EE8 J!R! CRX story

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 14 srp 2015 19:16

Fegut píše:Otázka ty toyo máš odkud, já z malajsie a nedá se s tím kloudně rozjet, 3tisíce a hrabou a hrabou. Včera jsem je utrhnul i v zatáčce, ale hned se chytly, překvapivá 90 za horizontem


Nejspíš taky Malajsie, ale cena/výkon u mě mluví jasně.A hlavně je znám z osobni zkušenosti...cca 4-5sada.

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Fegut » 14 srp 2015 20:10

Jo cena byla super, ale příště jedině na zadek, na předek potřebuju něco co vydrží prudší rozjezd, vadí mě to i v provozu. Chceš vypálit z křižovatky, protože jinak by si čekal další minutu než projede kolona a hrabeš, nebo vyjedeš pomalu.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 14 srp 2015 20:23

Fegut píše:Jo cena byla super, ale příště jedině na zadek, na předek potřebuju něco co vydrží prudší rozjezd, vadí mě to i v provozu. Chceš vypálit z křižovatky, protože jinak by si čekal další minutu než projede kolona a hrabeš, nebo vyjedeš pomalu.


Za sebe říkam, že lepší pneu jsem na autě neměl.Samožřejmě existují lepší, ale raděj jsem vsadil na mnou vyzkoušenou jistotu.A nemyslim, žeby byly nějak uklouzany a to i během rozjezdu....třeba, když jedu na LC, tak to povětšinou jen zlehka piskne a to ho mám nastaveny na cca 3500....nemáš třeba vyšší tlak?A pokud se spojka pusti rychle, ale ne uplně hned, tak se s tím dá....pokud teda nemaš nějakou přemotorovanou bestii.

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Fegut » 14 srp 2015 21:02

mám už dlouho motor od Dalpola, nejede nejhůř. Gumy jsou hezky měký na šáhnutí, ale prostě ty rozjezdy nedávaj navíc se protočí i na dvojku, při horším povrchu hrabou na dvojku až 20m... Jinak v zatáčkách dobrý, co se mě ted trochu utrhly, tak tam byl asi nějakej prach, protože ani nepískly a bylo cejtit jak se znovu zakously do asfaltu. Musím vyzkoušet i jiný gumy, třeba urvu i jiný a nadávám na toya neprávem. Každopádně na zadku mám starší Micheliny piloty rok 2012 a ty asi ztvrdly plus byly hrozně zničený ze starýho auta, takže na předku se s nima nedalo jezdit a ty jsou ještě horší než ty toya když jsem je zkoušel, kouř pískot a stojíš na místě, dříve na jiným céru vydržely rozjezd z 5 tisíc s lehkým protočením a jely. Aspon ti pochválím céro i když nemáš čas, tak ho pořád šlechtíš

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 14 srp 2015 22:33

Dík.Pořad to myslím vážně.Ikdyž už mě to auto nějak nebere.Už to není jako dřív a je mi to docela líto.Ale pořád mu dopřavám a postupně aplikuji díly co mám nakopeny, viz třmeny.Mám ještě vačky ITR, teda...koupil jsem je jako ITR :D ale k těm chybí věci jako dvojity pruzinky, retainery, stavitelný kola + naladění.Taky mám manifold s klapkou ITR + thermotesnení a to chci namontovat společně s vačkama kvůli ladění, ať je to při jednom....A to je tak 15tis+ a tím padem to ještě počká.
Jo, tak Dalpol uv motor znám z CRX srazu 2011, nejrychlejší déčko....mám i video, jak to blafne z vyfuku. :) A na dvojku hrabat takovou střeku?To je dost....to mi teda céro, tak nehrabe...vždy jen pískne a zdar...teď už ani to.Brzy můžu řešit spojku a vzhledem k tomu že tato má tak 15tis-20tis km, tak musím jít do nějake performance místo serie.
A k gumám... veřím, že za to může nějaký prah na silnici, mělo by to upozornit písknutím.U těch gum se mi nelíbí chování za deště.Je teda fakt, že zkušenost s deštěm byla s prvním cérem, tak třeba by to bylo jiné.

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Fegut » 14 srp 2015 23:01

s deštěm to psalo víc lidí a co jsem na to koukal, tak až budou víc ojetý, bych prodloužil ty zářezy co jsou podle mě nedotažený a voda nemá kudy ven (otázka jestli seženu prořezávačku a jestli to bude kdy zkusit :D). Běžně taky na tu dvojku nehrabu tak daleko, ale hrby nebo horší povrch udělá svý.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 14 srp 2015 23:16

Fegut píše:s deštěm to psalo víc lidí a co jsem na to koukal, tak až budou víc ojetý, bych prodloužil ty zářezy co jsou podle mě nedotažený a voda nemá kudy ven (otázka jestli seženu prořezávačku a jestli to bude kdy zkusit :D). Běžně taky na tu dvojku nehrabu tak daleko, ale hrby nebo horší povrch udělá svý.


ajoo....ale tak to musis upozornit... hrby a prah udělaj samozřejmě hodně....tak to mi to tak taky hrabe.... jednou i tak kolem 150....ale to musela byt nějaka kaluž...ikdyž jsem jel do kopce a pěkné silnici.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 14 črc 2017 23:26

Baf

Ahoj všem. Koukám, že tu byl ode mě 2 roky klid, tak pojďme na to :D Prvně vysvětlím, co se vlastně děje. Na jaře roku 2014 jsem si konečně dopřál svůj velký sen a to v poměrně velkou garáž, kam na podzim toho roku přibyl zvedák a vlastně každý měsíc, tam přibyde nějaký ten přípravek, nářadí a jiné potřebné věci k nějakýmu fungování. Tudíž CRX šla stranou a to až tak, že jsem s ní za dva roky najel asi 500km.
Někteří jistě zaregistrovali, že se opět moje CRX objevila na prodej, či výměnu za pár aut, který mi jsou nějakým způsobem sympatický. Inzerát byl venku zhruba od půlky zimy a za tu dobu jsem dostal dvě nabídky na výměnu a jeden odkud. Jedno z aut, co mi bylo nabídnuto byla Alfa Romeo 147 GTA + můj doplatek snad 100tis, což jsem bral jako špatný vtip a s díky odmítl. Alfa ani nefiguruje v moji garáži snů, ovšem druhý vůz,co mi byl nabídnut, v ní již byl. Jednalo se o ITR DC2, která mi vždy byla velmi sympatická, sice červená, ale co už. Dohodly jsme se, že výměna proběhne až na jaře,což byly asi dva měsíce. Pak z doposud nezjištěných důvodů přestal majitel ITR komunikovat. Asi bych měl zmínit důvod, proč jsem se rozhodl CRX zbavit. Na autě už není moc práce (teda aspoň jsem si to myslel :D ) , mám ho 7let a jaksi mě přestávalo bavit. Pak jsem zvažoval, že si CRX nechám a koupím si ještě třetí auto, na kterým budu zase vyšívat. Naštestí jsem si to rozmyslel, když jsem se vydal na projížďku s kamarádem na sportovní motorce. A po x letech mě to auto opět chytlo za srdce a slíbil jsem mu i sobě, že si zaslouží další várku dílů, co jsem v minulosti slíbil a to: chladič, spojku a tlumiče a pružiny – podvozek.
Chladič byla jedna z prvních věcí, co jsem po koupi řešil. Mohl jsem dát druhovýrobu z ED9, ale vnitřně by mě to užíralo, tak jsem zvolil druhovýrobu pro EE8, která je tak o 5tis dražší. Vydržel 20tis km a 7let. Takže volba padla na celohliníkový Tegiwa přímo pro EE8.Je o cca 30% silnější, má větší kapacitu náplně a funguje naprosto skvěle. Navíc, když poteče,tak se dá i snáz opravit.
Spojka jakžtakž fungovala, ale je to prostě serie, která si se mnou už dost zažila. Byla ve stavu, že když se jelo trošku déle ostřeji, tak začla při přeřazování prokluzovat. Byla to oem LUK nebo Sachs. Spojku jsem zvolil F1 racing stage 1, kvůli ceně a důvěře v prodejce. Bohužel se při výměně odhalil problém, kterého jsem se potichu obával. Většina šroubů na sobě měla vytržený závit z bloku. Kvůli špatnému přístupu při opravě závitů, musí motor ven, ale to si nechám nejlépe na přiští rok, kdy je v plánu dát pokrácenou převodovku se samosvorem. Takže jsem to vyřešil trošku styl alá sockdrift nebo bezkomprese, kde občas kroutím hlavou, co provádí. Nicméně jsem byl úspěšný a to je hlavní že jsem se mohl pustit do další etapy oprav a úprav ke kterým se co nevidět dostanem. Jen zhodnotím spojku : hned první věc co mě překvapila bylo, jak šla spojka strašně lehce, snáze než série. Stejně tak drží krásně na každý kvalt a rozjezd. Čas teprve ukáže, co vydrží, zatím však velká spokojenost.
O podvozku jsem přemýšlel snad už od roku 2013, tenkrát byl favorit BC. Pak jej odstrčil XYZ, ale stále nebylo nutný jej měnit a dělaly se důležitější věci. A předem avizuji, že s výše zmíněnýma podvozky nemám žádnou osobní zkušenost, ale vím, že většina lidí bude chválit svůj výběr a nejspíš je to i můj případ. Původní podvozek měl seriový tlumiče, H&R pružiny s pevným snížením cca 35mm-40mm. Nicméně jsem byl spokojen, jak se snížením, tak i vlastnosti tohoto setu, obzvlášť , když se nasadily PU silentbloky. Takže jsme to spolu vydržely dlouhou dobu, ale letos jsem si všiml, že už je načatý horní uložení, tlumiče už toho maj taky dost a vlastně i pružiny nevypadaly zrovna fit. Kvůli neustálému dolaďování garáže jsem si pohrával s myšlenkou, že nechám stávající pružiny a vemu pouze sportovní tlumiče Kayaba a nové uložení. I to mě nakonec naštěstí opustilo, jelikož jsem objevil podvozek MeisterR. Ani pořádně nedokážu vysvětlit, proč jsem nakonec zvolil tohoto výrobce, možná to bylo i tím, že nevím o žádným Hondaři, co ho má, tak jsem se rozhodl to risknout a vůbec toho nelituji. Podvozek je skvěle zpracován, včetně klíčů k jeho nastavení. Zvolil jsem řadu ZETA CRD, která je základní k běžnému ježdění, s tím že se nezahambí i na na rychlé okrsce či okruhu. Umožňuje tři možnosti nastavení: Stavitelná je celková délka tlumiče (snížení auta), tuhost pružiny a tuhost tlumiče. V současné době mám nastavenou stejnou výšku jako na pevňáku (jsem na ni zvyklý), přední pružiny jsou nastavený o cca 10% víc dotvrda než zadní a tlumiče jsou přesně v polovině rozsahu nastavení. Podvozek mi zprvu vyrazil dech výraznějším komfortem i schopností si lépe poradit s horší silnicí oproti předchozímu pevňáku. Samozřejmě ho budu ještě dolaďovat, ale současný nastavení mi plně vyhovuje a zároveň je to výchozí pozice. Ještě chci v průběhu léta pořídit přední a zadní ramena na změnu odklonu a poté pořádně ladit a testovat. A tajně doufám, že Skřítek bude dělat aspoň jednu várku bendža a stihnu si jej pořídit. Přecejen, to je velká slabina u CRX, kterou chci určitě řešit.
Tímto bych to ukončil a za další dva roky nazdar :D ale nee, budu se snažit i dřív, snad se bude dařit, jak doposud a příští rok přijde řada na převodovku a už jen drobnosti, ale o tom zas příště.
Přílohy
Lenovo_A1000_IMG_20170526_124944.jpg
Lenovo_A1000_IMG_20170622_191530.jpg
19647953_1454876467868170_1578284871_o.jpg
DSC06240.JPG
DSC06242.JPG
DSC06244.JPG
DSC06243.JPG
Lenovo_A1000_IMG_20170706_104934.jpg

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 14 črc 2017 23:29

Vysledek
Přílohy
Lenovo_A1000_IMG_20170712_200922.jpg
Lenovo_A1000_IMG_20170706_104642.jpg

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

J!R! CRX story

Příspěvekod Fegut » 14 črc 2017 23:43

To tak zkresluje, nebo se stabík skoro dotýká tlumiče, vypadá že je o dost širší než série hlavně dole? Jinak moc hezky řešený mlácení výfuku o stabík :D

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 14 črc 2017 23:51

To jen tak zkresluje. Myslím, že jsou aspoň 3cm. A tlumič rázů vůfuku funguje dobře :D

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 20 srp 2017 12:51

Ahoj.

Včera jsem se u nás zůčastnil slalomu v rámci závodů do vrchu. Trošku za to může Tadeáš - byv. majitel EE8, kterou koupil od Libase a po Tadeášovi ji měl Sabrio. Pak už byl její konec smutný. Ale stejně tak jsem byl vždy dost nahlodaný se těch zavodů zůčasnit, jelikož tu trasu mám milionkrát projetou. Ovšem to mi nebylo moc platné, protože tam byly jednak šikany z pneumatik a pro slalom další šikany v podobě kuželů, kde za každy sražený kužel byly přičteny 2sec, v připadě projetí přímo 20sec. Další negativum bylo počasí. Kdo mě zná, ví že CRX vytahnu málokdy, natož do deště, který v sobotu zkrátka byl. Naštestí se na odpolední jízdy počasí udobřilo a daly se zajet mnohem lepší časy. Nejdůležitější pro mě bylo nerozbít auto, což vyšlo a zároveň jsem si splnil i druhý cíl a to bylo zajet trať pod 2min. Určitě mám velký rezervy, ale jak jsem už zmínil, nejdůležitější bylo nerozbít auto a s tím jsem také jel. Byly jedna menší krizovka, kdy jsem málem smetl šikanu z pneu, ale podařilo se mi to vychytat, viz video ze závodu č.2, úsek v lese, kde bylo ještě mokro. Celkově to hodnotím velmi pozitivně, obzvlášť, když se jednalo o moji premiéru. Dokonce zvažuji nákup dalšího CRX, který by složilo výhradně pouze na závody. Jenže to by musel mít den aspoň 48hod a týden 10dnů, abych vše stíhal. Další úspěch jsem zažil byly reakce na moji CRX... jak od traťáků, závodníku i diváků. Jsem vždy rád, když mi to někdo pochválí :) Tadeáš jel s nově koupeným Clio sport 2,0 124kw, které stalo do 50tis, takže on neměl co ztratil. Proto byl každou jízdu, tak o sekundu lepší. Celkově jsem skončil 8. a Ted se dělil o 6.-7. místo.

20934793_1503684072987409_5920162087880065345_o.jpg

trénink
https://vimeo.com/230317741
mokrý závod
https://vimeo.com/230318651
suchý závod
https://vimeo.com/230319868
poslední závod
https://vimeo.com/230320809

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 23 srp 2017 06:23


Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1706
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

J!R! CRX story

Příspěvekod Minor » 23 srp 2017 16:16

Jojo, hlavně nerozflákat céro. To by si člověk musel hodně vyčítat.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 23 srp 2017 17:17

Nerozbít to, byl hlavní cíl. Klidně být poslední, ale auto ať zůstane celé. A myslím, že za ty roky, co jsme spolu už vím co si mohu dovolit jak ke schopnostem auta, tak i mým. Zvažuji, že se zůčastním ještě dvou slalomů v okolí, ale záleží na volném času.


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti