Vítáme tě! Kdo jsi?
Moderátor: Minor
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Tak to Tě chápu, taky zbožňuju tyhle všechny pravidla a nařízení - navíc když napíšou mraky věcí, které jsou povoleny a na konci to stejně smetou tim, že pokud dojde k rozporu, tak pravdu mají oni.
Takže povoleno: (musela jsem to okopčit - omlouvám se, to jinak nešlo.... Jen omáčku jsem odmázla)
PODVOZEK
- Původní typ a systém náprav (McPerson, vlečené rameno, tuhá náprava) musí být zachován
- tlumiče a uložení libovolné, pérování libovolné,uložení ramen libovolné, řízení libovolné, odstranění, nebo přidání posilovače je možné.
- přední ramena je možno použít trubková, s uložením unibal, ale jejich počet, princip funkce a systém uložení musí být zachován
-zadní ramena sériová, úprava pro uložení unibal povolena.
- Nápravnice původní, může být zesílena, nebo vyztužena, je povoleno pozměnit upevňovací body ramen pro montáž trubkových ramen a unibalů. Vždy však musí být původní nápravnice bez problémů rozpoznatelná.
- stabilizátory, i jejich umístění libovolné
4.5 MOTOR
- blok, hlava původní a na původním místě. Vše ostatní libovolné. Povoleno zvýšení obsahu do hranice obsahu třídy. Nelze měnit objem motoru, lze použít poue takový, jaký se u daného modelu vyráběl / možno zvýšení do hranice dané třídy/!
- karburátor- libovolný, typ prokazatelně vyráběný před r.výroby .
- mechanické vstřikování paliva (vyráběné do r 1985) může být použito na jakýkoli motor.
- elektronické vstřikování pouze u vozidel s ním homologovaných a původní značky a typu,
- výfuk je libovolný, katalyzátor může být odstraněn
- není možné montovat přeplňování u vozidel, která s ním nebyla v daném provedení homologována.
- chladiče, jejich typ, počet, umístění a držáky libovolné
- zapalování musí být původního sytému
4.6 PŘEVODOVKA
- diferenciál je libovolný, obal převodovky sériový, převodové stupně libovolné, počet jako u původní převodovky
- je zakázána úprava na pohon 4x4, a naopak, jakož i změna poháněné nápravy.
- systém řazení (táhla, lana) je nutné zachovat.
- sekvenční řazení je povoleno jen u vozidel s ním v té době homologovaných
4.7 BRZDY
Libovolného provedení používaného do r. výroby , . Vysvětlení-
používaly se max. brzdy se čtyřmi pístky, tak je možno montovat jakékoliv brzdiče s max čtyřmi pístky.
Vedení a omezovače libovolné
A borec nakonec:
- OFICIÁLNÍ DOBOVÁ HOMOLOGACE FIA, JE NADŘAZENA TĚMTO ŘÁDŮM, A VOZIDLA BUDOU POSUZOVÁNA PODLE NÍ!
Takže povoleno: (musela jsem to okopčit - omlouvám se, to jinak nešlo.... Jen omáčku jsem odmázla)
PODVOZEK
- Původní typ a systém náprav (McPerson, vlečené rameno, tuhá náprava) musí být zachován
- tlumiče a uložení libovolné, pérování libovolné,uložení ramen libovolné, řízení libovolné, odstranění, nebo přidání posilovače je možné.
- přední ramena je možno použít trubková, s uložením unibal, ale jejich počet, princip funkce a systém uložení musí být zachován
-zadní ramena sériová, úprava pro uložení unibal povolena.
- Nápravnice původní, může být zesílena, nebo vyztužena, je povoleno pozměnit upevňovací body ramen pro montáž trubkových ramen a unibalů. Vždy však musí být původní nápravnice bez problémů rozpoznatelná.
- stabilizátory, i jejich umístění libovolné
4.5 MOTOR
- blok, hlava původní a na původním místě. Vše ostatní libovolné. Povoleno zvýšení obsahu do hranice obsahu třídy. Nelze měnit objem motoru, lze použít poue takový, jaký se u daného modelu vyráběl / možno zvýšení do hranice dané třídy/!
- karburátor- libovolný, typ prokazatelně vyráběný před r.výroby .
- mechanické vstřikování paliva (vyráběné do r 1985) může být použito na jakýkoli motor.
- elektronické vstřikování pouze u vozidel s ním homologovaných a původní značky a typu,
- výfuk je libovolný, katalyzátor může být odstraněn
- není možné montovat přeplňování u vozidel, která s ním nebyla v daném provedení homologována.
- chladiče, jejich typ, počet, umístění a držáky libovolné
- zapalování musí být původního sytému
4.6 PŘEVODOVKA
- diferenciál je libovolný, obal převodovky sériový, převodové stupně libovolné, počet jako u původní převodovky
- je zakázána úprava na pohon 4x4, a naopak, jakož i změna poháněné nápravy.
- systém řazení (táhla, lana) je nutné zachovat.
- sekvenční řazení je povoleno jen u vozidel s ním v té době homologovaných
4.7 BRZDY
Libovolného provedení používaného do r. výroby , . Vysvětlení-
používaly se max. brzdy se čtyřmi pístky, tak je možno montovat jakékoliv brzdiče s max čtyřmi pístky.
Vedení a omezovače libovolné
A borec nakonec:
- OFICIÁLNÍ DOBOVÁ HOMOLOGACE FIA, JE NADŘAZENA TĚMTO ŘÁDŮM, A VOZIDLA BUDOU POSUZOVÁNA PODLE NÍ!
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Redy píše:Tedy opravdu krásně se to čte, další něžné pohlaví s takovým parádním koníčkem, ještě s jedničkouvítejte!
byla by škoda kdyby se taková diskuze ztrácela v jen pozdravujícím tématu, tak bych doporučil třeba vlastní téma ve "vaše CRX" ať tam máme další jedničku
začíná jich tu opravdu přibývat, to se mi moc líbí
a s vámi tu jistě přibude i spousta cenných informací
držím palce v závodech!!
Díky díky, držet palce potřebujeme, někdy se přijďte kdokoliv podívat na prababičku Hondu, jak jí to ještě lítá do kopců... Teď nás čeká Bečov, Pak okruh ve Vysokém Mýtě a kolkolem
Prahy
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Přijeďte na Honday, holky, je to příští týden a nemáte to daleko.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717
- tuningjanek
- Miminko
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 srp 2011 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Zdravím všechny ,tak sem včera koupil konečně hondu crx abych byl s cela upřímní chtěl sem něco co hezky vypadá a dobře jezdí koupil sem celkem dobře a tak sem si splnil svůj dávní sen s hondou crx tak pár fotech na kouknutí zdravím všechny třeba se nikdy potkáme.
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
jej, tahle krasavice je parádní, dobrá koupě a decentní tuning, moc se mi líbí
budu se těšit na nějakém srazu!
odkud jsi? 





Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Tak už se konečně prodala? Vysela tam celkem hodně dlouho. Byla i v tuningovým časopise
. Je to kus 


- Wláďa
- Správce fóra
- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Tuhle krasavici jsem měl jeden čas jako tapetu na pc, nádherná barva i úpravy... Doufám jen že nový člen bude aktivní a ukáže nám jí i trošku pod pokličkou...




crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
podle spz plzensko,stare fotky nebo nova spz?abych vedel zda nam pribude dalsi plzenak 

Jazzik
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Ahoj všem
Už nějakej pátek to tu pročítám až sem se tu regnul ať sem tu ofiko
Pár info o mé osobě:
Tomáš Hnátek
Jindřichův Hradec
Piják a debil v jedné osobě.
Hondu já rád....
U mne to začalo někdy v roce 90 kdy jsem poprvé uviděl plakát u svého kamaráda v garáži...byla to bílá CRX....láska na první pohled avšak pro mne cenově nedostupná.
Cca v roce 95-96 padlo rozhodnutí že se s kamarádem povozíme lépe, on prodal svého Favorita Silverline za 100tis a sehnal US verzi CRX Si.....a já zase nic. Nepodařilo se sehnat, měl sem málo peněz....skončil sem u Swifta GTi...pěkný svezení.....a dál sem toužil po CRX ale do toho přišla rodina takže nic....jen dál toužil.
Ušetřím Vás dalších lapálií co jsem zažil a včem jezdil...bylo toho dost
Důležité info....už sem 10let rozvedený..děcka velký a konečně sem dotoužil a zítra si jedu pro CRX
A budu si zase hrát s velkýma autama a just jooooo
CRX zdar a ať Vám to jezdí přeje Nohajz

Už nějakej pátek to tu pročítám až sem se tu regnul ať sem tu ofiko

Pár info o mé osobě:
Tomáš Hnátek
Jindřichův Hradec
Piják a debil v jedné osobě.
Hondu já rád....
U mne to začalo někdy v roce 90 kdy jsem poprvé uviděl plakát u svého kamaráda v garáži...byla to bílá CRX....láska na první pohled avšak pro mne cenově nedostupná.
Cca v roce 95-96 padlo rozhodnutí že se s kamarádem povozíme lépe, on prodal svého Favorita Silverline za 100tis a sehnal US verzi CRX Si.....a já zase nic. Nepodařilo se sehnat, měl sem málo peněz....skončil sem u Swifta GTi...pěkný svezení.....a dál sem toužil po CRX ale do toho přišla rodina takže nic....jen dál toužil.
Ušetřím Vás dalších lapálií co jsem zažil a včem jezdil...bylo toho dost

Důležité info....už sem 10let rozvedený..děcka velký a konečně sem dotoužil a zítra si jedu pro CRX

A budu si zase hrát s velkýma autama a just jooooo

CRX zdar a ať Vám to jezdí přeje Nohajz

Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva


Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
vítám tě a přeji hodně štestí s crx a propo,pro jakou kočku si jedeš?
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Jedu si pro tuhle kočičku....


Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva


Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Vítám tě mezi náma postiženýma. Tuhle crxi možná znám, ale musel bych ji vidět ze zadu.
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Už na ni koukám. Tak je to ta co jsem myslel. Bývalá Viktorova z Blanska u Brna. Moc dobře se o ni staral a veškerý věci co jsou na ní dělal on. Pak ji prodal někomu do čech a tam už nevím jaký byl vztah majitele k autu. Snad dobrý. 

Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Noha: Vítej. Člověk si má aspoň nějaké sny plnit 

Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717
Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Minor: Bereš mi to zhuby....člověk neví kolik toho má před sebou.....
V galerii na rajčeti mám i jiný srandy od strejčka Hondy.
Je to sice o dvou kolech, ale je na tom zábava...přesněji Honda Monkey, ale dál to tu nebudu rozebírat přeci jen jsme na fóru CRX
Zítra dám další informace o céru jehož nákup sem tu zmínil....myslím, že ani neusnu jak se na to těším
V galerii na rajčeti mám i jiný srandy od strejčka Hondy.
Je to sice o dvou kolech, ale je na tom zábava...přesněji Honda Monkey, ale dál to tu nebudu rozebírat přeci jen jsme na fóru CRX

Zítra dám další informace o céru jehož nákup sem tu zmínil....myslím, že ani neusnu jak se na to těším

Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva


Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
Nuže vítám a držím palce s koupí, hned informuj
u tohohle crxátka se mi moc libí zadek 


Re: Vítáme tě! Kdo jsi?
A je doma !!! Doteď sem se projížděl a kochal až jsem z toho zapoměl fotit
Vypadá to že kočička byla v dobrých rukou a krom pár bolestí je v krásném stavu to ovšem ukáže až zebvrubná prohlídka a čas
Jinak ten zadek je opravdu famózní,všechno je famózní,svezení je famózní prostě krásnej Japonskej surovec

Vypadá to že kočička byla v dobrých rukou a krom pár bolestí je v krásném stavu to ovšem ukáže až zebvrubná prohlídka a čas

Jinak ten zadek je opravdu famózní,všechno je famózní,svezení je famózní prostě krásnej Japonskej surovec

Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti