ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.
Moderátor: Minor
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
sajlem: pro mně je 300hp v céru docela zbytečných, protože na silnici jen málokdy plně využiju to co tam mám teď a další zvyšování výkonu by jen zbytečně kladlo vyšší nároky na chlazení, zapalování, palivovou soustavu a spojku. Pokud bych to pak chtěl provozovat se stejnou spolehlivostí jako do teď, tak by to znamenalo další investici v řádu tak 50t a to se mi do toho vrážet nechce.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dneska sem dodělal o odeslal do výroby dps pro vícenásobný zobrazovač. Povedlo se mi to udělat docela kompaktní (viz. obrázek), takže by se zástavbou neměl být problém.
Tady je krátký výpis toho co deska podporuje po HW stránce:
- měření hodnot na 8 kanálech
- možnost výběru mezi třemi hodnotami pullup rezistorů na 3 kanálech, zbylé kanály mají vždy jeden pevný pullup
- možnost připojení jednoho kanálu na interní dělič pro měření napětí v síti auta z napajení zařízení
- podpora OLED, VATN nebo jiného kompatibilního LCD displeje s možností nastavení jasu podsvícení (neplatí pro OLED)
- optická indikace pomocí 5mm super svítivé LED
- zvuková indikace pomocí pískače
- sériová linka RS-232 pro externí datalog a případné další periferie
- konektor pro připojení externích ovládacích tlačítek
- stabilizovaný 5V výstup dimenzovaný pro napájení aktivních čidel
Až dorazí desky z výroby, tak mně ještě čekají další úpravy FW, protože musím doplnit menu o pár položek, dořešit logiku automatickýho přepínání zobrazovaných hodnot, záznam peak hodnot a nějak rozumně tam zaiplementovat datalog.
Tady je krátký výpis toho co deska podporuje po HW stránce:
- měření hodnot na 8 kanálech
- možnost výběru mezi třemi hodnotami pullup rezistorů na 3 kanálech, zbylé kanály mají vždy jeden pevný pullup
- možnost připojení jednoho kanálu na interní dělič pro měření napětí v síti auta z napajení zařízení
- podpora OLED, VATN nebo jiného kompatibilního LCD displeje s možností nastavení jasu podsvícení (neplatí pro OLED)
- optická indikace pomocí 5mm super svítivé LED
- zvuková indikace pomocí pískače
- sériová linka RS-232 pro externí datalog a případné další periferie
- konektor pro připojení externích ovládacích tlačítek
- stabilizovaný 5V výstup dimenzovaný pro napájení aktivních čidel
Až dorazí desky z výroby, tak mně ještě čekají další úpravy FW, protože musím doplnit menu o pár položek, dořešit logiku automatickýho přepínání zobrazovaných hodnot, záznam peak hodnot a nějak rozumně tam zaiplementovat datalog.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak už je prakticky hotovo. Ještě doladím logiku automatického přepínání zobrazení a budík může jít do auta 
Povedlo se mi celkem rozumně vymyslet datalog na sériovou linku, takže nemusím psát žádný sw pro jeho zpracování. Stačí jen nějaký port sniffer a log z něj uložit s příponou csv. Soubor se pak otevře v excelu jako tabulka, ze který se pak dají dělat grafy, atd.
Povedlo se mi celkem rozumně vymyslet datalog na sériovou linku, takže nemusím psát žádný sw pro jeho zpracování. Stačí jen nějaký port sniffer a log z něj uložit s příponou csv. Soubor se pak otevře v excelu jako tabulka, ze který se pak dají dělat grafy, atd.
- skritek
- CRXař

- Příspěvky: 442
- Registrován: 15 črc 2010 22:21
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
kdy to udelas Skritkovi ?

Tel 777 27 35 35
Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude
a uz i rychle
Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude
a uz i rychle
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
skritek: řekl bych že tak do měsíce by to mohlo být dostupný. Musím nejdřív sepsat nějakou dokumentaci.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Budík už je hotový. Ještě musím nechat na laseru vypálit čelní štítek a půjde do auta.
Tady je malá ukázka toho jak funguje automatické zvýrazňování nadlimitních hodnot a varování. V ukázce je nastavené zvýraznění hodnoty MAP pokud překročí 80% a spuštění alarmu pokud překročí 90%. Bežící alarm je možné pozastavit (na 2 minuty, nebo vypnout (do restartu zařízení) stiskem tlačítka (není vidět na videu).
Tenhle rok si s cérem ale asi moc nezajezdim, protože po 4 letech od povodně, která docela podstatně zničila hlavní silnici, se město rozhodlo, že je čas na její opravu. Bohužel to spojili s výstavbou kanalizace, která má trvat až do listopadu. Aktuálně je silnice v takovým stavu, že tam stěží projedu služebním Peugeot Partnerem a žádná alternativní objíždka neexistuje, takže s cérem můžu jezdit leda tak po dvorku
Tady je malá ukázka toho jak funguje automatické zvýrazňování nadlimitních hodnot a varování. V ukázce je nastavené zvýraznění hodnoty MAP pokud překročí 80% a spuštění alarmu pokud překročí 90%. Bežící alarm je možné pozastavit (na 2 minuty, nebo vypnout (do restartu zařízení) stiskem tlačítka (není vidět na videu).
Tenhle rok si s cérem ale asi moc nezajezdim, protože po 4 letech od povodně, která docela podstatně zničila hlavní silnici, se město rozhodlo, že je čas na její opravu. Bohužel to spojili s výstavbou kanalizace, která má trvat až do listopadu. Aktuálně je silnice v takovým stavu, že tam stěží projedu služebním Peugeot Partnerem a žádná alternativní objíždka neexistuje, takže s cérem můžu jezdit leda tak po dvorku
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
O víkendu sem vyrobil držák na nový budík o velikosti din panelu a pokud mi výjde čas, tak to celý tenhle týden zapojím. Při instalaci rovnou i znovu natáhnu kabeláž od čidel, protože ta stávající si zaslouží trochu víc učesat.
Jinak si nemůžu vynachválit práci na nové frézce. Panel se s ní dělal úplně sám
Jinak si nemůžu vynachválit práci na nové frézce. Panel se s ní dělal úplně sám
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Klobúk dole si pán. Co to bude stáť taká sranda ?
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Shaka: díky. Nabídku na výrobu toho více násobnýho zobrazovače sem hodil sem: viewtopic.php?f=8&p=40418#p40418
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak budík už je na místě. Montáž si nakonec vyžádala skoro 4 dny práce, protože sem se při ní rozhodnul upravit prakticky veškerou přídavnou kabeláž, kterou jsem za ty roky do auta přidal a že jí tam bylo
Všechno už zase ale běhá jak má a tady je pár ukázek z toho jak to vypadá.
Záznam datalogu sem nahrával, když sem s autem popojížděl po dvorku. Jinam se bohužel zatím kvůli opravě silnice nedostanu.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=AD7-46uMs-Y&feature=youtu.be[/video]
Záznam datalogu sem nahrával, když sem s autem popojížděl po dvorku. Jinam se bohužel zatím kvůli opravě silnice nedostanu.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=AD7-46uMs-Y&feature=youtu.be[/video]
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Trochu sem si pohrál s frézkou a vyrobil si hmatník na klíč od auta, aby už nevypadal jako klíč od traktoru 
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
V týdnu dorazily silentbloky od Strongflexu. Kvalitou i přesností provedení se určitě vyrovnají silentům od Energy Suspension, který mám na zadní nápravě. Velkou výhodou je ale dostupnost a cena, navíc má Strongflex tady u nás i disrtibutora.
Po demontáži předních spodních ramen sem zjistil, že vnitřní gumové silentbloky úplně dobře nezvládly dvounásobný nárůst kroutícího monentu a celkem dost se vytahaly, takže jejich výměna za PU přišla akorát v čas.
Auto sem byl po výměně projet a vypadá to, že montáž předních PU silentů a přitvrzení zadních v ramínkách sbíhavosti vyřešilo veškerou nestabilitu s kterou sem se potýkal a auto už zase krásně sedí (možná líp, než kdy předtím).
Po demontáži předních spodních ramen sem zjistil, že vnitřní gumové silentbloky úplně dobře nezvládly dvounásobný nárůst kroutícího monentu a celkem dost se vytahaly, takže jejich výměna za PU přišla akorát v čas.
Auto sem byl po výměně projet a vypadá to, že montáž předních PU silentů a přitvrzení zadních v ramínkách sbíhavosti vyřešilo veškerou nestabilitu s kterou sem se potýkal a auto už zase krásně sedí (možná líp, než kdy předtím).
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Zaujímavá kombinácia polyuretánov má to dáky špecialný význam 
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Červený jsou měkčí (80ShA) a žlutý tvrdší (90ShA). Speciální význam to ani žádný nemá. Strongflex prostě vnitřní silenty spodního ramena dělá jen s tvrdostí 90ShA
Ono to ale neí vůbec od věci, protože silenty v tomhle místě jsou hodně namáhaný jak při akceleraci, tak při brždění.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ja mám tiež na celom aute žlté a dokonca som si aj overoval shore nakolko pracujem v skúšobnou centre v Continentale a tvrdosť sedela
takže nás neklamú 

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Pár fotek z projížděk. Jako taková menší oslava toho, že už konečně dodělali silnici a můžu vyjet ven 
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Předvčerejškem sem to byl trochu projet a při tý příležitosti sem si i natočil krátký úvodní intro pro můj kanál na YT (škoda jen že nemám kvalitnější kameru)
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Takhle to vypadá, když prakticky "za barákem" máte pár km serpentýn 
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ještě sem našel jedno video ze stejnýho místa z minulýho podzimu, tak to sem šoupnu taky 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
