EE8 - černá - Job!k a jeho love ,,CRX" story

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story

Příspěvekod J!R! » 11 kvě 2012 15:43

Job!k píše:
J!R! píše:Zacit dobrej byznis je mnohem lepsi nez utapet penize v aute ;)
Jinak i ja se chystam na hydro prevodovku s lsd, ale nejdriv pristi rok.Jinak ano B16A1 maj 58. B16A2 maj 60, B18C4 tech 62 a ITR 64.......ale ted jsi me teda rozhodil a nemam uz takovou jistotu :) ale porad v tom budu zit, dokud nas nekdo nerosekne... :) Kazdopadne saci klapku zavidim, sam bych ji potreboval....nejlepe i cele sani....

nedalo mi to spát B18C6 čili ITR pro evropskej a anglickej trh má 62mm http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine jukni dolu na B18c6 škoda že tam neni rozměr aj pro B18C4


Ok, tak uz to necham byt :) moje chyba :) Kazdopadne at se dari a treba se nekdy stretnem *drinks*

Uživatelský avatar
Job!k
Klouček
Klouček
Příspěvky: 152
Registrován: 11 říj 2009 19:15
Bydliště: Ústí n.L.
Kontaktovat uživatele:

Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story

Příspěvekod Job!k » 10 bře 2013 00:40

Tak jelikož přítelkyně spí a já usnout nemohu tak napíši co je nového. Bohužel na samotném crxu se nijak nepostoupilo ( to stále odpočívá v garáž), ale zato jsem koupil další motor který by měl mít najeto polovic co můj stařík, spoustu dílů od Minora v lepším stavu než jsou ty mé, přední 282 třmeny z preludy ( ještě přemýšlím zda je spíše nevyměnit za dvoupístkové z legenda - třeba někdo poradí), catback srs a tenzo-r Cai od MalTake, rozdělovač z B16A2 OBD1, Lízátko J's (bohužel pošť(ev)áci s ním blbě manipulovali takže po rozbalení se zjistila prasklina - vše je už v řešení) . V tuto chvilku se čeká až budeme mít oba s Codym čas abych ho mohl navštívit a vzít od něj nějaké díly místo mích omalovánek.
Tak a co jsem po celou dobu co jsem nepsal dělal kromě učení do školy a studování různých projektů v cizině jsem se pustil do rozborky a malé opravy motoru co jsem koupil. Jelikož jsem měl nakoupenou většinu dílů na GO a motor bych stejně přetěsňoval rozhodl jsem se, že udělám vše (šály, pánve, kruhy, hlava, gufera a těsnění, rozvody...) a nejen to. Protože došli finance (mám je na stranu na auto na normál ježdění a dovolenou) tak jsem si říkal když už ten motor dělám tak ať to i vypadá celý se očistil a následně nastříkal. V tuto chvilku je rozebraný a připravený na složení jen mě čeká teď z výplaty nechat udělat hlavu, koupit ojniční šály. Až bude hotová hlava tak se složí a připraví, pak podle financí: vodní pumpu, termostat, palivový filtr, nechat zalít přední i zadní silent motoru. Až vše bude udělané, udělají se rozvody, motor se nastrojí a vymění. Potom mě čeká STK a po dobu zajíždění použiju jednu ze tří spojkových jetých sad co tu mám mezitím se z financí pořídí nějaká nová spojková sada a nechá se odlehčit setrvák. Až bude zajeto vymění se olej s filtrem a spojka se setrvákem a udělá se swap předních brzd.
Když si na něco vzpomenu tak to doplním a zítra nahraju fotky z práce na motoru a hodím sem link *dance*
Fotky z práce na motoru *vtec* *honda* http://amstaff.rajce.idnes.cz/B16A1_Reborn *honda* *oprava*
Naposledy upravil(a) Job!k dne 10 bře 2013 17:01, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Petk@
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 1125
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story

Příspěvekod Petk@ » 10 bře 2013 08:57

Job!k píše:Tak jelikož přítelkyně spí a já usnout nemohu tak napíši co je nového. Bohužel na samotném crxu se nijak nepostoupilo ( to stále odpočívá v garáž), ale zato jsem koupil další motor který by měl mít najeto polovic co můj stařík, spoustu dílů od Minora v lepším stavu než jsou ty mé, přední 282 třmeny z preludy ( ještě přemýšlím zda je spíše nevyměnit za dvoupístkové z legenda - třeba někdo poradí), catback srs a tenzo-r Cai od MalTake, rozdělovač z B16A2 OBD1, Lízátko J's (bohužel pošť(ev)áci s ním blbě manipulovali takže po rozbalení se zjistila prasklina - vše je už v řešení) . V tuto chvilku se čeká až budeme mít oba s Codym čas abych ho mohl navštívit a vzít od něj nějaké díly místo mích omalovánek.
Tak a co jsem po celou dobu co jsem nepsal dělal kromě učení do školy a studování různých projektů v cizině jsem se pustil do rozborky a malé opravy motoru co jsem koupil. Jelikož jsem měl nakoupenou většinu dílů na GO a motor bych stejně přetěsňoval rozhodl jsem se, že udělám vše (šály, pánve, kruhy, hlava, gufera a těsnění, rozvody...) a nejen to. Protože došli finance (mám je na stranu na auto na normál ježdění a dovolenou) tak jsem si říkal když už ten motor dělám tak ať to i vypadá celý se očistil a následně nastříkal. V tuto chvilku je rozebraný a připravený na složení jen mě čeká teď z výplaty nechat udělat hlavu, koupit ojniční šály. Až bude hotová hlava tak se složí a připraví, pak podle financí: vodní pumpu, termostat, palivový filtr, nechat zalít přední i zadní silent motoru. Až vše bude udělané, udělají se rozvody, motor se nastrojí a vymění. Potom mě čeká STK a po dobu zajíždění použiju jednu ze tří spojkových jetých sad co tu mám mezitím se z financí pořídí nějaká nová spojková sada a nechá se odlehčit setrvák. Až bude zajeto vymění se olej s filtrem a spojka se setrvákem a udělá se swap předních brzd.
Když si na něco vzpomenu tak to doplním a zítra nahraju fotky z práce na motoru a hodím sem link *dance*


Tak to přeju at se dílo tychle daří :-) a nejsou žádné komplikace :-) jinak k tomu lipu neměl jsem ho rozbalenej ale taky jsem tam našel prasklinku u rohu tak to snad nebude něco dělat :-)

Uživatelský avatar
Job!k
Klouček
Klouček
Příspěvky: 152
Registrován: 11 říj 2009 19:15
Bydliště: Ústí n.L.
Kontaktovat uživatele:

Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story

Příspěvekod Job!k » 10 bře 2013 17:30

Ještě mezi díly co mi přibyli za tu dobu mám mlhovky od Spidexe, zapalovací kabely od Blackburna (díky *drinks* ). Jelikož jsem prodal svá kola Roty na kterých nějaký čas auto bylo
IMG_3642.JPG
tak teď crxo stojí na kolech co jsem měl pro své daily car R14 6,5 obutý 185/50 jen na přejíždění páč se nevejdou přes třmeny musel jsem kvůli tomu sundat nalepovací závaží *dance*
P1010402-2.jpg
Časem se pořídí zase 15" nějaký fajnový

Jinak se chci optat přemýšlím časem o celolaku chci se zeptat lidí co tím už prošly zda by nemohly napsat nějaký názory, zkušenosti na nějaký lakovny. Díky moc *oprava*


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti