ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.
Moderátor: Minor
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Wláďa: cena byla docela vysoká (5000,-) ale zpracovaný jsou opravdu pěkně.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ramena už jsou na autě, všechno sedí jak má, nikde nic nebouhá, takže s provedením jsem naprosto spokojený.
Odklony jsem zatím seřídil jen zhruba pomocí vodováhy, ale i tak je znát, že se auto výrazně zklidnilo. Co nejdřív s tím zajedu na geo, aby to bylo seřízený úplně na sto pro.
Odklony jsem zatím seřídil jen zhruba pomocí vodováhy, ale i tak je znát, že se auto výrazně zklidnilo. Co nejdřív s tím zajedu na geo, aby to bylo seřízený úplně na sto pro.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Geometrie je seřízená a 1° na odklonech udělal fakt hodně. Auto se chová opravdu daleko stabilněji než před tím, takže teď už musím jen vychytat nastavení tuhosti tlumičů a bude spokojenost 
Odklony na předku jsem nechal záměrně malinko negativní, aby se při akceleraci (nadzdvihnutí předku) dostaly co nejblíž nulové hodnotě a kola tak dosedaly na silnici co největší plochou.

Odklony na předku jsem nechal záměrně malinko negativní, aby se při akceleraci (nadzdvihnutí předku) dostaly co nejblíž nulové hodnotě a kola tak dosedaly na silnici co největší plochou.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Trochu sem provětral céro, foťák a photoshop 

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nějakou dobu byly v kabině cítit výfukové plyny. Původně sem si myslel, že netěsní kloubový spoj mezi downpipe a výfukem. Ten byl ale v pořádku a nakonec se ukázalo, že za to můžou svody, které byly prasklé na třech místech, většinou ve svárech. Tak sem je celé znovu provařil a celkově je trochu zgenerálkoval, tak snad ještě nejakou chvíli vydrží. Když bude přes zimu čas, tak si pak možná svařím nové z nerezu.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Pár dalších fotek co jsem nedávno nafotil.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Takový mikro update. Včera sem vyzvedl z práškový lakovny novou spodní zadní rozpěru, co jsem si vyrobil. Tak sem jí hned hodil na auto 

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dneska sem malinko snižoval světlou výšku na zadní nápravě, protože při posledním seřízování podvozku sem zadek nechal asi o 1cm výš než předek a to se ukázalo jako né úplně dobré, protože za jízdy se těžiště auta přesunulo celkem citelně dopředu. Takže jsem zadek snížil ještě o 6mm a docela sem koukal, jak je takový malý rozdíl výšky znát na celkovým posunu těžiště.
Ještě přidám malou ukázku toho co dělá motor s autem, když na dvojku ve 3500ot sešlápnu naplno plyn
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MboarszTv3I&feature=youtu.be[/video]
Ještě přidám malou ukázku toho co dělá motor s autem, když na dvojku ve 3500ot sešlápnu naplno plyn

[video]http://www.youtube.com/watch?v=MboarszTv3I&feature=youtu.be[/video]
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dvě fotky od Shamana ze sobotního z JDM srazu.
- skritek
- CRXař
- Příspěvky: 442
- Registrován: 15 črc 2010 22:21
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
hezky hezky. ja uz chci takyyyyyy
Tel 777 27 35 35
Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude
a uz i rychle
Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude
a uz i rychle

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Jelikož teď na autě nic nedělám a jen si užívám jak to pěkně frčí, tak sem hodím alespoň nějaký fotky co sem nafotil 

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
jojo,je paráda si to vychutnávat,však jsi se na ní namakal dost 

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
murtin: jj je to taková sladká odměna za tu obrovskou hromadu času co sem na tom nechal. Teď sem začal dělat na něčem novým. Je to sice jen malá motorka, ale taky by s tím mohla být sranda
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 2&start=30

http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 2&start=30
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dneska sem nahodil na auto zimáky(185) a teď je teprv vidět jak to vypadá, když autu chybí trakce
Pokud není úplně suchá silnice silnice, tak na trojku ve 130 bez problémů začnou hrabat přední kola a ještě na čtyřku je cejtit, že občas proklouznout
Taky sem koukal kolik už motor najezdil po oturbení a aktuálně je to něco mezi 16 až 17 tisíci km.

Pokud není úplně suchá silnice silnice, tak na trojku ve 130 bez problémů začnou hrabat přední kola a ještě na čtyřku je cejtit, že občas proklouznout

Taky sem koukal kolik už motor najezdil po oturbení a aktuálně je to něco mezi 16 až 17 tisíci km.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Přes vánoce sem začal pracovat na novým vícenásobným zobrazovači MG-01, kterým chci nahradit budíky DG-0x, který mám teď v autě, tak abych měl informace o všech měřených tlacích a teplotách na jednom displeji.
Pro co nejlepší čitelnost za jízdy a taky s ohledem na dostupnost sem zvolil oled od Winstar, se kterým mám dobrý zkušenosti. Navíc se ve stejným rozměru vyrábí i jako grafický displej, takže budu mít do budoucna možnost trochu vylepšit i grafickou stránku věci.
Zobrazení má tři režimy (viz. přiložené video) s tím, že po překročení nastaveného limitu, pro tu kterou hodnotu, se spustí optické (5mm LED) a zvukové varování a na displeji se velkými znaky zobrazí hodnota, která překročila nastavenou hranici. Indikátor bude moc měřit až 8 hodnot, do své paměti bude zaznamenávat peak pro každou z nich a pro logování bude odesílat naměřené hodnoty po seriové lince třeba do PC.
Pro co nejlepší čitelnost za jízdy a taky s ohledem na dostupnost sem zvolil oled od Winstar, se kterým mám dobrý zkušenosti. Navíc se ve stejným rozměru vyrábí i jako grafický displej, takže budu mít do budoucna možnost trochu vylepšit i grafickou stránku věci.
Zobrazení má tři režimy (viz. přiložené video) s tím, že po překročení nastaveného limitu, pro tu kterou hodnotu, se spustí optické (5mm LED) a zvukové varování a na displeji se velkými znaky zobrazí hodnota, která překročila nastavenou hranici. Indikátor bude moc měřit až 8 hodnot, do své paměti bude zaznamenávat peak pro každou z nich a pro logování bude odesílat naměřené hodnoty po seriové lince třeba do PC.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Zase sem o kus pohnul se zobrazovačem, už mám kompletně dopsaný rutiny pro různý druhy zobrazení a taky sem dodělal menu. Díky tomu je možný libovolně nastavit co a na jaký pozici se bude zobrazovat. Zárověn je tam zakomponovaná podpora pro různý druhy čidel, tak aby se zařízení dalo do budoucna rozšiřovat o další možnosti měření.
Jde to sice trochu pomaleji než sem původně odhadoval, hlavně proto že se při tom ještě připravuju na stavbu malý portálový CNC frézy, ale snad to bude do jara v autě, už se na to docela těším
Jde to sice trochu pomaleji než sem původně odhadoval, hlavně proto že se při tom ještě připravuju na stavbu malý portálový CNC frézy, ale snad to bude do jara v autě, už se na to docela těším

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm


Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak sem to byl po zimě malinko protáhnout
Trochu sem ještě poupravil nastavení boost controleru, takže teď jezdím se stabilním plnícím tlakem kolem 0,65 baru, který při prudký akceleraci přechází do krátkýho 0,7 barovýho overboostu. Díky tomu se ještě malinko zlepšilo zrychlení a z 0 na 200km/h auto teď akceleruje za cca. 18s 


- sajlem
- CRX velení
- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
LJay píše:Tak sem to byl po zimě malinko protáhnoutTrochu sem ještě poupravil nastavení boost controleru, takže teď jezdím se stabilním plnícím tlakem kolem 0,65 baru, který při prudký akceleraci přechází do krátkýho 0,7 barovýho overboostu. Díky tomu se ještě malinko zlepšilo zrychlení a z 0 na 200km/h auto teď akceleruje za cca. 18s
Tak to je u můj sen, jen ...

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů