadá to na záchranu další CRX, jen tak dál


ICQ: 433632644
e-mail: crxr@seznam.cz
e-mail: crxr@seznam.cz
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Redy píše:Body dobrej, hodně sem o něm slyšel, taky ho dám
A odkud jsi ? občas by se mi hodila pomoc,případně někdo kdo ví něco víc o hondách

THE VALUE OF LIFE CAN BE MEASURED BY HOW MANY TIMES YOUR SOUL HAS BEEN DEEPLY STIRRED.
Soichiro Honda
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Tady je orientační mapka členů http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=426&hilit=mapa Pomoc se leckdy hodí každému, pak je tu náš Minor alias přítel na telefonu. 

Naposledy upravil(a) HT88 dne 09 kvě 2011 11:37, celkem upraveno 1 x.
ICQ: 433632644
e-mail: crxr@seznam.cz
e-mail: crxr@seznam.cz
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
až praha
každopádně ve tvém "okolí" žije skřítek - ten už toho má mrtě za sebou, stavěl i crx s 2 motory (Budějovice) a moonwalker (Pacov) jinak jižní čechy podle posledního crx sčítání lidu jsou spíše neobydlené, takže každý takový člen jako ty ceněn zlatem 
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Nu škoda že nás tu není víc ale co se dá dělat
...Body kitem jsem nešetřil zatím mám zasebou 4 spreje,ale jeden stojí cca 90Kč takže žádná pecka..jen co doporučím tak nejdřív vzít tou antiko základovkou,přes to body a pak normoš rally spraj lesklý =) Pokusím se stihnout CRX sraz ale nevím nevím,navíc teď kupuju ještě cestovního skůtra,aaale zato prodávám octavku a corsu..no uvidíme dám tomu volný průběh ale rád bych to stihl
....a na záávěr mám už představu jak bude crx vypadat ale nikomu ho neukážu
Každopádně skoro vše origo a odstínovaná barva.. 


THE VALUE OF LIFE CAN BE MEASURED BY HOW MANY TIMES YOUR SOUL HAS BEEN DEEPLY STIRRED.
Soichiro Honda
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
nejdřív tím hammeritem? nestírá se efekt když se ten body napustí do jakési barvy? 
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Redy píše:nejdřív tím hammeritem? nestírá se efekt když se ten body napustí do jakési barvy?
Na 95% by prý neměl,ptal jsem se na to v barvách

THE VALUE OF LIFE CAN BE MEASURED BY HOW MANY TIMES YOUR SOUL HAS BEEN DEEPLY STIRRED.
Soichiro Honda
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
ok, udělám to jako ty, koukal jsem že hammerit lidi běžně používají i na brzdiče tak si s nima taky pohraju, včera jsem zjistil že byly kdysi asi žlutý 
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Antikorozní základ je tutovka. Právě sem četl chválu na bodyčka řady 9xx. Vzal jsem ho zatím jen na dutiny, je trochu jiný a stál 179 nebo tak. 

ICQ: 433632644
e-mail: crxr@seznam.cz
e-mail: crxr@seznam.cz
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Tak po delsi chvili jsem tu zas,tentokrat bych mel na Vas par otazek jestli by byl nekdo tak hodny a poradil..
1.Davate zpet original plastove prahy i plast na dvere nebo nechavate CRX bez nich? (Aby to tam nezacalo opet reznout)- pripadne jestli je navrtavate kvuli odtokum vody.
2.Je nejaky figl jak nasazovat poloosy zpet do prevodovky?Zkousel jsem je tam davat ovsem jen s nevyhnutym kotoucem a ani za boha se jim tam nechtelo...Jen dodam ze prumer diry v prevodovce je 23mm (presne 19ka orech
)
3.Upravujete nekde na aute karoserii aby se v ni nedrzela voda? Nasel jsem zatim jen upravuu odtokovych kanalku u sibru,ale myslim ze by byla treba upravit u tahel steracu v tom celem prostoru,neberu ze se tam drzi bordel.
To je prozatim asi vse co me napada kdyby mel jeste nekdo nejakou dobrou radu na co si dat pozor pripadne kde co pri renovaci poupravit byl bych Vam vdecni.
Diky vsem uz predem
1.Davate zpet original plastove prahy i plast na dvere nebo nechavate CRX bez nich? (Aby to tam nezacalo opet reznout)- pripadne jestli je navrtavate kvuli odtokum vody.
2.Je nejaky figl jak nasazovat poloosy zpet do prevodovky?Zkousel jsem je tam davat ovsem jen s nevyhnutym kotoucem a ani za boha se jim tam nechtelo...Jen dodam ze prumer diry v prevodovce je 23mm (presne 19ka orech
3.Upravujete nekde na aute karoserii aby se v ni nedrzela voda? Nasel jsem zatim jen upravuu odtokovych kanalku u sibru,ale myslim ze by byla treba upravit u tahel steracu v tom celem prostoru,neberu ze se tam drzi bordel.
To je prozatim asi vse co me napada kdyby mel jeste nekdo nejakou dobrou radu na co si dat pozor pripadne kde co pri renovaci poupravit byl bych Vam vdecni.
Diky vsem uz predem

THE VALUE OF LIFE CAN BE MEASURED BY HOW MANY TIMES YOUR SOUL HAS BEEN DEEPLY STIRRED.
Soichiro Honda
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
Perjen píše:Tak po delsi chvili jsem tu zas,tentokrat bych mel na Vas par otazek jestli by byl nekdo tak hodny a poradil..
1.Davate zpet original plastove prahy i plast na dvere nebo nechavate CRX bez nich? (Aby to tam nezacalo opet reznout)- pripadne jestli je navrtavate kvuli odtokum vody.
2.Je nejaky figl jak nasazovat poloosy zpet do prevodovky?Zkousel jsem je tam davat ovsem jen s nevyhnutym kotoucem a ani za boha se jim tam nechtelo...Jen dodam ze prumer diry v prevodovce je 23mm (presne 19ka orech)
3.Upravujete nekde na aute karoserii aby se v ni nedrzela voda? Nasel jsem zatim jen upravuu odtokovych kanalku u sibru,ale myslim ze by byla treba upravit u tahel steracu v tom celem prostoru,neberu ze se tam drzi bordel.
To je prozatim asi vse co me napada kdyby mel jeste nekdo nejakou dobrou radu na co si dat pozor pripadne kde co pri renovaci poupravit byl bych Vam vdecni.
Diky vsem uz predem
1.Toto je zajimava myslenka,ale musel by byt spad,tzn parkovat do kopce ci z kopce
2.Nekdy to jde hur,jindy lip,ale doporucil bych nekoho k ruce,aby pridrzoval poloosu ve spravne poloze a druhy clovek dal raznou ranu.Sem tam zkusit pootocit s poloosou.Anebo demontovat sroub co drzi vidlicku tlumice ve spodnim rameni,opatrne tlumic odsunout pro lepsi pristup a moznost to tam vpalit v ose.
3.Pokud jsou vsechny odtoky vycisteny,tak bych se niceho nebal...samozrejme pokud je vsude lak a tmel
Re: Perjen - D16Z5 - Jižní Čechy - TB
1. Prahy vyvařit a ošetřit dobrou základovou barvou, vystříkat dutiny (možnosti: vosk, body, rezistin). Prahy většinou reznou zevnitř a u otvorů uchycení plastového prahu. Pokud se to dobře ošetří nevidím v problém je vrátit zpět. Dveře to samé ošetřit ty otvory uchycení. Nejhorší je, když někdo ulomí ten plastovej úchyt a nalepí to na silikon, pak se tam drží voda a je to katastrofa.
2. Chce si to pohrát nejlépe ve dvou.
3. Pokud ti teče do auta je tu někde článek. Možné příčiny: zadní ostřikovač, netěsnost u pantů nebo prasklá guma kufrových dveří, ucpané kanály šíbru, prorezlý šíbr, prasklý tmel pod lištama na střeše, pod křidélkem jsou (nejspíš gumové) podložky. Vodu v okolí táhel stěračů jsem nikdy neviděl.
2. Chce si to pohrát nejlépe ve dvou.
3. Pokud ti teče do auta je tu někde článek. Možné příčiny: zadní ostřikovač, netěsnost u pantů nebo prasklá guma kufrových dveří, ucpané kanály šíbru, prorezlý šíbr, prasklý tmel pod lištama na střeše, pod křidélkem jsou (nejspíš gumové) podložky. Vodu v okolí táhel stěračů jsem nikdy neviděl.

ICQ: 433632644
e-mail: crxr@seznam.cz
e-mail: crxr@seznam.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti