Stránka 1 z 1

ECU D16A9 a D16Z5

Napsal: 27 říj 2013 13:16
od Komouš_
Ahoj. Pokud se to tu už řešilo tak se omlouvám. Chtěl bych se zeptat kterou cestou jít. Je lepší varianta dát do motoru d16z5 ecu z D16a9 a upravit to podle ní. Zapojení, kat pryč.. Nebo nechat stávajcí jednotku a jen ji nechat upravit. Popřípadě upravuje je tu někdo? Díky ;)

Re: ECU D16A9 a D16Z5

Napsal: 27 říj 2013 13:36
od Antiamik
Dať ECU z D16A9, neviem neviem či by sa dala upraviť riadiačka z D16Z5...na 99% nie.
Kat môžeš kludne nechať, ak máš možnosť zožen origo zvody z A9 bez diery na lambdu

Re: ECU D16A9 a D16Z5

Napsal: 27 říj 2013 13:45
od Komouš_
Mám svody laděný takže to by byla škoda. To je radši nechám zavařit tu díru na lambdu.. Podle návodu tady na klubu bude pak už jednoduchý to přepojit tak jak to má být.. Jen právě dost často tu čtu že lidi mají laděnou jednotku tak sem se chtěl zeptat jak teda. Prosím tě je znát že auto lépe jde do otáček a jede lépe. Zda to má cenu

Re: ECU D16A9 a D16Z5

Napsal: 27 říj 2013 13:58
od Antiamik
Tieto D16XX staré ECU sa nedajú moc "ladiť" ale tak chápeš viera niektorých ludí je silná :lol: hlavne keď zato dajú prachy...
Určite sa to oplatí je to najlacnejšia a najrýchlejšia úprava tvojho motora z 88-92Kw na 96Kw
Tu je pokec o tom:
viewtopic.php?f=9&t=321

Re: ECU D16A9 a D16Z5

Napsal: 27 říj 2013 15:13
od Fegut
jednotka z d16xx se ladit dá, pokud je na ní koncový číslo x040 nebo x041, více tady http://crxklub.cz/forum/viewtopic.php?p=4794#p4794 . A9 jednotku jsem nejel, ale podle Minora je to znát. Já mám upravenou jednotku a rozdíl proti sérii je hodně velkej, v nízkých otáčkách jede auto znatelně líp a ve vysokých už to není o tolik, ale pořád cítíš větší ochotu se vytáčet i u 7000 otáček. Při testu do kopce jsem podřazoval v 60ti na dvojku a jel úsek naplno, koncová rychlost s sérií lehce nad 150 km/h s čiplou jednotkou 160km/h. Ale úprava jednotky není levná záležitost, já jí kupoval už jetou za 2500 s náhradním švábem, kde je stejnej režim průběhu, akorát má vyšší volnoběh a omezovač údajně na 10 000 a tam bych fakt motor točit nechtěl. Jinak pokud neřešíš emise, kat ven.